eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych, środków dezynfekcyjnych i pojemników na odpady medyczne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-08

Łódź: Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych, środków dezynfekcyjnych i pojemników na odpady medyczne
Numer ogłoszenia: 83044 - 2016; data zamieszczenia: 08.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny nr 2 w Łodzi , ul. J. I. Kraszewskiego 1/5, 93-161 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6750692, 689.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych, środków dezynfekcyjnych i pojemników na odpady medyczne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych, środków dezynfekcyjnych i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy wraz z jednorazowymi przeglądami technicznymi wskazanych urządzeń, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 20 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 1 przetargu, załącznik nr 2 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 2 przetargu, itd. - do załącznika nr 20 włącznie. Pozostałe wymagania stawiane zamawianym wyrobom oraz wymagania określające sposób realizacji zamówienia zostały opisane w niniejszym rozdziale oraz w odpowiednich projektach umowy, tzn. załącznik nr 21 do SIWZ dotyczy pakietów o numerach od 1 do 11, a załącznik nr 22 do SIWZ dotyczy pakietów o numerach od 12 do 20. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 20 pakietów (części); Pakiet nr 1 - odczynniki, kontrole , akcesoria i przegląd do analizatora biochemicznego Metrolab 2300 GL, Pakiet nr 2 - pack odczynnikowo-ściekowy, akcesoria i przegląd do analizatora elektrolitów BMI ISE Pakiet nr 3 - paski dziesięcioparametrowe, kontrole pasków i przegląd do analizatora DIRUI H-100 Pakiet nr 4 - testy POCT Pakiet nr 5 - odczynniki, kontrole, akcesoria i przegląd do koagulometru optycznego K-3002 optic Pakiet nr 6 - odczynniki serologiczne Pakiet nr 7 - odczynniki chemiczne Pakiet nr 8 - drobny sprzęt laboratoryjny Pakiet nr 9 - odczynniki, kontrole, akcesoria i przegląd do analizatora hematologicznego Pentra 60, Pakiet nr 10 - pack odczynnikowo-ściekowy, kontrole, akcesoria i przegląd do analizatora równowagi kwasowo-zasadowej Rapidpoint 340) Pakiet nr 11 - Odczynniki, kontrole, akcesoria i przegląd do analizatora Mini VIDAS Pakiet nr 12 - dostawy jednorazowych niechemicznych artykułów medycznych Pakiet nr 13 - dostawy rękawic chirurgicznych Pakiet nr 14 - dostawy pojemników na odpady medyczne Pakiet nr 15 - dostawy środków dezynfekcyjnych Pakiet nr 16 - dostawy jednorazowych środków ochrony osobistej Pakiet nr 17 - dostawy urządzeń do zamkniętego systemu pobierania krwi Pakiet nr 18 - dostawy urządzeń do nakłuwania żył i przetaczania płynów Pakiet nr 19 - dostawy pieluchomajtek Pakiet nr 20 - dostawy jednorazowych zestawów opatrunkowych.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.70.00-7, 50.42.10.00-2, 33.14.10.00-0, 18.42.43.00-0, 34.92.84.80-6, 33.63.16.00-8, 33.14.13.00-3, 33.14.13.20-9, 33.14.13.21-6, 33.14.12.20-8, 33.19.41.20-3, 33.14.13.10-6, 33.14.12.00-2, 33.14.00.00-3, 33.14.11.19-7, 33.14.11.13-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Zamawiający uzna wyżej wymienione warunki za spełnione, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu wymagań, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia-nie spełnia. Z treści dokumentów wynikać musi jednoznacznie, że wymagane warunki wykonawca spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Zamawiający uzna wyżej wymienione warunki za spełnione, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu wymagań, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia-nie spełnia. Z treści dokumentów wynikać musi jednoznacznie, że wymagane warunki wykonawca spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Zamawiający uzna wyżej wymienione warunki za spełnione, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu wymagań, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia-nie spełnia. Z treści dokumentów wynikać musi jednoznacznie, że wymagane warunki wykonawca spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Zamawiający uzna wyżej wymienione warunki za spełnione, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu wymagań, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia-nie spełnia. Z treści dokumentów wynikać musi jednoznacznie, że wymagane warunki wykonawca spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin Płatności - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny Nr 2 w Łodzi ul. J. I. Kraszewskiego 1/5 93 - 161 Łódź..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2016 godzina 12:00, miejsce: Zakład Karny Nr 2 w Łodzi ul. J. I. Kraszewskiego 1/5 93 - 161 Łódź Sekretariat Główny Jednostki..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: odczynniki, kontrole , akcesoria i przegląd do analizatora biochemicznego Metrolab 2300 GL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych, środków dezynfekcyjnych i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy wraz z jednorazowymi przeglądami technicznymi wskazanych urządzeń, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 20 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 1 przetargu, załącznik nr 2 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 2 przetargu, itd. - do załącznika nr 20 włącznie. Pozostałe wymagania stawiane zamawianym wyrobom oraz wymagania określające sposób realizacji zamówienia zostały opisane w niniejszym rozdziale oraz w odpowiednich projektach umowy, tzn. załącznik nr 21 do SIWZ dotyczy pakietów o numerach od 1 do 11, a załącznik nr 22 do SIWZ dotyczy pakietów o numerach od 12 do 20..