eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › DOSTAWA OSPRZĘTU I AKCESORIÓW DO APARATURY MEDYCZNEJ STOSOWANEJ PODCZAS TERAPII WCZEŚNIAKÓW, NOWORODKÓW I DZIECI.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-08

Częstochowa: DOSTAWA OSPRZĘTU I AKCESORIÓW DO APARATURY MEDYCZNEJ STOSOWANEJ PODCZAS TERAPII WCZEŚNIAKÓW, NOWORODKÓW I DZIECI.
Numer ogłoszenia: 82861 - 2015; data zamieszczenia: 08.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny , ul. Bialska 104/118, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3673753, faks 034 3651756.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalparkitka.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA OSPRZĘTU I AKCESORIÓW DO APARATURY MEDYCZNEJ STOSOWANEJ PODCZAS TERAPII WCZEŚNIAKÓW, NOWORODKÓW I DZIECI..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa OSPRZĘTU I AKCESORIÓW DO APARATURY MEDYCZNEJ STOSOWANEJ PODCZAS TERAPII WCZEŚNIAKÓW, NOWORODKÓW I DZIECI. 2. Zamówienie zostało podzielone na 29 części: Część 1 - Czujnik temperatury do inkubatorów firmy Ohmeda, Część 2 - Czujnik do aparatu InfantFlow SiPAP system LP, Część 3 - Czujnik do pomiaru saturacji u niemowląt, Część 4 - Czujnik do pomiaru saturacji u noworodków, Część 5 - Czujnik do monitorowania saturacji typ Infiniti Delta, Część 6 - Czujnik do pulsoks. Nellcor do monitorów firmy Mindray, Część 7 - Czujnik pulsoksymetrii do pulsoksymetrów firmy Ohmeda, Część 8 - Czujnik SpO2 do kardiomonitora BeneView T5, Część 9 - Czujniki dla wcześniaków, Część 10 - Układ oddechowy do respiratorów BABYLOG 8000 Plus firmy Dräger, Część 11 - Układ oddechowy, noworodkowy do respiratora BABYLOG 8000 firmy Dräger, Część 12 - Akcesoria pacjenta do aparatów do nieinwazyjnego wspomagania oddychania firmy Dräger, Część 13 - Akcesoria pacjenta do respiratora typu Servo-i firmy Maquet, Część 14 - Materiały do aparatu InfantFlow SiPAP system LP, Część 15 - Mocowania do aparatu InfantFlow SiPAP system LP, Część 16 - Zestaw do aparatu InfantFlow system LP i filtr bakteryjny, Część 17 - Akcesoria i materiały zużywalne do nawilżacza Humicare 200 firmy Grundler Medical, Część 18 - Układy oddechowe do aparatu do znieczuleń, Część 19 - Akcesoria do aparatu do resuscytacji noworodków - Neopuff (firmy Fisher&Paykel), Część 20 - Akcesoria do nCPAPu, Część 21 - Okulary do fototerapii dla noworodków i wcześniaków, Część 22 - Łyżki do laryngoskopu Miller, Część 23- Filtr bakteryjny, Część 24 - Akcesoria do respiratora typu oscylacyjnego Sensor Medicus 3100A, Część 25 - Filtry do respiratora typu oscylacyjnegi Sensor Medicus 3100A, Część 26 - Akcesoria do nCPAP firmy Fisher&Paykel, Część 27 - Akcesoria do przepływomierzy tlenowo-powietrznych, Część 28 - Osprzęt do aparatury firmy Dräger, Część 29 - Miarka pomiarowa dla noworodków 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącej Załącznik Nr 7 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 29.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Informacja o oświadczeniach lub dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: 1) Zamawiający wymaga, by oferowany przedmiot zamówienia: a)odpowiadał opisowi przedmiotu zamówienia przedstawionemu w Formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ, b)był fabrycznie nowy, kompletny o wysokim standardzie pod względem jakości, wolny od wad, dopuszczony do stosowania w Publicznych Zakładach Opieki Zdrowotnej, c)był wyrobem medycznym zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010, Nr 107 z 2010 r., poz. 679 z późn. zmian.) spełniał wymagania zasadnicze oraz był wprowadzony do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z przepisami tej ustawy, posiadał aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie zgodnie z tą ustawą, W przypadku podpisania umowy, kserokopie stosownych dokumentów wynikających z przepisów ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010, Nr 107 z 2010 r., poz. 679 z późn. zmian.), potwierdzone za zgodność z oryginałem przez uprawnione osoby, Wykonawca winien przedłożyć Kierownikowi Apteki na każde jego żądanie, przez czas trwania umowy. 2) W celu potwierdzenia wymagań opisanych w pkt. 1) Wykonawca winien załączyć do oferty: Oświadczenie Wykonawcy według Załącznika Nr 6 do SIWZ (oryginał). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dopuszcza się składanie wspólnego oświadczenia o treści jak wyżej. 3) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w Załączniku Nr 2 do SIWZ, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: a) kserokopii potwierdzonej ,,za zgodność z oryginałem, np.: ulotek /katalogów/folderów/ opisu przedmiotu zamówienia/ dokumentacji technicznej, potwierdzającej wymagane parametry zamawianego asortymentu. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający prosi o zaznaczenie w ulotce /katalogu/folderze/ opisie przedmiotu zamówienia/dokumentacji technicznej, której pozycji z formularza asortymentowo-cenowego opis dotyczy; b)próbki przedmiotu zamówienia, w ilościach określonych w formularzu asortymentowo-cenowym; gotowe do użycia w warunkach szpitalnych, opatrzone etykietami zawierającymi nazwę, nr części i pozycji, której dotyczą. Złożenie próbki niezgodnej z wymaganiami Zamawiającego (nie spełniającej któregokolwiek z parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia) spowoduje odrzucenie oferty. Pozostałe wymagane dokumenty przez Zamawiającego: 1)Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy: a)Formularz oferty, stanowiący, Załącznik Nr 1 do SIWZ, b)Formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik Nr 2 SIWZ. (Wykonawca składa te załączniki na które składana jest oferta). 2)Jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej wymagane jest przedstawienie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo to należy dołączyć do oferty. W swojej treści winno wskazywać uprawnienie do reprezentacji podmiotu/wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a także musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (kopia pełnomocnictwa powinna być poświadczona notarialnie).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin dostawy - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zawarto we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalparkitka.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, ul. Bialska 104/118, 42-200 Częstochowa, Dział Zamówień Publicznych pok. 310.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, ul. Bialska 104/118, 42-200 Częstochowa,Kancelaria Szpitala.