Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-10
Gorlice: dostawy materiałów sypkich
Numer ogłoszenia: 81294 - 2015; data zamieszczenia: 10.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Usług Komunalnych , ul. Kościuszki 92a, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 3526715, faks 018 3526715 w. 25.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.republika.pl/mzukgorlice
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy materiałów sypkich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów sypkich w szacunkowych ilościach* - tłucznia 31,5-63 mm, 638 ton - klińca 20-40 mm, 1470 ton - klińca 20-31,5 mm, 26 ton - klińca 5-20 mm, 1248 ton - klińca 5-31,5 mm, 26 ton - klińca 2-8 mm, 353 ton - mieszanki kamienia 0-63 mm, 75 ton - kamień łamany 100-300mm, 50 ton - kamień łamany powyżej 300 mm, 350 ton - piasku płukanego 0-2 mm, 777 m3 - piasku kopanego, zwykłego 0-2 mm, 51 m3 - grysów bazaltowych płukanych 2-5 mm, 400 ton - grysów porfirowych płukanych 2-6,3 mm, 100 ton - grysów granitowo piaskowych 2-8 mm ostrych 176 ton - grysów granitowo piaskowych 8-16 mm ostrych 386 ton *dane na podstawie 2014 roku..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6, 14.21.10.00-3, 14.21.11.00-4, 14.21.21.00-1, 14.21.22.00-2, 14.21.23.20-9, 14.21.23.30-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz OFERTA, który należy sporządzić ściśle wg wzoru formularza stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ. Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy, Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu wykonawcy lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, Potwierdzony przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wzór umowy stanowiący zał. Nr 2 do SIWZ, Oświadczenie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru oświadczenia stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mzukgorlice.republika.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MZUK Gorlice ul. Kościuszki 92a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2015 godzina 09:00, miejsce: MZUK Gorlice ul. Kościuszki 92a.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: tłuczeń, kliniec.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A) I część zamówienia dostawy: - tłucznia 31,5-63 mm, - klińca 20-40 mm, - klińca 20-31,5 mm, - klińca 5-20 mm, - klińca 5-31,5 mm, - klińca 2-8 mm, - mieszanki kamienia 0-63 mm, - kamień łamany 100-300 mm,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6, 14.21.22.00-2, 14.21.21.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: piasek kopany.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: B) II część zamówienia dostawy: piasku zwykłego kopanego 0-2mm,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.11.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: piasek płukany.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: C) III część zamówienia dostawy: piasku płukanego 0-2 mm,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: bazalt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: D) IV część zamówienia dostawy grysów bazaltowych płukanych 2-5 mm,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.23.30-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: porfir.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: E) V część zamówienia dostawy grysów porfirowych/diabazowych płukanych 2-6,3 mm,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.21.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: granit.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: F) VI część zamówienia dostawy: - grysów granitowo piaskowych 2-8 mm ostrych, - grysów granitowo piaskowych 8-16 mm ostrych,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.23.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: kamień łamany.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: VII część zamówienia dostawy kamienia łamanego powyżej 300 mm,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.21.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GORLIC
- Zagospodarowanie poscaleniowe polegające na budowie i przebudowie dróg dojazdowych do pól we wsi Racławice, Gmina Biecz, Powiat Gorlicki.
- Modyfikacja operatu ewidencji gruntów i budynków w celu przetworzenia materiałów analogowych do postaci cyfrowej w jednostkach ewidencyjnych Powiatu Gorlickiego.
- Roboty remontowe dróg gminnych rolniczych na terenie gminy Gorlice
- PRZEBUDOWA CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH STARÓWKI MIASTA GORLICE WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ
- MODERNIZACJA BAZY EDUKACYJNEJ MIEJSKICH ZESPOŁÓW SZKÓŁ W GORLICACH - MZS NR 1, MZS NR 3, MZS NR 6, W SYSTEMIE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
- Przebudowa drogi gminnej nr 270538K "Dominikowice-Męcina" w miejscowości Dominikowice
więcej: przetargi w Gorlicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów do bieżącego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Raciąż w 2024 r.
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Andrychów w roku 2024
- ZAKUP WRAZ Z DOSTWĄ KRUSZYWA, ŻWIRU PŁUKANEGO ORAZ PIASKU
- Dostawa kruszyw do utrzymania dróg leśnych w 2024 roku
- Dostawa materiałów związanych z zimowym oczyszczaniem dróg z podziałem na części
- Zakup kruszywa drogowego wraz z dostawą i wyrównaniem na remontowane, modernizowane nawierzchnie dróg, chodników i placów gminnych na terenie gminy Stopnica
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.