eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługi doradcze w zakresie przedsiębiorczości związanej z EURO 2012, księgowości, BHP oraz logistyki dla projektu EUROprzedsiębiorca 45+ - Program Operacyjny Kapitał Ludzki - projekt realizowany przez Centrum Integracji Społecznej we Wrocławiu

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-25

Wrocław: Usługi doradcze w zakresie przedsiębiorczości związanej z EURO 2012, księgowości, BHP oraz logistyki dla projektu EUROprzedsiębiorca 45+ - Program Operacyjny Kapitał Ludzki - projekt realizowany przez Centrum Integracji Społecznej we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 128378 - 2011; data zamieszczenia: 25.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 82080 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Integracji Społecznej, ul. Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 782 35 11, faks 71 782 35 12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi doradcze w zakresie przedsiębiorczości związanej z EURO 2012, księgowości, BHP oraz logistyki dla projektu EUROprzedsiębiorca 45+ - Program Operacyjny Kapitał Ludzki - projekt realizowany przez Centrum Integracji Społecznej we Wrocławiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie doradztwa indywidualnego i grupowego z zakresu przedsiębiorczości związanej z EURO 2012, księgowości, BHP oraz logistyki dla 60 uczestników projektu EUROprzedsiębiorca 45+ - osób niezatrudnionych i zatrudnionych zamieszkałych na terenie Wrocławia. Przedmiotem zamówienia podzielony został na 4 części: część pierwsza doradztwo z zakresu przedsiębiorczości związanej z EURO 2012, część druga doradztwo z zakresu księgowości, część trzecia doradztwo z zakresu BHP oraz część IV doradztwo z zakresu logistyki. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE NASTĘPUJĄCE CZĘŚCI: Część I - pod nazwą: Doradztwo z zakresu przedsiębiorczości związanej z EURO 2012 1.Doradztwo grupowe - doradztwo realizowane w grupach - służące pogłębieniu wiedzy z zakresu tematyki poruszanej podczas szkoleń; doradztwo zostanie dopasowane do indywidualnych potrzeb uczestników, w tym np.: w jaki sposób należy przygotowywać wybrane części biznesplanu, jak tworzyć prognozy rachunku zysków i strat (4h/edycję szkolenia (1h=60 minut). 2.Doradztwo indywidualne - jego celem jest rozwiązywanie indywidualnych problemów przy tworzeniu biznesplanu związanych z planowaną przez uczestników działalnością (średnio 45min na 1 uczestnika) RAMOWY ZAKRES DORADZTWA wpływ przygotowań i organizacji EURO 2012 na gospodarkę Dolnego Śląska i Polski, tworzenie biznesplanu zawierającego plan marketingowy i plan inwestycyjny, tworzenie harmonogramu rzeczowo - finansowego przedsięwzięcia. Tematyka doradztwa będzie uzależniona od zapotrzebowania zgłaszanego przez uczestników projektu. 3.Doradcze wsparcie pomostowe podstawowe - doradztwo indywidualne z zakresu przedsiębiorczości stanowiące pomoc w efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 45min/m-c/uczestnika dla max 60 uczestników), 4.Doradcze wsparcie pomostowe rozszerzone - Doradztwo indywidualne z zakresu przedsiębiorczości stanowiące pomoc w efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 45min/m-c/uczestnika dla max 60 uczestników). Tematyka doradztwa będzie uzależniona od zapotrzebowania zgłaszanego przez uczestników projektu. Część II - pod nazwą: Usługi doradcze z zakresu księgowości 1. Doradztwo grupowe - doradztwo realizowane w grupach - służące pogłębieniu wiedzy z zakresu tematyki poruszanej podczas szkoleń; doradztwo zostanie dopasowane do indywidualnych potrzeb uczestników, w tym np.: w jaki sposób należy przygotowywać wybrane części biznesplanu, jak tworzyć prognozy rachunku zysków i strat (4h/edycję szkolenia (1h=60 minut). 2.Doradztwo indywidualne - jego celem jest rozwiązywanie indywidualnych problemów przy tworzeniu biznesplanu związanych z planowaną przez uczestników działalnością (średnio 45min na 1 uczestnika). RAMOWY ZAKRES DORADZTWA formy opodatkowania działalności gospodarczej, Podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów, podsumowanie miesięczne i roczne zamknięcie KPiR, dowody księgowe, aktywa i pasywa, podatek od towarów i usług, podatek dochodowy od osób fizycznych, rozliczanie z US i ZUS, zagadnienia związane z przygotowaniem biznesplanu. Tematyka doradztwa będzie uzależniona od zapotrzebowania zgłaszanego przez uczestników projektu. 