eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawy materiałów eksploatacyjnych do aparatury medycznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-27

Wrocław: Dostawy materiałów eksploatacyjnych do aparatury medycznej
Numer ogłoszenia: 80979 - 2009; data zamieszczenia: 27.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej , ul. Traugutta 116, 50-420 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3414333, faks 071 3436747.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-marciniak.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów eksploatacyjnych do aparatury medycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów eksploatacyjnych do aparatury medycznej wg 20 części: ZADANIE 1 - OŚWIETLENIOWE MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE, ZADANIE 2 - ELEKTRODIAGNOSTYCZNE MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE, ZADANIE 3 - CZĘŚCI DO APARATURY ANESTEZJOLOGICZNEJ: GRUPA 1 GRUPA 2 GRUPA 3, ZADANIE 4 - CZĘŚCI DO KARDIOMONITORA FM S/5, ZADANIE 5 - CZUJNIKI DO PULSOKSYMETRÓW: GRUPA 1 GRUPA 2, ZADANIE 6 - CZĘŚCI DO RESPIRATORÓW, ZADANIE 7 - CZĘŚCI DO DIATERMII: GRUPA 1 GRUPA 2, ZADANIE 8 - CZUJNIKI DO APARATÓW DO ZNIECZULANIA: GRUPA 1 GRUPA 2, ZADANIE 9 - CZĘŚCI RÓŻNE: GRUPA 1 GRUPA 2 GRUPA 3 GRUPA 4 GRUPA 5 GRUPA 6 GRUPA 7. Łączna wartość zamówienia 245 461,56 PLN.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.51.00 - Czujniki 42.31.00.00 - Palniki 31.71.11.40 - Elektrody 44.32.00.00 - Kabel i podobne wyroby 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 31.51.00.00 - Żarówki elektryczne 31.51.22.00 - Żarówki halogenowe, dwuwtykowe 31.51.40.00 - Lampy wyładowcze 31.43.30.00 - Akumulatory niklowo-żelazowe 31.68.00.00 - Elektryczne artykuły i akcesoria 44.16.30.00 - Rury i osprzęt 33.16.21.00 - Urządzenia używane na salach operacyjnych 42.91.30.00 - Filtry wlotu oleju, paliwa i powietrza 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 31.44.00.00 - Baterie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie pobiera się

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. Winni wówczas ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do Wykonawców występujących wspólnie stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Wykonawcy. Wykonawcy występujący wspólnie mogą łącznie spełnić i udokumentować warunki, o których mowa w lit. a), b) i c). Warunek, o którym mowa w lit. d), każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi spełnić i udokumentować samodzielnie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Wykonawców przystępujący do postępowania o zamówienie publiczne zobowiązany jest złożyć m.in. następującą dokumentację: a) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP - dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; terminy wystawienia stosuje się odpowiednio, d) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szpital-marciniaka.dolnyslask.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, bud. C, I piętro, pokój 108.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, bud. C, II piętro, pokój 210.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1 - OŚWIETLENIOWE MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OŚWIETLENIOWE MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE część 1 pozycji 8.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.51.40.00-2, 31.51.00.00-4, 31.51.22.00-0, 42.31.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2 - ELEKTRODIAGNOSTYCZNE MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ELEKTRODIAGNOSTYCZNE MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE część 1 pozycji 6.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.32.00.00-9, 31.71.11.40-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE 3 GRUPA 1- CZĘŚCI DO APARATURY ANESTEZJOLOGICZNEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚCI DO APARATURY ANESTEZJOLOGICZNEJ część 1 pozycji 7.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.51.00-7, 44.32.00.00-9, 19.52.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE 3 GRUPA 2 - CZĘŚCI DO APARATURY ANESTEZJOLOGICZNEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚCI DO APARATURY ANESTEZJOLOGICZNEJ część 1 pozycji 11.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.51.00-7, 44.32.00.00-9, 19.52.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE 3 GRUPA 3 - CZĘŚCI DO APARATURY ANESTEZJOLOGICZNEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚCI DO APARATURY ANESTEZJOLOGICZNEJ część 1 pozycji 5.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.51.00-7, 44.32.00.00-9, 19.52.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE 4 - CZĘŚCI DO KARDIOMONITORA FM S/5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚCI DO KARDIOMONITORA FM S/5 część 1 pozycji 20.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.32.00.00-9, 19.52.00.00-7, 35.12.51.00-7, 31.68.00.00-6, 31.71.11.40-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZADANIE 5 GRUPA 1 - CZUJNIKI DO PULSOKSYMETRÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZUJNIKI DO PULSOKSYMETRÓW część 1 pozycji 5.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.51.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZADANIE 5 GRUPA 2 - CZUJNIKI DO PULSOKSYMETRÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZUJNIKI DO PULSOKSYMETRÓW część 1 pozycji 7.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.51.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ZADANIE 6 - CZĘŚCI DO RESPIRATORÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚCI DO RESPIRATORÓW część 1 pozycji 9.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.30.00-9, 44.32.00.00-9, 35.12.51.00-7, 19.52.00.00-7, 44.16.30.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: ZADANIE 7 GRUPA 1 - CZĘŚCI DO DIATERMII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚCI DO DIATERMII część 1 pozycji 13.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.11.40-6, 44.32.00.00-9, 33.16.21.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: ZADANIE 7 GRUPA 2 - CZĘŚCI DO DIATERMII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚCI DO DIATERMII częśc 1 pozycji 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.32.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: ZADANIE 8 GRUPA 1 - CZUJNIKI DO APARATÓW DO ZNIECZULANIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZUJNIKI DO APARATÓW DO ZNIECZULANIA część 1 pozycji 3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.51.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: ZADANIE 8 GRUPA 2 - CZUJNIKI DO APARATÓW DO ZNIECZULANIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZUJNIKI DO APARATÓW DO ZNIECZULANIA część 1 pozycji 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.51.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: ZADANIE 9 GRUPA 1 - CZĘŚCI RÓŻNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚCI RÓŻNE część 1 pozycji 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: ZADANIE 9 GRUPA 2 - CZĘŚCI RÓŻNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚCI RÓŻNE część 1 pozycji 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.44.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: ZADANIE 9 GRUPA 3 - CZĘŚCI RÓŻNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚCI RÓŻNE część 1 pozycji 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.11.40-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: ZADANIE 9 GRUPA 4 - CZĘŚCI RÓŻNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚCI RÓŻNE część 1 pozycji 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: ZADANIE 9 GRUPA 5 - CZĘŚCI RÓŻNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚCI RÓŻNE część 1 pozycji 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: ZADANIE 9 GRUPA 6 - CZĘŚCI RÓŻNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚCI RÓŻNE część 1 pozycji 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.32.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: ZADANIE 9 GRUPA 7 - CZĘŚCI RÓŻNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚCI RÓŻNE część 1 pozycji 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.43.30.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.