eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Turek › TERMOMODERNIZACJA I PRZEBUDOWA SYSTEMU WENTYLACJI MIEJSKIEJ PŁYWALNI W TURKU- PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO BRANŻY BUDOWLANEJ, INSPEKTORA NADZORU BRANŻY INSTALACYJNO-SANITARNEJ ORAZ INSPEKTORA NADZORU BRANŻY ELEKTRYCZNEJ.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-09

Turek: TERMOMODERNIZACJA I PRZEBUDOWA SYSTEMU WENTYLACJI MIEJSKIEJ PŁYWALNI W TURKU- PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO BRANŻY BUDOWLANEJ, INSPEKTORA NADZORU BRANŻY INSTALACYJNO-SANITARNEJ ORAZ INSPEKTORA NADZORU BRANŻY ELEKTRYCZNEJ.
Numer ogłoszenia: 39764 - 2011; data zamieszczenia: 09.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Turku , ul. Kaliska 59, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 063 289 61 00, faks 063 289 61 11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastoturek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TERMOMODERNIZACJA I PRZEBUDOWA SYSTEMU WENTYLACJI MIEJSKIEJ PŁYWALNI W TURKU- PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO BRANŻY BUDOWLANEJ, INSPEKTORA NADZORU BRANŻY INSTALACYJNO-SANITARNEJ ORAZ INSPEKTORA NADZORU BRANŻY ELEKTRYCZNEJ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Inspektor Nadzoru Inwestorskiego (branży budowlanej) w następującym zakresie: 7. Roboty budowlano - montażowe I/I Renowacja elewacji: - docieplenie ściany zachodniej, wschodniej i południowej budynku styropianem gr. 12 cm, = 0,039 W-mK - ok. 1316,30 m2, docieplenie ściany południowej (podcienie) styropianem gr. 15 cm, =0,039 W-mK -ok. 72,00 m2, docieplenie ściany zachodniej (cokół) styropianem gr. 13 cm, = 0,039 W-mK - ok. 35,25 m2, - zamurowanie okien - ok. 221,24 m2, wymiana stolarki okiennej - stolarka okienna PCV (ściana południowa) okna nieotwieralne U=1,1 W-m2K - ok. 92,4 m2, wymiana stolarki okiennej - stolarka okienna PCV (ściana południowa) okna uchylne U=1,1 W-m2K - ok. 12,24 m2, - obróbki blacharskie - ok. 279,05 m2. I-II Montaż sufitu podwieszanego: - wymiana istniejącego sufitu podwieszanego na sufit z płyt z poliwęglanu dwukomorowego -ok. 854,40 m2 - wraz z montażem konstrukcji z drewna klejonego klasy GL30 - dźwigary o przekroju 62x15cm w odstępie co 6m - płatwie 18x18 klasy GL30 oraz konstrukcji stalowej do połączenia konstrukcji drewnianej z dźwigarami pływalni. Zadanie 2: Inspektor Nadzoru (branża instalacyjno-sanitarna) w następującym zakresie: I Zmiana sposobu wentylacji I-I Instalacja mechaniczna nawiewno-wywiewna: - centrala wentylacyjna nawiewno-wywiewna (Dan 12-24 XWP Dan - Poltherm z automatyką)- z pompą ciepła i nagrzewnicą - typ centrali i producent zostanie wpisany do umowy po wyborze Wykonawcy wg jego oferty, - montaż przewodów wentylacyjnych, - montaż armatury dla instalacji wentylacji, nadbudowa czerpni powietrza, demontaż przewodów wentylacyjnych, demontaż i ponowny montaż centrali nawiewno-wywiewnej NW2 oraz centrali nawiewnej N3. I-II Instalacja pompy ciepła: - pompa ciepła składająca się z dwóch jednostek typu 61AF 045 0252-B Carrier wraz z kompletną armaturą -typ pompy ciepła i producent zostanie wpisany do umowy po wyborze Wykonawcy wg jego oferty. Zadanie 3: Inspektora Nadzoru (branży elektrycznej) w następującym zakresie: I Instalacje elektryczne: - instalacja oświetlenia basenu, instalacja gniazd w pomieszczeniu ratownika, instalacja zasilania pomp ciepła, instalacja zasilania central wentylacyjnych, roboty demontażowe..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania nie jest zobowiązany do wniesienia wadium przetargowego.