eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługi doradcze w zakresie przedsiębiorczości związanej z EURO 2012, księgowości, BHP oraz logistyki dla projektu EUROprzedsiębiorca 45+ - Program Operacyjny Kapitał Ludzki - projekt realizowany przez Centrum Integracji Społecznej we Wrocławiu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-18

Wrocław: Usługi doradcze w zakresie przedsiębiorczości związanej z EURO 2012, księgowości, BHP oraz logistyki dla projektu EUROprzedsiębiorca 45+ - Program Operacyjny Kapitał Ludzki - projekt realizowany przez Centrum Integracji Społecznej we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 82080 - 2011; data zamieszczenia: 18.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Integracji Społecznej , ul. Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 782 35 11, faks 71 782 35 12.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cis.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi doradcze w zakresie przedsiębiorczości związanej z EURO 2012, księgowości, BHP oraz logistyki dla projektu EUROprzedsiębiorca 45+ - Program Operacyjny Kapitał Ludzki - projekt realizowany przez Centrum Integracji Społecznej we Wrocławiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie doradztwa indywidualnego i grupowego z zakresu przedsiębiorczości związanej z EURO 2012, księgowości, BHP oraz logistyki dla 60 uczestników projektu EUROprzedsiębiorca 45+ - osób niezatrudnionych i zatrudnionych zamieszkałych na terenie Wrocławia. Przedmiotem zamówienia podzielony został na 4 części: część pierwsza doradztwo z zakresu przedsiębiorczości związanej z EURO 2012, część druga doradztwo z zakresu księgowości, część trzecia doradztwo z zakresu BHP oraz część IV doradztwo z zakresu logistyki. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE NASTĘPUJĄCE CZĘŚCI: Część I - pod nazwą: Doradztwo z zakresu przedsiębiorczości związanej z EURO 2012 1. Doradztwo grupowe - doradztwo realizowane w grupach - służące pogłębieniu wiedzy z zakresu tematyki poruszanej podczas szkoleń; doradztwo zostanie dopasowane do indywidualnych potrzeb uczestników, w tym np.: w jaki sposób należy przygotowywać wybrane części biznesplanu, jak tworzyć prognozy rachunku zysków i strat (4h/edycję szkolenia (1h=60 minut). 2. Doradztwo indywidualne - jego celem jest rozwiązywanie indywidualnych problemów przy tworzeniu biznesplanu związanych z planowaną przez uczestników działalnością (średnio 45min na 1 uczestnika) RAMOWY ZAKRES DORADZTWA wpływ przygotowań i organizacji EURO 2012 na gospodarkę Dolnego Śląska i Polski, tworzenie biznesplanu zawierającego plan marketingowy i plan inwestycyjny, tworzenie harmonogramu rzeczowo - finansowego przedsięwzięcia. Tematyka doradztwa będzie uzależniona od zapotrzebowania zgłaszanego przez uczestników projektu. 3. Doradcze wsparcie pomostowe podstawowe - doradztwo indywidualne z zakresu przedsiębiorczości stanowiące pomoc w efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 45min/m-c/uczestnika dla max 60 uczestników), 4. Doradcze wsparcie pomostowe rozszerzone - Doradztwo indywidualne z zakresu przedsiębiorczości stanowiące pomoc w efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 45min/m-c/uczestnika dla max 60 uczestników). Tematyka doradztwa będzie uzależniona od zapotrzebowania zgłaszanego przez uczestników projektu. Część II - pod nazwą: Usługi doradcze z zakresu księgowości 1. Doradztwo grupowe - doradztwo realizowane w grupach - służące pogłębieniu wiedzy z zakresu tematyki poruszanej podczas szkoleń; doradztwo zostanie dopasowane do indywidualnych potrzeb uczestników, w tym np.: w jaki sposób należy przygotowywać wybrane części biznesplanu, jak tworzyć prognozy rachunku zysków i strat (4h/edycję szkolenia (1h=60 minut). 