eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Organizacja wycieczek krajoznawczo-turystycznych dla pracowników oraz członków ich rodzin, emerytów i rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-03-16

Ogłoszenie nr 44962 - 2017 z dnia 2017-03-16 r.

Wrocław: Organizacja wycieczek krajoznawczo-turystycznych dla pracowników oraz członków ich rodzin, emerytów i rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich, krajowy numer identyfikacyjny 000288981, ul. Wybrzeże L.Pasteura  1, 50-367  Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 7841174, e-mail monika.komorowska@am.wroc.pl, faks 71 7840045.
Adres strony internetowej (URL): www.umed.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Uczelnia publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.umed.wroc.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.umed.wroc.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Forma pisemna
Adres:
Zespół ds. Zamówień Publicznych UMW, ul. Marcinkowskiego 2-6, 50-368 Wrocław, pokój: 3A.110.1


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja wycieczek krajoznawczo-turystycznych dla pracowników oraz członków ich rodzin, emerytów i rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Numer referencyjny: UMW/AZ/PN-9/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji wycieczek krajoznawczo - turystycznych dla pra-cowników oraz członków ich rodzin, emerytów i rencistów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Przedmiot zamówienia jest podzielony na pięć części (A-E), osobno ocenianych. Część A Bieszczady - Solina - Polańczyk - Sanok - Cisna - Wetlina - Rymanów Zdrój - Iwonicz Zdrój - Łańcut - Lwów. Przejażdżka Kolejką Bieszczadzką do Wetliny i dalej do Ustrzyk Górnych i Wołosatego, Rejs statkiem po Zalewie Solińskim, 1-dniowy wyjazd do Lwowa Termin: 28 kwietnia - 2 maja 2017 r. (5 dni) Świadczenia zawarte w cenie: - realizacja programu - przejazd (max 7-letnim - kryterium oceny ofert) komfortowym autokarem - 4 noclegi w Hotelach min. *** lub pensjonatach o standardzie min. ***/ minimum 70% pok.2-osobowe, pozostałe - studio 2+2 lub 3-osobowe - 4 śniadania /szwedzki stół, kawa i herbata/ - 4 gorące obiadokolacje - opieka pilota - przewodnik miejscowy - opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe - koszty rezerwacji grupowych - ubezpieczenie NNW i KL Bilety wstępu płaci uczestnik we własnym zakresie! Liczba uczestników - 45 osób (+/- 5 osób). Część B Rumunia - Transylwania - Bukareszt Pałac Bruckenthal, Most Kłamców, Kościół Ewangelicki, Cerkiew Patriarchy, Pałac Parlamentu, Muzeum Wsi, Zamek rodziny królewskiej Peles i Monastyr Sinaia, Czarny Kościół, Zamek Bran, Kościół Mariacki Termin: 11 sierpnia - 16 sierpnia 2017 r. (6 dni) Świadczenia zawarte w cenie: ? realizacja programu ? przejazd (max 7-letnim - kryterium oceny) komfortowym autokarem ? 5 noclegów w hotelach min. *** lub pensjonatach o standardzie min. ***/ minimum 70% pok. 2 - osobowe, pozostałe studio 2+2 lub 3-osobowe ? 5 śniadań /szwedzki stół, kawa i herbata/ ? 4 gorące obiadokolacje ? 