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • to znaczy dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obejmujących wykonywanie nadzoru inwestorskiego, udzielonych do: 1) kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (Zadanie nr 1); 2) kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych kanalizacyjnych (Zadanie nr 2); 3) kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (Zadanie nr 3). lub uprawnienia budowlane udzielone w zakresie odpowiadającym zakresowi specjalności, o których mowa wyżej, uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub kwalifikacji zawodowych uznanych na zasadach określonych w przepisach odrębnych, w szczególności na podstawie ustawy z dnia 18 marca 2008 r. w o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastoturek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Turku ul. Kaliska 59, 62-700 Turek - Wydział Inwestycji pok nr 20.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2011 godzina 11:00, miejsce: Biuro Obsługi Klienta - Urząd Miejski w Turku ul. Kaliska 59, 62-700 Turek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: Inspektor Nadzoru Inwestorskiego (branży budowlanej).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty budowlano - montażowe I-I Renowacja elewacji: - docieplenie ściany zachodniej, wschodniej i południowej budynku styropianem gr. 12 cm, = 0,039 W/mK - ok. 1316,30 m2, docieplenie ściany południowej (podcienie) styropianem gr. 15 cm, =0,039 W-mK -ok. 72,00 m2, docieplenie ściany zachodniej (cokół) styropianem gr. 13 cm, = 0,039 W-mK - ok. 35,25 m2, - zamurowanie okien - ok. 221,24 m2, wymiana stolarki okiennej - stolarka okienna PCV (ściana południowa) okna nieotwieralne U=1,1 W-m2K - ok. 92,4 m2, wymiana stolarki okiennej - stolarka okienna PCV (ściana południowa) okna uchylne U=1,1 W-m2K - ok. 12,24 m2, - obróbki blacharskie - ok. 279,05 m2. I-II Montaż sufitu podwieszanego: - wymiana istniejącego sufitu podwieszanego na sufit z płyt z poliwęglanu dwukomorowego -ok. 854,40 m2 - wraz z montażem konstrukcji z drewna klejonego klasy GL30 - dźwigary o przekroju 62x15cm w odstępie co 6m - płatwie 18x18 klasy GL30 oraz konstrukcji stalowej do połączenia konstrukcji drewnianej z dźwigarami pływalni..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: Inspektor Nadzoru (branża instalacyjno-sanitarna).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I Zmiana sposobu wentylacji I-I Instalacja mechaniczna nawiewno-wywiewna: - centrala wentylacyjna nawiewno-wywiewna (Dan 12-24 XWP Dan - Poltherm z automatyką)- z pompą ciepła i nagrzewnicą - typ centrali i producent zostanie wpisany do umowy po wyborze Wykonawcy wg jego oferty, - montaż przewodów wentylacyjnych, - montaż armatury dla instalacji wentylacji, nadbudowa czerpni powietrza, demontaż przewodów wentylacyjnych, demontaż i ponowny montaż centrali nawiewno-wywiewnej NW2 oraz centrali nawiewnej N3. I-II Instalacja pompy ciepła: - pompa ciepła składająca się z dwóch jednostek typu 61AF 045 0252/B Carrier wraz z kompletną armaturą -typ pompy ciepła i producent zostanie wpisany do umowy po wyborze Wykonawcy wg jego oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3: Inspektor Nadzoru (branży elektrycznej).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I Instalacje elektryczne: - instalacja oświetlenia basenu, instalacja gniazd w pomieszczeniu ratownika, instalacja zasilania pomp ciepła, instalacja zasilania central wentylacyjnych, roboty demontażowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.