To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-03
Wrocław: Prowadzenie czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych urządzeń oświetlenia drogowego we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 81685 - 2015; data zamieszczenia: 03.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 53075 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3559076, faks 0-71 3734906, 3550866.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych urządzeń oświetlenia drogowego we Wrocławiu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje prowadzenie czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych urządzeń oświetlenia drogowego we Wrocławiu. 2.Zakres czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych oświetlenia drogowego: 2.1. czynności rozliczane miesięcznie wg stawki ryczałtowej: a)obsługa i przeglądy techniczne urządzeń, aparatury zasilającej i zabezpieczającej, pomiarowej i sterowniczej w szafkach oświetleniowych co najmniej 1 raz w miesiącu; b)stała dbałość o estetykę urządzeń oświetlenia drogowego (czyszczenie opraw, mycie kloszy, usuwanie pajęczyn i owadów oraz plakatów ze słupów i szafek); c)przeglądy techniczne opraw i wnęk latarni, d)pomiary i badania eksploatacyjne oświetlenia drogowego we Wrocławiu zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji, e)malowanie i konserwacja metalowych konstrukcji latarni, tablic rozdzielczych i szafek w przypadku stwierdzenia ubytków powłoki antykorozyjnej; f)przyjmowanie zgłoszeń o nieprawidłowym działaniu oświetlenia, raportowanie i usuwanie uszkodzeń w terminie 2 dni od momentu zgłoszenia, g)likwidację wszelkich awarii w urządzeniach oświetlenia ulicznego w terminie do 2 dni od dnia stwierdzenia lub zgłoszenia, tj. uszkodzonej aparatury łączeniowej w szafkach oraz słupach (w tym gniazd i wkładek bezpiecznikowych, tabliczek słupowych, wyłączników, łączników, styczników, przekaźników, lampek sygnalizacyjnych, listw montażowo - zaciskowych, oprzewodowania wewnętrznego), zużytego źródła światła, uszkodzonego wyposażenia opraw (dławików, układów zapłonowych, oprawek, zacisków), h)pionowanie latarni, i)kontrole stanu oświetlenia drogowego w porze nocnej nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu, j)usuwanie w trybie natychmiastowym zagrożeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz zdrowia i życia ludzi, spowodowanych przez urządzenia oświetleniowe, k)prowadzenie Książki eksploatacyjnej dla urządzeń oświetleniowych zasilanych z danej szafki oświetleniowej zawierającej: schemat jednokreskowy obwodów z rodzajem opraw i źródeł światła, protokoły przeprowadzonych pomiarów, zapisy z datą stwierdzenia awarii dla każdego urządzenia na poszczególnych obiektach i zapisy z datą przeprowadzonych kontroli, oględzin i stwierdzonych w tych dniach usterek, l)czynności wykonywane z udziałem zamawiającego: - kontrola sprawności oświetlenia drogowego w porze nocnej na życzenie zamawiającego nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu i nie częściej niż 2 razy w miesiącu, - oględziny urządzeń oświetlenia drogowego na życzenie zamawiającego nie rzadziej niż 1 raz w roku, m) wymiana w pierwszym miesiącu eksploatacji wkładek do zamków w szafkach oświetleniowych w ilości ok. 90 sztuk, n) zapewnienie stałej łączności bezprzewodowej w systemie GPRS szafkom ze sterownikami CPAnet na stronie internetowej www.cpanet.pl w ilości ok. 50 sztuk, o) wymiana uszkodzonych latarni w wyniku zdarzeń drogowych: - nr 33/45 ul. Mińska, - nr 110/51 łącznik ul. Kiełczowska - ul. Bierutowska, - nr 141/49 ul. Duńska, - nr 322/48 ul. Szybowcowa. 2.2. czynności rozliczane wg kosztorysów powykonawczych na podstawie odrębnych zleceń rozliczane wg czynników cenotwórczych (R, S, Kp, Z, M) podanych w Sekocenbudzie z kwartału realizacji danego zlecenia oraz norm określonych w obowiązujących katalogach: a) wymiana uszkodzonych elementów: opraw (zdewastowanych), konstrukcji wsporczych (słupów, wsporników, wysięgników) oraz zegarów sterujących, b) naprawa i wymiana uszkodzonych kabli i szafek zasilających, c) roboty związane z ewentualną rozbudową lub modernizacją oświetlenia drogowego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego 50.23.21.10 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego 65.32.00.00 - Eksploatacja instalacji elektrycznych 34.92.85.00 - Oświetleniowy sprzęt uliczny 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Rabbit Sp. z o.o., ul. Krakowska 141-155, 50-428 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 600000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 487938,05
Oferta z najniższą ceną: 487938,05 / Oferta z najwyższą ceną: 738618,05
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wymiana stolarki budowlanej - drzwi wejściowe do budynków mieszkalnych stanowiących własność TBS Wrocław Sp. z o.o.Zamówienie podzielone na 2 zadania
- Wymiana okien segmentu A budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1.
- WM/SZP/TP/38/2024/G_Usługi czyszczenia przewodów kominowych dymowych, wentylacyjnych oraz spalinowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji oraz przeglądów kominowych w nieruchomościach Gminy Wrocław
- SZP/242-078/2024 Dostawa optycznego profilometru 3D z funkcjami pomiarowymi CAD w ramach potrzeb Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Druk, magazynowanie i dostawę formularzy "zwrotne potwierdzenie odbioru" wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego.
- Dostawa urządzeń, rozbudowa systemu wideonadzoru na skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną na terenie miasta Wrocławia oraz włączenie tych urządzeń do systemu Monitoringu Prewencyjnego Wrocławia
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. >>Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w branży logistycznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Grodkowie<<"
- Wykonanie ciągów komunikacyjnych, oświetlenia budynku i rewaloryzacja parku w Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Starogardzie Gd.
- Poprawa efektywności energetycznej Gminy Lubaczów poprzez wymianę nieenergooszczędnych opraw oświetleniowych
- Przebudowa ul. Sadowej na odcinku od ul. Jagiełły do ul. 11 Listopada
- "Budowa skateparku w Wyrzysku"
- Świadczenie usługi eksploatacji oraz usuwania awarii oświetlenia ulicznego, parkowego, iluminacyjnego w Tarnowie na sieci stanowiącej własność Gminy Miasta Tarnowa
więcej: Oświetleniowy sprzęt uliczny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.