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.70.00-7, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pack odczynnikowo-ściekowy, akcesoria i przegląd do analizatora elektrolitów BMI ISE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych, środków dezynfekcyjnych i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy wraz z jednorazowymi przeglądami technicznymi wskazanych urządzeń, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 20 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 1 przetargu, załącznik nr 2 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 2 przetargu, itd. - do załącznika nr 20 włącznie. Pozostałe wymagania stawiane zamawianym wyrobom oraz wymagania określające sposób realizacji zamówienia zostały opisane w niniejszym rozdziale oraz w odpowiednich projektach umowy, tzn. załącznik nr 21 do SIWZ dotyczy pakietów o numerach od 1 do 11, a załącznik nr 22 do SIWZ dotyczy pakietów o numerach od 12 do 20..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.70.00-7, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin Płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: paski dziesięcioparametrowe, kontrole pasków i przegląd do analizatora DIRUI H-100.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych, środków dezynfekcyjnych i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy wraz z jednorazowymi przeglądami technicznymi wskazanych urządzeń, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 20 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 1 przetargu, załącznik nr 2 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 2 przetargu, itd. - do załącznika nr 20 włącznie. Pozostałe wymagania stawiane zamawianym wyrobom oraz wymagania określające sposób realizacji zamówienia zostały opisane w niniejszym rozdziale oraz w odpowiednich projektach umowy, tzn. załącznik nr 21 do SIWZ dotyczy pakietów o numerach od 1 do 11, a załącznik nr 22 do SIWZ dotyczy pakietów o numerach od 12 do 20..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.70.00-7, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin Płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: testy POCT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych, środków dezynfekcyjnych i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy wraz z jednorazowymi przeglądami technicznymi wskazanych urządzeń, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 20 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 1 przetargu, załącznik nr 2 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 2 przetargu, itd. - do załącznika nr 20 włącznie. Pozostałe wymagania stawiane zamawianym wyrobom oraz wymagania określające sposób realizacji zamówienia zostały opisane w niniejszym rozdziale oraz w odpowiednich projektach umowy, tzn. załącznik nr 21 do SIWZ dotyczy pakietów o numerach od 1 do 11, a załącznik nr 22 do SIWZ dotyczy pakietów o numerach od 12 do 20..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.56.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: odczynniki, kontrole, akcesoria i przegląd do koagulometru optycznego K-3002 optic.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych, środków dezynfekcyjnych i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy wraz z jednorazowymi przeglądami technicznymi wskazanych urządzeń, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 20 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 1 przetargu, załącznik nr 2 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 2 przetargu, itd. - do załącznika nr 20 włącznie. Pozostałe wymagania stawiane zamawianym wyrobom oraz wymagania określające sposób realizacji zamówienia zostały opisane w niniejszym rozdziale oraz w odpowiednich projektach umowy, tzn. załącznik nr 21 do SIWZ dotyczy pakietów o numerach od 1 do 11, a załącznik nr 22 do SIWZ dotyczy pakietów o numerach od 12 do 20..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.70.00-7, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: odczynniki serologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych, środków dezynfekcyjnych i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy wraz z jednorazowymi przeglądami technicznymi wskazanych urządzeń, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 20 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 1 przetargu, załącznik nr 2 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 2 przetargu, itd. - do załącznika nr 20 włącznie. Pozostałe wymagania stawiane zamawianym wyrobom oraz wymagania określające sposób realizacji zamówienia zostały opisane w niniejszym rozdziale oraz w odpowiednich projektach umowy, tzn. załącznik nr 21 do SIWZ dotyczy pakietów o numerach od 1 do 11, a załącznik nr 22 do SIWZ dotyczy pakietów o numerach od 12 do 20..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin Płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: odczynniki chemiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych, środków dezynfekcyjnych i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy wraz z jednorazowymi przeglądami technicznymi wskazanych urządzeń, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 20 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 1 przetargu, załącznik nr 2 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 2 przetargu, itd. - do załącznika nr 20 włącznie. Pozostałe wymagania stawiane zamawianym wyrobom oraz wymagania określające sposób realizacji zamówienia zostały opisane w niniejszym rozdziale oraz w odpowiednich projektach umowy, tzn. załącznik nr 21 do SIWZ dotyczy pakietów o numerach od 1 do 11, a załącznik nr 22 do SIWZ dotyczy pakietów o numerach od 12 do 20..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin Płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: drobny sprzęt laboratoryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych, środków dezynfekcyjnych i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy wraz z jednorazowymi przeglądami technicznymi wskazanych urządzeń, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 20 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 1 przetargu, załącznik nr 2 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 2 przetargu, itd. - do załącznika nr 20 włącznie. Pozostałe wymagania stawiane zamawianym wyrobom oraz wymagania określające sposób realizacji zamówienia zostały opisane w niniejszym rozdziale oraz w odpowiednich projektach umowy, tzn. załącznik nr 21 do SIWZ dotyczy pakietów o numerach od 1 do 11, a załącznik nr 22 do SIWZ dotyczy pakietów o numerach od 12 do 20..