eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Produkcja i dostawa biletów jednorazowych komunikacji miejskiej organizowanej przez miasto Gdańsk w 2012 r. oraz druków wezwań do zapłaty opłaty dodatkowej i druków opłat gotówkowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-11

Gdańsk: Produkcja i dostawa biletów jednorazowych komunikacji miejskiej organizowanej przez miasto Gdańsk w 2012 r. oraz druków wezwań do zapłaty opłaty dodatkowej i druków opłat gotówkowych
Numer ogłoszenia: 81783 - 2012; data zamieszczenia: 11.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Transportu Miejskiego , ul. Na Stoku 49, 80-874 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3091323 do 25 w. 410, faks 058 3091323 w. 402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Produkcja i dostawa biletów jednorazowych komunikacji miejskiej organizowanej przez miasto Gdańsk w 2012 r. oraz druków wezwań do zapłaty opłaty dodatkowej i druków opłat gotówkowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest: Produkcja i dostawa biletów jednorazowych komunikacji miejskiej organizowanej przez miasto Gdańsk w 2012 r. oraz druków wezwań do zapłaty opłaty dodatkowej i druków opłat gotówkowych wg następującego: 1. ZADANIE NR 1 - produkcja i dostawa biletów jednorazowych na rok 2012. 1.1. Ilość: 10 000 bloczków wezwań do zapłaty oraz 3 000 bloczków opłat gotówkowych. Jeden bloczek wezwań do zapłaty zawiera 10 kompletów, jeden komplet składa się z 4 kartek. Jeden bloczek opłat gotówkowych zawiera 10 kompletów - jeden komplet składa się z 2 kartek. 1.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo, w przypadku zmiany taryfy, zlecenia druku biletów o innych nominałach do uzupełnienia biletu. 1.3. Nominały biletów mogą ulec zmianie w przypadku zmiany taryfy. 1.4. Opracowanie projektu graficznego biletów jednorazowych leży po stronie Zamawiającego. 1.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianych biletów jednorazowych w całym okresie trwania umowy - przy czym zmniejszenie to nie może przekroczyć 20% wielkości całego zamówienia. 2. ZADANIE NR 2 - produkcja i dostawa druków wezwań do zapłaty oraz druków opłat gotówkowych na rok 2012. 2.1. Ilość: 10 000 bloczków wezwań do zapłaty. Jeden bloczek zawiera 10 kompletów wezwań do zapłaty. Jeden komplet składa się z 4 kartek oraz 3 000 bloczków opłat gotówkowych. Jeden bloczek zawiera 10 kompletów opłat gotówkowych. Jeden komplet składa się z 2 kartek. 2.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo, w przypadku zmiany uchwały taryfowej, zmiany w treści wezwania do zapłaty i opłaty gotówkowej. 2.3. Opracowanie projektu graficznego wezwania do zapłaty i opłaty gotówkowej leży po stronie Zamawiającego. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianych druków w całym okresie trwania umowy - przy czym zmniejszenie to nie może przekroczyć 20% wielkości całego zamówienia. II. Warunki wykonania zamówienia i wymagania Zamawiającego dla Zadania nr 1 i 2: 1 Produkcja biletów jednorazowych oraz druków wezwań do zapłaty i opłat gotówkowych: 1.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubiegający się o zamówienie posiadał dodatkowe zabezpieczenie przed fałszowaniem i kradzieżą produkcji: a) system alarmowy do ochrony drukarni lub całodobową ochronę drukarni, b) prowadzenie procesu produkcji na terenie jednego, zamkniętego obiektu, c) kontrolę wewnętrzną produkcji (strzeżone stanowiska pracy, zabezpieczenie i obieg dokumentacji produkcyjnej, normowanie materiałów, rozliczenie produkcji oraz nadzorowanie niszczenia odpadów), d) ochronę ciągów technologicznych produkcji biletów oraz nanoszenia zabezpieczeń (ochrona winna obejmować kontrolę dostępu do strzeżonych stanowisk pracy), e) ubezpieczenia Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej, f) przy zawarciu umowy na produkcję i dostawę biletów oraz druków wezwań do zapłaty i opłat gotówkowych, ubezpieczenia produkcji od kradzieży. 1.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli produkcji w każdym momencie trwania umowy, przez upoważnionych przez siebie Przedstawicieli określonych w umowie. 1.3. Wykonawca zobowiązuje się do telefonicznego informowania Zamawiającego o dacie rozpoczęcia produkcji każdej partii zamówionych przez Zamawiającego biletów. 2. Dostawa: 2.1. Dostawa biletów oraz druków wezwań do zapłaty i opłat gotówkowych odbywać się będzie do magazynu wskazanego przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 2.2. Zamawiający wymaga właściwego zabezpieczenia dostawy w czasie przewozu od Wykonawcy do magazynu Zamawiającego. 2.3. Zamawiający wymaga przy zawarciu umowy na produkcję i dostawę biletów oraz druków wezwań do zapłaty i opłat gotówkowych ubezpieczenia dostawy od kradzieży w czasie przewozu od Wykonawcy do magazynu Zamawiającego. 