eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › części do pojazdów bojowych BRDM, czołg T72, BWP, KTO Rosomak, oraz dostawa opon do pojazdów ciężarowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-11

Bydgoszcz: części do pojazdów bojowych BRDM, czołg T72, BWP, KTO Rosomak, oraz dostawa opon do pojazdów ciężarowych
Numer ogłoszenia: 80994 - 2014; data zamieszczenia: 11.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU W DZIEDZINACH OBRONNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA/O ZAMÓWIENIU NA PODWYKONAWSTWO - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY/ WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY DO ZAWARCIA UMOWY O PODWYKONAWSTWO

I.1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1189 , ul. Powstańców Warszawy 2, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 48-52 378 16 40, faks 48-52 378 12 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1blog.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA / PRZEDMIOT UMOWY O PODWYKONAWSTWO

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego lub nazwa przedmiotu umowy o podwykonawstwo: części do pojazdów bojowych BRDM, czołg T72, BWP, KTO Rosomak, oraz dostawa opon do pojazdów ciężarowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia / określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu umowy o podwykonawstwo: Zamówienie obejmuje 1112 części w 126 pozycjach oraz 43 opony w 2 pozycjach. Wszystkie produkty stanowiące przedmiot zamówienia powinny być dopuszczone do obrotu, powinny być wyrobami użytkowanymi w Siłach Zbrojnych RP, ponieważ zostaną użyte do remontu lub modernizacji sprzętu wojskowego. Części powinny być fabrycznie nowe i kompletne oraz powinny należeć do jednej z nw. grup: 1. części fabrycznie nowe, oryginalne, oznakowane logo producenta pojazdu i zawierające na opakowaniu przynajmniej numer katalogowy, 2. części fabrycznie nowe, oryginalne, oznakowane logo producenta części dostarczającego dany element na pierwszy montaż i zawierające na opakowaniu przynajmniej numer według katalogu tego producenta, 3. części fabrycznie nowe-zamienniki wykorzystywane w remoncie i naprawach sprzętu wojskowego, które poddane zostały odbiorowi wojskowemu lub nie użytkowane w Siłach Zbrojnych RP posiadające stosowny certyfikat lub podlegające odbiorowi wojskowemu ( Ustawa o systemie oceny zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronne Ustawa o systemie oceny zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronne Dz.U. z 2006 r Nr 235,poz.1700; Dz.U. z 2011 r Nr.92, poz. 528)).Rozporządzenie Ministra Obrony Narodowej z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowego wykazu wyrobów podlegających ocenie zgodności oraz sposobów i trybu przeprowadzenia oceny zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności państwa( Dz.U. Nr 136); Decyzja Nr 36/PUM Podsekretarza Stanu w MON ds. uzbrojenia i Modernizacji z dnia 16 maja 2011r. 4. Opony powinny pochodzić z bieżącej produkcji i nie mogą być starsze niż jeden rok. 5. Wprowadzane do obrotu wyroby, które mogą stwarzać zagrożenie albo służą ochronie lub ratowaniu życia, zdrowia, mienia lub środowiska, obowiązkowo podlegają ocenie zgodności z zasadniczymi wymaganiami, specyfikacjami technicznymi lub określoną normą oraz podlegają oznakowaniu CE (tj. z 2010 r. Dz.U. Nr. 138,poz.935) lub podlegają ocenie jakości OiB zgodnie z porozumieniem standaryzacyjnym NATO STANAG 4107 i sojuszniczej publikacji zapewnienia jakości AQAP 2070ed.2. 6. Produkty powinny posiadać minimum 12. miesięczny okres gwarancji jakości użycia liczony od daty dostawy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.42.00.00-4, 35.41.21.00-6, 35.41.22.00-7, 35.41.10.00-8, 34.35.00.00-5.

II.1.7) dopuszcza się złożenie oferty częściowej , liczba części: 5.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości określonej dla poszczególnych części: CZĘŚĆ II 2800,00 zł; CZĘŚĆ III 2500,00 zł; CZĘŚĆ IV 16000,00 zł; CZEŚĆ V 5000,00 zł. 1. Wadium powinno być wniesione przed terminem składania ofert oddzielnie na każdą część zamówienia. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek Zamawiającego wymieniony w pkt I. SIWZ z adnotacją: Wadium - nr sprawy 02/Sam/D/W/14, część (nazwać) zamówienia. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach wymienionych w ustawie w art. 45 ust.6. Wadium wnoszone w innej postaci niż pieniężna, w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie, należy dostarczyć do sekcji zamówień publicznych w siedzibie Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym wykonawca jest związany ofertą. 3. Dla swojej ważności bankowa gwarancja wadialna lub ubezpieczeniowa lub poręczenia powinny być bezwarunkowe oraz nieodwołalne, a poza tym zawierać w swojej treści: a) wskazanie nazwy postępowania, zamawiającego, wykonawcy oraz wystawcy gwarancji (ubezpieczyciela/banku), b) wskazanie kwoty wadium, którą wystawca zobowiązuje się wypłacić, c) określenie terminu, w jakim gwarancja obowiązuje (z treści dokumentu powinno jednoznacznie wynikać, że zabezpiecza ona ofertę przez cały okres, w jakim wykonawca jest nią związany), d) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy do zapłaty zamawiającemu kwoty wadium, e) wskazanie, iż wypłata kwoty wadium nastąpi w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wynikających z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 4. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data, godzina i minuta wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. (wyrok SN sygn. III CZP 164/94 ). 5. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa w art. 46 i 148 ust. 4.

