eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa drukarek kodów kreskowych wraz z oprogramowaniem oraz ręcznych czytników kodów kreskowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-13

Warszawa: Dostawa drukarek kodów kreskowych wraz z oprogramowaniem oraz ręcznych czytników kodów kreskowych
Numer ogłoszenia: 82838 - 2015; data zamieszczenia: 13.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego , ul. Krucza 38/42, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6619453, faks 022 6619095.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl, bip.gunb.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drukarek kodów kreskowych wraz z oprogramowaniem oraz ręcznych czytników kodów kreskowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego, 14 sztuk fabrycznie nowych drukarek kodów kreskowych wraz z oprogramowaniem oraz 14 sztuk fabrycznie nowych ręcznych czytników kodów kreskowych, zwanych dalej urządzeniami. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik do formularza ofertowego - Minimalne parametry techniczne urządzeń. 3. Oprogramowanie, o którym mowa w ust. 1, zostanie dostarczone Zamawiającemu przez Wykonawcę na nośnikach CD/DVD. 4. Oferowane urządzenia muszą: 1) być wytworzony zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną, tj. posiadać certyfikat jakości ISO 9001 (lub dokument równoważny) dla producentów urządzeń, 2) posiadać deklarację zgodności CE (lub dokument równoważny), 3) spełniać wymagania rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektronicznego (Dz. U. Nr 155, poz. 1089), 4) posiadać ten sam typ/model oraz każde urządzenie musi pochodzić od jednego producenta, 5) być wyprodukowane po 30 czerwca 2014 r., 6) muszą być kompatybilne (współpracować ze sobą). 5. Zamawiający wymaga, aby każde dostarczone urządzenie było objęte minimum 24-miesięczną gwarancją Wykonawcy, a jednocześnie gwarancją producenta na ten sam okres. 6. W okresie gwarancji Wykonawca lub firma przez niego wskazana obejmie każde z urządzeń serwisem gwarancyjnym na następujących warunkach: 1) każde z urządzeń będzie serwisowane w siedzibie Zamawiającego, 2) firma świadcząca usługi serwisowe musi posiadać certyfikat jakości ISO 9001 (lub dokument równoważny) na świadczenie usług serwisowych, 3) w przypadku braku możliwości naprawy urządzenia w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca w okresie gwarancji zobowiązuje się do odebrania uszkodzonego urządzenia z siedziby Zamawiającego i dostarczenia go po naprawie, 4) zgłoszenie niesprawności każdego z urządzeń dokonywane będzie na piśmie, faksem lub drogą elektroniczną, jako skan sporządzonego na piśmie i podpisanego dokumentu na adres/numer wskazany przez Wykonawcę oraz przyjmowane będzie w dniach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku, 24 godziny na dobę, 5) wymagana reakcja - 6 godzin od momentu przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego, 6) jeżeli usunięcie niesprawności urządzenia będzie wymagało czasu dłuższego niż do końca następnego dnia roboczego, na życzenie Zamawiającego zostanie dostarczone, do godziny 16:00 następnego dnia roboczego, urządzenie zamienne o nie gorszych parametrach technicznych, 7) wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi obciążają Wykonawcę.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.61.30 - Czytniki kodu kreskowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca musi przedstawić oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wyszczególnionych w Rozdziale IV ust. 1 SIWZ, o treści zgodnej ze wzorem określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca musi przedstawić oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wyszczególnionych w Rozdziale IV ust. 1 SIWZ, o treści zgodnej ze wzorem określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca musi przedstawić oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wyszczególnionych w Rozdziale IV ust. 1 SIWZ, o treści zgodnej ze wzorem określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca musi przedstawić oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wyszczególnionych w Rozdziale IV ust. 1 SIWZ, o treści zgodnej ze wzorem określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca musi przedstawić oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wyszczególnionych w Rozdziale IV ust. 1 SIWZ, o treści zgodnej ze wzorem określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ, o treści zgodnej ze wzorem określonym w Załączniku nr 5 do SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo lub upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, o którym mowa w Rozdziale V ust. 3 zdanie drugie SIWZ (jeśli dotyczy). 2. Dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku o którym mowa w Rozdziale IV ust. 8 SIWZ (jeśli dotyczy). 3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 4. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia, zobowiązany jest przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokument, o którym mowa w ust. 4 pkt 1 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, wyłącznie w przypadku zmiany oferowanego typu/modelu drukarki/czytnika na inny spełniający wymagania określone w SIWZ, spowodowanej wycofaniem go z produkcji, z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nie będzie skutkować zmianą wysokości wynagrodzenia Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gunb.gov.pl, bip.gunb.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego, w Biurze Dyrektora Generalnego, pok. 204, w godz. 8:15-16:15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Biuro Dyrektora Generalnego, pok. 204.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.