To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-10
Ogłoszenie nr 80773 - 2017 z dnia 2017-05-10 r.
Wrocław: Organizacja wycieczek krajoznawczo-turystycznych dla pracowników oraz członków ich rodzin, emerytów i rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 44962-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 45577-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich, krajowy numer identyfikacyjny
000288981, ul.
Wybrzeże L.Pasteura
1,
50-367
Wrocław, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
71 7841174, faks
71 7840045, e-mail
monika.komorowska@am.wroc.pl
Adres strony internetowej (URL): www.umed.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja wycieczek krajoznawczo-turystycznych dla pracowników oraz członków ich rodzin, emerytów i rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):UMW/AZ/PN-9/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji wycieczek krajoznawczo - turystycznych dla pra-cowników oraz członków ich rodzin, emerytów i rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Przedmiot zamówienia jest podzielony na pięć części (A-E), osobno ocenianych. Część A Bieszczady - Solina - Polańczyk - Sanok - Cisna - Wetlina - Rymanów Zdrój - Iwonicz Zdrój - Łańcut - Lwów. Przejażdżka Kolejką Bieszczadzką do Wetliny i dalej do Ustrzyk Górnych i Wołosatego, Rejs statkiem po Zalewie Solińskim, 1-dniowy wyjazd do Lwowa Termin: 28 kwietnia - 2 maja 2017 r. (5 dni) Świadczenia zawarte w cenie: - realizacja programu - przejazd (max 7-letnim - kryterium oceny ofert) komfortowym autokarem - 4 noclegi w Hotelach min. *** lub pensjonatach o standardzie min. ***/ minimum 70% pok.2-osobowe, pozostałe - studio 2+2 lub 3-osobowe - 4 śniadania /szwedzki stół, kawa i herbata/ - 4 gorące obiadokolacje - opieka pilota - przewodnik miejscowy - opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe - koszty rezerwacji grupowych - ubezpieczenie NNW i KL Bilety wstępu płaci uczestnik we własnym zakresie! Liczba uczestników - 45 osób (+/- 5 osób). Część B Rumunia - Transylwania - Bukareszt Pałac Bruckenthal, Most Kłamców, Kościół Ewangelicki, Cerkiew Patriarchy, Pałac Parlamentu, Muzeum Wsi, Zamek rodziny królewskiej Peles i Monastyr Sinaia, Czarny Kościół, Zamek Bran, Kościół Mariacki Termin: 11 sierpnia - 16 sierpnia 2017 r. (6 dni) Świadczenia zawarte w cenie: ? realizacja programu ? przejazd (max 7-letnim - kryterium oceny) komfortowym autokarem ? 5 noclegów w hotelach min. *** lub pensjonatach o standardzie min. ***/ minimum 70% pok. 2 - osobowe, pozostałe studio 2+2 lub 3-osobowe ? 5 śniadań /szwedzki stół, kawa i herbata/ ? 4 gorące obiadokolacje ? 1 uroczysta kolacja z programem folklorystycznym ? opieka pilota ? przewodnik miejscowy ? opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe ? koszty rezerwacji grupowych ? ubezpieczenie NNW i KL Bilety wstępu płaci uczestnik we własnym zakresie Liczba uczestników - 45 osób (+/- 5 osób) Część C Kraków - Zakopane - Dolina Kościeliska - Gubałówka - Nidzica - Czorsztyn - Baseny termalne w Białce Tatrzańskiej Termin: 14 sierpnia - 17 sierpnia 2017 r. (4 dni) Świadczenia zawarte w cenie: - realizacja programu - przejazd (max 7-letnim - kryterium oceny) komfortowym autokarem - 3 noclegi, w Hotelach min. *** lub pensjonatach o standardzie min. ***/ minimum 70% pok.2-osobowe, pozostałe - studio 2+2 lub 3-osobowe - 3 śniadania /szwedzki stół, kawa i herbata/ - 3 gorące obiadokolacje - opieka pilota - przewodnik miejscowy - opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe - koszty rezerwacji grupowych - ubezpieczenie NNW i KL Bilety wstępu płaci uczestnik we własnym zakresie ! Liczba uczestników - 45 osób (+/- 5 osób) Część D Ryga - Tallin - Helsinki Kowno, Góra Krzyży, Ryga, Jurmala, Tallin, Helsinki, Wilno , Troki Termin: 14 sierpnia - 21 sierpnia 2017 r. (8 dni) Świadczenia zawarte w cenie: - realizacja programu - przejazd (max 7-letnim - kryterium oceny) komfortowym autokarem - przejazd promem tam i z powrotem - 7 noclegów, w Hotelach min.