Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-18
Gdańsk: PN - 39/16/24/2011/Sterylizacja
Numer ogłoszenia: 81316 - 2011; data zamieszczenia: 18.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (58) 556 45 15, 7684281, faks (58) 556 36 18, 7614629.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN - 39/16/24/2011/Sterylizacja.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa opakowań sterylizacyjnych, naboi z tlenkiem etylenu i testów do kontroli sterylizacji dla Szpitala, obejmujących: Pakiet nr 1 - rękawy papierowo-foliowe; Pakiet nr 2 - torebki papierowo-foliowe; Pakiet nr 3 - papier sterylizacyjny krepowy; Pakiet nr 4 - naboje z tlenkiem etylenu; Pakiet nr 5 - wskaźnik biologiczny do pary wodnej i tlenku etylenu; Pakiet nr 6 - wskaźnik biologiczny do kontroli sterylizacji niskotemperaturową parą wodną oraz jałowa pożywka w probówkach; Pakiet nr 7 - wskaźnik kontroli zgrzewania, plomby papierowe, wieloparametrowy wskaźnik chemiczny klasy 4, wskaźnik Bowie-Dicka, taśma wskaźnikowa, taśma zamykająca bez wskaźnika; Pakiet nr 8 - wskaźnik biologiczny do tlenku etylenu, wskaźnik biologiczny do pary wodnej, fiołkowy, przyrząd testowy PCD do wskaźników biologicznych, przyrząd testowy PCD do kontroli wsadu narzędzi okulistycznych, wskaźnik chemiczny kontroli wsadu podczas sterylizacji tlenkiem etylenu, paskowy wskaźnik usuwania powietrza i penetracji pary, etykiety dwukrotnie przylepne ze wskaźnikiem do pary wodnej, etykiety w kolorze czerwonym i zielonym; Pakiet nr 9 - test kontroli skuteczności mycia-płytka ze stali nierdzewnej z naniesioną substancją barwną stymulującą krew ludzką, przyrząd testowy procesu stymulujący endoskopy giętkie z adapterem do myjni dezynfekcyjnych. Realizacja umowy - przez 15 m-cy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00 - Produkty do pielęgnacji ciała 33.77.00.00 - Artykuły higieniczne z papieru 33.19.11.00 - Urządzenia sterylizujące 33.14.00.00 - Materiały medyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony, jeżeli: 1. Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wykonał co najmniej 3 dostawy o podobnym charakterze (w zakresie pakietu, na który Wykonawca składa ofertę oraz poniższego zakresu jako odpowiadające): Pakiet nr 1 - 3 - opakowania do sterylizacji; Pakiet nr 4 - naboje z tlenkiem etylenu; Pakiet nr 5 - 9 testy do kontroli sterylizacji;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. aktualnie datowany katalog oferowanego przedmiotu zamówienia, Wykonawca zaznaczy kolorowym zakreślaczem pozycje oferowaną, zaznaczając jednocześnie numer pakietu i pozycji do której przynależą; 2. dokumenty dopuszczające oferowany produkt do obrotu na terenie RP - zgodnie z zapisem pkt. 1.4 i 1.5 SIWZ, jak niżej: - dla pakietu nr 1 i 2 należy załączyć deklarację zgodności i zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych, specyfikacje (karty charakterystyki) techniczne wydane przez producenta (-ów) papieru i folii, w celu potwierdzenia i oceny parametrów papieru i folii za zgodność z SIWZ oraz z normami PN-EN-ISO 11607 i PN-EN 868, - dla pakietu nr 3 należy załączyć deklaracje zgodności i zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych, specyfikacje (karty charakterystyki) techniczne wydane przez producenta (-ów) papieru, w celu potwierdzenia i oceny parametrów papieru na zgodność z SIWZ oraz z normami PN-EN 868 i PN-EN-ISO 11607, - Zamawiający wymaga podania numerów katalogowych towarów i potwierdzonych kopii etykiet z opakowań transportowych (kartonów). Numery katalogowe oferowanych produktów muszą być zgodne z numerami wpisanymi do zgłoszenia w Urzędzie Rejestracji Wyrobów Medycznych lub w deklaracji zgodności CE. - dla pakietu nr 4 - opis produktu i karta charakterystyki substancji niebezpiecznej - aktualna i czytelna. - dla pakietu nr 5: - deklaracja zgodność potwierdzona certyfikatem wydanym przez jednostkę notyfikowaną, charakterystyka produktów zawierająca numery kolekcji szczepów, wielkość populacji spor, dane dotyczące oporności i interpretacji wyników - dla pakietu nr 6 - do poz. 1 - deklaracja zgodność potwierdzona certyfikatem wydanym