2. Doradztwo indywidualne - jego celem jest rozwiązywanie indywidualnych problemów przy tworzeniu biznesplanu związanych z planowaną przez uczestników działalnością (średnio 45min na 1 uczestnika). RAMOWY ZAKRES DORADZTWA formy opodatkowania działalności gospodarczej, Podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów, podsumowanie miesięczne i roczne zamknięcie KPiR, dowody księgowe, aktywa i pasywa, podatek od towarów i usług, podatek dochodowy od osób fizycznych, rozliczanie z US i ZUS, zagadnienia związane z przygotowaniem biznesplanu. Tematyka doradztwa będzie uzależniona od zapotrzebowania zgłaszanego przez uczestników projektu. 3. Doradcze wsparcie pomostowe podstawowe - doradztwo indywidualne z zakresu księgowości stanowiące pomoc w efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 1,5h/m-c/uczestnika dla max 60 uczestników) 4. Doradcze wsparcie pomostowe rozszerzone - doradztwo indywidualne z zakresu księgowości stanowiące pomoc w efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 45min/m-c/uczestnika dla max 60 uczestników) Tematyka doradztwa będzie uzależniona od zapotrzebowania zgłaszanego przez uczestników projektu. Część III - pod nazwą: Doradztwo z zakresu BHP 1. Doradztwo indywidualne - jego celem jest rozwiązywanie indywidualnych problemów przy tworzeniu biznesplanu związanych z planowaną przez uczestników działalnością (średnio 45min na 1 uczestnika) RAMOWY ZAKRES DORADZTWA regulacje prawne z zakresu prawa pracy dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy, organizacja i metody kształtowania bezpiecznych i higienicznych warunków pracy, ocena zagrożeń w pracy i metody ochrony przed zagrożeniami, zasady postępowania w razie wypadku w czasie pracy i sytuacjach zagrożeń, obowiązki i odpowiedzialność pracodawców oraz prawa i obowiązki pracowników wynikające z BHP, pojęcie zrównoważonego rozwoju i korzyści z niego płynące. Tematyka doradztwa będzie uzależniona od zapotrzebowania zgłaszanego przez uczestników projektu. 2. Doradcze wsparcie pomostowe podstawowe - doradztwo indywidualne z zakresu BHP stanowiące pomoc w efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 45min/m-c/uczestnika) 3. Doradcze wsparcie pomostowe rozszerzone - doradztwo indywidualne z zakresu BHP stanowiące pomoc w efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 45min/m-c/uczestnika) Tematyka doradztwa będzie uzależniona od zapotrzebowania zgłaszanego przez uczestników projektu. Część IV - pod nazwą: Doradztwo z zakresu logistyki 1. Doradztwo grupowe - doradztwo realizowane w grupach - służące pogłębieniu wiedzy z zakresu tematyki poruszanej podczas szkoleń; doradztwo zostanie dopasowane do indywidualnych potrzeb uczestników. RAMOWY ZAKRES DORADZTWA logistyka - jej rola w firmie, planowanie działań, zarządzanie łańcuchem dostaw, standaryzacja i dokumentowanie działań, organizacja procesów zakupowych i zaopatrzeniowych, zarządzanie zapasami i przepływami materiałowymi, rachunek kosztów w logistyce, problemy z wdrażaniem logistyki do MSP. Tematyka doradztwa będzie uzależniona od zapotrzebowania zgłaszanego przez uczestników projektu. 