3.Doradcze wsparcie pomostowe podstawowe - doradztwo indywidualne z zakresu księgowości stanowiące pomoc w efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 1,5h/m-c/uczestnika dla max 60 uczestników) 4.Doradcze wsparcie pomostowe rozszerzone - doradztwo indywidualne z zakresu księgowości stanowiące pomoc w efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 45min/m-c/uczestnika dla max 60 uczestników) Tematyka doradztwa będzie uzależniona od zapotrzebowania zgłaszanego przez uczestników projektu. Część III - pod nazwą: Doradztwo z zakresu BHP 1.Doradztwo indywidualne - jego celem jest rozwiązywanie indywidualnych problemów przy tworzeniu biznesplanu związanych z planowaną przez uczestników działalnością (średnio 45min na 1 uczestnika) RAMOWY ZAKRES DORADZTWA regulacje prawne z zakresu prawa pracy dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy, organizacja i metody kształtowania bezpiecznych i higienicznych warunków pracy, ocena zagrożeń w pracy i metody ochrony przed zagrożeniami, zasady postępowania w razie wypadku w czasie pracy i sytuacjach zagrożeń, obowiązki i odpowiedzialność pracodawców oraz prawa i obowiązki pracowników wynikające z BHP, pojęcie zrównoważonego rozwoju i korzyści z niego płynące. Tematyka doradztwa będzie uzależniona od zapotrzebowania zgłaszanego przez uczestników projektu. 2.Doradcze wsparcie pomostowe podstawowe - doradztwo indywidualne z zakresu BHP stanowiące pomoc w efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 45min/m-c/uczestnika) 3.Doradcze wsparcie pomostowe rozszerzone - doradztwo indywidualne z zakresu BHP stanowiące pomoc w efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 45min/m-c/uczestnika) Tematyka doradztwa będzie uzależniona od zapotrzebowania zgłaszanego przez uczestników projektu. Część IV - pod nazwą: Doradztwo z zakresu logistyki 1.Doradztwo grupowe - doradztwo realizowane w grupach - służące pogłębieniu wiedzy z zakresu tematyki poruszanej podczas szkoleń; doradztwo zostanie dopasowane do indywidualnych potrzeb uczestników. RAMOWY ZAKRES DORADZTWA logistyka - jej rola w firmie, planowanie działań, zarządzanie łańcuchem dostaw, standaryzacja i dokumentowanie działań, organizacja procesów zakupowych i zaopatrzeniowych, zarządzanie zapasami i przepływami materiałowymi, rachunek kosztów w logistyce, problemy z wdrażaniem logistyki do MSP. Tematyka doradztwa będzie uzależniona od zapotrzebowania zgłaszanego przez uczestników projektu. 2.Doradcze wsparcie pomostowe podstawowe - doradztwo indywidualne z zakresu logistyki stanowiące pomoc w efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 45min/m-c/uczestnika dla max 60 uczestników) 3.Doradcze wsparcie pomostowe rozszerzone - doradztwo indywidualne z zakresu logistyki stanowiące pomoc w efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 45min/m-c/uczestnika dla max 60 uczestników) Tematyka doradztwa będzie uzależniona od zapotrzebowania zgłaszanego przez uczestników projektu. Zamówienie publiczne zalicza się do usług o charakterze priorytetowym w zakresie Usług w zakresie doradztwa podatkowego, usług doradczych w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania usług o charakterze niepriorytetowym w zakresie doradztwa prawnego i usług informacyjnych, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. z 2010 r. Nr 12, poz. 68 Wymagania odnoście wszystkich części a)oznakowania wszystkich prezentacji multimedialnych i materiałów wykorzystywanych podczas doradztwa poprzez umieszczenie logo według wytycznych opisanych w aktualnej wersji Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, która znajduje się na stronie www.pokl.dwup.pl oraz według wytycznych przyjętych dla Systemu Identyfikacji Wizualnej materiałów informacyjnych i promocyjnych Gminy Wrocław dostępnej w Biurze Promocji Miasta, ul. Przejście Żelaźnicze 17a, 50-107 Wrocław (w konsultacji z Zamawiającym) oraz logo projektu. b)zapewnienia kadry o odpowiednim wykształceniu i doświadczeniu w prowadzeniu doradztwa z zakresu przedmiotu zamówienia; poświadczone odpowiednimi dokumentami. c)przygotowania i prowadzenia dokumentacji doradztwa, w tym list obecności, dzienników, sprawozdań z udzielonego doradztwa; d)niezwłoczne informowanie Zamawiającego imiennie o nieobecności osób skierowanych przez Zamawiającego, nie zgłoszeniu się tych osób w celu udzielenia doradztwa. Przy kalkulacji ceny ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia. Uczestnikami doradztwa w części I, II, III i IV będą osoby niezatrudnione i zatrudnione mieszkańcy Wrocławia. 