eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Kampania promocyjna pod hasłem Rowerowy maj zachęcająca do używania rowerów wśród uczniów wrocławskich szkół podstawowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-07

Wrocław: Kampania promocyjna pod hasłem Rowerowy maj zachęcająca do używania rowerów wśród uczniów wrocławskich szkół podstawowych.
Numer ogłoszenia: 80492 - 2016; data zamieszczenia: 07.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia , pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7779230, 7779231, faks 71 7779229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kampania promocyjna pod hasłem Rowerowy maj zachęcająca do używania rowerów wśród uczniów wrocławskich szkół podstawowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kampania promocyjna Rowerowy maj organizowana jest przez Urząd Miejski Wrocławia we współpracy z Miastem Gdańsk, które jest jej inicjatorem i pomysłodawcą. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie kampanii promocyjnej Rowerowy maj, w tym: 1) Przygotowanie i wydruk materiałów kampanii, według projektów przekazanych przez Zamawiającego (projekty będą w wersji częściowo edytowalnej i Wykonawca będzie musiał je uzupełnić o znaki i loga sponsorów, w tym Gminy Wrocław i Miasta Gdańsk): a) książeczki rowerowe - 9500 szt., format A5 składany do A6, wydruk dwustronny pełnokolorowy, na papierze błyszczącym o gramaturze 170g/m2 , b) plakaty klasowe - 420 szt., format A1, wydruk jednostronny kolorowy na papierze błyszczącym o gramaturze 230g/m2 , c) broszury informacyjne - 9500 szt., format A4 składany do A5, dwie kartki zszyte, wydruk dwustronny pełnokolorowy na papierze błyszczącym 135g/m2, d) naklejki prostokątne (25x25mm) - 90 000 szt., arkusz A4 po 70 szt., nacięte wykrojnikiem, e) naklejki okrągłe (O25mm) - 90 000 szt., arkusz A4 po 70 szt., nacięte wykrojnikiem, 2) Dystrybucja ww. materiałów, dostarczenie do każdej szkoły biorącej udział w kampanii promocyjnej według załącznika nr 3 do projektu umowy. Dostarczenie materiałów nie później niż 04.05.2016 r. - należy potwierdzić protokołem zdawczo-odbiorczym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do projektu umowy. 3) Dostawa oraz dystrybucja niżej wskazanych nagród l.p. Nazwa Sztuk 1 Opaski odblaskowe 5000 2 Dzwonki rowerowe 2000 3 Zestawy lampek rowerowych 1500 Opis nagród : ad. 1 opaska odblaskowa na nogawkę poprawiająca bezpieczeństwo na drodze, widoczna co najmniej ze 100 m, zapinana na rzep (może być również samozaciskowa tzw. łamana bądź sprężysta ) o szerokości co najmniej 2 cm, przeznaczona dla dzieci. Opaski mogą być w różnych kolorach, tego samego rodzaju (albo wszystkie na rzepy albo wszystkie samozaciskowe) ad. 2 dzwonek rowerowy wykonany z trwałego, wysokiej jakości materiału, odporny na różne warunki atmosferyczne, do montażu na kierownicy, o maksymalnej średnicy 6,5 cm ad. 3 zestaw lampek rowerowych składający się z lampki przedniej i tylnej, z źródłem światła typu LED, z co najmniej dwoma trybami świecenia, wykonany z dobrej jakości materiałów. Lampki nie mogą być zasilane bateriami guzikowymi. Nagrody w postaci dzwonków rowerowych i zestawów lampek rowerowych muszą posiadać co najmniej roczną gwarancję producenta (sprzedawcy). 4) Dystrybucja nagród do szkół wskazanych w załączniku nr 3 do projektu umowy do dnia 13.06.2016r. Ilość nagród przeznaczonych dla poszczególnych szkół uzależniona będzie od otrzymanych wyników określających aktywność uczniów w poszczególnych szkołach. Zestawienie określające ilość nagród przypadających na poszczególne szkoły przekaże Wykonawcy Zamawiający do dnia 06.06.2016r. 5) Wykonanie zdjęć dokumentujących przebieg kampanii w każdej szkole oraz ze spotkania podsumowującego w łącznej ilości co najmniej 100 szt. (np. stojaki rowerowe z rowerami, dzieci dojeżdżające do szkoły, itp.), które nie będą naruszać praw osób trzecich, w formacie JPG lub RAW, o minimalnej wielkości 5 Mpx wraz z nieodpłatną licencją niewyłączną do wykorzystania zdjęć na następujących polach eksploatacji: - utrwalenia i zwielokrotnienia wszelkimi technikami, - publicznego odtwarzania, - wprowadzenia do pamięci komputera, - rozpowszechniania i udostępnienia w Internecie dla wszystkich bez ograniczeń, - używania w oficjalnych kanałach informacyjnych i promocyjnych Partnera, - używania w publicznych prezentacjach, - używania w publikacjach prasowych, audycjach telewizyjnych. 