eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Utrzymanie czystości w budynku Lubuskiego Teatru im. L. Kruczkowskiego w Zielonej Górze przy al. Niepodległości 3/5- Sprawa nr 01/ZA/P/2014

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-11

Zielona Góra: Utrzymanie czystości w budynku Lubuskiego Teatru im. L. Kruczkowskiego w Zielonej Górze przy al. Niepodległości 3/5- Sprawa nr 01/ZA/P/2014
Numer ogłoszenia: 81382 - 2014; data zamieszczenia: 11.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuski Teatr im. L. Kruczkowskiego w Zielonej Górze , ul. Niepodległości 3/5, 65-048 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 452 72 72, faks 68 452 72 52.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: lubuski@teatr.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w budynku Lubuskiego Teatru im. L. Kruczkowskiego w Zielonej Górze przy al. Niepodległości 3/5- Sprawa nr 01/ZA/P/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 1.Przedmiotem zamówienia o szacunkowej wartości poniżej 134000 euro jest utrzymanie czystości w budynku Lubuskiego Teatru przy Aleja Niepodległości nr 3/5 w Zielonej Górze. CPV: 90910000-9 - usługi sprzątania budynków. 2.Usługa polega na: a) utrzymaniu czystości w budynku Teatru wraz z myciem okien oraz innych przeszkleń w tym: - sprzątanie pomieszczeń biurowych, scen, widowni, garderób, magazynów, pokoi gościnnych, korytarzy i klatek schodowych, łazienek i toalet przy zastosowaniu środków czystości i sprzętu wykonawcy - szacunkowa powierzchnia do sprzątania w budynku Teatru wynosi: 3 555,48 m2, - zaopatrzenie toalet w mydło w płynie, ręczniki papierowe i papier toaletowy - czynności wykonywane okresowo - w miarę potrzeb włącznie z myciem okien 2 razy w roku - orientacyjna powierzchnia przeszkleń wynosi: 356,47 m2, - zapewnieniu stałej obsługi porządkowej na terenie Lubuskiego Teatru w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00 przez 1 pracownika wyznaczonego przez Wykonawcę, którego zadaniem będzie wykonanie prac porządkowych zlecanych przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni również obsługę Zamawiającego w postaci co najmniej jednego pracownika po godzinie 15:00, o ile potrzeba tego rodzaju wyniknie z planu prób generalnych i spektakli, koncertów, oraz innych wydarzeń w Teatrze. Informacje te będą umieszczane regularnie w cotygodniowym harmonogramie prób i spektakli na tablicy ogłoszeń w Teatrze, bądź też w wyjątkowych sytuacjach zostaną zgłoszone Wykonawcy przez uprawnionego pracownika Zamawiającego z minimum jednodniowym wyprzedzeniem. b) Wykonawca czynności stanowiące przedmiot zamówienia będzie wykonywał w godzinach od 06:00 do 14:00, a sprzątanie scen, widowni i garderób według potrzeb wynikających z tygodniowego planu prób i spektakli, natomiast pokoje gościnne wg bieżących potrzeb (rezerwacji noclegów). 3. Wszystkie usługi stanowiące przedmiot zamówienia będą wykonywane pracownikami, sprzętem i narzędziami należącymi do Wykonawcy. 4. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia porządku na scenach, widowni i foyer Teatru najpóźniej 1 godzinę przed zaplanowanym rozpoczęciem danego przedstawienia, próby, koncertu, innych zaplanowanych wydarzeń w Teatrze. 5. Szczegółowy zakres usługi, w tym wykaz powierzchni pomieszczeń, zakres czynności zostały określone w zakresie usług i czynności, stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 1.Przedmiotem zamówienia o szacunkowej wartości poniżej 134000 euro jest utrzymanie czystości w budynku Lubuskiego Teatru przy Aleja Niepodległości nr 3/5 w Zielonej Górze. CPV: 90910000-9 - usługi sprzątania budynków. 2.Usługa polega na: a) utrzymaniu czystości w budynku Teatru wraz z myciem okien oraz innych przeszkleń w tym: - sprzątanie pomieszczeń biurowych, scen, widowni, garderób, magazynów, pokoi gościnnych, korytarzy i klatek schodowych, łazienek i toalet przy zastosowaniu środków czystości i sprzętu wykonawcy - szacunkowa powierzchnia do sprzątania w budynku Teatru wynosi: 3 555,48 m2, - zaopatrzenie toalet w mydło w płynie, ręczniki papierowe i papier toaletowy - czynności wykonywane okresowo - w miarę potrzeb włącznie z myciem okien 2 razy w roku - orientacyjna powierzchnia przeszkleń wynosi: 356,47 m2, - zapewnieniu stałej obsługi porządkowej na terenie Lubuskiego Teatru w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00 przez 1 pracownika wyznaczonego przez Wykonawcę, którego zadaniem będzie wykonanie prac porządkowych zlecanych przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni również obsługę Zamawiającego w postaci co najmniej jednego pracownika po godzinie 15:00, o ile potrzeba tego rodzaju wyniknie z planu prób generalnych i spektakli, koncertów, oraz innych wydarzeń w Teatrze. Informacje te będą umieszczane regularnie w cotygodniowym harmonogramie prób i spektakli na tablicy ogłoszeń w Teatrze, bądź też w wyjątkowych sytuacjach zostaną zgłoszone Wykonawcy przez uprawnionego pracownika Zamawiającego z minimum jednodniowym wyprzedzeniem. b) Wykonawca czynności stanowiące przedmiot zamówienia będzie wykonywał w godzinach od 06:00 do 14:00, a sprzątanie scen, widowni i garderób według potrzeb wynikających z tygodniowego planu prób i spektakli, natomiast pokoje gościnne wg bieżących potrzeb (rezerwacji noclegów). 3. Wszystkie usługi stanowiące przedmiot zamówienia będą wykonywane pracownikami, sprzętem i narzędziami należącymi do Wykonawcy. 4. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia porządku na scenach, widowni i foyer Teatru najpóźniej 1 godzinę przed zaplanowanym rozpoczęciem danego przedstawienia, próby, koncertu, innych zaplanowanych wydarzeń w Teatrze. 5. Szczegółowy zakres usługi, w tym wykaz powierzchni pomieszczeń, zakres czynności zostały określone w zakresie usług i czynności, stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia należycie wykonali, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali lub wykonują zamówienie, którego przedmiotem była lub jest jedna usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku użyteczności publicznej, której wartość wynosi co najmniej 10 000 zł brutto za okres l m-ca,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zapewnią do realizacji zamówienia maszynę do mycia posadzek gresowych, przeznaczoną do mycia korytarzy w budynku Teatru, która posiada funkcję zmywania i osuszania mytej powierzchni.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają opłaconą polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę, co najmniej 200 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2.Zleceniodawca przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego. 3.W przypadku zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług (VAT), Zleceniodawca dopuszcza możliwość dokonania zmiany stawki podatku VAT stanowiącej składnik wynagrodzenia należnego Zleceniobiorcy, określonego w § 8 ust. 1. 4.Zmiana umowy dokonana z naruszeniem zapisu ust. 1 jest nieważna.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.teatr.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Administracji, II piętro, pokój 10, Al. Niepodległości 3/5 65 - 048 Zielona Góra.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2014 godzina 08:30, miejsce: Lubuski Teatr im. L. Kruczkowskiego w Zielonej Górze al. Niepodległości 3/5, 65- 048 Zielona Góra sekretariat, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.