eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › DOSTAWA SPRZĘTU BIUROWEGO DLA POTRZEB TRANSPORTOWEGO DOZORU TECHNICZNEGO.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-23

Warszawa: DOSTAWA SPRZĘTU BIUROWEGO DLA POTRZEB TRANSPORTOWEGO DOZORU TECHNICZNEGO.
Numer ogłoszenia: 81824 - 2010; data zamieszczenia: 23.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 49716 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Transportowy Dozór Techniczny, ul. Chałubińskiego 4, 00-928 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4902902, faks 022 8302222.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU BIUROWEGO DLA POTRZEB TRANSPORTOWEGO DOZORU TECHNICZNEGO..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: zakup i dostawa sprzętu biurowego dla Transportowego Dozoru Technicznego w Warszawie i Oddziałów Terenowych w Polsce. Przedmiotem dostawy są wyłącznie fabrycznie nowe urządzenia, posiadające wymagane przez prawo stosowne zaświadczenia i certyfikaty, wprowadzony na rynek zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2.Wykonawca dostarczy zamówiony sprzęt we wskazane przez Zamawiającego miejsce oraz dokona jego montażu i uruchomienia w celu sprawdzenia poprawności działania* (*dotyczy Cz. II). 3.Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego przeszkolenia wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji sprzętu* (*dotyczy Cz. II). 4.Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. 5.Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie parametrów przypisanych wyłącznie oferowanemu produktowi. 6.Urządzenia i ich komponenty muszą być oznakowane przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta, wyposażone w oryginalne instrukcje obsługi w języku polskim...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 30.12.11.00 - Fotokopiarki 30.19.14.00 - Niszczarki 42.90.00.00 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia 42.99.42.30 - Laminatory .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: zakup i dostawa sprzętu biurowego NISZCZARKI - (7szt.) - GILOTYNY - (2szt.) - LAMINATORY - (3 szt.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Amad Spółka z o.o., ul. Łąkowa 31, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12286,62

  • Oferta z najniższą ceną: 12286,62 / Oferta z najwyższą ceną: 20191,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: zakup i dostawa sprzętu biurowego KSEROKOPIARKI WOLNOSTOJĄCE czarno-biała (4 szt.).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Copy Partner Spółka Jawna, ul. Wał Miedzyszyński 604A, 03-994 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29377,60

  • Oferta z najniższą ceną: 29377,60 / Oferta z najwyższą ceną: 66465,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.