1 uroczysta kolacja z programem folklorystycznym ? opieka pilota ? przewodnik miejscowy ? opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe ? koszty rezerwacji grupowych ? ubezpieczenie NNW i KL Bilety wstępu płaci uczestnik we własnym zakresie Liczba uczestników - 45 osób (+/- 5 osób) Część C Kraków - Zakopane - Dolina Kościeliska - Gubałówka - Nidzica - Czorsztyn - Baseny termalne w Białce Tatrzańskiej Termin: 14 sierpnia - 17 sierpnia 2017 r. (4 dni) Świadczenia zawarte w cenie: - realizacja programu - przejazd (max 7-letnim - kryterium oceny) komfortowym autokarem - 3 noclegi, w Hotelach min. *** lub pensjonatach o standardzie min. ***/ minimum 70% pok.2-osobowe, pozostałe - studio 2+2 lub 3-osobowe - 3 śniadania /szwedzki stół, kawa i herbata/ - 3 gorące obiadokolacje - opieka pilota - przewodnik miejscowy - opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe - koszty rezerwacji grupowych - ubezpieczenie NNW i KL Bilety wstępu płaci uczestnik we własnym zakresie ! Liczba uczestników - 45 osób (+/- 5 osób) Część D Ryga - Tallin - Helsinki Kowno, Góra Krzyży, Ryga, Jurmala, Tallin, Helsinki, Wilno , Troki Termin: 14 sierpnia - 21 sierpnia 2017 r. (8 dni) Świadczenia zawarte w cenie: - realizacja programu - przejazd (max 7-letnim - kryterium oceny) komfortowym autokarem - przejazd promem tam i z powrotem - 7 noclegów, w Hotelach min.*** lub pensjonatach o standardzie min. ***/ minimum 70% pok.2-osobowe, pozostałe - studio 2+2 lub 3-osobowe - 7 śniadań /szwedzki stół, kawa i herbata/ - 7 gorących obiadokolacji - opieka pilota - przewodnik miejscowy - opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe - koszty rezerwacji grupowych - ubezpieczenie NNW i KL Bilety wstępu płaci uczestnik we własnym zakresie ! Liczba uczestników - 45 osób (+/- 5 osób) Część E Czarnogóra - Albania Ulcinj - Bar - Shkodër - Kotor - Budva - Podgorica (wyjazd w godzinach wczesnorannych, z noclegiem w trakcie przejazdu do Czarnogóry - nie bliżej niż w Ser-bii i w drodze powrotnej) Termin: 26 sierpnia - 06 września 2017 r. (12 dni) Świadczenia zawarte w cenie: - realizacja programu - przejazd (max. 7-letnim- kryterium oceny ) komfortowym autokarem - 11 noclegów, w Hotelach min. *** lub pensjonatach o standardzie min. ***/ minimum 70% pok.2-osobowe, pozostałe - studio 2+2 lub 3-osobowe - 11 śniadań /szwedzki stół, kawa i herbata/ - 11 gorących obiadokolacji - opieka pilota - przewodnik miejscowy - opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe - koszty rezerwacji grupowych - ubezpieczenie NNW i KL Bilety wstępu płaci uczestnik we własnym zakresie ! Liczba uczestników - 45 osób (+/- 5 osób) Dodatkowe informacje dla Wykonawców. 1) Bilety wstępu do zwiedzanych obiektów stanowić będą opłatę indywidualną uczestnika. 2) Zamawiający poda ostateczną liczbę zgłoszeń na wycieczkę w terminie min. 10 dni przed rozpo-częciem wycieczki. 3) Po upływie terminu określenia liczby uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce. 4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w Szczegółowym programie wycieczki, który należy za-łączyć do oferty, uwzględnił miejsca i atrakcje wskazane w SIWZ oraz zaproponował tylko je-den hotel/pensjonat w każdym z punktów trasy, w którym przewidział noclegi dla uczestników wycieczki. 5) Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności za zamówioną ilość miejsc, po zakoń-czeniu wycieczki, przelewem w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury Wykonawcy i potwierdzenia na niej zgodności z zamówieniem przez Zamawiającego. 6) Zamawiający informuje, iż rok produkcji pojazdu posiada istotne znaczenie z uwagi na fakt, iż wpływa na niezawodność techniczną, komfort i bezpieczeństwo pasażerów przy realizacji usługi turystycznej Rok produkcji autokaru turystycznego stanowi kryterium oceny - waga - 15% Autokar turystyczny powinien posiadać: min. 49 miejsc siedzących, odstęp między rzędami min. 77 cm, rozkładane i wysuwane fotele na bok, fotele wyposażone w podnóżki i składane stoliki, WC z umywalką, klimatyzacje , indywidualne oświetlenie i nawiewy, pasy bezpieczeń-stwa, audio -video-dvd, barek

