eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa drukarek kodów kreskowych wraz z oprogramowaniem oraz ręcznych czytników kodów kreskowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-13

Warszawa: Dostawa drukarek kodów kreskowych wraz z oprogramowaniem oraz ręcznych czytników kodów kreskowych
Numer ogłoszenia: 111586 - 2015; data zamieszczenia: 13.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 82838 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego, ul. Krucza 38/42, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6619453, faks 022 6619095.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drukarek kodów kreskowych wraz z oprogramowaniem oraz ręcznych czytników kodów kreskowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego, 14 sztuk fabrycznie nowych drukarek kodów kreskowych wraz z oprogramowaniem oraz 14 sztuk fabrycznie nowych ręcznych czytników kodów kreskowych, zwanych dalej urządzeniami. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik do formularza ofertowego - Minimalne parametry techniczne urządzeń. 3. Oprogramowanie, o którym mowa w ust. 1, zostanie dostarczone Zamawiającemu przez Wykonawcę na nośnikach CD/DVD. 4. Oferowane urządzenia muszą: 1) być wytworzony zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną, tj. posiadać certyfikat jakości ISO 9001 (lub dokument równoważny) dla producentów urządzeń, 2) posiadać deklarację zgodności CE (lub dokument równoważny), 3) spełniać wymagania rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektronicznego (Dz. U. Nr 155, poz. 1089), 4) posiadać ten sam typ/model oraz każde urządzenie musi pochodzić od jednego producenta, 5) być wyprodukowane po 30 czerwca 2014 r., 6) muszą być kompatybilne (współpracować ze sobą). 5. Zamawiający wymaga, aby każde dostarczone urządzenie było objęte minimum 24-miesięczną gwarancją Wykonawcy, a jednocześnie gwarancją producenta na ten sam okres. 6. W okresie gwarancji Wykonawca lub firma przez niego wskazana obejmie każde z urządzeń serwisem gwarancyjnym na następujących warunkach: 1) każde z urządzeń będzie serwisowane w siedzibie Zamawiającego, 2) firma świadcząca usługi serwisowe musi posiadać certyfikat jakości ISO 9001 (lub dokument równoważny) na świadczenie usług serwisowych, 3) w przypadku braku możliwości naprawy urządzenia w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca w okresie gwarancji zobowiązuje się do odebrania uszkodzonego urządzenia z siedziby Zamawiającego i dostarczenia go po naprawie, 4) zgłoszenie niesprawności każdego z urządzeń dokonywane będzie na piśmie, faksem lub drogą elektroniczną, jako skan sporządzonego na piśmie i podpisanego dokumentu na adres/numer wskazany przez Wykonawcę oraz przyjmowane będzie w dniach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku, 24 godziny na dobę, 5) wymagana reakcja - 6 godzin od momentu przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego, 6) jeżeli usunięcie niesprawności urządzenia będzie wymagało czasu dłuższego niż do końca następnego dnia roboczego, na życzenie Zamawiającego zostanie dostarczone, do godziny 16:00 następnego dnia roboczego, urządzenie zamienne o nie gorszych parametrach technicznych, 7) wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi obciążają Wykonawcę.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 30.21.61.30 - Czytniki kodu kreskowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ETICOD sp. z o.o., ul. Racławicka 29, 41-506 Chorzów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28455,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33571,25

  • Oferta z najniższą ceną: 31512,60 / Oferta z najwyższą ceną: 34629,21

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.