2. Doradcze wsparcie pomostowe podstawowe - doradztwo indywidualne z zakresu logistyki stanowiące pomoc w efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 45min/m-c/uczestnika dla max 60 uczestników) 3. Doradcze wsparcie pomostowe rozszerzone - doradztwo indywidualne z zakresu logistyki stanowiące pomoc w efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 45min/m-c/uczestnika dla max 60 uczestników) Tematyka doradztwa będzie uzależniona od zapotrzebowania zgłaszanego przez uczestników projektu. Wymagania odnoście wszystkich części a) oznakowania wszystkich prezentacji multimedialnych i materiałów wykorzystywanych podczas doradztwa poprzez umieszczenie logo według wytycznych opisanych w aktualnej wersji Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, która znajduje się na stronie www.pokl.dwup.pl oraz według wytycznych przyjętych dla Systemu Identyfikacji Wizualnej materiałów informacyjnych i promocyjnych Gminy Wrocław dostępnej w Biurze Promocji Miasta, ul. Przejście Żelaźnicze 17a, 50-107 Wrocław (w konsultacji z Zamawiającym) oraz logo projektu. b) zapewnienia kadry o odpowiednim wykształceniu i doświadczeniu w prowadzeniu doradztwa z zakresu przedmiotu zamówienia; poświadczone odpowiednimi dokumentami. c) przygotowania i prowadzenia dokumentacji doradztwa, w tym list obecności, dzienników, sprawozdań z udzielonego doradztwa; d) niezwłoczne informowanie Zamawiającego imiennie o nieobecności osób skierowanych przez Zamawiającego, nie zgłoszeniu się tych osób w celu udzielenia doradztwa. Przy kalkulacji ceny ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia. Uczestnikami doradztwa w części I, II, III i IV będą osoby niezatrudnione i zatrudnione mieszkańcy Wrocławia. 1. Wymagana ilość godzin: Cześć I: 1. Doradztwo grupowe: 4 godziny/ edycję x 3 edycje = 12 godzin (godzina = 60 minut) 2. Doradztwo indywidualne 15 godzin/ edycję x 3 edycje = 45 godzin (godzina = 60 minut) 3. Doradztwo pomostowe podstawowe od 10 godzin do 270 godzin (godzina = 60 minut) 4. Doradztwo pomostowe rozszerzone od 10 godzin do 270 godzin (godzina = 60 minut) Cześć II: 1. Doradztwo grupowe: 4 godziny/ edycję x 3 edycje = 12 godzin (godzina = 60 minut) 2. Doradztwo indywidualne 15 godzin/ edycję x 3 edycje = 45 godzin (godzina = 60 minut) 3. Doradztwo pomostowe podstawowe od 10 godzin do 540 godzin (godzina = 60 minut) 4. Doradztwo pomostowe rozszerzone od 10 godzin do 540 godzin (godzina = 60 minut) Cześć III: Doradztwo z zakresu BHP 1. Doradztwo indywidualne 15 godzin/ edycję x 3 edycje = 45 godzin (godzina = 60 minut) 2. Doradztwo pomostowe podstawowe od 10 godzin do 270 godzin (godzina = 60 minut) 3. Doradztwo pomostowe rozszerzone od 10 godzin do 270 godzin (godzina = 60 minut) Cześć IV: Doradztwo z zakresu logistyki 1. Doradztwo grupowe 4 godziny/ edycję x 3 edycje = 12 godzin (godzina = 60 minut) 2. Doradztwo pomostowe podstawowe od 10 godzin do 270 godzin (godzina = 60 minut) 3. Doradztwo pomostowe rozszerzone od 10 godzin do 270 godzin (godzina = 60 minut) Harmonogramy: Cześć I: Doradztwo grupowe, Doradztwo indywidualne w dni powszednie i weekendy w godzinach 8,00-16,00 VI-VII 2011, X-XI 2011, II-III 2012 Doradztwo pomostowe podstawowe IX 2011-X 2012 Doradztwo pomostowe rozszerzone III 2012 - IV 2013 Cześć II: Doradztwo grupowe, Doradztwo indywidualne w dni powszednie i weekendy w godzinach 8,00-16,00 VI-VII 2011, X-XI 2011,II-III 2012 Doradztwo pomostowe podstawowe IX 2011-X 2012 Doradztwo pomostowe rozszerzone III 2012 - IV 2013 Cześć III: Doradztwo indywidualne w dni powszednie i weekendy w godzinach 8,00-16,00 VI-VII 2011, X-XI 2011, II-III 2012 Doradztwo pomostowe podstawowe IX 2011-X 2012 Doradztwo pomostowe rozszerzone III 2012 - IV 2013 Cześć IV: Doradztwo grupowe w dni powszednie i weekendy w godzinach 8,00-16,00 VI-VII 2011, X-XI 2011, II-III 2012 Doradztwo pomostowe podstawowe IX 2011-X 2012 Doradztwo pomostowe rozszerzone III 2012 - IV 2013 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Miejscem odbywania - realizacji przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego, Ul. Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, 3. Dokumentacja: Zamawiający wymaga prowadzenia przez Wykonawcę dokumentacji przekazanej przez Zamawiającego, w tym karty doradztwa, dzienników, sprawozdań z udzielonego doradztwa..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.14.00.00-7, 79.22.10.00-9, 79.41.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie przewidziano