II.5) Główny kod CPV: 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek
Dodatkowe kody CPV:63500000-4, 63514000-5, 55110000-4, 55300000-3, 60172000-4
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczęcia: 28/04/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada wpis w rejestrze organizatorów turystyki i po-średników turystycznych prowadzonym przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę Wykonawcy lub siedzibę oddziału w wypadku Wykonawcy zagranicznego, który utworzył oddział na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, natomiast w wypadku Wykonawcy po-siadającego siedzibę i prowadzącego działalność organizatora turystyki na terytorium państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej, który nie utworzył oddziału na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a za-mierza organizować imprezy turystyczne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wpis do rejestru prowadzonego przez wybranego przez niego marszałka województwa.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w wypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje 3 usługi polegające na organizacji wycieczek, z zastrzeżeniem iż każda z wycieczek zorganizowana została dla co najmniej 40 osób.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości dla części : A. 500,00 PLN ( słownie: pięćset i 00/100 PLN ); B. 1500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset i 00/100 PLN ); C. 500,00 PLN ( słownie: pięćset i 00/100 PLN ); D. 1500,00 PLN ( słownie: jeden tysiąc pięćset i 00/100 PLN ); E. 1600,00 PLN ( słownie: jeden tysiąc sześćset i 00/100 PLN ) 2. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert. 3. Forma wniesienia wadium. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. - Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 4. Postanowienia dotyczące wadium wnoszonego w pieniądzu (ppkt. 3.1.). 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawia-jącego w Banku: BZ WBK S.A. 16 O/Wrocław, o numerze: 72109024020000000630000428, z dopiskiem: "Wadium w przetargu nr UMW / AZ / PN - 9 / 17 część ........na Organizację wycieczek krajoznawczo-turystycznych dla pracowników oraz członków ich rodzin, emerytów i rencistów Uniwersytetu Medycz-nego we Wrocławiu". Do oferty zaleca się dołączyć oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego. 2) Wniesienie wadium w pieniądzu, za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego po-twierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 5. Postanowienia dotyczące wadium wnoszonego w pozostałych formach (ppkt. 3.2. - 3.5). 1) Gdy wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniężna (gwarancji, poręczenia - o których mowa w ppkt. 3.2. - 3.5.), oryginał dokumentu wadium należy osobno umieścić w kopercie zawierającej ofertę lub dostarczyć przed upływem terminu składania ofert do siedziby Ze-społu ds. Zamówień Publicznych UMW przy ul. Marcinkowskiego 2-6, 50-368 Wrocław, do pokoju nr 3A 110.1. 2) W wypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, do-kument powinien zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawia-jącego), gwaranta / poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją / poręczeniem, c) kwotę gwarancji / poręczenia, d) termin ważności gwarancji / poręczenia, nie krótszy niż termin związania ofertą, wraz z oświadczeniem gwaranta / poręczyciela o nieodwołalności zabezpieczenia w okresie jego ważności, e) zobowiązanie gwaranta / poręczyciela do bezwarunkowej zapłaty kwoty gwarancji / po-ręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 3) Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia powinno być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 6. Zasady zwrotu wadium. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ppkt. 6. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wnie-sieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ppkt. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zosta-ła wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikają-cymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowo-dowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniej-szej. 7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zo-stała wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określo-nych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn le-żących po stronie Wykonawcy.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena brutto jednego miejsca, pokrywająca udział jednej oso-by w wycieczce przy podanej w Formularzu Ofertowym liczbie uczestników 60
Kategoria hotelu/pensjonatu25
Rok produkcji autokaru przeznaczonego do realizacji wycieczki 15


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty wybranego Wykonawcy, w zakresie: a) zmiany stawki podatku VAT dla usług należących do przedmiotu zamówienia w toku wyko-nywania umowy - do wynagrodzenia Wykonawcy netto zostanie doliczona stawka VAT obo-wiązująca w dniu wystawienia faktury; b) wejścia w życie innych, niż wymienione w lit. a, regulacji prawnych po dacie zawarcia umo-wy, wywołujących potrzebę jej zmiany; c) zmiany miejsca zakwaterowania uczestników wycieczki, przedstawionego w ofercie Wyko-nawcy. Zmiana taka będzie dopuszczalna pod warunkiem, że nowo zaproponowany obiekt spełnia wszystkie warunki określone w SIWZ i posiada taka samą lub lepszą kategorię hote-lu/pensjonatu wskazaną w ofercie Wykonawcy oraz nie jest oddalony o więcej niż 15 km od miejsca zakwaterowania, podanego w ofercie. Zmiana taka może zostać dokonana najpóźniej na 10 dni przed terminem rozpoczęcia wycieczki i po wcześniejszej akceptacji nowego miejsca zakwaterowania przez Zamawiającego. d) Zmiany autobusu turystycznego przeznaczonego do realizacji przedmiotu umowy. Zmiana taka będzie dopuszczalna pod warunkiem, że nowo zaproponowany autobus spełnia wszystkie warunki określone w SIWZ i jest nie straszy niż zadeklarowany w ofercie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 24/03/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: A