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Czujnik temperatury do inkubatorów firmy OHMEDA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czujnik temperatury do inkubatorów firmy OHMEDA, szczegółowo opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Czujnik do aparatu InfantFlow SiPAP system LP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czujnik do aparatu InfantFlow SiPAP system LP, szczegółowo opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Czujnik do pomiaru saturacji u niemowląt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czujnik do pomiaru saturacji u niemowląt, szczegółowo opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Czujnik do pomiaru saturacji u noworodków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czujnik do pomiaru saturacji u noworodków, szczegółowo opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Czujnik do monitorowania saturacji typ INFINITI DELTA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czujnik do monitorowania saturacji typ INFINITI DELTA, szczegółowo opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Czujnik do pulsoks. Nellcor do monitorów firmy MINDRAY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czujnik do pulsoks. Nellcor do monitorów firmy MINDRAY, szczegółowo opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Czujnik pulsoksymetrii do pulsoksymetrów firmy OHMEDA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czujnik pulsoksymetrii do pulsoksymetrów firmy OHMEDA, szczegółowo opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Czujnik SpO2 do kardiomonitora BeneView T5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czujnik SpO2 do kardiomonitora BeneView T5, szczegółowo opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Czujniki dla wcześniaków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czujniki dla wcześniaków, szczegółowo opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Układ oddechowy do respiratorów BABYLOG 8000 PLUS firmy DRÄGER.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Układ oddechowy do respiratorów BABYLOG 8000 PLUS firmy DRÄGER, szczegółowo opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Układ oddechowy, noworodkowy, do respiratora BabyLog 8000 firmy DRÄGER.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Układ oddechowy, noworodkowy, do respiratora BabyLog 8000 firmy DRÄGER, szczegółowo opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Akcesoria pacjenta do aparatów do nieinwazyjnego wspomagania oddychania firmy DRÄGER.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria pacjenta do aparatów do nieinwazyjnego wspomagania oddychania firmy DRÄGER, szczegółowo opisane w Załączniku Nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Akcesoria pacjenta do respiratora typu Servo-i firmy Maquet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria pacjenta do respiratora typu Servo-i firmy Maquet, szczegółowo opisane w Załączniku Nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Materiały do aparatu InfantFlow SiPAP system LP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały do aparatu InfantFlow SiPAP system LP, szczegółowo opisane w Załączniku Nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Mocowania do aparatu InfantFlow SiPAP system LP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mocowania do aparatu InfantFlow SiPAP system LP, szczegółowo opisane w Załączniku Nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zestaw do aparatu InfantFlow SiPAP system LP i filtr bakteryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do aparatu InfantFlow SiPAP system LP i filtr bakteryjny, szczegółowo opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Akcesoria i materiały zużywalne do nawilżacza Humicare 200 firmy Grundler Medical.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria i materiały zużywalne do nawilżacza Humicare 200 firmy Grundler Medical, szczegółowo opisane w Załączniku Nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Układy oddechowe do aparatu do znieczuleń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Układy oddechowe do aparatu do znieczuleń, szczegółowo opisane w Załączniku Nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Akcesoria do aparatu do resuscytacji noworodków - Neopuff (firmy Fisher&Paykel).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do aparatu do resuscytacji noworodków - Neopuff (firmy Fisher&Paykel), szczegółowo opisane w Załączniku Nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Akcesoria do nCPAPu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do nCPAPu, szczegółowo opisane w Załączniku Nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Okulary do fototerapii dla noworodków i wcześniaków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okulary do fototerapii dla noworodków i wcześniaków, szczegółowo opisane w Załączniku Nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Łyżki do laryngoskopu Miller.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łyżki do laryngoskopu Miller, szczegółowo opisane w Załączniku Nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Filtr bakteryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtr bakteryjny, szczegółowo opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Akcesoria do respiratora typu oscylacyjnego Sensor Medicus 3100A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do respiratora typu oscylacyjnego Sensor Medicus 3100A, szczegółowo opisane w Załączniku Nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Filtry do respiratora typu oscylacyjnego Sensor Medicus 3100A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtry do respiratora typu oscylacyjnego Sensor Medicus 3100A, szczegółowo opisane w Załączniku Nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Akcesoria do nCPAP firmy Fisher&Paykel.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do nCPAP firmy Fisher&Paykel, szczegółowo opisane w Załączniku Nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Akcesoria do przepływomierzy tlenowo-powietrznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do przepływomierzy tlenowo-powietrznych, szczegółowo opisane w Załączniku Nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Osprzęt do aparatury firmy DRÄGER.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osprzęt do aparatury firmy DRÄGER, szczegółowo opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Miarka pomiarowa dla noworodków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miarka pomiarowa dla noworodków, szczegółowo opisana w Załączniku Nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.