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • część I Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej cztery usługi doradcze z zakresu przedsiębiorczości w tym co najmniej 2 z zakresu zakładania działalności gospodarczej oraz co najmniej 2 z prowadzenia działalności gospodarczej. część II Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - co najmniej cztery usługi doradcze z zakresu księgowości w tym co najmniej 2 z zakresu księgowości związanej z zakładaniem działalności gospodarczej oraz co najmniej 2 z zakresu księgowości związanej z prowadzeniem działalności gospodarczej. część III Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - co najmniej trzy usługi doradcze lub szkoleniowe z zakresu BHP dla pracodawców i osób kierujących pracownikami. część IV Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - co najmniej trzy usługi doradcze lub szkoleniowe z zakresu logistyki w MMSP.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • część I Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami: Co najmniej jedną osobą posiadającą : 1. wykształcenie wyższe magisterskie lub równorzędne i legitymującą się dyplomem magistra lub równorzędnym w zakresie prawa, rachunkowości, ekonomii lub zarządzania, 2. udokumentowaną wiedzę i doświadczenie związane z prowadzeniem doradztwa związanych z zakładaniem spółdzielni socjalnych i działalności gospodarczej, 3. udokumentowaną wiedzę i doświadczenie zawodowe z zakresu analizy finansowej, bilansu, przepływów finansowych, wskaźników ekonomicznych, analizy rentowności przedsiębiorstwa, 4. znajomość prawa polskiego i wspólnotowego, w szczególności w zakresie wykorzystywania pomocy de minimis na rozpoczęcie prowadzenia działalności gospodarczej, 5. praktyczną znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej w Polsce 6. doświadczenie w świadczeniu usług doradczych (udzieliła co najmniej 3 usługi doradcze: 1 z zakresu zakładania działalności gospodarczej oraz 2 z zakresu prowadzenia działalności gospodarczej. część II Wykonawca wykażę, że dysponuje osobami: Co najmniej jedną osobą posiadającą: 1. wykształcenie wyższe magisterskie kierunkowe lub równorzędne, 2. posiada uprawnienia - certyfikat księgowego wydany na podstawie art. 76b ust. 1 pkt. 3 lit. B ustawy z dnia 29.09.1994r. o rachunkowości potwierdzający kwalifikacje i uprawnienia do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych lub równorzędny, 3. posiada udokumentowaną wiedzę i doświadczenie zawodowe z zakresu księgowości 4. znajomość prawa polskiego i wspólnotowego, w szczególności w zakresie wykorzystywania pomocy de minimis na rozpoczęcie prowadzenia działalności gospodarczej, 5. udzieliła co najmniej 4 usługi doradcze z zakresu księgowości związanej z - 2 z zakresu księgowości związanej z zakładaniem działalności gospodarczej oraz 2 z zakresu księgowości związanej z prowadzeniem działalności gospodarczej. 