przez jednostkę notyfikowaną lub przez producenta, charakterystyka produktów zawierająca numery kolekcji szczepów, wielkość populacji spor, dane dotyczące oporności i interpretacji wyników - do poz. 2 - deklaracja zgodności produktu i opis produktu zawierający skład pożywki, warunki przechowywania przed użyciem, hodowli i interpretacja wyników - dla pakietu 7 - poz. 1 do 4 - deklaracja zgodność, charakterystyka produktów zawierająca dano o interpretacji wyników - poz. 5 i 6 - charakterystyka wyrobu - dla pakietu 8 - poz. 1 - deklaracja zgodność potwierdzona certyfikatem wydanym przez jednostkę notyfikowaną lub przez producenta, charakterystyka produktów zawierająca numery kolekcji szczepów, wielkość populacji spor, dane dotyczące oporności i interpretacji wyników - poz. 2 do 6 - deklaracja zgodności i charakterystyka produktów zawierająca instrukcję użycia - poz. 7 - deklaracja zgodności wskaźnika i przyrządów potwierdzona certyfikatem jednostki notyfikowanej, charakterystyka produktu - poz. 8 - charakterystyka produktu - dla pakietu 9 - deklaracja zgodność potwierdzona certyfikatem wydanym przez jednostkę notyfikowaną, charakterystyka produktów zawierająca instrukcję użycia i przechowywania wskaźników. 3. wzory, w ilości: - pakiet nr 1 - minimum 3 mb rękawa bez fałdy i 3 m rękawa z fałdą o szerokości nie mniejszej niż 10 cm - pakiet nr 2 - po 5 szt. torebek każdego rozmiaru - pakiet nr 3 - po 5 arkuszy z każdego rozmiaru i koloru (5 białych i 5 kolorowych z każdego rozmiaru), - pakiet nr 4 - wzory nie są wymagane - pakiet nr 5 - po 5 szt. z każdej pozycji - pakiet nr 6 - po 5 szt. z każdej pozycji - pakiet nr 7 - poz. 1, 2, 3 - po 10 szt. - poz. 4 - 3 szt. - poz. 5, 6 - po 2 szt. - pakiet nr 8 - poz. 1, 2 - po 5 szt. - poz. 3, 4 - po 1 szt. - poz. 5, 6, 7 - po 10 szt. pasków - poz. 8.1 i 8.2 - po 1 rolce - pakiet nr 9 - poz. 1 - 10 szt. - poz. 2 - 1 szt. Wzory mają być zaopatrzone w oryginalne etykiety lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem, oznakowane numerem pakietu i pozycji w pakiecie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Opisane w SIWZ- pokt. 17
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający pok. 092 i www.szpital.gda.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2011 godzina 12:00, miejsce: Zamawiający, pok. 44 - Sekretariat Dyrektora.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Określenie struktury ilościowej i składu gatunkowego ichtiofauny w jeziorach ramienicowych (3140) i dystroficznych (3160) obszaru Natura 2000 Czerwona Woda pod Babilonem PLH220056".
- DOSTAWA PŁYNÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POJAZDÓW EKSPLOATOWANYCH PRZEZ POLICJĘ W WOJ. POMORSKIM
- Przebudowa infrastruktury drogowej w obrębie dojść do szkół zlokalizowanych przy ul.: Czajkowskiego, Matki Polki, Hoene, Azaliowa i Rogalińska
- Usługa zabezpieczenia medycznego podczas prowadzenia badań archeologicznych 2024 i 2025 r. związanych z inwestycją- Budowa Muzeum Westerplatte i Rewaloryzacja Pola Bitwy 1939
- Dostawa urządzenia do optycznego pomiaru odkształceń i przemieszczeń oraz rejestracji parametrów dynamicznych ruchu układów biologicznych dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa PG
- Opracowanie operatów wodnoprawnych wraz z uzyskaniem pozwoleń wodnoprawnych dla Gdańskie Wody Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów Działu Laboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku, obłożeń i zestawów jednorazowych, materiałów medycznych do tlenoterapii oraz bielizny i pościeli jednorazowego użytku.
- Dostawy implantów i instrumentów stomatologicznych dla Bloku Operacyjnego Kliniki Chirurgii Szczękowo-Twarzowej.
- Dostawy: zestawów do zamykania nieprawidłowej komunikacji wewnątrzsercowej do ubytków typu: PFO, ASD II, cewników prowadzących do angioplastyki wieńcowej z dostępu promieniowego bez użycia ...
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Zakładu Patologii Nowotworów Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- Dostawa materiałów dezynfekcyjnych i artykułów do sterylizacji dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.