eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › Remont chodników wraz z robotami towarzyszącymi na ulicach gminnych będących w zarządzie Zamawiającego - zamówienie uzupełniające

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-03

Pabianice: Remont chodników wraz z robotami towarzyszącymi na ulicach gminnych będących w zarządzie Zamawiającego - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 82093 - 2015; data zamieszczenia: 03.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70753 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej w Pabianicach, ul. Warzywna 1, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2159772, 2159537 w. 23, faks 042 2159537.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodników wraz z robotami towarzyszącymi na ulicach gminnych będących w zarządzie Zamawiającego - zamówienie uzupełniające.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem chodników wraz z robotami towarzyszącymi na ulicach gminnych będących w zarządzie Zamawiającego według poniższego wykazu: a) ulica JANA PAWŁA II (odcinek: ulica Wiejska - przejście dla pieszych, strona północna) długości ok. 100 m i powierzchni 329,0 m2 b) ulica WSCHODNIA (odcinek: ulica Dobra - ulica Sporna, strona południowa) o długości ok. 82 m i powierzchni 223,0 m2 c) ulica KARNISZEWICKA (odcinek: ul. Gruntowa - ul. Łubinowa, strona północna) długości ok. 315 m i powierzchni 649,0 m2 d) ulica CICHA (odcinek: ul. Moniuszki - ul. Skłodowskiej, strona zachodnia) o długości ok. 36 m i powierzchni 108,0 m2 e) ulica CICHA (odcinek: ul. Moniuszki - ul. Skłodowskiej, strona wschodnia) o długości ok. 215 m i powierzchni 575,0 m2 f) ulica WIEJSKA (odcinek: ulica Wileńska - ul. Jana Pawła II, strona wschodnia) długości ok. 199 m i powierzchni opaski 83,0 m2 g) ulica WIEJSKA (odcinek: ul. Wileńska - ul. Jana Pawła II, strona zachodnia) długości ok. 199 m i powierzchni opaski 110,5 m2 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) ulica JANA PAWŁA II (odcinek: ulica Wiejska - przejście dla pieszych, strona północna) - roboty rozbiórkowe - wywóz gruzu - koryta wykonywane mechanicznie gł. 5 cm i 10 cm (wjazdy i chodnik), - wywóz ziemi, - wykonanie warstwy odsączającej na wjazdach, - wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych na wjazdach - ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr 5 cm (stabilizacja 5 Mpa), - ustawienie obrzeża o wymiarach 6x20x100 cm, - regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych. - wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu b) ulica WSCHODNIA (odcinek: ulica Dobra - ulica Wschodnia, strona południowa) - koryta wykonywane mechanicznie gł. 30 cm i 10 cm (wjazdy i chodnik), - wóz ziemi, - konanie warstwy odsączającej na wjazdach, - konanie podbudowy z kruszyw łamanych na wjazdach - położenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr 5 cm (stabilizacja 5 Mpa), - ustawienie obrzeża o wymiarach 6x20x100 cm, - regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych. - wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu c) ulica KARNISZEWICKA (odcinek: ulica Gruntowa - ulica Łubinowa, strona północna) - roboty rozbiórkowe, - wywóz gruzu, - koryta wykonywane mechanicznie gł. 30 cm I 10 cm (wjazdy i chodniki) - wywóz ziemi, - wykonanie warstwy odsączajacej na wjazdach gr. 10 cm, - wykonanie podbudowy z kruszywa na wjazdach gr. 15 cm, - ustawienie obrzeża 6x20x100 cm, - ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej (stabilizacja 5 Mpa), - regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych. - wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu d) ulica CICHA (odcinek: ulica Moniuszki - ulica Skłodowskiej, strona zachodnia) - roboty rozbiórkowe, - wywóz gruzu - koryta wykonywane mechanicznie gł. 30 cm i 10 cm(wjazdy i chodniki) - wywóz ziemi, - wykonanie warstwy odsączajacej na wjazdach gr. 10 cm, - wykonanie podbudowy z kruszywa na wjazdach gr. 15 cm, - ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm (stabilizacja 5 Mpa), - ustawienie obrzeża 6x20x100 cm. - regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych. - wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu e) ulica CICHA (odcinek: ulica Moniuszki - ulica Skłodowskiej, strona wschodnia) - koryta wykonywane mechanicznie gł. 30 cm i 10 cm, (wjazdy i chodnik) - wywóz ziemi, - ustawienie obrzeża 6x20x100 cm, - wykonanie warstwy odsączajacej gr. 10 cm na wjazdach, - wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm, - ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej (stabilizacja 5 Mpa) - regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych. - wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu f) ulica WIEJSKA (odcinek: ulica Wileńska - ulica Jana Pawła II, strona wschodnia) - roboty rozbiórkowe, - wywóz gruzu, - koryta wykonywane mechanicznie gł. 10 cm (opaska), - wywóz ziemi, - ustawienie krawężnika 20x30x100 cm na ławie betonowej z oporem, - ustawienie obrzeża 8x30x100 cm - ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej (stabilizacja 5 Mpa) - wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu g) ulica WIEJSKA (odcinek: ulica Wileńska - ulica Jana Pawła II, strona zachodnia) - roboty rozbiórkowe, - wywóz gruzu, - koryta wykonywane mechanicznie gł. 10 cm (opaska), - wywóz ziemi, - ustawienie krawężnika 20x30x100 cm na ławie betonowej z oporem, - ustawienie obrzeża 8x30x100 cm - ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej (stabilizacja 5 Mpa) - wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu 3. Zakres prac szczegółowo określa dokumentacja projektowo - kosztorysowa, na która składają się: a) Materiały zgłoszeniowe niezbędne do realizacji robót budowlanych, a wynikające z przepisów ustawy Prawo Budowlane - załącznik nr 1a do zaproszenia do negocjacji, b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 1b do zaproszenia do negocjacji, c) Kosztorysy nakładcze (przedmiar robót) - załącznik nr 1c do zaproszenia do negocjacji. 4. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: miasto Pabianice. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 24 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia, datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru końcowego, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. 6. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w terminie - maksymalnie 40 dni roboczych od momentu podpisania umowy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca po podpisaniu umowy przedstawił harmonogram terminowy wykonywania robót. 7. Uwagi realizacyjne: a) Zamawiający informuje, że przedstawiony przedmiar jest dokumentem pomocniczym. Umowa zostanie zawarta za cenę ryczałtową obejmującą zakres rzeczowy zamówienia określony w załączniku nr 1 do zaproszenia do negocjacji, a kwota wynagrodzenia ryczałtowego stanowić będzie wartość zobowiązania. b) Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokonać wizji lokalnej w terenie, c) Wykonawca będzie zwolniony z ponoszenia opłat za zajęcie pasa drogowego w trakcie realizacji zamówienia w okresie narzuconym przez Zamawiającego, w przypadku niedotrzymania określonego przez Zamawiającego czasookresu realizacji, oprócz naliczenia kar umownych, Wykonawca będzie ponosił opłaty za zajęcie pasa drogowego według obowiązujących stawek, d) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania, uzgodnienia i wdrożenia na swój koszt projektów tymczasowej organizacji ruchu oraz po zakończeniu prac do przywrócenia stanu pierwotnego, e) Od daty protokolarnego przekazania terenu robót do chwili protokolarnego odbioru robót Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec osób trzecich oraz Zamawiającego za wszelkie szkody powstałe na tym terenie i w przedmiocie umowy. 8. Warunki finansowe rozliczeń: a). Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania etapowego (wystawiania faktur częściowych) z zastrzeżeniem, iż będzie to rozumiane jako fakturowanie etapowe dla poszczególnych ulic, podstawą wystawienia faktur (częściowych lub końcowej) będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót częściowych lub końcowy; Obowiązkiem Wykonawcy jest udokumentowanie w sposób określony obowiązującymi przepisami prawa prawidłowe pod względem jakościowym i rzeczowym wykonanie robót. Do odbioru końcowego należy załączyć: obmiar wykonywanych robót potwierdzony przez kierownika budowy, inspektora nadzoru, certyfikaty, deklaracje zgodności, atesty na wbudowane materiały, protokoły prób i regulacji oraz inne dokumenty niezbędne do oceny prawidłowości wykonanych robót. b). przebieg czynności odbiorowych: a. Zakończenie wykonania robót Wykonawca zgłasza na piśmie Zamawiającemu. b. Odbiór dokonywany będzie w oparciu o obowiązujące przepisy prawa budowlanego i Polskie Normy c. Zamawiający zobowiązuje się przystąpić do odbioru końcowego wykonanych robót w ciągu 14 dni od dnia ich zakończenia i zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do obioru końcowego. d. Zamawiający dokonuje odbioru z udziałem Wykonawcy i po powiadomieniu właściwych organów. Wykonawca dostarczy dokumenty i zezwolenia niezbędne do odbioru robót i użytkowania obiektów. c). każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie min. 30 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury (rachunku). 9. Kody CPV: - 45.23.32.22 - 1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku wystąpienia w kosztorysie nakładczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z w/w czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo - Drogowy Barbara Wiśniewska, ul. Bartoka 35/22, 92-546 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 294023,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 163165,84

