eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › świadczenie usługi ochrony, dozoru sal wystawowych, konwoju wartości pieniężnych i obsługi recepcji

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-14

Warszawa: świadczenie usługi ochrony, dozoru sal wystawowych, konwoju wartości pieniężnych i obsługi recepcji
Numer ogłoszenia: 82901 - 2011; data zamieszczenia: 14.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 38805 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Muzeum Etnograficzne w Warszawie, ul. Kredytowa 1, 00-056 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8276669, 8268178, faks 22 8276669.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa insytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usługi ochrony, dozoru sal wystawowych, konwoju wartości pieniężnych i obsługi recepcji.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczona 24 godziny na dobę w dni powszednie, soboty, niedziele, święta i dni ustawowo wolne od pracy usługa polegająca na ochronie fizycznej przed kradzieżą, zniszczeniem, utratą zdrowia lub innymi zagrożeniami budynku Państwowego Muzeum Etnograficznego w Warszawie z dziedzińcem oraz ludzi i rzeczy w nich się znajdujących ze szczególnym uwzględnieniem ochrony eksponatów prezentowanych w Muzeum. Zamówienie obejmuje również usługę dozoru sal wystawowych, pieszego konwojowania pracownika Państwowego Muzeum Etnograficznego w Warszawie przenoszącego środki pieniężne w drodze do i z banku, obsługę recepcji Państwowego Muzeum Etnograficznego w Warszawie oraz monitoring i konserwację systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) i systemu telewizji dozorowej (CCTV). Ochronie 24 h na dobę podlega budynek mieszczący się u zbiegu ul. Mazowieckiej i Kredytowej w Warszawie, posiadający dwa wejścia od strony ulic oraz zabezpieczony bramą dziedziniec. Ochronie 24 h na dobę podlega mienie PME, pracownicy i goście Muzeum oraz imprezy organizowane w siedzibie i w okolicy Muzeum. Ochrona PME odbywa się na podstawie Regulaminu opracowanego przez Wykonawcę usługi ochrony i zatwierdzonego przez PME. Usługa obejmuje także doraźne działania patrolu interwencyjnego w przypadkach zwiększonego zagrożenia. Informacje wstępne 1. Powierzchnia budynku - 9400 m2 2. Godziny pracy Ethno cafe Bily Konicek 10.00 - 22.00 3. Muzeum objęte jest systemem kontroli dostępu, systemem sygnalizacji włamania i napadu oraz systemem telewizji dozorowej CCTV. 4. Muzeum podnajmuje najemcom pomieszczenia biurowe nie wchodzące w zakres zamówienia. 5. Zamawiający udostępni pomieszczenie dla pracowników Wykonawcy. I. Ochrona budynku - obowiązki: 1. 24 - godzinna ochrona budynku, mienia i ludzi w oparciu o zakresy obowiązków dla każdego stanowiska ochrony. 2. Stała, całodobowa obserwacja budynku za pomocą systemu CCTV, monitorowanie sygnału SSWiN oraz podejmowanie interwencji. 3. Konserwacja systemów CCTV i SSWiN raz na kwartał z wymianą elementów na koszt Zamawiającego (szczegóły techniczne obu systemów Zamawiający udostępni Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza). 4. Ochrona kasy biletowej PME 24 godziny na dobę. 5. Kontrola wejść i wyjść z budynku. 6. Obchody budynku w godzinach 18.00 - 6.00 połączone z zamykaniem korytarzy/pomieszczeń na klucz, zamykaniem niezamkniętych okien, wyłączaniem pozostawionego światła, zabezpieczaniem niezabezpieczonego mienia, w tym kasy biletowej. 7. Kontrolowanie zachowań zwiedzających. 8. Interweniowanie w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa budynku, mienia, osób znajdujących się w budynku do wezwania patrolu interwencyjnego włącznie. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania dodatkowych osób do ochrony obiektu w czasie organizowanych przez siebie imprez muzealnych takich jak Kiermasz Bożonarodzeniowy, Wielkanocny, Noc muzeów i innych w wymiarze rocznym do 400 godzin. II. Ochrona budynku - organizacja pracy: 1. Praca w trybie całodobowym (2 stanowiska x 24 h + 1 x 12 h ) (420 h tygodniowo) 2. Pracownicy prowadzą dziennik ochrony, w którym odnotowują nietypowe i nieprzewidziane zdarzenia, informują o nich Zespół Gospodarczo-Techniczny Zamawiającego w dniu zdarzenia lub następnego dnia, wdrażają zalecenia Zamawiającego zabezpieczające przed podobnymi incydentami. 3. Na stanowisku pracy ochrony jest wyeksponowany schemat działania na wypadek niebezpiecznego zdarzenia wraz z niezbędnymi numerami telefonów do służb Ppoż, Policji, służb serwisowych, wskazanych osób Zamawiającego. 4. Pracownicy ochrony podlegają Kierownikowi Zespołu Gospodarczo-Technicznego Zamawiającego, który ma prawo kontrolować jakość wykonywania usługi ochrony. 5. Pracowników ochrony w imieniu Wykonawcy nadzoruje Inspektor Ochrony pod kątem zaistniałych i przewidywanych zdarzeń, instruktażu, skorygowania błędów w wykonywaniu pracy. 