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część A Bieszczady - Solina - Polańczyk - Sanok - Cisna - Wetlina - Rymanów Zdrój - Iwonicz Zdrój - Łańcut - Lwów. Termin: 28 kwietnia - 2 maja 2017 r. (5 dni)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63511000-4, 63500000-4, 63514000-5, 55110000-4, 55300000-3, 60172000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 5
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
całkowita cena brutto jednego miejsca, pokrywająca udział jednej osoby w wycieczce przy licz-bie uczestników 45 osób (+/- 5 osób) 60
kategoria hotelu/pensjonatu dla każdej części, podana w Formularzu ofertowym 25
rok produkcji autokaru przeznaczonego do realizacji wycieczki 15
6) INFORMACJE DODATKOWE: Świadczenia zawarte w cenie: - realizacja programu - przejazd (max 7-letnim ) komfortowym autokarem - 4 noclegi, w Hotelach min. *** lub pensjonatach o standardzie min. ***/ minimum 70% pok. 2-osobowe, pozostałe - studio 2+2 lub 3-osobowe podać kategorie hotelu/pensjonatu, zgodne z informacjami podanymi w Szczegółowym pro-gramie wycieczki: liczba noclegów w hotelach/pensjonatach 3-gwiazdkowych (***)........; liczba noclegów w hotelach/pensjonatach min. 4-gwiazdkowych (****)............ - 4 śniadania /szwedzki stół, kawa i herbata/ - 4 gorące obiadokolacje - opieka pilota - przewodnik miejscowy - opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe - koszty rezerwacji grupowych - ubezpieczenie NNW i KL Bilety wstępu płaci uczestnik we własnym zakresie !


Część nr: 2    Nazwa: B

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część B - Rumunia - Transylwania - Bukareszt Termin : 11 sierpnia - 16 sierpnia 2017 r. (6 dni)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63511000-4, 63500000-4, 63514000-5, 55110000-4, 55300000-3, 60172000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 6
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
całkowita cena brutto jednego miejsca, pokrywająca udział jednej osoby w wycieczce przy licz-bie uczestników 45 osób (+/- 5 osób) 60
kategoria hotelu/pensjonatu dla każdej części, podana w Formularzu ofertowym25
rok produkcji autokaru przeznaczonego do realizacji wycieczki15
6) INFORMACJE DODATKOWE: Świadczenia zawarte w cenie: ? realizacja programu ? przejazd (max 7-letnim ) komfortowym autokarem ? 5 noclegów w hotelach min. *** lub pensjonatach o standardzie min. ***/ minimum 70% pok. 2 - osobowe, pozostałe studio 2+2 lub 3-osobowe podać kategorie hotelu/pensjonatu, zgodne z informacjami podanymi w Szczegółowym programie wycieczki: liczba noclegów w hotelach/pensjonatach 3-gwiazdkowych (***)........; liczba noclegów w hotelach/pensjonatach min. 4-gwiazdkowych (****)......... - 5 śniadań /szwedzki stół, kawa i herbata/ ? 4 gorące obiadokolacje ? 1 uroczysta kolacja z programem folklorystycznym ? opieka pilota ? przewodnik miejscowy ? opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe ? koszty rezerwacji grupowych ? ubezpieczenie NNW i KL Bilety wstępu płaci uczestnik we własnym zakresie


