eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › PRZEBUDOWA Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU BASENU NA CENTRUM TERAPEUTYCZNO- REHABILITACYJNE DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W OBIEKCIE PRZY UL. RYDYGIERA 23 W PILE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-21

Piła: PRZEBUDOWA Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU BASENU NA CENTRUM TERAPEUTYCZNO- REHABILITACYJNE DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W OBIEKCIE PRZY UL. RYDYGIERA 23 W PILE
Numer ogłoszenia: 81653 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile, al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2109330, 2109337, fax 067 2109332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU BASENU NA CENTRUM TERAPEUTYCZNO- REHABILITACYJNE DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W OBIEKCIE PRZY UL. RYDYGIERA 23 W PILE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót budowlanych objętych zamówieniem: 1. W istniejącym budynku basenu: a) termomodernizacja budynku poprzez docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu, b) osuszenie ścian budynku, c) wymiana grzejników, d) wymiana stolarki okiennej, e) modernizacja basenu: - rozbiórka okładzin płytkowych ścian wewnętrznych budynku i basenu, - rozebranie posadzek budynku i basenu, - wymiana gruntu wokół niecki basenu, - wykonanie izolacji, - wykonanie wentylacji , - spłycenie niecki basenu na wys. od 0,72 - 1,4 m, - obłożenie płytkami ceramicznymi posadzek i ścian , - sprawdzenie istniejącej instalacji kanalizacyjnej i wodnej, - montaż urządzeń technologii basenu (instalacja uzdatniania wody, urządzeń przeciwprądowych, osuszacza powietrza), f) instalacja zasilania elektrycznego. 2. Część nowo budowana: Dobudowa budynku dla celów rehabilitacyjnych o powierzchni użytkowej 159,5 m2. Budynek o zabudowie parterowej, nie podpiwniczony, połączony z istniejącym budynkiem basenu należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest projekcie budowlanym i przedmiarach robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.55.00 - Obiekty użyteczności społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.55.00 - Toalety publiczne Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 20 000 złotych (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 upzp. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie i udokumentują, że w ciągu ostatnich 5 lat jako wykonawca budowlany wykonali roboty związane z budową, przebudową, rozbudową lub modernizacją co najmniej jednego obiektu użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 700 000 złotych. 3. Zobowiążą się do zatrudnienia kadry kierowniczej budowy, w tym: kierownik budowy, kierownik robót instalacyjnych, kierownik robót elektrycznych. 4. Udokumentują dysponowanie sprzętem budowlanym, niezbędnym do realizacji robót. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej gwarantującej wykonanie zamówienia i w tym względzie udokumentują, że posiadają środki obrotowe lub zdolność kredytową w na kwotę nie mniejszą niż 50% ceny brutto złożonej oferty. 6. Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Udzielą gwarancji jakości za wykonane roboty na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, a na wbudowana stolarkę okienną 60 miesięcy. 8. Wskażą w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzą podwykonawcom. Jeśli Wykonawca zamierza podzlecić roboty podwykonawcy/om to jest zobowiązany podać w ofercie nazwy podzlecanych robót i ich wartość. W przypadku zatrudnienia podwykonawcy/ów zapłata ostatniej faktury za roboty uzależniona będzie od udokumentowania rozliczenia się Wykonawcy z podwykonawcą (solidarna odpowiedzialność za wynagrodzenie podwykonawcy inwestora i wykonawcy). 9. Warunki zapłaty: 9.1. Wykonawca będzie wystawiał Faktury VAT za części robót wynikające z harmonogramu robót i płatności załączonego do oferty. 9.2. Termin zapłaty faktur - 14 dni od doręczenia faktury Zamawiającemu. 9.3. Wartość ostatniej faktury nie może być mniejsza niż 20% ceny oferty. 9.4. Zapłata należności za ostatnią fakturę będzie uwarunkowana: a) bezusterkowym odbiorem końcowym robót. b) rozliczeniem się Wykonawcy z podwykonawcami (jeżeli podwykonawców zatrudni). 10. Harmonogram robót i płatności: 10.1. Wykonawca jest zobowiązany sporządzić harmonogram robót i płatności, zgodnie z wzorem zawartym w załączniku nr 8 do SIWZ. W harmonogramie płatności należy uwzględnić zapisy pkt. 9. Uwaga! harmonogram należy sporządzić w taki sposób, aby faktury częściowe obejmowały etapy robót, które mogą być objęte odbiorem częściowym, np. roboty elektryczne, roboty wod-kan itp. Wymienione wyżej warunki zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli złożone przez Wykonawcę, wymagane dokumenty potwierdzą ich spełnianie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełniać Wykonawcy: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że reprezentowana przez Niego firma nie jest w stanie upadłości, ani nie otwarto jej likwidacji. 5. Informację o doświadczeniu Wykonawcy - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót na obiektach użyteczności publicznej - załącznik Nr 3 do SIWZ. Do informacji należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione roboty zostały wykonane należycie. Dokumenty te powinny być wystawione przez inwestora (zamawiającego). Roboty w wykazie nie potwierdzone w/w dokumentami nie będą brane pod uwagę przez Zamawiającego. 6. Informacje o kwalifikacjach i doświadczeniach podstawowego personelu kierowniczego i technicznego proponowanego do zatrudnienia na budowie w realizacji robót załącznik Nr 4 do SIWZ. Do informacji załączyć kserokopie uprawnień budowlanych i aktualnych zaświadczeń potwierdzających przynależność do Krajowej Izby Inżynierów budownictwa lub właściwej izby samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (Dz.U. z 2001r Nr 5, poz. 42). 7. Informację o sprzęcie, który ma do dyspozycji Wykonawca, niezbędnym do realizacji robót - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 -Wykaz sprzętu. 8. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia. 10. Informacja o ewentualnym zatrudnieniu podwykonawców robót - na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 6 do SIWZ. 11. Harmonogram robót i płatności - wykonany zgodnie z wzorem załącznika nr 8 do SIWZ. 12. Kosztorys ofertowy. 13. Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe Al. Niepodległosci 37 64-920 Piła pokój 304.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe Al. Niepodległosci 33/35 64-920 Piła pokój 111.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.