6. posiada praktyczną znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej w Polsce. część III Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami: Co najmniej jedną osobą posiadającą: 1. studia podyplomowe z zakresu BHP, 2. roczny staż na stanowisku specjalisty BHP, 3. udzielone minimum 2 usługi doradcze lub szkoleniowe z zakresu BHP dla pracodawców i osób kierujących pracownikami, 4. posiada praktyczną znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej w Polsce. część IV Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami: Co najmniej jedną osobą posiadającą: 1. wykształcenie wyższe magisterskie kierunkowe lub równorzędne, 2. minimum roczne doświadczenie na stanowisku logistyka w MMSP, 3. udzieloną minimum jedną usługę doradczą lub szkoleniową z zakresu logistyki dla MMSP, 4. posiada praktyczną znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej w Polsce.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług wymieniownych w wykazie usług, dokument (np. pełnomocnictwo lub umowa spółki cywilnej, itp.) potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e w reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cis.wroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Integracji Społecznej ul. Strzegomska 49 53-611 Wrocław parter - SEKRETARIAT.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2011 godzina 14:00, miejsce: Centrum Integracji Społecznej ul. Strzegomska 49 53-611 Wrocław parter - SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Doradztwo z zakresu przedsiębiorczości związanej z EURO 2012.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Doradztwo grupowe - doradztwo realizowane w grupach - służące pogłębieniu wiedzy z zakresu tematyki poruszanej podczas szkoleń; doradztwo zostanie dopasowane do indywidualnych potrzeb uczestników, w tym np.: w jaki sposób należy przygotowywać wybrane części biznesplanu, jak tworzyć prognozy rachunku zysków i strat (4h/edycję szkolenia (1h=60 minut). 2. Doradztwo indywidualne - jego celem jest rozwiązywanie indywidualnych problemów przy tworzeniu biznesplanu związanych z planowaną przez uczestników działalnością (średnio 45min na 1 uczestnika) RAMOWY ZAKRES DORADZTWA wpływ przygotowań i organizacji EURO 2012 na gospodarkę Dolnego Śląska i Polski, tworzenie biznesplanu zawierającego plan marketingowy i plan inwestycyjny, tworzenie harmonogramu rzeczowo - finansowego przedsięwzięcia. Tematyka doradztwa będzie uzależniona od zapotrzebowania zgłaszanego przez uczestników projektu. 3. Doradcze wsparcie pomostowe podstawowe - doradztwo indywidualne z zakresu przedsiębiorczości stanowiące pomoc w efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 45min/m-c/uczestnika dla max 60 uczestników), 4. Doradcze wsparcie pomostowe rozszerzone - Doradztwo indywidualne z zakresu przedsiębiorczości stanowiące pomoc w efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 45min/m-c/uczestnika dla max 60 uczestników). Tematyka doradztwa będzie uzależniona od zapotrzebowania zgłaszanego przez uczestników projektu. Wymagana ilość godzin: Cześć I: 1. Doradztwo grupowe: 4 godziny/ edycję x 3 edycje = 12 godzin (godzina = 60 minut) 2. Doradztwo indywidualne 15 godzin/ edycję x 3 edycje = 45 godzin (godzina = 60 minut) 3. Doradztwo pomostowe podstawowe od 10 godzin do 270 godzin (godzina = 60 minut) 4. Doradztwo pomostowe rozszerzone od 10 godzin do 270 godzin (godzina = 60 minut) Cześć I: Doradztwo grupowe, Doradztwo indywidualne w dni powszednie i weekendy w godzinach 8,00-16,00 VI-VII 2011, X-XI 2011, II-III 2012 Doradztwo pomostowe podstawowe IX 2011-X 2012 Doradztwo pomostowe rozszerzone III 2012 - IV 2013 Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Miejscem odbywania - realizacji przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego, Ul. Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, Dokumentacja: Zamawiający wymaga prowadzenia przez Wykonawcę dokumentacji przekazanej przez Zamawiającego, w tym karty doradztwa, dzienników, sprawozdań z udzielonego doradztwa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.14.00.00-7, 79.22.10.00-9, 79.