eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrzeszów › Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych dla ZZOZ w Ostrzeszowie w okresie 24 miesięcy -nr sprawy ZZOZ/ZP-1 /2011

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-18

Ostrzeszów: Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych dla ZZOZ w Ostrzeszowie w okresie 24 miesięcy -nr sprawy ZZOZ/ZP-1 /2011
Numer ogłoszenia: 81520 - 2011; data zamieszczenia: 18.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 46820 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrzeszowie, Aleja Wolności 4, 63-500 Ostrzeszów, woj. wielkopolskie, tel. 062 5032231, faks 062 5032280.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych dla ZZOZ w Ostrzeszowie w okresie 24 miesięcy -nr sprawy ZZOZ/ZP-1 /2011.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych ( w zależności od numeru wybranego przez Wykonawcę pakietu jako zadanie częściowe), do Apteki szpitalnej lub Centralnej Sterylizatorni lub Magazynu Szpitalnego ZZOZ w Ostrzeszowie przez okres 24 miesięcy 2. Wymagania w zakresie towarów będących wyrobami medycznymi - preparaty do narzędzi i powierzchni: zgłoszenie lub wpis do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności lub deklaracja zgodności CE wystawiona przez wytwórcę lub certyfikat jednostki notyfikowanej w obszarze wyrobów medycznych. 3. Wymagania w zakresie towarów będących produktami leczniczymi - dezynfekcja skóry, błon śluzowych i ran oraz antyseptyki o podwójnym zastosowaniu na skórę i do dezynfekcji rąk: pozwolenie na dopuszczenie produktu leczniczego do obrotu na terenie RP. 4. Wymagania w zakresie towarów będących produktami biobójczymi: pozwolenie na wprowadzenie do obrotu na terytorium RP produktu biobójczego. 5. Wymagania w zakresie towarów będących produktami biobójczymi i wyrobami medycznymi : wyniki badań przeprowadzonych przez PZH lub akredytowane laboratorium z krajów UE potwierdzające skuteczność bójczą, stężenie i czas działania w obszarze medycznym. 6. Wymagania w zakresie towarów będących kosmetykami - preparaty do mycia i pielęgnacji rąk : zgłoszenie do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach Wprowadzonych do Obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. 7. Dostawa środków dezynfekcyjnych do miejsca, w zależności od pakietu: Apteka Szpitalna dla Pakietu nr 5 w godzinach od 8,00 do 14,30 w dni robocze. Centralna Sterylizatornia dla Pakietu nr 1,2,3 w godzinach od 8,00 do 14,30 w dni robocze. Magazyn szpitalny dla Pakietu nr 4, w godzinach od 10,00 do 14,00 w dni robocze. 8. Zamawiający podzielił zamówienie na 5 zadań częściowych- tzw. Pakietów. 9. Pakiety wymagają dostawy w ciągu 72 godzin od daty wystawienia zamówienia. 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ilością towaru i asortymentem oraz wymaganymi zakresami odpowiedzialności zawiera Załącznik nr 4a,b,c,d,e. Do dostawy środka dezynfekcyjnego dla ZZOZ w Ostrzeszowie należy dołączyć jednorazowo Karty charakterystyki substancji niebezpiecznej oraz aktualne świadectwo dopuszczenia do obrotu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INFORMER MED Sp. z o.o., ul. Winogrady 118, 61-626 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 88329,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24463,20

  • Oferta z najniższą ceną: 24463,20 / Oferta z najwyższą ceną: 24463,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INFORMER MED Sp. z o.o., ul. Winogrady 118, 61-626 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8135,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4020,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4020,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4020,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDIM Sp. z o.o. Puławska Plaza, ul. Puławska 45B, 05-500 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22390,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28733,12

  • Oferta z najniższą ceną: 28733,12 / Oferta z najwyższą ceną: 41893,57

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Pakiet nr 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDILAB Jacek Andrzejewski, ul. Piotrkowska 270, 90-361 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100359,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 50595,38

  • Oferta z najniższą ceną: 50595,38 / Oferta z najwyższą ceną: 50595,38

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.