2.4. Bilety jednorazowe oraz druki wezwań do zapłaty i opłat gotówkowych winny być dostarczane do magazynu wskazanego przez Zamawiającego w okresach wskazanych przez Zamawiającego w punkcie 5 SIWZ. III. Wymagania techniczne i jakościowe: 1. ZADANIE NR 1 - Bilety jednorazowe 1.1. papier o gramaturze 80g-m2, 1.2. wymiar biletu: 33 mm x 70 mm, 1.3. produkowane w klejonych bloczkach po 100 sztuk biletów, 1.4. bilety jednorazowe: druk dwustronny, awers - w 3 kolorach plus numeracja (seria i numer biletu) wykonana farbą świecącą w UV, rewers - siateczka na szer. 2,5 cm od brzegu biletu tj. od strony przeznaczonej do kasowania, 1.5. bilety na tramwaj wodny: druk jednostronny w 3 kolorach plus numeracja (seria i numer biletu) wykonana farbą świecącą w UV, 1.6. bilet musi posiadać serię i siedmiocyfrowe numery, 3.5.1.7. na bilecie musi być umieszczony nominał biletu, od strony nadrukowanego nominału tło biletu winno być zadrukowane mikrodrukiem lub kolorem, 3.5.1.8. na bilecie 24 - godzinnym musi być umieszczony nadruk Bilet 24 - godzinny, 1.9. oprócz siateczki, o której mowa w pkt. 1.4. Zamawiający przewiduje umieszczenie na re-wersie reklamy w 4 kolorach według wzoru dostarczonego przez siebie na 30 000 bloczków biletów, a na części tj. na 220 000 bloczków nadruk napisu w kolorze czarnym według wskazanego przez siebie wzoru, 1.10. Zabezpieczenia biletu: a) papier z zastrzeżonym dla Wykonawcy znakiem wodnym, b) seria i siedmiocyfrowe numery zabezpieczone farbą fluorescencyjną, c) włókna fluoroscencyjne widoczne w świetle UV, d) zabezpieczenie przed wymazywaniem i drapaniem skasowanych biletów tj. siateczka na rewersie: na szerokości 2,5 cm od brzegu biletu tj. od strony przeznaczonej do kasowania + reklama w 4 kolorach lub napis w jednym kolorze w części zamówienia, e) hologram zastrzeżony dla Wykonawcy o rozmiarach 4 mm x 12 mm. 2. ZADANIE NR 2 - Druki wezwań do zapłaty: 2.1. format A-5, 2.2. objętość 1 komplet to 4 różne karty: a) wezwanie: 2+1 kolor, papier samokopiujący biały CB 56g ( 2+1 to oznacza na 1 stronie czarny i poddruk 20% siatki kolor czerwony PANTONE 032, + czarny na 2 stronie), b) protokół: 1+ 1 kolor czarny, papier samokopiujący biały CFB 53g, c) protokół odpis: 1+ 0 kolor czarny, papier samokopiujący żółty CF 57g, d) przelew: 2+0 kolory czarny + czerwony Pantone 032, papier offsetowy 80g, 2.3. dodatkowa perforacja pomiędzy pokwitowaniem a poleceniem przelewu, 2.4. wszystkie karty zawierają 7- cyfrową numerację + kod kreskowy CODE 128, 2.5. wszystkie karty są perforowane wzdłuż lewego boku, 2.6. zbieranie po 10 kompletów w bloczek z podkładką kartonową 300g, 2.7. szycie na sztych. 3. ZADANIE NR 2 - Druki opłat gotówkowych: 3.1. format A-6, 3.2. objętość: 1 komplet = 2 karty: (oryginał 2+0 czarny + poddruk 20% siatka czerwony PANTONE 032, kopia1+0 czarny), 3.3. papier samokopiujący CB biały 56g i CF 57g żółty, 3.4. perforacja wzdłuż lewego boku, 3.5. zbieranie w bloczki po 10 kpl. z podkładką kartonowa 300g, 3.6. szycie na sztych, 3.7. wszystkie karty posiadają 7-cyfrową numerację..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.98.00.00 - Bilety przewozowe 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 1.1. dla ZADANIA NR 1 - 4 300,00 zł (słownie: cztery tysiące trzysta złotych 00/100), 1.2. dla ZADANIA NR 2 - 800,00 zł. (słownie: osiemset złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca (składający ofertę na zadanie nr 1) winien wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat (36 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 dostawę związaną z produkcją i dostawą biletów komunikacji miejskiej zabezpieczonych hologramem lub znakiem wodnym.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadać aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy: a) związane ze zmianami organizacyjnymi m.in. zmiana rachunku bankowego b) zmiana wynagrodzenia i warunków płatności może nastąpić w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury w stosunku do stawki obowiązującej w dniu podpisania umowy oraz w przypadku waloryzacji stawki o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszony przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego z ostatnich dwunastu miesięcy poprzedzających miesiąc od którego obowiązywać ma waloryzacja, c) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ztm.gda.pl/hmvc/index.php/sipinfo/przetargi_lista
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego tj. ul. Na Stoku 49 w Gdańsku, I piętro, pokój 106.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2012 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego tj. ul. Na Stoku 49 w Gdańsku, I piętro, pokój 112 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. otwarcie ofert nastąpi w dniu 19/04/2012 o godzinie: 12:15 w siedzibie Zamawiającego tj. ul. Na Stoku 49 w Gdańsku, IV piętro, pokój 418, 2. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest : w sprawach formalno - prawnych i związanych z przedmiotem zamówienia: Izabela Ciechowska, tel. 058 309-13-23 wew 1061, w godzinach 8:00 - 14:00, i.ciechowska@ztm.gda.pl.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.