Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-09
Turek: TERMOMODERNIZACJA I PRZEBUDOWA SYSTEMU WENTYLACJI MIEJSKIEJ PŁYWALNI W TURKU- PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO BRANŻY BUDOWLANEJ, INSPEKTORA NADZORU BRANŻY INSTALACYJNO-SANITARNEJ ORAZ INSPEKTORA NADZORU BRANŻY ELEKTRYCZNEJ.
Numer ogłoszenia: 39764 - 2011; data zamieszczenia: 09.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Turku , ul. Kaliska 59, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 063 289 61 00, faks 063 289 61 11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastoturek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TERMOMODERNIZACJA I PRZEBUDOWA SYSTEMU WENTYLACJI MIEJSKIEJ PŁYWALNI W TURKU- PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO BRANŻY BUDOWLANEJ, INSPEKTORA NADZORU BRANŻY INSTALACYJNO-SANITARNEJ ORAZ INSPEKTORA NADZORU BRANŻY ELEKTRYCZNEJ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Inspektor Nadzoru Inwestorskiego (branży budowlanej) w następującym zakresie: 7. Roboty budowlano - montażowe I/I Renowacja elewacji: - docieplenie ściany zachodniej, wschodniej i południowej budynku styropianem gr. 12 cm, = 0,039 W-mK - ok. 1316,30 m2, docieplenie ściany południowej (podcienie) styropianem gr. 15 cm, =0,039 W-mK -ok. 72,00 m2, docieplenie ściany zachodniej (cokół) styropianem gr. 13 cm, = 0,039 W-mK - ok. 35,25 m2, - zamurowanie okien - ok. 221,24 m2, wymiana stolarki okiennej - stolarka okienna PCV (ściana południowa) okna nieotwieralne U=1,1 W-m2K - ok. 92,4 m2, wymiana stolarki okiennej - stolarka okienna PCV (ściana południowa) okna uchylne U=1,1 W-m2K - ok. 12,24 m2, - obróbki blacharskie - ok. 279,05 m2. I-II Montaż sufitu podwieszanego: - wymiana istniejącego sufitu podwieszanego na sufit z płyt z poliwęglanu dwukomorowego -ok. 854,40 m2 - wraz z montażem konstrukcji z drewna klejonego klasy GL30 - dźwigary o przekroju 62x15cm w odstępie co 6m - płatwie 18x18 klasy GL30 oraz konstrukcji stalowej do połączenia konstrukcji drewnianej z dźwigarami pływalni. Zadanie 2: Inspektor Nadzoru (branża instalacyjno-sanitarna) w następującym zakresie: I Zmiana sposobu wentylacji I-I Instalacja mechaniczna nawiewno-wywiewna: - centrala wentylacyjna nawiewno-wywiewna (Dan 12-24 XWP Dan - Poltherm z automatyką)- z pompą ciepła i nagrzewnicą - typ centrali i producent zostanie wpisany do umowy po wyborze Wykonawcy wg jego oferty, - montaż przewodów wentylacyjnych, - montaż armatury dla instalacji wentylacji, nadbudowa czerpni powietrza, demontaż przewodów wentylacyjnych, demontaż i ponowny montaż centrali nawiewno-wywiewnej NW2 oraz centrali nawiewnej N3. I-II Instalacja pompy ciepła: - pompa ciepła składająca się z dwóch jednostek typu 61AF 045 0252-B Carrier wraz z kompletną armaturą -typ pompy ciepła i producent zostanie wpisany do umowy po wyborze Wykonawcy wg jego oferty. Zadanie 3: Inspektora Nadzoru (branży elektrycznej) w następującym zakresie: I Instalacje elektryczne: - instalacja oświetlenia basenu, instalacja gniazd w pomieszczeniu ratownika, instalacja zasilania pomp ciepła, instalacja zasilania central wentylacyjnych, roboty demontażowe..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania nie jest zobowiązany do wniesienia wadium przetargowego.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
to znaczy dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obejmujących wykonywanie nadzoru inwestorskiego, udzielonych do: 1) kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (Zadanie nr 1); 2) kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych kanalizacyjnych (Zadanie nr 2); 3) kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (Zadanie nr 3). lub uprawnienia budowlane udzielone w zakresie odpowiadającym zakresowi specjalności, o których mowa wyżej, uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub kwalifikacji zawodowych uznanych na zasadach określonych w przepisach odrębnych, w szczególności na podstawie ustawy z dnia 18 marca 2008 r. w o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastoturek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Turku ul. Kaliska 59, 62-700 Turek - Wydział Inwestycji pok nr 20.