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin Płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: odczynniki, kontrole, akcesoria i przegląd do analizatora hematologicznego Pentra 60.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych, środków dezynfekcyjnych i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy wraz z jednorazowymi przeglądami technicznymi wskazanych urządzeń, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 20 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 1 przetargu, załącznik nr 2 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 2 przetargu, itd. - do załącznika nr 20 włącznie. Pozostałe wymagania stawiane zamawianym wyrobom oraz wymagania określające sposób realizacji zamówienia zostały opisane w niniejszym rozdziale oraz w odpowiednich projektach umowy, tzn. załącznik nr 21 do SIWZ dotyczy pakietów o numerach od 1 do 11, a załącznik nr 22 do SIWZ dotyczy pakietów o numerach od 12 do 20..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.70.00-7, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin Płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: pack odczynnikowo-ściekowy, kontrole, akcesoria i przegląd do analizatora równowagi kwasowo-zasadowej Rapidpoint 340.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych, środków dezynfekcyjnych i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy wraz z jednorazowymi przeglądami technicznymi wskazanych urządzeń, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 20 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 1 przetargu, załącznik nr 2 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 2 przetargu, itd. - do załącznika nr 20 włącznie. Pozostałe wymagania stawiane zamawianym wyrobom oraz wymagania określające sposób realizacji zamówienia zostały opisane w niniejszym rozdziale oraz w odpowiednich projektach umowy, tzn. załącznik nr 21 do SIWZ dotyczy pakietów o numerach od 1 do 11, a załącznik nr 22 do SIWZ dotyczy pakietów o numerach od 12 do 20..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.70.00-7, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin Płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Odczynniki, kontrole, akcesoria i przegląd do analizatora Mini VIDAS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych, środków dezynfekcyjnych i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy wraz z jednorazowymi przeglądami technicznymi wskazanych urządzeń, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 20 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 1 przetargu, załącznik nr 2 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 2 przetargu, itd. - do załącznika nr 20 włącznie. Pozostałe wymagania stawiane zamawianym wyrobom oraz wymagania określające sposób realizacji zamówienia zostały opisane w niniejszym rozdziale oraz w odpowiednich projektach umowy, tzn. załącznik nr 21 do SIWZ dotyczy pakietów o numerach od 1 do 11, a załącznik nr 22 do SIWZ dotyczy pakietów o numerach od 12 do 20..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.70.00-7, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin Płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: dostawy jednorazowych niechemicznych artykułów medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych, środków dezynfekcyjnych i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy wraz z jednorazowymi przeglądami technicznymi wskazanych urządzeń, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 20 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 1 przetargu, załącznik nr 2 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 2 przetargu, itd. - do załącznika nr 20 włącznie. Pozostałe wymagania stawiane zamawianym wyrobom oraz wymagania określające sposób realizacji zamówienia zostały opisane w niniejszym rozdziale oraz w odpowiednich projektach umowy, tzn. załącznik nr 21 do SIWZ dotyczy pakietów o numerach od 1 do 11, a załącznik nr 22 do SIWZ dotyczy pakietów o numerach od 12 do 20..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin Płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: dostawy rękawic chirurgicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych, środków dezynfekcyjnych i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy wraz z jednorazowymi przeglądami technicznymi wskazanych urządzeń, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 20 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 1 przetargu, załącznik nr 2 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 2 przetargu, itd. - do załącznika nr 20 włącznie. Pozostałe wymagania stawiane zamawianym wyrobom oraz wymagania określające sposób realizacji zamówienia zostały opisane w niniejszym rozdziale oraz w odpowiednich projektach umowy, tzn. załącznik nr 21 do SIWZ dotyczy pakietów o numerach od 1 do 11, a załącznik nr 22 do SIWZ dotyczy pakietów o numerach od 12 do 20..