Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-27
Gliwice: Bieżące utrzymanie zieleni w pasie drogowym na terenie miasta Gliwice
Numer ogłoszenia: 80648 - 2009; data zamieszczenia: 27.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach , ul. Bolesława Śmiałego 2B, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2706505, 2706512, faks 032 3354011.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie zieleni w pasie drogowym na terenie miasta Gliwice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Koszenie, grabienie i wywóz skoszonej trawy - 54 ha - krotność koszenia w zależności od potrzeb ( wstępnie ocenia się na 3 x) 1. Prace wykonywać tylko w dni robocze (poniedziałek-piątek), w godz. od 700 do 2000 oraz w soboty w godz. od 700 do 1800, 2. Każdego dnia uporządkować miejsce wykonywania pracy - zamiatanie chodników. 3. Wywozu skoszonej trawy należy dokonywać najpóźniej następnego dnia, 4. Koszty składowania na wysypisku komunalnym ponosi Wykonawca, II. Grabienie i wywóz liści (wiosna i jesień ) 2x 9,5 ha 1. Prace wykonywać tylko w dni robocze (poniedziałek-piątek), w godz. od 700 do 2000 oraz w soboty w godz. od 700 do 1800, 2.Każdego dnia uporządkować miejsce wykonywania pracy - zamiatanie chodników, 3.Wywozu skoszonej trawy należy dokonywać najpóźniej następnego dnia, 4.Koszty składowania na wysypisku komunalnym ponosi Wykonawca, III. Cięcie żywopłotów wg wykazu - 20.000 m2 1. Cięcia 3 płaszczyzn żywopłotu, 2. Zebranie i wywóz pędów, IV. Pielęgnacja krzewów w skupinach- 4000 m2 1.Przycinanie krzewów, 2.Wygrabienie, pielenie skupin, V. Poprawienie palików przy drzewach - 400 szt. 1. Wymiana połamanych palików, 2. Założenie nowych wiązadeł i poprzeczek, VI. Usuwanie odrostów przy drzewach - 2500 szt 1. Obcięcie odrostów przy drzewach, 2. Zebranie i wywóz pędów, VII. Usuwanie darni z chodników - 4000 m2 1. Ścięcie darni, 2. Zebranie, załadunek i wywóz,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.40.00 - Usługi utrzymania gruntów 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy. Warunki szczegółowe: Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia z sumą gwarancyjną na kwotę min.100 000 zł. dla każdego zadania(rejonu). Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji min. 8 pracowników w tym min. 2 kierowców (oprócz personelu kierowniczego) dla każdego zadania ( rejonu). Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać że zrealizował jako główny wykonawca w okresie ostatnich 3lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 zadania polegające na wykonywaniu robót przy uporządkowaniu terenów zieleni o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto w skali jednego roku - dla każdego zadania (rejonu). Jako dokumenty (referencje) potwierdzające wykonanie zadań z ostatnich 3 lat Zamawiający uzna te, które dotyczą realizacji zadań, których zakończenie miało miejsce nie wcześniej jak w roku 2006. Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować niżej wymienionymi pełnosprawnymi narzędziami i urządzeniami- dla każdego zadania (rejonu). Lp. Typ i charakterystyka sprzętu Minimalna wymagana liczba jednostek 1. Kosiarki mechaniczne 4 szt w tym 1 szt. o szer. roboczej powyżej 80 cm. 2. Podkaszarki 6 szt 3. Środki transportu o ładowności 0,7 T - 5 T 2 szt.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełniania warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do formularza oferty. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczania za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 1. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł. dla każdego zadania(rejonu). 2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na załączniku nr 2 do formularza oferty. Do wykazu należy dołączyć: - pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w w/w wykazie Wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. - Wykaz na załączniku nr 3 do formularza oferty ,wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z co najmniej dwoma referencjami (dokumentami) od poprzednich zamawiających , potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie. - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca na Załączniku nr 4 do formularza oferty. Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w w/w wykazie, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.gliwice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach
Bolesława Śmiałego 2B, 44-121 Gliwice godziny urzędowania: 7.30 - 15.30
pokój: 128.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach Bolesława Śmiałego 2B, 44-121 Gliwice godziny urzędowania: 7.30 - 15.30 pokój: 131 - sekreteriat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Zakup wraz z dostawą materiału roślinnego.
- Remont dwóch wejść do budynku Laboratorium Budownictwa. Znak sprawy: IA1.284.13.2024.MW
- Roboty remontowe w budynku OSiR Politechniki Śląskiej. Znak sprawy: IA1.284.11.2024.AL
- Usługi pralniczej na rzecz Aresztu Śledczego w Gliwicach
- Remont łazienek znajdujących się w budynku Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Gliwicach przy ul. Derkacza 10
- ZP/G/34/24Dostawa wibracyjnego przesiewacza do trudnych technologicznie metalicznych materiałów proszkowych wraz ze szkoleniem pracowników.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa utrzymania czystości terenu przynależnego do Wydziału Mechatroniki PW wraz z usługą ogrodniczą oraz usługą odśnieżania
- "Odbiór i utylizacja odpadów medycznych dla Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- "Odbiór i utylizacja odpadów medycznych dla Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.07.2024r. do 31.12.2024r.
- Koszenie ścieżek przyrodniczych i spacerowych oraz otoczenia obiektów turystycznych, edukacyjnych i historycznych w Bieszczadzkim Parku Narodowym w 2024 r.
- Wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych dotyczących zmiany sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku PB z funkcji kuchni i bufetu z korytarzem na funkcję laboratoryjną i dydaktyczną
więcej: Usługi utrzymania gruntów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.