eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrzeszów › Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych dla ZZOZ w Ostrzeszowie w okresie 24 miesięcy -nr sprawy ZZOZ/ZP-1 /2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-17

Ostrzeszów: Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych dla ZZOZ w Ostrzeszowie w okresie 24 miesięcy -nr sprawy ZZOZ/ZP-1 /2011
Numer ogłoszenia: 46820 - 2011; data zamieszczenia: 17.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrzeszowie , Aleja Wolności 4, 63-500 Ostrzeszów, woj. wielkopolskie, tel. 062 5032231, faks 062 5032280.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych dla ZZOZ w Ostrzeszowie w okresie 24 miesięcy -nr sprawy ZZOZ/ZP-1 /2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych ( w zależności od numeru wybranego przez Wykonawcę pakietu jako zadanie częściowe), do Apteki szpitalnej lub Centralnej Sterylizatorni lub Magazynu Szpitalnego ZZOZ w Ostrzeszowie przez okres 24 miesięcy 2. Wymagania w zakresie towarów będących wyrobami medycznymi - preparaty do narzędzi i powierzchni: zgłoszenie lub wpis do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności lub deklaracja zgodności CE wystawiona przez wytwórcę lub certyfikat jednostki notyfikowanej w obszarze wyrobów medycznych. 3. Wymagania w zakresie towarów będących produktami leczniczymi - dezynfekcja skóry, błon śluzowych i ran oraz antyseptyki o podwójnym zastosowaniu na skórę i do dezynfekcji rąk: pozwolenie na dopuszczenie produktu leczniczego do obrotu na terenie RP. 4. Wymagania w zakresie towarów będących produktami biobójczymi: pozwolenie na wprowadzenie do obrotu na terytorium RP produktu biobójczego. 5. Wymagania w zakresie towarów będących produktami biobójczymi i wyrobami medycznymi : wyniki badań przeprowadzonych przez PZH lub akredytowane laboratorium z krajów UE potwierdzające skuteczność bójczą, stężenie i czas działania w obszarze medycznym. 6. Wymagania w zakresie towarów będących kosmetykami - preparaty do mycia i pielęgnacji rąk : zgłoszenie do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach Wprowadzonych do Obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. 7. Dostawa środków dezynfekcyjnych do miejsca, w zależności od pakietu: Apteka Szpitalna dla Pakietu nr 5 w godzinach od 8,00 do 14,30 w dni robocze. Centralna Sterylizatornia dla Pakietu nr 1,2,3 w godzinach od 8,00 do 14,30 w dni robocze. Magazyn szpitalny dla Pakietu nr 4, w godzinach od 10,00 do 14,00 w dni robocze. 8. Zamawiający podzielił zamówienie na 5 zadań częściowych- tzw. Pakietów. 9. Pakiety wymagają dostawy w ciągu 72 godzin od daty wystawienia zamówienia. 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ilością towaru i asortymentem oraz wymaganymi zakresami odpowiedzialności zawiera Załącznik nr 4a,b,c,d,e. Do dostawy środka dezynfekcyjnego dla ZZOZ w Ostrzeszowie należy dołączyć jednorazowo Karty charakterystyki substancji niebezpiecznej oraz aktualne świadectwo dopuszczenia do obrotu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza w okresie 24 miesięcy udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnie z przedmiotem zamówienia - ze względu na wyjątkowa sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Stwierdzenie spełnienia warunków wymaganych od wykonawców odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez zamawiającego od wykonawcy przez powołaną u zamawiającego Komisję Przetargową. Z treści załączonych dokumentów jednoznacznie musi wynikać, iż Wykonawca spełnia powyższe warunki.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Stwierdzenie spełnienia warunków wymaganych od wykonawców odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez zamawiającego od wykonawcy przez powołaną u zamawiającego Komisję Przetargową. Z treści załączonych dokumentów jednoznacznie musi wynikać, iż Wykonawca spełnia powyższe warunki.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Stwierdzenie spełnienia warunków wymaganych od wykonawców odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez zamawiającego od wykonawcy przez powołaną u zamawiającego Komisję Przetargową. Z treści załączonych dokumentów jednoznacznie musi wynikać, iż Wykonawca spełnia powyższe warunki.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Stwierdzenie spełnienia warunków wymaganych od wykonawców odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez zamawiającego od wykonawcy przez powołaną u zamawiającego Komisję Przetargową. Z treści załączonych dokumentów jednoznacznie musi wynikać, iż Wykonawca spełnia powyższe warunki.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Stwierdzenie spełnienia warunków wymaganych od wykonawców odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez zamawiającego od wykonawcy przez powołaną u zamawiającego Komisję Przetargową. Z treści załączonych dokumentów jednoznacznie musi wynikać, iż Wykonawca spełnia powyższe warunki.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