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi doradcze z zakresu księgowości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Doradztwo grupowe - doradztwo realizowane w grupach - służące pogłębieniu wiedzy z zakresu tematyki poruszanej podczas szkoleń; doradztwo zostanie dopasowane do indywidualnych potrzeb uczestników, w tym np.: w jaki sposób należy przygotowywać wybrane części biznesplanu, jak tworzyć prognozy rachunku zysków i strat (4h/edycję szkolenia (1h=60 minut). 2. Doradztwo indywidualne - jego celem jest rozwiązywanie indywidualnych problemów przy tworzeniu biznesplanu związanych z planowaną przez uczestników działalnością (średnio 45min na 1 uczestnika). RAMOWY ZAKRES DORADZTWA formy opodatkowania działalności gospodarczej, Podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów, podsumowanie miesięczne i roczne zamknięcie KPiR, dowody księgowe, aktywa i pasywa, podatek od towarów i usług, podatek dochodowy od osób fizycznych, rozliczanie z US i ZUS, zagadnienia związane z przygotowaniem biznesplanu. Tematyka doradztwa będzie uzależniona od zapotrzebowania zgłaszanego przez uczestników projektu. 3. Doradcze wsparcie pomostowe podstawowe - doradztwo indywidualne z zakresu księgowości stanowiące pomoc w efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 1,5h/m-c/uczestnika dla max 60 uczestników) 4. Doradcze wsparcie pomostowe rozszerzone - doradztwo indywidualne z zakresu księgowości stanowiące pomoc w efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 45min/m-c/uczestnika dla max 60 uczestników) Tematyka doradztwa będzie uzależniona od zapotrzebowania zgłaszanego przez uczestników projektu. wymagana ilość godzin 1. Doradztwo grupowe: 4 godziny/ edycję x 3 edycje = 12 godzin (godzina = 60 minut) 2. Doradztwo indywidualne 15 godzin/ edycję x 3 edycje = 45 godzin (godzina = 60 minut) 3. Doradztwo pomostowe podstawowe od 10 godzin do 540 godzin (godzina = 60 minut) 4. Doradztwo pomostowe rozszerzone od 10 godzin do 540 godzin (godzina = 60 minut) Doradztwo grupowe, Doradztwo indywidualne w dni powszednie i weekendy w godzinach 8,00-16,00 VI-VII 2011, X-XI 2011, II-III 2012 Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Miejscem odbywania - realizacji przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego, Ul. Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, Dokumentacja: Zamawiający wymaga prowadzenia przez Wykonawcę dokumentacji przekazanej przez Zamawiającego, w tym karty doradztwa, dzienników, sprawozdań z udzielonego doradztwa. Doradztwo pomostowe podstawowe IX 2011-X 2012 Doradztwo pomostowe rozszerzone III 2012 - IV 2013.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.14.00.00-7, 79.22.10.00-9, 79.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Doradztwo z zakresu BHP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Doradztwo indywidualne - jego celem jest rozwiązywanie indywidualnych problemów przy tworzeniu biznesplanu związanych z planowaną przez uczestników działalnością (średnio 45min na 1 uczestnika) RAMOWY ZAKRES DORADZTWA regulacje prawne z zakresu prawa pracy dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy, organizacja i metody kształtowania bezpiecznych i higienicznych warunków pracy, ocena zagrożeń w pracy i metody ochrony przed zagrożeniami, zasady postępowania w razie wypadku w czasie pracy i sytuacjach zagrożeń, obowiązki i odpowiedzialność pracodawców oraz prawa i obowiązki pracowników wynikające z BHP, pojęcie zrównoważonego rozwoju i korzyści z niego płynące. Tematyka doradztwa będzie uzależniona od zapotrzebowania zgłaszanego przez uczestników projektu. 