eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Turośń Kościelna › Wykonanie i dostawa tablic informacyjnych i pamiątkowych do projektu Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Stowarzyszenia Gmin Górnej Narwi.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-20

Turośń Kościelna: Wykonanie i dostawa tablic informacyjnych i pamiątkowych do projektu Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Stowarzyszenia Gmin Górnej Narwi.
Numer ogłoszenia: 82541 - 2013; data zamieszczenia: 20.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Gmin Górnej Narwi , ul. Lipowa 4, 18-106 Turośń Kościelna, woj. podlaskie, tel. 85 6505138, faks 85 6505138.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gornanarew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa tablic informacyjnych i pamiątkowych do projektu Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Stowarzyszenia Gmin Górnej Narwi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i dostawa jednostronnych tablic informacyjnych i pamiątkowych do projektu Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Stowarzyszenia Gmin Górnej Narwi realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013 Oś priorytetowa IX, Działanie 9.3 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej, dofinansowanie z Funduszu Spójności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi jakie muszą spełniać tablice informacyjne i pamiątkowe: 1)Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie, wykonanie i dostawę jednostronnych tablic informacyjnych i pamiątkowych w ilości następującej: 26 sztuk tablic informacyjnych i 31 sztuk tablic pamiątkowych, wraz z konstrukcją oraz słupkami mocującymi przeznaczonymi do umieszczenia w gruncie (2 metry na gruntem do dolnej krawędzi tablicy) przy jednoczesnym zapewnieniu stabilności konstrukcji; 2) Tablice informacyjne o wymiarach 3 metry (szerokość) x 2 metry (wysokość) i tablice pamiątkowe o wymiarach 1 metr (szerokość) x 0,7 metra (wysokość) należy wykonać z trwałego materiału np. blachy ocynkowanej, stali kwasoodpornej, twardego PCV odpornego na warunki atmosferyczne, zapewniającego trwałość przez m.in. 3 lata. Kolor tablicy biały, oznaczenia na tablicy pełno kolorowe. 3)Tablice należy wykonać zgodnie z aktualnymi wytycznymi Zasady promocji Projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 (kwiecień 2012) wraz z załącznikami: Zasady stosowania znaku, budowania ciągu znaków oraz projektowania tablic i naklejek w promocji projektów POIiŚ, Szczegółowy opis emblematu Unii Europejskiej oraz Liternictwo; Obowiązującymi logotypami (m.in.: logotypami dla POIiŚ, logotypami dla tablicy informacyjnej i pamiątkowej - wersja Fundusz Spójności, logotypami dla Unii Europejskiej); oraz Strategią Komunikacji Funduszy Europejskich wraz z załącznikami: a)Księga Identyfikacji Wizualnej Narodowej Strategii Spójności. Wyżej wymienione dokumenty wraz z logotypami Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko obowiązującymi w latach 2007-2013, oraz wzory tablic informacyjnych i pamiątkowych w różnych formatach do pobrania dostępne są na stronie internetowej Ministerstwa Środowiska www.mos.gov.pl oraz oficjalnym serwisie POIiŚ www.pois.gov.pl (w zakładce Zasady Promocji). 4) Przy wykonaniu tablic należy korzystać z podanych wzorów, nie dopuszcza się kopiowania logotypów z dokumentów Zamawiającego ze względu na niebezpieczeństwo zniekształcenia; 5)Druk wielkoformatowy, zabezpieczony laminowaniem; 6)Czcionka: Arial CE - czcionka oraz kolory znaków muszą być zgodne z obowiązującymi wytycznymi wskazanymi w/w dokumentach; 7) Tablica musi zawierać następujące elementy: emblemat Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej oraz odwołaniem słownym do Funduszu Spójności, logo POIiŚ, hasło promocyjne POIiŚ - powyższe informację muszą zajmować co najmniej 25% powierzchni tablicy; informację o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej, np.: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko; logo beneficjenta; tytuł projektu; nazwę beneficjenta; wartość projektu brutto (w zaokrągleniu do pełnego PLN); kwotę dofinansowania z Funduszu Spójności. 8) Wykonanie tablic zgodnie z w/w wytycznymi oraz wskazanymi w przytoczonych dokumentach i wzorami stanowiącymi załączniki nr 6a i 6b. 9)Dostawa i przekazanie przedmiotu zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. biuro Stowarzyszenia Gmin Górnej Narwi przy ulicy Lipowej 4, 18-106 Turośń Kościelna..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00 - Tablice .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2.Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 1000,00 zł, słownie: tysiąc złotych 00/100. 3.Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1)w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 50 1020 1332 0000 1402 0197 4989 Bank PKO Oddział 1 w Łapach z adnotacją Wadium - Wykonanie i dostawa tablic informacyjnych i pamiątkowych do projektu Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Stowarzyszenia Gmin Górnej Narwi, 2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym. 3)w gwarancjach bankowych. 4)w gwarancjach ubezpieczeniowych. 5)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie do 28 maja 2013 r., sposób przekazania: należy załączyć do składanej oferty 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5.W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 6.W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, - pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Postanowienia umowy zawarto w: wzorze umowy, który stanowi załącznik numer 5 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1)Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian dotyczących danych obydwu stron umowy, w tym zmiany teleadresowe, zmiany w nazwie firmy itp.; 2)Zmian terminu realizacji umowy w związku z: wystąpieniem konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych siłą wyższą, lub obiektywnymi warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie ze szczegółowym opisem; wystąpieniem zmiany formy wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; gdy jest to korzystne dla Zamawiającego lub spowodowane okolicznościami, za które ponosi on odpowiedzialność; wystąpieniem konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej; wystąpieniem innych okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć w chwili jej zawarcia, pomimo zachowania należytej staranności. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gornanarew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stowarzyszenie Gmin Górnej Narwi ul. Lipowa 4 18-106 Turośń Kościelna biuro Stowarzyszenia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2013 godzina 11:00, miejsce: Stowarzyszenie Gmin Górnej Narwi ul. Lipowa 4 18-106 Turośń Kościelna biuro Stowarzyszenia.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane ze środków UE w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.