eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Uruchomienie i bieżąca obsługa szaletów przy Placu Inwalidów Wojennych i Placu Piastów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-03

Ogłoszenie nr 19193 - 2017 z dnia 2017-02-03 r.

Gliwice: Uruchomienie i bieżąca obsługa szaletów przy Placu Inwalidów Wojennych i Placu Piastów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 8057-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych, krajowy numer identyfikacyjny 27625533500000, ul. Ul. Zwycięstwa  21, 44100   Gliwice, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 32 238 55 30, faks 32 238 55 27, e-mail za@um.gliwice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gliwice.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Uruchomienie i bieżąca obsługa szaletów przy Placu Inwalidów Wojennych i Placu Piastów

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZA.271.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Wykonawca z dniem 1.02.2017 r. uruchomi oraz zapewni bieżącą obsługę szaletów zlokalizowanych przy Placu Piastów i Placu Inwalidów Wojennych w Gliwicach. 2. Wykonawca będzie na bieżąco utrzymywał w czystości szalety oraz teren w promieniu 3 m znajdujący się wokół szaletów. 3. Wykonawca zaopatrzy szalety w środki czystości takie jak: mydło, papier toaletowy i inne środki czystości przeznaczone do mycia sanitariatów oraz ich dezynfekcji, jak również w pojemniki na odpady sanitarne. Umieści również na drzwiach wejściowych do szaletów informację o godzinach ich otwarcia oraz poda numer telefonu do Centrum Ratownictwa Gliwic pod którym można będzie zgłosić interwencję. 4. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzania bieżących napraw i konserwacji urządzeń, wymiany żarówek oraz okresowego odświeżenia i odmalowywania ścian - według potrzeb, a w przypadku zniszczenia urządzeń sanitarnych do ich wymiany na nowe. 5. Wykonawca opłacał będzie regularnie rachunki za wodę i energię, zatrudni obsługę oraz dokonywał będzie systematycznego przeglądu sprawności i czystości szaletów, a wszelkie usterki usuwał na bieżąco. 6. Wykonawca zapewni następujące godziny otwarcia szaletów: szalety przy Placu Piastów czynne będą od godz. 6.00 do godz. 22.00, siedem dni w tygodniu (w tym również w dni ustawowo wolne), szalet przy Placu Inwalidów Wojennych czynny będzie w miesiącach od listopada do kwietnia danego roku od godz. 6.00 do godz. 20.00, a w pozostałych miesiącach danego roku w godzinach od 8.00 do godz. 24.00 siedem dni w tygodniu (w tym również w dni ustawowo wolne). 7. W przypadku gdy szalet będzie nieczynny, lecz Wykonawca poinformuje wcześniej Zamawiającego o tym fakcie z wynagrodzenia Wykonawcy zostanie potrącona kwota odpowiadająca równowartości kwoty za obsługę jednego szaletu w ciągu dnia tj. 375,68 zł brutto - w przypadku szaletów zlokalizowanych przy Placu Piastów, oraz 281,76 zł brutto (w okresie od 1.11 do 30.04 danego roku) lub 375,68 zł brutto (w okresie od 1.05 do 31.10 danego roku) w przypadku szaletu przy Placu Inwalidów Wojennych. W razie stwierdzenia przez Zamawiającego, że szalet był nieczynny, a Wykonawca nie poinformował go wcześniej o tym fakcie, z jego miesięcznego wynagrodzenia oprócz równowartości w/w kwoty za obsługę jednego szaletu w ciągu dnia zostanie dodatkowo odjęta kwota 500,00 zł, która stanowić będzie karę umowną.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90900000-6
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT610861.79
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
REMONDIS Gliwice Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą ,  gliwice@remondis.pl,  Kaszubska 2,  44-100,  Gliwice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 751360.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 751360.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 751360.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  zamówienia z wolnej ręki  na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1) lit. a)  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.). Usługa może być świadczona tylko przed jednego Wykonawcę - Remondis Gliwice Sp. z o.o. z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze - nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne i rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia. Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach nakłada na gminę obowiązek zapewnienia mieszkańcom dostępu do szaletów publicznych. Z uwagi na fakt, iż miasto Gliwice jest w posiadaniu jedynie czterech własnych szaletów, które biorąc pod uwagę liczbę mieszkańców (ponad 170 tys. )nie są w stanie zaspokoić ich potrzeb, konieczne jest zawarcie umowy na obsługę jeszcze 2 szaletów usytuowanych w ścisłym centrum miasta, będących własnością firmy Remondis Gliwice Sp. z o.o. (jedyna firma posiadająca szalety w centrum miasta).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.