Część nr: 3    Nazwa: C

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część C - Kraków - Zakopane - Dolina Kościeliska - Gubałówka - Nidzica - Czorsztyn - Baseny termalne w Białce Tatrzańskiej Termin: 14 sierpnia - 17 sierpnia 2017 r. (4 dni)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63511000-4, 63500000-4, 63514000-5, 55110000-4, 55300000-3, 60172000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 4
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
całkowita cena brutto jednego miejsca, pokrywająca udział jednej osoby w wycieczce przy licz-bie uczestników 45 osób (+/- 5 osób) 60
kategoria hotelu/pensjonatu dla każdej części, podana w Formularzu ofertowym 25
rok produkcji autokaru przeznaczonego do realizacji wycieczki15
6) INFORMACJE DODATKOWE: Świadczenia zawarte w cenie: - realizacja programu - przejazd (max 7-letnim ) komfortowym autokarem - 3 noclegi, w Hotelach min. *** lub pensjonatach o standardzie min. ***/ minimum 70% pok.2-osobowe, pozostałe - studio 2+2 lub 3-osobowe podać kategorie hotelu/pensjonatu, zgodne z informacjami podanymi w Szczegółowym pro-gramie wycieczki: liczba noclegów w hotelach/pensjonatach 3-gwiazdkowych (***)........; liczba noclegów w hotelach/pensjonatach min. 4-gwiazdkowych (****)........... - 3 śniadania /szwedzki stół, kawa i herbata/ - 3 gorące obiadokolacje - opieka pilota - przewodnik miejscowy - opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe - koszty rezerwacji grupowych - ubezpieczenie NNW i KL Bilety wstępu płaci uczestnik we własnym zakresie !


Część nr: 4    Nazwa: D

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część D- Ryga - Tallin - Helsinki Termin: 14 sierpnia - 21 sierpnia 2017 r. (8 dni)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63511000-4, 63500000-4, 63514000-5, 55110000-4, 55300000-3, 60172000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 8
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
całkowita cena brutto jednego miejsca, pokrywająca udział jednej osoby w wycieczce przy licz-bie uczestników 45 osób (+/- 5 osób) 60
kategoria hotelu/pensjonatu dla każdej części, podana w Formularzu ofertowym25
rok produkcji autokaru przeznaczonego do realizacji wycieczki15
6) INFORMACJE DODATKOWE: Świadczenia zawarte w cenie: - realizacja programu - przejazd (max 7-letnim ) komfortowym autokarem - przejazd promem tam i z powrotem - 7 noclegów, w Hotelach min.*** lub pensjonatach o standardzie min. ***/ minimum 70% pok.2-osobowe, pozostałe - studio 2+2 lub 3-osobowe podać kategorie hotelu/pensjonatu, zgodne z informacjami podanymi w Szczegółowym pro-gramie wycieczki: liczba noclegów w hotelach/pensjonatach 3-gwiazdkowych (***)........; liczba noclegów w hotelach/pensjonatach min. 4-gwiazdkowych (****)........... - 7 śniadań /szwedzki stół, kawa i herbata/ - 7 gorących obiadokolacji - opieka pilota - przewodnik miejscowy - opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe - koszty rezerwacji grupowych - ubezpieczenie NNW i KL Bilety wstępu płaci uczestnik we własnym zakresie !


Część nr: 5    Nazwa: E

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część E - Czarnogóra - Albania Ulcinj - Bar - Shkodër - Kotor - Budva - Podgorica Termin: 26 sierpnia - 06 września 2017 r. (12 dni)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63511000-4, 63500000-4, 63514000-5, 55110000-4, 55300000-3, 60172000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
całkowita cena brutto jednego miejsca, pokrywająca udział jednej osoby w wycieczce przy licz-bie uczestników 45 osób (+/- 5 osób) 60
kategoria hotelu/pensjonatu dla każdej części, podana w Formularzu ofertowym 25
rok produkcji autokaru przeznaczonego do realizacji wycieczki15
6) INFORMACJE DODATKOWE: (wyjazd w godzinach wczesnorannych, z noclegiem w trakcie przejazdu do Czarnogóry - nie bliżej niż w Serbii i w drodze powrotnej) Świadczenia zawarte w cenie: - realizacja programu - przejazd (max 7-letnim ) komfortowym autokarem - 11 noclegów, w Hotelach min. *** lub pensjonatach o standardzie min. ***/ minimum 70% pok.2-osobowe, pozostałe - studio 2+2 lub 3-osobowe podać kategorie hotelu/pensjonatu, zgodne z informacjami podanymi w Szczegółowym pro-gramie wycieczki: liczba noclegów w hotelach/pensjonatach 3-gwiazdkowych (***)........; liczba noclegów w hotelach/pensjonatach min. 4-gwiazdkowych (****)........... - 11 śniadań /szwedzki stół, kawa i herbata/ - 11 gorących obiadokolacji - opieka pilota - przewodnik miejscowy - opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe - koszty rezerwacji grupowych - ubezpieczenie NNW i KL Bilety wstępu płaci uczestnik we własnym zakresie !


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.