III.2) ZALICZKI

III.3.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.2) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony jeżeli wykonawca, ( podwykonawca, podmiot trzeci biorący udział w realizacji zamówienia ) będzie posiadał koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu wyrobami i technologiami o przeznaczeniu wojskowym. W części V zamówienia warunek będzie spełniony na podstawie oświadczenia z art. 44 ustawy.

  • III.3.3) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek będzie spełniony na podstawie oświadczenia z art.44 ustawy wg. zasady spełnia/ nie spełnia

  • III.3.4) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek będzie spełniony na podstawie oświadczenia z art.44 ustawy wg. zasady spełnia/ nie spełnia

  • III.3.5) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek będzie spełniony na podstawie oświadczenia z art.44 ustawy wg. zasady spełnia/ nie spełnia

  • III.3.6) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek będzie spełniony na podstawie oświadczenia z art.44 ustawy wg. zasady spełnia/ nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE NALEŻY DOSTARCZYĆ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz w art. 131d i 131g ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

    • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
    • w przypadku zamówień, w których zamawiający wskazał na możliwość dostawy równoważnego sprzętu wojskowego lub newralgicznego sprzętu - zaświadczenie sporządzone przez uznane, właściwe urzędowe instytuty lub agencje kontroli jakości i wyraźnie potwierdzające zgodność oferowanego równoważnego sprzętu wojskowego przez odniesienie do specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub norm;
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i art. 131e ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 131e ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.5) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca lub podwykonawca, o którym mowa w art. 131n ustawy, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.5.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
  • III.4.6) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

    III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

    W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

    • inne dokumenty
      W celu potwierdzenia, że oferowane części odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego żąda się: 1) zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakości ISO 9001:2008 lub AQAP 2110, 2120 lub równoważne. 2) W przypadku złożenia oferty równoważnej: a). wykazu oferowanego przedmiotu zamówienia wraz z nazwami wyrobu oraz nazwami producenta. b). zaświadczenia sporządzonego przez uznane właściwe urzędowo instytuty lub agencje kontroli jakości wyraźnie potwierdzającego zgodność oferowanego równoważnego produktu nie używanego Siłach Zbrojnych RP przez odniesienie do norm opisanych w stosownych katalogach części z opisu przedmiotu zamówienia np.: certyfikatu wyrobu lub dokument wydany przez podmiot uprawniony przez Ministra Obrony Narodowej. Z dokumentu ma wynikać, że wyrób spełnia wymogi wojskowe( ocena zgodności OiB w rozumieniu ustawy o systemie oceny zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności i bezpieczeństwa). W razie braku przedmiotowych dokumentów wyroby równoważne poddane zostaną odbiorowi wojskowemu zgodnie z decyzja Ministra Obrony Narodowej nr 97/MON z dnia 28 marca 2011 r. ( Dz.Urz. MON z dnia 26 kwietnia 2011r. Nr 7, poz. 85). Odbiór będzie dokonany: dla dostawców krajowych przez stosowne RPW; dla dostawców zagranicznych z krajów należących do NATO, zgodnie z postanowieniami porozumienia standaryzacyjnego NATO STANAG 4107 oraz sojuszniczej publikacji AQAP 2070: dla wykonawców zagranicznych z krajów poza NATO lub należących do NATO, lecz zastrzegających sobie potrzebę zawarcia stosownego porozumienia Memorandum of Understanding (MoU) o wzajemnej realizacji rządowego zapewnienia jakości, zgodnie z postanowieniami tego podpisanego MoU. 3) W celu potwierdzenia , że oferowane wyroby są używane w siłach zbrojnych RP Zamawiający żąda zaświadczenia wystawionego przez RPW lub inny upoważniony organ przez Ministra Obrony Narodowej potwierdzający, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym albo, że są użytkowane w Sprzęcie Sił Zbrojnych RP.W razie braku wzmiankowanego oświadczenia wyroby zostaną poddane odbiorowi wojskowemu. Nie dotyczy V części zamówienia.;

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

    IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10.

    Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

    Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie wyższa niż 10, to Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy uzyskają największą ilość punktów liczonych według poniższych zasad: 1. Za oferowanie części oryginalnych używanych w Siłach Zbrojnych RP- 5 pkt. 2. Za wykonanie każdej dostawy z okresu ostatnich 5 lat dla siła Zbrojnych na kwotę co najmniej: CZĘŚĆ I 35 000,00 zł - 1 pkt. ( nie więcej niż 3 pkt.) CZĘŚĆ II 170 000,00 zł - 1 pkt. ( nie więcej niż 3 pkt.) CZĘŚĆ III 150 000,00 zł- 1 pkt. ( nie więcej niż 3 pkt.) CZĘŚĆ IV 520 000,00 zł- 1 pkt. ( nie więcej niż 3 pkt.) CZĘŚĆ V 320 000,00 zł - 1 pkt. (nie więcej niż 3 pkt.) 3. Za posiadanie AQAP 2110 lub 2120- 1 pkt. 4. Za posiadanie PN-EN ISO 9001- 1 pkt. Zamawiający dokona oceny na podstawie przedstawionych dokumentów potwierdzających powyższe wymogi. Jeśli wykonawcy uzyskają te samą ilość punktów, to o miejscu zadecyduje ilość punktów uzyskanych kolejno za poszczególne kryteria, najpierw o których mowa w pkt.1, później 2. itd.. Jeżeli mimo tego , że nie można będzie dokonać wyboru pierwszych 10 Wykonawców, zamawiający zaprosi do złożenia ofert Wykonawców którzy uzyskają te samą ilość punktów w opisanym rankingu. Wykonawca powinien przedstawić stosowne dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych wymogów.

    IV.1.5)

    • przewiduje się przesłanki unieważnienia postępowania inne niż przesłanki, o których mowa w art. 93 ust. 1 i 1a ustawy
      Określenie przesłanek unieważnienia postępowania
      Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie zbyt niska, aby zapewnić rzeczywistą konkurencję, zamawiający może: 1. zawiesić postępowanie i ponownie opublikować ogłoszenie o zamówieniu, określając nowy termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu informując o tym wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu, albo 2. unieważnić postępowanie i wszcząć nowe postępowanie. W przypadku pierwszym zamawiający zaprosi do udziału w postępowaniu wszystkich wykonawców, którzy odpowiedzieli na pierwsze lub drugie ogłoszenie o zamówieniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.5) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.5.1)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Powstańców Warszawy 2, 85-915 Bydgoszcz, sekcja zamówień publicznych.

    IV.5.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria na 1 piętrze w sztabie, w siedzibie zamawiającego. Wejście przez biuro przepustek. U zamawiającego obowiązuje system przepustkowy!.

    IV.5.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.5.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzone zostanie podwykonawcom oraz do podania nazw ( firm) podwykonawców wraz z przedmiotem umów o podwykonawstwa dla których są oni proponowani. 2. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem; d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie informować Zamawiającego o wszelkich zmianach dotyczących podwykonawców, które wystąpią w trakcie wykonywania zamówienia. 4. Zamawiający zachowuje sobie prawo do zweryfikowania lub odsunięcia pracowników Wykonawcy , którzy wykonują dostawę, jeżeli wymagać tego będzie ochrona podstawowych interesów bezpieczeństwa państwa albo będzie to konieczne w celu podniesienia bezpieczeństwa realizowanej umowy. Zmieniając podwykonawcę, za zgoda zamawiającego, wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia stosownych dokumentów podwykonawcy potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów wykazujących brak podstaw do wykluczenia podwykonawcy z postępowania. 5. Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 3% ceny ofertowej jeżeli wartość sumaryczna umowy przekroczy 50 000 zł 6.1. Wzory dokumentów dla wykonawców dostępne są na stronie internetowej zamawiającego. 2. W odpowiedzi na ogłoszenie wykonawca składa wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz dołącza wymagane w ogłoszeniu dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Dokumenty muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby składającej oświadczenie woli nie wynika z załączonego dokumentu, do wniosku należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. Dokumenty z datą wystawienia inną niż wymagane w ogłoszeniu muszą być potwierdzone przez właściwy organ jako nadal aktualne. Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania oferenta. Podpisy nieczytelne powinny dać się jednoznacznie zidentyfikować. Opakowanie i oznakowanie kopert: Na kopercie (opakowaniu), w której zawarto wniosek wraz z pozostałymi wymaganymi dokumentami, należy umieścić nazwę, adres wykonawcy i nr faksu. Taką kopertę (opakowanie) należy opisać Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, sprawa 02/Sam/D/W/14 z dopiskiem: nie otwierać przed 19.03.2014 r. r. godz. 10:00. Wykonawcy, którzy w rankingu uzyskają największą ilość punktów zostaną zaproszeni do złożenia ofert. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje, zamawiający i wykonawcy przekazywać będą za pomocą urządzeń faksowych. Oświadczenia woli, wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i dokumenty należy wnosić pisemnie poprzez Kancelarie Zamawiającego...

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Części do BRDM.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 94 części w 21 pozycjach.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.42.00.00-4.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Części do czołgu T72.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 334 części w 39 pozycjach.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.42.00.00-4.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Części do BWP.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 563 części w 38 pozycjach.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.42.00.00-4.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Części do KTO ROSOMAK.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 121 części w 28 pozycjach.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.42.00.00-4.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Opony.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 27 opon 14.00 R20 MPT AGILE, nośność nie mniejsza niż 164G, AT 110 PSI 000238 17 opon 14.00 R20 MICHELIN, nośność nie mniejsza niż 164/160 G, AT 110 PSI 110467.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.00.00-5.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.