1. Wymagana ilość godzin: Cześć I: 1.Doradztwo grupowe: 4godziny/ edycję x 3 edycje = 12 godzin (godzina = 60 minut) 2.Doradztwo indywidualne 15 godzin/ edycję x 3 edycje = 45 godzin (godzina = 60 minut) 3.Doradztwo pomostowe podstawowe od 10 godzin do 270 godzin (godzina = 60 minut) 4.Doradztwo pomostowe rozszerzone od 10 godzin do 270 godzin (godzina = 60 minut) Cześć II: 1.Doradztwo grupowe: 4godziny/ edycję x 3 edycje = 12 godzin (godzina = 60 minut) 2.Doradztwo indywidualne 15 godzin/ edycję x 3 edycje = 45 godzin (godzina = 60 minut) 3.Doradztwo pomostowe podstawowe od 10 godzin do 540 godzin (godzina = 60 minut) 4.Doradztwo pomostowe rozszerzone od 10 godzin do 540 godzin (godzina = 60 minut) Cześć III: Doradztwo z zakresu BHP 1.Doradztwo indywidualne 15 godzin/ edycję x 3 edycje = 45 godzin (godzina = 60 minut) 2.Doradztwo pomostowe podstawowe od 10 godzin do 270 godzin (godzina = 60 minut) 3.Doradztwo pomostowe rozszerzone od 10 godzin do 270 godzin (godzina = 60 minut) Cześć IV: Doradztwo z zakresu logistyki 1.Doradztwo grupowe 4 godziny/ edycję x 3 edycje = 12 godzin (godzina = 60 minut) 2.Doradztwo pomostowe podstawowe od 10 godzin do 270 godzin (godzina = 60 minut) 3.Doradztwo pomostowe rozszerzone od 10 godzin do 270 godzin (godzina = 60 minut) Harmonogramy: Cześć I: w dni powszednie i weekendy w godzinach 8,00-16,00 Doradztwo grupowe Doradztwo indywidualne VI-VII 2011, X-XI 2011, II-III 2012 Doradztwo pomostowe podstawowe IX 2011-X 2012 Doradztwo pomostowe rozszerzone III 2012 - IV 2013 Cześć II w dni powszednie i weekendy w godzinach 8,00-16,00 Doradztwo grupowe Doradztwo indywidualne VI-VII 2011, X-XI 2011, II-III 2012 Doradztwo pomostowe podstawowe IX 2011-X 2012 Doradztwo pomostowe rozszerzone III 2012 - IV 2013 Cześć III: w dni powszednie i weekendy w godzinach 8,00-16,00 Doradztwo indywidualne VI-VII 2011, X-XI 2011, II-III 2012 Doradztwo pomostowe podstawowe IX 2011-X 2012 Doradztwo pomostowe rozszerzone III 2012 - IV 2013 Cześć IV: w dni powszednie i weekendy w godzinach 8,00-16,00 Doradztwo grupowe VI-VII 2011, X-XI 2011, II-III 2012 Doradztwo pomostowe podstawowe IX 2011-X 2012 Doradztwo pomostowe rozszerzone III 2012 - IV 2013 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Miejscem odbywania - realizacji przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego, Ul. Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, 3. Dokumentacja: Zamawiający wymaga prowadzenia przez Wykonawcę dokumentacji przekazanej przez Zamawiającego, w tym karty doradztwa, dzienników, sprawozdań z udzielonego doradztwa..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.14.00.00 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne 79.22.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa podatkowego 79.41.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: EUROprzedsiębiorca 45+.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Doradztwo z zakresu przedsiębiorczości związanej z EURO 2012

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Towarzystwo Wiedzy Powszechnej Oddział Regionalny Wrocław, ul. Wagonowa 1, 53-609 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48536,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28059,00

  • Oferta z najniższą ceną: 28059,00 / Oferta z najwyższą ceną: 56541,87

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Usługi doradcze z zakresu księgowości

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Towarzysto Wiedzy Powszechnej Oddział Regionalny, ul. Wagonowa 1, 53-609 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92438,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 51165,00

  • Oferta z najniższą ceną: 51165,00 / Oferta z najwyższą ceną: 107685,27

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Doradztwo z zakresu BHP

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Towarzystwo Wiedzy Powszechnej Oddział Regionalny, ul. Wagonowa 1, 53-609 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47560,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28080,00

  • Oferta z najniższą ceną: 28080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 146250,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.