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2011 godzina 11:00, miejsce: Biuro Obsługi Klienta - Urząd Miejski w Turku ul. Kaliska 59, 62-700 Turek.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: Inspektor Nadzoru Inwestorskiego (branży budowlanej).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty budowlano - montażowe I-I Renowacja elewacji: - docieplenie ściany zachodniej, wschodniej i południowej budynku styropianem gr. 12 cm, = 0,039 W/mK - ok. 1316,30 m2, docieplenie ściany południowej (podcienie) styropianem gr. 15 cm, =0,039 W-mK -ok. 72,00 m2, docieplenie ściany zachodniej (cokół) styropianem gr. 13 cm, = 0,039 W-mK - ok. 35,25 m2, - zamurowanie okien - ok. 221,24 m2, wymiana stolarki okiennej - stolarka okienna PCV (ściana południowa) okna nieotwieralne U=1,1 W-m2K - ok. 92,4 m2, wymiana stolarki okiennej - stolarka okienna PCV (ściana południowa) okna uchylne U=1,1 W-m2K - ok. 12,24 m2, - obróbki blacharskie - ok. 279,05 m2. I-II Montaż sufitu podwieszanego: - wymiana istniejącego sufitu podwieszanego na sufit z płyt z poliwęglanu dwukomorowego -ok. 854,40 m2 - wraz z montażem konstrukcji z drewna klejonego klasy GL30 - dźwigary o przekroju 62x15cm w odstępie co 6m - płatwie 18x18 klasy GL30 oraz konstrukcji stalowej do połączenia konstrukcji drewnianej z dźwigarami pływalni..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: Inspektor Nadzoru (branża instalacyjno-sanitarna).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I Zmiana sposobu wentylacji I-I Instalacja mechaniczna nawiewno-wywiewna: - centrala wentylacyjna nawiewno-wywiewna (Dan 12-24 XWP Dan - Poltherm z automatyką)- z pompą ciepła i nagrzewnicą - typ centrali i producent zostanie wpisany do umowy po wyborze Wykonawcy wg jego oferty, - montaż przewodów wentylacyjnych, - montaż armatury dla instalacji wentylacji, nadbudowa czerpni powietrza, demontaż przewodów wentylacyjnych, demontaż i ponowny montaż centrali nawiewno-wywiewnej NW2 oraz centrali nawiewnej N3. I-II Instalacja pompy ciepła: - pompa ciepła składająca się z dwóch jednostek typu 61AF 045 0252/B Carrier wraz z kompletną armaturą -typ pompy ciepła i producent zostanie wpisany do umowy po wyborze Wykonawcy wg jego oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3: Inspektor Nadzoru (branży elektrycznej).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I Instalacje elektryczne: - instalacja oświetlenia basenu, instalacja gniazd w pomieszczeniu ratownika, instalacja zasilania pomp ciepła, instalacja zasilania central wentylacyjnych, roboty demontażowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TURKU
- Dostawa płynów do infuzji i irygacji dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- "Budowa budynku szatniowo-sanitarnego przy boisku ORLIK 2012 w m. Cisew, gmina Turek".
- "Opracowanie dokumentacji geodezyjno - kartograficznej na potrzeby regulacji stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogę powiatową 3221P Brzeźno-Wyszyna-Piorunów-Kamionka-Władysławów II"
- Przetworzenie zasobu geodezyjnego do postaci cyfrowej dotyczącego baz danych BDOT 500 i GESUT II
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy SP im. Marii Konopnickiej w m. Turkowice.
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kompleksu sportowego w Gminie Rogów
- Rozbudowa wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków w Seceminie
- Budowa stacji uzdatniania wody wraz z budową systemu wodociągowego i zarządzania gospodarką wodną w Gminie Zawonia.
- "Urząd przyjazny mieszkańcom" - przebudowa i rozbudowa budynku admin. - biuro. - UM w Zabłudowie w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwest. Strategicznych.
- "Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na potrzeby strefy przemysłowej w rejonie ulic Sosnowej i Łódzkiej w Skierniewicach".
- Rewitalizacja murów obronnych i bramy murowanej w Bartoszycach
więcej: Usługi inżynieryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.