eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Remont dwóch kompleksów toalet na III piętrze w pawilonie A-0 AGH w Krakowie- KC-zp.272-130/17

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-12

Ogłoszenie nr 82095 - 2017 z dnia 2017-05-12 r.

Kraków: Remont dwóch kompleksów toalet na III piętrze w pawilonie A-0 AGH w Krakowie- KC-zp.272-130/17
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 46817-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica, krajowy numer identyfikacyjny 157700000, ul. Al. Mickiewicza  30, 30-059  Kraków, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. (12)6173595, faks (12)6173595, e-mail dzp@agh.edu.pl
Adres strony internetowej (URL): www.dzp.agh.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont dwóch kompleksów toalet na III piętrze w pawilonie A-0 AGH w Krakowie- KC-zp.272-130/17

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

KC-zp.272-130/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres zamówienia obejmuje remont dwóch kompleksów toalet na III piętrze w pawilonie A-0 AGH w Krakowie, z podziałem na dwa etapy: ETAP I - Kompleks toalet zlokalizowanych przy windach wewnętrznych budynku. ETAP II - Kompleks toalet zlokalizowanych w północnym skrzydle pawilonu A-0. ETAP I Kompleks składający się z dwóch kabin sanitariatów dla mężczyzn i dwóch kabin dla kobiet. Jest zlokalizowany przy windach wewnętrznych budynku (przy holu głównym). Zakres robót tego kompleksu obejmuje: 1. Roboty rozbiórkowe, w tym ścianek działowych i demontażowe istniejących instalacji, wyposażenia. 2. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej posadzki i wykonanie wylewki betonowej. 3. Wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych i płyt HPL. 4. Wykonanie instalacji sanitarnych ( wentylacji, wody ciepłej i zimnej, kanalizacji sanitarnej i grzewczej): - montaż nowych grzejników c.o. z podłączeniem do istniejących pionów i wyposażeniem ich w zawór termostatyczny z nastawą wstępną na zasilaniu oraz zawór odcinający na przewodzie powrotnym. Grzejniki należy wyposażyć w głowice termostatyczne i odpowietrzniki ręczne; - wykonanie nowej instalacji wody zimnej i ciepłej z podłączeniem do istniejących pionów, montażem zaworów, drzwiczek rewizyjnych, wykonaniem niezbędnych prób, podłączeniem urządzeń; - wykonanie nowej instalacji kanalizacyjnej sanitarnej wraz z wymianą niezbędnych elementów istniejących pionów, montaż wpustów podłogowych, podłączenie urządzeń, wykonanie prób - montaż stelaża pod wc; - montaż wentylatora wspomagającego wentylowanie pomieszczeń wraz z podłączeniem rurami spiro i montażem czujki ruchu i zegara sterującego; 5. Wykonanie nowej instalacji elektrycznej (siły i oświetlenia). 6. Układanie płytek ceramicznych na ścianach i podłodze. 7. Montaż drzwi wejściowych wraz z samozamykaczami. 8. Montaż wc kompakt, montaż pisuarów, umywalek, baterii, kratek, drzwiczek rewizyjnych. 9. Montaż sufitów podwieszanych wraz z malowaniem sufitów w przestrzeni nad tym sufitem. 10. Montaż luster, parapetów, folii na oknach, wyposażenia: dozowników na mydło, pojemników na ręczniki i papier toaletowy. 11. Montaż gniazd elektrycznych, osprzętu elektrycznego, oświetlenia wykonanie prób, pomiarów instalacji. ETAP II Kompleks składający się z 2 szt. toalet (damskiej i męskiej) zlokalizowanych w północnym skrzydle pawilonu A-0 AGH w Krakowie. Zakres robót tego kompleksu obejmuje: 1. Roboty rozbiórkowe, w tym ścianek działowych i demontażowe istniejących instalacji, wyposażenia. 2. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej posadzki i wykonanie wylewki betonowej. 3. Wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych i płyt HPL wg nowej aranżacji ujętej w dokumentacji projektowej. 4. Wykonanie instalacji sanitarnych ( wentylacji, wody, kanalizacji sanitarnej i grzewczej): - montaż nowych grzejników c.o. z podłączeniem do istniejących pionów i wyposażeniem ich w zawór termostatyczny z nastawą wstępną na zasilaniu, oraz zawór odcinający na przewodzie powrotnym. Grzejniki należy wyposażyć w głowice termostatyczne i odpowietrzniki ręczne; - wykonanie nowej instalacji wody zimnej i ciepłej z podłączeniem do istniejących pionów, montażem zaworów, drzwiczek rewizyjnych, wykonaniem niezbędnych prób, podłączeniem urządzeń; - wykonanie nowej instalacji kanalizacyjnej sanitarnej wraz z wymianą niezbędnych elementów istniejących pionów, montaż wpustów podłogowych, podłączenie urządzeń, wykonanie prób; - montaż stelaża pod wc; - montaż wentylatora wspomagającego wentylowanie pomieszczeń wraz z podłączeniem rurami spiro i montażem czujki ruchu i zegara sterującego. 5. Wykonanie nowej instalacji elektrycznej (siły i oświetlenia) 6. Układanie płytek ceramicznych na ścianach i podłodze. 7. Montaż drzwi wejściowych wraz z samozamykaczami. 8. Montaż sufitów podwieszanych wraz z malowaniem sufitów w przestrzeni nad tym sufitem. 9. Montaż wc kompakt, montaż pisuaru, umywalek, baterii, kratek, drzwiczek rewizyjnych. 10. Montaż luster, parapetów, folii na oknach, wyposażenia: dozowników na mydło, pojemników na ręczniki i papier toaletowy. 11. Montaż gniazd elektrycznych, osprzętu elektrycznego, oświetlenia wykonanie prób, pomiarów instalacji. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z poźn. zm.), osób wykonujących czynności polegające na wykonaniu: o robót rozbiórkowych, o robót demontażowych; o robót murarskich; o robót malarskich; o robót tynkarskich; o robót izolacyjnych; o robót posadzkarskich; o robót okładzinowych; o montażu instalacji i urządzeń sanitarnych; o montażu instalacji i urządzeń elektrycznych; objętych przedmiotem zamówienia. Wyżej określony wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane powyżej prace.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45321000-3
Dodatkowe kody CPV: 45432111-5, 45440000-3, 45324000-4, 45262500-6, 45223200-7, 45310000-3, 45111100-9, 45111220-6, 45315600-4, 45311100-1, 45000000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT183282.70
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MAJER Piotr Majerski,  majerski@op.pl,  Chałupnika 4/75,  31-475,  Kraków,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 137800
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.