Ogłoszenie nr 8057 - 2017 z dnia 2017-01-13 r.
Gliwice: Uruchomienie i bieżąca obsługa szaletów przy Placu Inwalidów Wojennych i Placu Piastów
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Usługi
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych, krajowy numer identyfikacyjny
27625533500000, ul.
Ul. Zwycięstwa
21,
44100
Gliwice, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
32 238 55 30, faks
32 238 55 27, e-mail
za@um.gliwice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gliwie.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uruchomienie i bieżąca obsługa szaletów przy Placu Inwalidów Wojennych i Placu Piastów
Numer referencyjny ZA.271.2.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Wykonawca z dniem 1.02.2017 r. uruchomi oraz zapewni bieżącą obsługę szaletów zlokalizowanych przy Placu Piastów i Placu Inwalidów Wojennych w Gliwicach.
2. Wykonawca będzie na bieżąco utrzymywał w czystości szalety oraz teren
w promieniu 3 m znajdujący się wokół szaletów.
3. Wykonawca zaopatrzy szalety w środki czystości takie jak: mydło, papier toaletowy
i inne środki czystości przeznaczone do mycia sanitariatów oraz ich dezynfekcji,
jak również w pojemniki na odpady sanitarne. Umieści również na drzwiach wejściowych do szaletów informację o godzinach ich otwarcia oraz poda numer telefonu do Centrum Ratownictwa Gliwic pod którym można będzie zgłosić interwencję.
4. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzania bieżących napraw i konserwacji urządzeń, wymiany żarówek oraz okresowego odświeżenia i odmalowywania
ścian - według potrzeb, a w przypadku zniszczenia urządzeń sanitarnych
do ich wymiany na nowe.
5. Wykonawca opłacał będzie regularnie rachunki za wodę i energię, zatrudni obsługę oraz dokonywał będzie systematycznego przeglądu sprawności i czystości szaletów,
a wszelkie usterki usuwał na bieżąco.
6. Wykonawca zapewni następujące godziny otwarcia szaletów: szalety przy Placu Piastów czynne będą od godz. 6.00 do godz. 22.00, siedem dni w tygodniu (w tym również w dni ustawowo wolne), szalet przy Placu Inwalidów Wojennych czynny będzie w miesiącach od listopada do kwietnia danego roku od godz. 6.00 do godz. 20.00, a w pozostałych miesiącach danego roku w godzinach od 8.00 do godz. 24.00 siedem dni w tygodniu (w tym również w dni ustawowo wolne).
7. W przypadku gdy szalet będzie nieczynny, lecz Wykonawca poinformuje wcześniej Zamawiającego o tym fakcie z wynagrodzenia Wykonawcy zostanie potrącona kwota odpowiadająca równowartości kwoty za obsługę jednego szaletu w ciągu dnia tj....zł brutto - w przypadku szaletów zlokalizowanych przy Placu Piastów, oraz ... zł brutto (w okresie od 1.11 do 30.04 danego roku) lub ... zł brutto (w okresie od 1.05 do 31.10 danego roku) w przypadku szaletu przy Placu Inwalidów Wojennych. W razie stwierdzenia przez Zamawiającego, że szalet był nieczynny, a Wykonawca nie poinformował go wcześniej o tym fakcie, z jego miesięcznego wynagrodzenia oprócz równowartości w/w kwoty za obsługę jednego szaletu w ciągu dnia zostanie dodatkowo odjęta kwota 500,00 zł, która stanowić będzie karę umowną.
8. Wykonawca oświadcza, że w tracie realizacji niniejszej umowy będzie zatrudniał na umowę o pracę osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia: czynności związane z obsługą szaletów tj. pobieranie opłat, uzupełnianie środków czystości oraz utrzymanie porządku w szaletach i wokół nich. Wykonawca lub podwykonawca będzie zatrudniał osoby do wykonywania czynności, o których mowa powyżej przez cały okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania/wygaśnięcia stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby i przekazania zaktualizowanego wykazu osób Zamawiającemu.
9. Wykonawca zobowiązany jest w trakcie realizacji umowy na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym, a jeśli strony nie ustalą inaczej - w terminie 5 dni roboczych od przekazania wezwania, przedstawić Zamawiającemu, wykaz osób zatrudnionych na umowę o pracę.
Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po przeprowadzeniu negocjacji w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego:
- przedłożyć Zamawiającemu wykaz osób zawierający oświadczenie Wykonawcy, ze wszystkie wymienione w wykazie osoby obsługują szalety zlokalizowane przy Placu Piastów i Placu Inwalidów Wojennych i są zatrudnione na podstawie umowy o pracę.
II.5) Główny kod CPV): 90900000-6,
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 1) lit. a) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.). Usługa może być świadczona tylko przed jednego Wykonawcę - Remondis Gliwice Sp. z o.o. z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze - nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne i rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia.
Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach nakłada na gminę obowiązek zapewnienia mieszkańcom dostępu do szaletów publicznych. Z uwagi na fakt, iż miasto Gliwice jest w posiadaniu jedynie czterech własnych szaletów, które biorąc pod uwagę liczbę mieszkańców (ponad 170 tys. )nie są w stanie zaspokoić ich potrzeb, konieczne jest zawarcie umowy na obsługę jeszcze 2 szaletów usytuowanych w ścisłym centrum miasta, będących własnością firmy Remondis Gliwice Sp. z o.o. (jedyna firma posiadająca szalety w centrum miasta).
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Remodis Gliwice Sp. z o.o.,
gliwice@remondis.pl,
ul. Kaszubska 2,
44-100,
Gliwice, kraj/woj.
śląskie
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Modernizacja istniejących ciągów kanalizacji sanitarnej i deszczowej w obrębie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Gliwicach (2)
- Modernizacja budynku przy ul. Noakowskiego 2 w Gliwicach wraz z podłączeniem do miejskiej sieci ciepłowniczej i sieci gazowej
- Remont izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych i tarasu południowego w budynku Przedszkola Miejskiego nr 40 w Gliwicach
- "Organizacja i przeprowadzenie szkoleń i kursów z podziałem na części".
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
- "Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 5 w Gliwicach. Wymiana windy"
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.