eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Turośń Kościelna › Koordynator projektu Budowa małej infrastruktury, służącej zabezpieczeniu obszarów chronionych w Dolinie Górnej Narwi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-20

Turośń Kościelna: Koordynator projektu Budowa małej infrastruktury, służącej zabezpieczeniu obszarów chronionych w Dolinie Górnej Narwi
Numer ogłoszenia: 82517 - 2013; data zamieszczenia: 20.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Gmin Górnej Narwi , ul. Lipowa 4, 18-106 Turośń Kościelna, woj. podlaskie, tel. 85 6505138, faks 85 6505138.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gornanarew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koordynator projektu Budowa małej infrastruktury, służącej zabezpieczeniu obszarów chronionych w Dolinie Górnej Narwi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi koordynatora projektu w związku z realizacją projektu Budowa małej infrastruktury, służącej zabezpieczeniu obszarów chronionych w Dolinie Górnej Narwi współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko - Priorytet V Ochrona Przyrody i kształtowanie postaw ekologicznych, Działanie 5.1.3 Budowa lub modernizacja małej infrastruktury służącej zabezpieczeniu obszarów chronionych przed nadmierną i niekontrolowaną presją turystów. Przedmiotem projektu jest budowa małej infrastruktury (m.in.: wiaty, wieże widokowe, pomosty, zadaszone miejsca ogniskowe) służącej zabezpieczeniu obszarów chronionych przed niekontrolowaną i nadmierną presją turystów. Celem głównym przedmiotowego projektu jest przywracanie właściwego stanu siedlisk przyrodniczych i ostoi gatunków na tych obszarach Natura 2000 wraz z zachowaniem zagrożonych wyginięciem gatunków oraz różnorodności biologicznej poprzez ich zabezpieczanie przed nadmierną i niekontrolowaną presją turystów. Projekt przewiduje budowę lub modernizację obiektów małej infrastruktury turystycznej, w technologii drewnianej, w celu kanalizacji ruchu turystycznego na terenie obszarów chronionych lub w ich okolicy. Projekt będzie realizowany na terenie 6 gmin województwa podlaskiego tj. Gminy Choroszcz, Gminy Krypno, Gminy Narew, Gminy Narewka, Gminy Suraż oraz Gminy Turośń Kościelna i będzie oddziaływał na następujące obszary Natura 2000: OSO Bagienna Dolina Narwi, SOO Narwiańskie Bagna, Otulina Narwiańskiego Parku Narodowego, Obszar Chronionego Krajobrazu Puszcza Białowieska, OSO Dolina Górnej Narwi, OSO Ostoja w Dolinie Górnej Narwi, SOO Puszcza Białowieska, SOO Ostoja Narwiańska, Narwiański Park Narodowy, Obszar Chroniony Krajobrazu Dolina Narwi. W ramach projektu zaplanowano realizację następujących zadań: 1)Budowa wieży widokowej oraz miejsca na ognisko w Tarnopolu gm. Narewka, 2)Budowa zadaszonego miejsca ogniskowego w Nowej Łuce gm. Narewka, 3)Budowa zadaszonego miejsca ogniskowego w Lewkowie Starym gm. Narewka, 4)Budowa zadaszonego miejsca ogniskowego w Bernackim Moście gm. Narewka, 5)Budowa zadaszonego miejsca ogniskowego w Siemianówce gm. Narewka, 6)Budowa wieży widokowej oraz miejsca na ognisko w Siemianówce gm. Narewka, 7)Budowa rekreacyjnego pomostu na Narewce w miejsc. Narewka, 8)Zagospodarowanie działki gminnej w Turośni Dolnej, 9)Zagospodarowanie placu przy świetlicy wiejskiej w miejscowości Zawady, 10)Zagospodarowanie placu przy świetlicy wiejskiej w miejscowości Topilec, 11)Budowa parkingu samochodowego oraz zadaszonej wiaty w Śliwnie gm. Choroszcz, 12)Budowa pola biwakowego nad Narwią w Surażu, 13)Zagospodarowanie plaży gminnej w miejscowości Góra gmina Krypno, 14)Budowa przystani kajakowej w Narwi gm. Narew, 15)Oznakowanie szlaku wodnego Doliną Górnej Narwi, 16)Rozpowszechnianie informacji na temat projektu oraz działania edukacyjne (w tym: tablice informacyjne i pamiątkowe, wykonanie www projektu, wykonanie i druk folderu informacyjnego, wykonanie i druk plakatu promocyjnego wykonanie i druk mapy, budki lęgowe, karmniki dla ptaków, kubki z nadrukiem zwierząt, gadżety odblaskowe z logotypami i www, tablice informacyjne o czasie rozkładu odpadów, wizualizacji materiałów promocyjnych ) 17)Monitorowanie i ewaluacja efektów projektu polegająca na monitoringu przyrodniczym terenów objętych projektem. Zakres obowiązków koordynatora projektu pn.: Budowa małej infrastruktury, służącej zabezpieczeniu obszarów chronionych w Dolinie Górnej Narwi. 1)Nadzór nad całością realizacji projektu i prawidłowym jego wykonywaniem, w tym: a)koordynacja, stały monitoring oraz nadzór nad wszystkimi sprawami związanymi z realizacją projektu, zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie, wnioskiem o dofinansowanie, przepisami krajowymi i Unii Europejskiej oraz wytycznymi Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko i innych stosownych dokumentów, b)koordynacja działań związanych z prawidłowym kwalifikowaniem kosztów zaplanowanych w projekcie oraz wydatkowaniem środków zgodnie z umową o dofinansowanie wraz z załącznikami, c)prawidłowe i terminowe sporządzanie wniosków o płatność w zakresie merytorycznym, wymaganych raportów i innych dokumentów związanych z realizacją i sprawozdawczością zgodnie z wymogami właściwych Instytucji i wytycznymi PO IŚ, d)przygotowywanie dokumentów w zakresie merytorycznym niezbędnych do rozliczeń finansowych, e)koordynowanie działań upowszechniających i promujących przedsięwzięcie, w tym przygotowywanie treści merytorycznej do zaplanowanych wydawnictw oraz rozpowszechnianie efektów