  • inne dokumenty

    W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: - W zakresie towarów będących wyrobami medycznymi - preparaty do narzędzi i powierzchni: zgłoszenie lub wpis do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności lub deklaracja zgodności CE wystawiona przez wytwórcę lub certyfikat jednostki notyfikowanej w obszarze wyrobów medycznych - na dołączonym dokumencie w prawym górnym rogu należy wpisać numer Pakietu i pozycji przedmiotu zamówieniu. Proszę dołączyć jeden z tych dokumentów. - W zakresie towarów będących produktami leczniczymi - dezynfekcja skóry, błon śluzowych i ran oraz antyseptyki o podwójnym zastosowaniu na skórę i do dezynfekcji rąk: pozwolenie na dopuszczenie produktu leczniczego do obrotu na terenie RP - na dołączonym dokumencie w prawym górnym rogu należy wpisać numer Pakietu i pozycji przedmiotu zamówieniu. - W zakresie towarów będących produktami biobójczymi: pozwolenie na wprowadzenie do obrotu na terytorium RP produktu biobójczego - na dołączonym dokumencie w prawym górnym rogu należy wpisać numer Pakietu i pozycji przedmiotu zamówieniu. - W zakresie towarów będących produktami biobójczymi i wyrobami medycznymi: wyniki badań przeprowadzonych przez PZH lub akredytowane laboratorium z krajów UE potwierdzające skuteczność bójczą, stężenie i czas działania w obszarze medycznym - na dołączonym dokumencie w prawym górnym rogu należy wpisać numer Pakietu i pozycji przedmiotu zamówieniu. - W zakresie towarów będących kosmetykami - preparaty do mycia i pielęgnacji rąk należy złożyć zgłoszenie do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach Wprowadzonych do Obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej - na dołączonym dokumencie w prawym górnym rogu należy wpisać numer Pakietu i pozycji przedmiotu zamówieniu. Ulotka lub katalog lub broszura lub etykieta potwierdzająca wymagane parametry. Dokumenty mogą być przedstawione w oryginale lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5. Zamawiający żąda także: - załączenia wypełnionego i podpisanego Formularza oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ - parafowania przez wykonawcę Projektu umowy - Załącznik nr 2 do SIWZ - załączenia wypełnionego szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 4 do SIWZ ( w zależności od wybranego pakietu- zadania częściowego). - Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej - w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Wobec Wykonawcy, będącego osobą fizyczną i prowadzącego działalność gospodarczą wymaga się dołączenie do oferty aktualnego wypisu z ewidencji działalności gospodarczej (oryginał lub potwierdzoną za zgodność kserokopię). Umowa spółki cywilnej, stanowiąca o uprawnieniu do reprezentowania spółki - jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników spółki, a nie załączono pełnomocnictwa. - Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/ostrzeszowp/index.php?pid=341
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ ul. Aleja Wolności 4 63-500 Ostrzeszów tel. (62) 50-32 236, fax (62) 50-32 280 e-mail: zzozostrz.jakosc@op.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2011 godzina 11:30, miejsce: ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ ul. Aleja Wolności 4 63-500 Ostrzeszów Budynek Administracji, Sekretariat pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 1- Załącznik nr a Materiał opakowaniowy do sterylizacji sprzętu medycznego, materiału opatrunkowego, bielizny i narzędzi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2- Załącznik nr b.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 2- Załącznik nr b Testy biologiczne i chemiczne do sterylizacji parą wodną oraz do sterylizacji w parach formaldehydu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 3 - Załącznik nr c.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 3 - Załącznik nr c, Preparaty do mycia i dezynfekcji dla Centralnej Sterylizatorni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR 4 - Załącznik nr d.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 4 - Załącznik nr d Rękawica myjka do mycia pacjentów, nasączona środkiem myjącym o naturalnym ph. Środek myjący aktywowany po zwilżeniu wodą, możliwość stosowania do mycia noworodków..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET NR 5 - ZADANIE e.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet stanowi zamówienie do Apteki Szpitalnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.