To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-12
Ogłoszenie nr 82517 - 2017 z dnia 2017-05-12 r.
Łódź: "Nowoczesny system dostępu do oferty Muzeum Sztuki w Łodzi"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuPrzedmiot zamówienia jest realizowany ze środków Unii Europejskiej w ramach RPLD.0701.02.-10-0022/16-00 Priorytet: 7. Infrastruktura dla usług społecznych. Działanie: 7.1. Technologie informacyjno - komunikacyjne. Poddziałanie: 7.1.2. Technologie informacyjno-komunikacyjne, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 8208
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 11681,12801, 13299,14341,14554
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Sztuki w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny
27750000000, ul.
ul. Więckowskiego
36,
90734
Łódź, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
042 633-97-90 w 33, faks
, e-mail
muzeum@muzeumsztuki.lodz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.msl.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Nowoczesny system dostępu do oferty Muzeum Sztuki w Łodzi"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):AG.271.01.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu nowoczesnego systemu dostępu do oferty Muzeum Sztuki w Łodzi, wraz z opracowaniem dokumentacji związanej z polityką bezpieczeństwa w zakresie wszystkich produktów wdrażanych w niniejszym zamówieniu. Portal składał się będzie z następujących modułów: o Moduł zakupu biletów - moduł umożliwiał będzie zakup biletów przez użytkowników systemu o Moduł rezerwacji biletów - moduł umożliwiał będzie rezerwację biletów przez użytkowników systemu o Moduł rezerwacji zasobów muzealnych (zarządzania zasobami muzealnymi ) - moduł ten będzie obsługiwał następujące procesy: rezerwacja sal muzealnych, rezerwacja innych zasobów muzealnych o Moduł do zarządzania wydarzeniami - moduł ten będzie odpowiedzialny za prawidłowe działanie i zarządzanie najważniejszymi wydarzeniami związanymi z wystawami i rezerwacją lekcji muzealnych. o Moduł autoryzacji - Moduł autoryzacji będzie opowiadał za logowanie się do systemu poprzez trzy sposoby autoryzacji użytkownika: logowanie autoryzacyjne przez portal główny, profilem zaufanym e-puap (tyko użytkownicy wewnętrzni) lub przez portale społecznościowe typu Facebook, Twitter, Gogle +. o Moduł udostępniania i prezentacji zasobów muzealnych - moduł będzie pozwalać na łatwą publikację zdjęć oraz galerii zdjęć prezentujących zbiory sztuki Muzeum, o Moduł afiliacyjny - umożliwia wprowadzanie promocji, rabatów i innych programów lojalnościowych dla użytkowników systemu. o Moduł rezerwacji sal - Oprogramowanie obsługujące rezerwację sali konferencyjnej umożliwia zarezerwowanie przez użytkownika w ustalonych przez niego godzinach sali konferencyjne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 7 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
48000000-8
Dodatkowe kody CPV:
48612000-1,
48517000-5,
48442000-8,
48600000-4,
48422000-2,
48900000-7,
72246000-1,
72268000-1,
72265000-0,
72263000-6,
72262000-9,
72261000-2,
80511000-9,
30200000-0,
30213300-8,
30234500-3,
30237460-1,
38520000-6,
32351200-0,
48620000-0,
48820000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT812500.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 684911,97 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Budowa budynku kancelarii leśnictwa, leśniczówki, budynku gospodarczego i altany w leśnictwie Sycowice
- Dostawa pomp baklofenowych
- "Remont lok. nr 28 przy ul. Włókienniczej 16 oraz docieplenie ściany zachodniej budynku - 2 części"
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
- Usługa przewozu autokarowego dla Uniwersytetu Łódzkiego
- Usługa doradztwa prawnego dla Projektu Muzeum Otwarte - Faza II modernizacji Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi, budynki "A" i "C" zlokalizowane na Placu Wolności w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.