6) Organizacja spotkania podsumowującego kampanię promocyjną Rowerowy maj, które odbędzie się w okresie 7 - 20 czerwca 2016 r. (dokładna data spotkania zostanie ustalona w porozumieniu z Zamawiającym w terminie tygodnia od podpisania umowy), obejmującego: . wysłanie zaproszeń (mogą być w formie e-maila) dla reprezentantów wszystkich szkół (załącznik nr 3 do projektu umowy), . przygotowanie prezentacji przebiegu kampanii wraz ze statystykami z kampanii (min. 10 slajdów), . zapewnienie nagłośnienie sali, projektora oraz ekranu, . zapewnienie prowadzącego spotkanie, . opracowanie, wydrukowanie i wypisanie 24 dyplomów dla szkół potwierdzających udział w kampanii (projekt dyplomów wraz z ich treścią zostanie przedstawiony do akceptacji i zatwierdzony przez Zamawiającego) Zamawiający zapewni salę na organizację spotkania, którym mowa wyżej oraz zapewnieni udziału przedstawiciela UMW odpowiedniej rangi. 7) Realizacja dodatkowych elementów kampanii promocyjnej* tj.: a) zorganizowanie spotkania (w wymiarze co najmniej 45 min.) dla najlepszej klasy spośród wszystkich klas biorących udział w kampanii Rowerowy maj z osobą związaną z tematyką rowerową (np. podróżnik, sportowiec, filmowiec). Spotkanie powinno odbyć się na terenie szkoły zwycięskiej klasy w czerwcu 2016r. w terminie uzgodnionym z przedstawicielem szkoły (np. wychowawcą klasy, szkolnym koordynatorem, radą rodziców). b) zapewnienie mobilnego serwisu rowerowego tzw. dr. Bike w wymiarze co najmniej 3 godzin (przegląd techniczny rowerów uczniów pod kątem bezpieczeństwa - regulacja hamulców, przerzutek, sprawdzenie powietrza w oponach) dla klasy, która zajęła drugie miejsce w kampanii promocyjnej Rowerowy maj. Przegląd rowerów powinien odbyć się na terenie szkoły klasy, która zajęła drugie miejsce w kampanii w czerwcu 2016r. w terminie uzgodnionym z przedstawicielem szkoły (np. wychowawcą klasy, szkolnym koordynatorem, radą rodziców). *dodatkowe elementy kampanii promocyjnej stanowią kryterium oceny ofert..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał co najmniej jedną (1) usługę w zakresie promocji, edukacji, szkolenia lub kampanii reklamowej o wartości co najmniej 20 000 zł brutto. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane wyrażone w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) obowiązujący w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy .Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 2. W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia - w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 3. Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.2 pozycja 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednia datą wymaganą dla tych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Rodzaj zapięcia opaski odblaskowej - 10
  • 3 - zorganizowanie spotkania dla najlepszej klasy w kampanii z osobą związaną z tematyką rowerową (podróżnik, sportowiec, filmowiec, itp.) - 20
  • 4 - zapewnienie mobilnego serwisu rowerowego tzw. dr. Bike - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 1)w przypadku zmiany obowiązującej wysokości stawki podatku VAT (jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana stawki dla usług objętych zamówieniem Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia brutto o kwotę równą różnicy zmiany stawki podatku - dotyczy to części wynagrodzenia za usługę, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie dokonano). 2)w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona. 3)zmiany terminu realizacji umowy z przyczyn niezależnych od stron umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ZP/PN/36/2016/WIM
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Wrocław - Urząd Miejski Wrocławia, Wydział Zamówień Publicznych, 51-163 Wrocław, al. M. Kromera 44..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2016 godzina 11:00, miejsce: Gmina Wrocław - Urząd Miejski Wrocławia, Wydział Zamówień Publicznych, 51-163 Wrocław, al. M. Kromera 44. pokój 135..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.