6. Pracowników ochrony obowiązuje Regulamin ochrony PME opracowany przez Wykonawcę na podstawie wytycznych Zamawiającego oraz przepisy BHP, ochrony przeciwpożarowej obowiązujące w siedzibie Zamawiającego. 7. Pracownicy ochrony wyróżniają się jednolitym estetycznym umundurowaniem, wyposażeni są w przenośny sprzęt niezbędny do skutecznego wykonywania obowiązków. III. Konwojowanie Do trzech razy w miesiącu realizacja usługi pieszego konwojowania pracownika PME w drodze do/z banku. IV. Dozór Sal Wystawowych - obowiązki 1. Sprzątanie przypisanej sali wystawowej zawsze przed rozpoczęciem pracy: zamiatanie podłóg, polerowanie gablot, wycieranie kurzu. 1 raz w miesiącu - pierwszy poniedziałek miesiąca - pastowanie i froterowanie podłóg. 2. W godzinach otwarcia sal wystawowych dozór przydzielonej sali wystawowej i znajdujących się w niej obiektów muzealnych. 3. Codzienne, dwukrotne (tj. przed rozpoczęciem i po zakończeniu dyżuru) sprawdzanie zgodności stanu ilościowego obiektów z otrzymanym spisem. 4. Przestrzeganie zakazu głośnego zachowania na sali wystawowej, zakazu rozmów telefonicznych, jedzenia, spotkań i innych działań w obecności zwiedzających utrudniających gościom Muzeum zwiedzanie. 5. Przestrzeganie zakazu pozostawiania sali wystawowej bez opieki. 6. Właściwe zabezpieczenie sali, na której jest pełniony dyżur (każdorazowo przed zejściem z dyżuru - zgodnie z wymogami BHP, ochrony przeciwpożarowej, regulaminem ochrony), wygaszenie świateł, wyłączenie z prądu urządzeń, zamknięcie sali na klucz, zdanie klucza do recepcji. 7. Znajomość zasad i trybu podejmowania właściwej akcji w przypadku zauważenia kradzieży, usiłowania kradzieży, uszkodzenia bądź też stwierdzenia w czasie dyżuru jakiejkolwiek nieprawidłowości w obrębie dozorowanych pomieszczeń. 8. Umiejętność udzielania podstawowych informacji odnośnie godzin otwarcia placówki, lokalizacji niektórych pomieszczeń, kierunku zwiedzania itp. 9. Oszczędzanie energii elektrycznej (wygaszanie oświetlenia i wszelkich zbędnych urządzeń, podczas nieobecności zwiedzających sale wystawowe). 10. Niezwłoczne powiadamianie Kierownika Zespołu Gospodarczo-Technicznego o wszelkich nieprawidłowościach lub nienaturalnych zdarzeniach. 11. Wykonywanie innych prac pomocniczych zleconych przez Kierownika lub upoważnionego pracownika Zespołu Gospodarczo-Technicznego. V. Dozór sal wystawowych - organizacja pracy 1. Dziesięć sal wystawowych objętych będzie dozorem 10 osób w godzinach wt-czw 9 - 18, pt 9-16, sob. 10-17, niedz. 12-17 (razem 10 x 46 = 460 godz. tygodniowo). 2. Pracownicy dozoru sal podlegać będą Kierownikowi Zespołu Gospodarczo Technicznego PME. 3. W sprawach organizacyjnych Pracowników Dozoru Sal reprezentować będzie przed Zamawiającym wyznaczony przedstawiciel Wykonawcy odpowiedzialny za przekazywanie dyspozycji wszystkim członkom zespołu. 4. Pracowników dozoru sal wystawowych w imieniu Wykonawcy nadzoruje Inspektor Ochrony Wykonawcy pod kątem zaistniałych i przewidywanych zdarzeń, instruktażu, skorygowania błędów w wykonywaniu pracy. 5. Pracownicy dozoru sal prowadzą dzienniki dozoru sali wystawowej, w którym odnotowują nietypowe i nieprzewidziane zdarzenia i informują o nich Zespół Gospodarczo-Techniczny w dniu zdarzenia lub następnego dnia. 6. Pracowników ochrony obowiązuje Regulamin ochrony PME opracowany przez Wykonawcę na podstawie wytycznych Zamawiającego oraz przepisy BHP, ochrony przeciwpożarowej obowiązujące w siedzibie Zamawiającego. 7. Pracownicy dozoru wyróżniają się jednolitym estetycznym umundurowaniem, wyposażeni są w przenośny sprzęt niezbędny do skutecznego wykonywania obowiązków, telefoniczne numery interwencyjne oraz instruktaż postępowania w sytuacjach nagłych. VI. Obsługa recepcji Godziny pracy - pon-pt od 6.00 do 18.00, sob-niedz. od 9.00 do 18.00 (78 godz. tygodniowo) Obowiązki: kontrola osób wchodzących do biur i do sal wystawowych, prowadzenie rejestru wejść i wyjść służbowych, łączenie rozmów telefonicznych, obsługa ruchu wydawania kluczy, ochrona kasy biletowej, dbałość o porządek i spokój w hallu głównym Muzeum, udzielanie informacji o wystawach i imprezach Muzeum Wymagania: komunikatywność, komunikatywna znajomość jęz. angielskiego, miła prezencja, wysoka kultura osobista..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 92.52.12.00 - Usługi ochrony wystaw i eksponatów 98.34.11.20 - Usługi portierskie 50.61.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony Osób i Mienia Basma Security s.j., Adam Mianowski i Maciej Wyszkowski, ul. Prymasa Tysiąclecia 60/62, 01-424 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 554431,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 760000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 760000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1018414,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.