eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › IHIT/P/18/2010 - Adaptacja pomieszczeń w budynku nr 1 dla potrzeb Pracowni Tomografu Komputerowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-13

Warszawa: IHIT/P/18/2010 - Adaptacja pomieszczeń w budynku nr 1 dla potrzeb Pracowni Tomografu Komputerowego
Numer ogłoszenia: 82525 - 2010; data zamieszczenia: 13.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55409 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Hematologii i Transfuzjologii, ul. Indiry Gandhi 14, 02-776 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 349 62 22, faks 022 349 62 23.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: IHIT/P/18/2010 - Adaptacja pomieszczeń w budynku nr 1 dla potrzeb Pracowni Tomografu Komputerowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Roboty budowlane: ADAPTACJA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 1 DLA POTRZEB PRACOWNI TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO Zakres rzeczowy prac obejmuje: - roboty budowlane - Wyburzenia: demontaże elementów budowlanych pomieszczeń tj ścian działowych, okładzin ściennych, skrzydeł i ościeżnic drzwiowych, posadzek, sufitów podwieszonych i obudów instalacji. Do wykonania: nowe ścianki działowe, tynki, roboty w zakresie podłoży, montaż stolarki i ślusarki wewnętrznej, okładziny ścienne tj. ceramiczne w pomieszczeniach mokrych, antyradiacyjne zgodnie z projektem ochrony radiologicznej, roboty malarskie, posadzkarskie, montaż sufitów podwieszonych; -roboty elektryczne - Demontaż: osprzętu elektrycznego Do wykonania: instalacja zasilania tomografu, zasilania klimatyzatorów, instalacje : oświetleniowa, gniazd wtykowych, wyłączników awaryjnych EAT i AT, opraw ostrzegawczych i sygnalizacyjnych, gniazd logicznych oraz rozbudowa instalacji p.poż o dodatkowe czujki adresowalne Wykonanie pomiarów: rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, ciągłości przewodów ochronnych, połączeń wyrównawczych, pomiary impedancji pętli zwarcia, rezystancji uziemień, kontroli stanu izolacji oraz prądu zadziałania urządzeń ochronnych różnicowoprądowych oraz pomiary uzyskanych natężeń oświetlenia. Całość pomiarów zakończona odpowiednimi protokółami. - roboty sanitarne w zakresie: a-instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji: zdemontować fragmenty przewodów wentylacyjnych, przeprowadzić regulację istniejących zespołów, montaż 3 klimatyzatorów. Po zakończeniu robót należy wykonać pomiary i regulację wydajności wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, poziomu hałasu i parametrów instalacji elektrycznej w zakresie wymaganym przepisami. Całość pomiarów zakończona odpowiednimi protokółami. b-Instalacji wod-kan: do wykonania instalacja wody zimnej i ciepłej, instalacja kanalizacji sanitarnej, odprowadzenia skroplin z klimatyzatorów c-Instalacji c.o. : demontaż grzejników, pozostają istniejące piony i rozprowadzenia poziomów c.o. w warstwach podłogowych Projektowana instalacja uwzględnia istniejący uklad przewodów. Grzejniki dobrano dla parametrów instalacji 80/55 °C Przedmiot oraz ilości stanowiące zamówienie zostały zawarte w Załączniku nr 1 do SIWZ- Wykaz dokumentacji projektowo- kosztorysowej i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45.21.51.43 - Roboty budowlane w zakresie sal diagnostycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU Banex Antoni Banach, Ul. Mrówcza 80, 04-768 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 295228,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 249461,84

  • Oferta z najniższą ceną: 245505,93 / Oferta z najwyższą ceną: 269112,48

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.