*** lub pensjonatach o standardzie min. ***/ minimum 70% pok.2-osobowe, pozostałe - studio 2+2 lub 3-osobowe - 7 śniadań /szwedzki stół, kawa i herbata/ - 7 gorących obiadokolacji - opieka pilota - przewodnik miejscowy - opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe - koszty rezerwacji grupowych - ubezpieczenie NNW i KL Bilety wstępu płaci uczestnik we własnym zakresie ! Liczba uczestników - 45 osób (+/- 5 osób) Część E Czarnogóra - Albania Ulcinj - Bar - Shkodër - Kotor - Budva - Podgorica (wyjazd w godzinach wczesnorannych, z noclegiem w trakcie przejazdu do Czarnogóry - nie bliżej niż w Ser-bii i w drodze powrotnej) Termin: 26 sierpnia - 06 września 2017 r. (12 dni) Świadczenia zawarte w cenie: - realizacja programu - przejazd (max. 7-letnim- kryterium oceny ) komfortowym autokarem - 11 noclegów, w Hotelach min. *** lub pensjonatach o standardzie min. ***/ minimum 70% pok.2-osobowe, pozostałe - studio 2+2 lub 3-osobowe - 11 śniadań /szwedzki stół, kawa i herbata/ - 11 gorących obiadokolacji - opieka pilota - przewodnik miejscowy - opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe - koszty rezerwacji grupowych - ubezpieczenie NNW i KL Bilety wstępu płaci uczestnik we własnym zakresie ! Liczba uczestników - 45 osób (+/- 5 osób) Dodatkowe informacje dla Wykonawców. 1) Bilety wstępu do zwiedzanych obiektów stanowić będą opłatę indywidualną uczestnika. 2) Zamawiający poda ostateczną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpo-częciem wycieczki. 3) Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce. 4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w Szczegółowym programie wycieczki, który należy za-łączyć do oferty, uwzględnił miejsca i atrakcje wskazane w SIWZ oraz zaproponował tylko je-den hotel/pensjonat w każdym z punktów trasy, w którym przewidział noclegi dla uczestników wycieczki. 5) Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakoń-czeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego. 6) Zamawiający informuje, iż rok produkcji pojazdu posiada istotne znaczenie z uwagi na fakt, iż wpływa na niezawodność techniczną, komfort i bezpieczeństwo pasażerów przy realizacji usługi turystycznej Rok produkcji autokaru turystycznego stanowi kryterium oceny - waga - 15% Autokar turystyczny powinien posiadać: min. 49 miejsc siedzących, odstęp między rzędami min. 77 cm, rozkładane i wysuwane fotele na bok, fotele wyposażone w podnóżki i składane stoliki, WC z umywalką, klimatyzacje , indywidualne oświetlenie i nawiewy, pasy bezpieczeń-stwa, audio -video-dvd, barek
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
63511000-4
Dodatkowe kody CPV:
63500000-4,
63514000-5,
55110000-4,
55300000-3,
60172000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: A |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT23780.48 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 29790.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: B |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT51219.51 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 53415.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: C |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT18292.68 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert9 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 21465.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: D |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty; Uzasadnienie faktyczne: Cena najkorzystniejszej oferty wynosi 2060,00 PLN brutto dla jednego miejsca , pokrywająca udział jednej osoby w wycieczce. Przy założonej liczbie uczestników - 45, wynosi brutto: 92.700,00 PLN. Zamawiający przeznaczył kwotę na przedmiotowe zadanie w wysokości 1400,00 PLN brutto dla jednego miejsca , pokrywająca udział jednej osoby w wycieczce. Przy założonej liczbie uczestników - 45, kwota wynosi brutto: 63.000,00 PLN i Zamawiający nie może jej zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT51219.51 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 92700.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: E |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT54878.04 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 89730.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w okresie 12 miesięcy dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu"
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 66 WE WROCŁAWIU
- Dostawa piasku do piaskownic objętych zarządem ZZK - 6 ZADAŃ
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- SUKCESYWNA DOSTAWA SPECJALISTYCZNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.