projektu zgodnie z Harmonogramem Projektu, f)nadzór nad monitoringiem i ewaluacją projektu oraz współpraca z podmiotem/podmiotami odpowiedzialnym/mi za wykonanie tego zadania, g)koordynacja działań związanych z prowadzeniem strony internetowej projektu m.in. przygotowywanie materiałów merytorycznych na stronę www i ich regularna aktualizacja, h)nadzór nad przechowywaniem i archiwizacją dokumentacji formalnej merytorycznej i finansowej projektu polegający na sprawdzaniu poprawności przechowywania w/w dokumentów w okresie trwania niniejszej umowy zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie; i)utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunami projektu właściwych Instytucji, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów, j)stawianie się na każdorazowe wezwanie Zamawiającego do jego siedziby okresie trwania niniejszej umowy, z tym że nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu; k)współpraca z zespołem projektu w zakresie realizacji projektu, l)współpraca z zespołem projektu w zakresie opracowania i przygotowania materiałów informacyjnych i promocyjnych w ramach projektu oraz udział w spotkaniach grupy roboczej ds. projektu oraz spotkaniach z reprezentacją Zarządu Stowarzyszenia, m)przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy o dofinansowanie przedmiotowego projektu, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów, n)bieżące zwracanie uwagi na błędy podmiotów/osób uczestniczących w procesie realizacji projektu celem ich zniwelowania i zapobiegania negatywnym skutkom, o)obecność podczas kontroli projektu i udzielanie wszelkich wyjaśnień w tym przygotowywania wszelkiej dokumentacji wskazanej do kontroli i działań pokontrolnych. 2)Przygotowanie i terminowe przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, o wartości powyżej i poniżej 14 tys. euro, zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych w zakresie działań projektowych, w szczególności: a)opracowanie i przygotowanie wszystkich dokumentów i załączników niezbędnych do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących projektu, b)udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych, c)nadzór merytoryczny nad prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących projektu, d)udział w pracach i koordynacja działań powołanych komisji przetargowych, e)ocena formalno-prawna składanych ofert (m.in. weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne), f)przygotowania dokumentacji i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej 14.000 euro zgodnie z obowiązującymi wewnętrznymi procedurami oraz wytycznymi w zakresie zaplanowanych postępowań w projekcie. 3)Wykonywanie innych zadań nie wskazanych powyżej, które będą konieczne dla należytego wykonania przedmiotowej umowy i osiągnięcia zamierzonego efektu w postaci uzyskania dofinansowania w najwyższej możliwie kwocie w ramach w/w projektu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem 79.42.11.00 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2.Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 2000,00 zł, słownie: dwa tysiące złotych 00/100. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1)w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 50 1020 1332 0000 1402 0197 4989 Bank PKO Oddział 1 w Łapach z adnotacją: Wadium - Koordynator projektu - działanie 5.1.3 PO IiŚ , 2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4)w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie do 28.05.2013 r., sposób przekazania: należy załączyć do składanej oferty. 4.Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5.W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 6. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium, Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia załącznik nr 3 do SIWZ zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia załącznik nr 3 do SIWZ zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia oraz gdy Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającą na zarządzaniu projektem (stanowisko kierownika / koordynatora lub asystenta kierownika / koordynatora projektu) o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł (załącznik nr 6 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia załącznik nr 3 do SIWZ zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia załącznik nr 3 do SIWZ zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia załącznik nr 3 do SIWZ zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Formularz ofertowy wg wzoru stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, - pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zwartej umowy w stosunku do treści oferty na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gornanarew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stowarzyszenie Gmin Górnej Narwi ul. Lipowa 4 18-106 Turośń Kościelna biuro Stowarzyszenia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2013 godzina 11:00, miejsce: Stowarzyszenie Gmin Górnej Narwi ul. Lipowa 4 18-106 Turośń Kościelna biuro Stowarzyszenia.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane ze środków UE w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet V Ochrona przyrody i kształtowanie postaw ekologicznych, działanie 5.1.3 Budowa i modernizacja małej infrastruktury służącej zabezpieczeniu obszarów chronionych przed nadmierną i niekontrolowaną presją turystów..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.