To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-16
Ogłoszenie nr 8239 - 2017 z dnia 2017-01-16 r.
Kalisz: Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji Systemu OTAGO w 2017 roku.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 351320-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Kalisz, krajowy numer identyfikacyjny
250855877, ul.
Główny Rynek
20,
62-800
Kalisz, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
48 627 654 300, faks
, e-mail
zam.publ@um.kalisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji Systemu OTAGO w 2017 roku.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WO.271.06.0001.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji 25 podsystemów wchodzących w skład Zintegrowanego Systemu Informatycznego - OTAGO w roku 2017. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: - telefoniczną pomoc i doradztwo w sprawie używania Zintegrowanego Systemu Informatycznego - OTAGO, - usuwanie błędów zgłoszonych przez Zamawiającego, - aktualizację oprogramowania wynikającą ze zmiany przepisów prawnych w ustalonym umową zakresie funkcjonalnym, - udzielenie Zamawiającemu prawa do otrzymywania kolejnych wydań Zintegrowanego Systemu Informatycznego - OTAGO i związanych z nimi zmian w dokumentacji użytkowej i administratora, - serwis struktur bazy Zintegrowanego Systemu Informatycznego - OTAGO.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
72267000-4
Dodatkowe kody CPV:
72253200-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT272197.32 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 311399,10 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a) i b)
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zintegrowany System Informatyczny - OTAGO (system OTAGO) został zakupiony w 2005 roku w wyniku postępowania przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego. Asseco Data Systems S.A. jako następca prawny (w drodze tzw. sukcesji generalnej) Zakładu Usług Informatycznych OTAGO Sp. z o.o. tj. autora oprogramowania (Zintegrowanego Systemu Informatycznego - OTAGO) jest posiadaczem praw autorskich, w tym majątkowych. Asseco Data Systems S.A. jest jedynym podmiotem mającym dostęp do źródeł oprogramowania (kodów źródłowych), nie wyraża zgody na powierzeniu innemu podmiotowi modyfikacji systemu OTAGO, a co za tym idzie tylko Asseco Data Systems S.A. może wykonać przedmiot zamówienia, a w szczególności dokonywać zmian w oprogramowaniu z czym wiążę się wykonywanie przedmiotu zamówienia. System OTAGO jest systemem zintegrowanym, obejmującym obecnie 24 powiązane ze sobą moduły wdrożone u Zamawiającego. Z uwagi na powyższe należy stwierdzić, iż nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze (które musiałoby wiązać się z nabyciem i wdrożeniem innego oprogramowania i kosztów z tym związanych), a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia paramentów zamówienia, gdyż wynika z uzasadnionej potrzeby objęcia asystą techniczną i usługa konserwacji posiadanego oprogramowania. Tym samym zostały spełnione przesłanki zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a) i b) ustawy Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Sukcesywne dostawy preparatów do mycia i dezynfekcji
- Zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 01 03 wraz z usługą ich odbioru i transportu
- Tłumaczenie symultaniczne realizowane podczas IV Światowej Konferencji Zdrowia Rodziny
- Dostawa energii elektrycznej dla RCKiK w Kaliszu
- Dostawa: podkładek korkowych, karteczek samoprzylepnych, pendrive, termoaktywnych kubków, notesów klejonych
- Wymiana nawierzchni placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 23 w Kaliszu.
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.