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin Płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: dostawy pojemników na odpady medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych, środków dezynfekcyjnych i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy wraz z jednorazowymi przeglądami technicznymi wskazanych urządzeń, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 20 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 1 przetargu, załącznik nr 2 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 2 przetargu, itd. - do załącznika nr 20 włącznie. Pozostałe wymagania stawiane zamawianym wyrobom oraz wymagania określające sposób realizacji zamówienia zostały opisane w niniejszym rozdziale oraz w odpowiednich projektach umowy, tzn. załącznik nr 21 do SIWZ dotyczy pakietów o numerach od 1 do 11, a załącznik nr 22 do SIWZ dotyczy pakietów o numerach od 12 do 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin Płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: dostawy środków dezynfekcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych, środków dezynfekcyjnych i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy wraz z jednorazowymi przeglądami technicznymi wskazanych urządzeń, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 20 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 1 przetargu, załącznik nr 2 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 2 przetargu, itd. - do załącznika nr 20 włącznie. Pozostałe wymagania stawiane zamawianym wyrobom oraz wymagania określające sposób realizacji zamówienia zostały opisane w niniejszym rozdziale oraz w odpowiednich projektach umowy, tzn. załącznik nr 21 do SIWZ dotyczy pakietów o numerach od 1 do 11, a załącznik nr 22 do SIWZ dotyczy pakietów o numerach od 12 do 20..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin Płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: dostawy jednorazowych środków ochrony osobistej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych, środków dezynfekcyjnych i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy wraz z jednorazowymi przeglądami technicznymi wskazanych urządzeń, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 20 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 1 przetargu, załącznik nr 2 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 2 przetargu, itd. - do załącznika nr 20 włącznie. Pozostałe wymagania stawiane zamawianym wyrobom oraz wymagania określające sposób realizacji zamówienia zostały opisane w niniejszym rozdziale oraz w odpowiednich projektach umowy, tzn. załącznik nr 21 do SIWZ dotyczy pakietów o numerach od 1 do 11, a załącznik nr 22 do SIWZ dotyczy pakietów o numerach od 12 do 20..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin Płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: dostawy urządzeń do zamkniętego systemu pobierania krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych, środków dezynfekcyjnych i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy wraz z jednorazowymi przeglądami technicznymi wskazanych urządzeń, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 20 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 1 przetargu, załącznik nr 2 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 2 przetargu, itd. - do załącznika nr 20 włącznie. Pozostałe wymagania stawiane zamawianym wyrobom oraz wymagania określające sposób realizacji zamówienia zostały opisane w niniejszym rozdziale oraz w odpowiednich projektach umowy, tzn. załącznik nr 21 do SIWZ dotyczy pakietów o numerach od 1 do 11, a załącznik nr 22 do SIWZ dotyczy pakietów o numerach od 12 do 20..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin Płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: dostawy urządzeń do nakłuwania żył i przetaczania płynów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych, środków dezynfekcyjnych i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy wraz z jednorazowymi przeglądami technicznymi wskazanych urządzeń, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 20 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 1 przetargu, załącznik nr 2 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 2 przetargu, itd. - do załącznika nr 20 włącznie. Pozostałe wymagania stawiane zamawianym wyrobom oraz wymagania określające sposób realizacji zamówienia zostały opisane w niniejszym rozdziale oraz w odpowiednich projektach umowy, tzn. załącznik nr 21 do SIWZ dotyczy pakietów o numerach od 1 do 11, a załącznik nr 22 do SIWZ dotyczy pakietów o numerach od 12 do 20..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9, 33.14.13.21-6, 33.14.12.20-8, 33.19.41.20-3, 33.14.13.10-6, 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin Płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: dostawy pieluchomajtek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych, środków dezynfekcyjnych i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy wraz z jednorazowymi przeglądami technicznymi wskazanych urządzeń, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 20 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 1 przetargu, załącznik nr 2 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 2 przetargu, itd. - do załącznika nr 20 włącznie. Pozostałe wymagania stawiane zamawianym wyrobom oraz wymagania określające sposób realizacji zamówienia zostały opisane w niniejszym rozdziale oraz w odpowiednich projektach umowy, tzn. załącznik nr 21 do SIWZ dotyczy pakietów o numerach od 1 do 11, a załącznik nr 22 do SIWZ dotyczy pakietów o numerach od 12 do 20..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin Płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: dostawy jednorazowych zestawów opatrunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych, środków dezynfekcyjnych i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy wraz z jednorazowymi przeglądami technicznymi wskazanych urządzeń, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 20 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 1 przetargu, załącznik nr 2 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 2 przetargu, itd. - do załącznika nr 20 włącznie. Pozostałe wymagania stawiane zamawianym wyrobom oraz wymagania określające sposób realizacji zamówienia zostały opisane w niniejszym rozdziale oraz w odpowiednich projektach umowy, tzn. załącznik nr 21 do SIWZ dotyczy pakietów o numerach od 1 do 11, a załącznik nr 22 do SIWZ dotyczy pakietów o numerach od 12 do 20..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.19-7, 33.14.11.13-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin Płatności - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.