eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Utrzymanie czystości w budynku Lubuskiego Teatru im. L. Kruczkowskiego w Zielonej Górze przy al. Niepodległości 3/5- Sprawa nr 01/ZA/P/2014

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-02

Zielona Góra: Utrzymanie czystości w budynku Lubuskiego Teatru im. L. Kruczkowskiego w Zielonej Górze przy al. Niepodległości 3/5- Sprawa nr 01/ZA/P/2014
Numer ogłoszenia: 112008 - 2014; data zamieszczenia: 02.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 81382 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuski Teatr im. L. Kruczkowskiego w Zielonej Górze, ul. Niepodległości 3/5, 65-048 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 452 72 72, faks 68 452 72 52.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w budynku Lubuskiego Teatru im. L. Kruczkowskiego w Zielonej Górze przy al. Niepodległości 3/5- Sprawa nr 01/ZA/P/2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 1.Przedmiotem zamówienia o szacunkowej wartości poniżej 134000 euro jest utrzymanie czystości w budynku Lubuskiego Teatru przy Aleja Niepodległości nr 3/5 w Zielonej Górze. CPV: 90910000-9 - usługi sprzątania budynków. 2.Usługa polega na: a) utrzymaniu czystości w budynku Teatru wraz z myciem okien oraz innych przeszkleń w tym: - sprzątanie pomieszczeń biurowych, scen, widowni, garderób, magazynów, pokoi gościnnych, korytarzy i klatek schodowych, łazienek i toalet przy zastosowaniu środków czystości i sprzętu wykonawcy - szacunkowa powierzchnia do sprzątania w budynku Teatru wynosi: 3 555,48 m2, - zaopatrzenie toalet w mydło w płynie, ręczniki papierowe i papier toaletowy - czynności wykonywane okresowo - w miarę potrzeb włącznie z myciem okien 2 razy w roku - orientacyjna powierzchnia przeszkleń wynosi: 356,47 m2, - zapewnieniu stałej obsługi porządkowej na terenie Lubuskiego Teatru w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00 przez 1 pracownika wyznaczonego przez Wykonawcę, którego zadaniem będzie wykonanie prac porządkowych zlecanych przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni również obsługę Zamawiającego w postaci co najmniej jednego pracownika po godzinie 15:00, o ile potrzeba tego rodzaju wyniknie z planu prób generalnych i spektakli, koncertów, oraz innych wydarzeń w Teatrze. Informacje te będą umieszczane regularnie w cotygodniowym harmonogramie prób i spektakli na tablicy ogłoszeń w Teatrze, bądź też w wyjątkowych sytuacjach zostaną zgłoszone Wykonawcy przez uprawnionego pracownika Zamawiającego z minimum jednodniowym wyprzedzeniem. b) Wykonawca czynności stanowiące przedmiot zamówienia będzie wykonywał w godzinach od 06:00 do 14:00, a sprzątanie scen, widowni i garderób według potrzeb wynikających z tygodniowego planu prób i spektakli, natomiast pokoje gościnne wg bieżących potrzeb (rezerwacji noclegów). 3. Wszystkie usługi stanowiące przedmiot zamówienia będą wykonywane pracownikami, sprzętem i narzędziami należącymi do Wykonawcy. 4. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia porządku na scenach, widowni i foyer Teatru najpóźniej 1 godzinę przed zaplanowanym rozpoczęciem danego przedstawienia, próby, koncertu, innych zaplanowanych wydarzeń w Teatrze. 5. Szczegółowy zakres usługi, w tym wykaz powierzchni pomieszczeń, zakres czynności zostały określone w zakresie usług i czynności, stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ORION Sp. z o.o., ul. Rogowska 127, 54-440 WROCŁAW, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 155000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 134356,83

  • Oferta z najniższą ceną: 134356,83 / Oferta z najwyższą ceną: 288715,63

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.