2. Doradcze wsparcie pomostowe podstawowe - doradztwo indywidualne z zakresu BHP stanowiące pomoc w efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 45min/m-c/uczestnika) 3. Doradcze wsparcie pomostowe rozszerzone - doradztwo indywidualne z zakresu BHP stanowiące pomoc w efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 45min/m-c/uczestnika) Tematyka doradztwa będzie uzależniona od zapotrzebowania zgłaszanego przez uczestników projektu. Cześć III: Doradztwo z zakresu BHP 1. Doradztwo indywidualne 15 godzin/ edycję x 3 edycje = 45 godzin (godzina = 60 minut) 2. Doradztwo pomostowe podstawowe od 10 godzin do 270 godzin (godzina = 60 minut) 3. Doradztwo pomostowe rozszerzone od 10 godzin do 270 godzin (godzina = 60 minut) Doradztwo indywidualne w dni powszednie i weekendy w godzinach 8,00-16,00 VI-VII 2011, X-XI 2011, II-III 2012 Doradztwo pomostowe podstawowe IX 2011-X 2012 Doradztwo pomostowe rozszerzone III 2012 - IV 2013 Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Miejscem odbywania - realizacji przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego, Ul. Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, Dokumentacja: Zamawiający wymaga prowadzenia przez Wykonawcę dokumentacji przekazanej przez Zamawiającego, w tym karty doradztwa, dzienników, sprawozdań z udzielonego doradztwa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.14.00.00-7, 79.22.10.00-9, 79.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Doradztwo z zakresu logistyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Doradztwo grupowe - doradztwo realizowane w grupach - służące pogłębieniu wiedzy z zakresu tematyki poruszanej podczas szkoleń; doradztwo zostanie dopasowane do indywidualnych potrzeb uczestników. RAMOWY ZAKRES DORADZTWA logistyka - jej rola w firmie, planowanie działań, zarządzanie łańcuchem dostaw, standaryzacja i dokumentowanie działań, organizacja procesów zakupowych i zaopatrzeniowych, zarządzanie zapasami i przepływami materiałowymi, rachunek kosztów w logistyce, problemy z wdrażaniem logistyki do MSP. Tematyka doradztwa będzie uzależniona od zapotrzebowania zgłaszanego przez uczestników projektu. 2. Doradcze wsparcie pomostowe podstawowe - doradztwo indywidualne z zakresu logistyki stanowiące pomoc w efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 45min/m-c/uczestnika dla max 60 uczestników) 3. Doradcze wsparcie pomostowe rozszerzone - doradztwo indywidualne z zakresu logistyki stanowiące pomoc w efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 45min/m-c/uczestnika dla max 60 uczestników) Tematyka doradztwa będzie uzależniona od zapotrzebowania zgłaszanego przez uczestników projektu. Cześć IV: Doradztwo z zakresu logistyki 1. Doradztwo grupowe 4 godziny/ edycję x 3 edycje = 12 godzin (godzina = 60 minut) 2. Doradztwo pomostowe podstawowe od 10 godzin do 270 godzin (godzina = 60 minut) 3. Doradztwo pomostowe rozszerzone od 10 godzin do 270 godzin (godzina = 60 minut) Doradztwo grupowe w dni powszednie i weekendy w godzinach 8,00-16,00 VI-VII 2011, X-XI 2011, II-III 2012 Doradztwo pomostowe podstawowe IX 2011-X 2012 Doradztwo pomostowe rozszerzone III 2012 - IV 2013 Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Miejscem odbywania - realizacji przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego, Ul. Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, Dokumentacja: Zamawiający wymaga prowadzenia przez Wykonawcę dokumentacji przekazanej przez Zamawiającego, w tym karty doradztwa, dzienników, sprawozdań z udzielonego doradztwa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.14.00.00-7, 79.22.10.00-9, 79.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.