  • Oferta z najniższą ceną: 163165,84 / Oferta z najwyższą ceną: 163165,84

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Podstawą wszczęcia postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki jest art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2010, Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), dalej ustawą, zgodnie z którym: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe zostało wszczęte w trybie przetargu nieograniczonego pn. Remont chodników wraz z robotami towarzyszącymi na ulicach gminnych będących w zarządzie Zamawiającego. Jego przedmiotem było wykonanie robót budowlanych związanych z remontem chodników wraz z robotami towarzyszącymi na ulicach gminnych będących w zarządzie Zamawiającego. W dniu 09.03.2015 roku w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 32097 - 2015 zostało opublikowane ogłoszenie o zamówieniu. W ogłoszeniu o zamówieniu (pkt. I.1.5)), przewidziano udzielenie zamówienia uzupełniającego: Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w terminie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone po spełnieniu warunków określonych we wcześniej przywołanych postanowieniach ustawy. Wartość zamówienia uzupełniającego nie będzie przekraczać 50 % wartości zamówienia podstawowego. Podobny zapis zawarty został również w SIWZ. Zamówienia podstawowego udzielono w dniu 21.04.2015.r. Wykonawcy: Zakład Remontowo - Drogowy Barbara Wiśniewska z Łodzi, ul. Bartoka 35/22. Niniejsze zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia objętego zamówieniem podstawowym. Tym samym należy stwierdzić, że wszystkie wymogi ustawowe zostały dochowane.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.