eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Kampania promocyjna pod hasłem Rowerowy maj zachęcająca do używania rowerów wśród uczniów wrocławskich szkół podstawowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-20

Wrocław: Kampania promocyjna pod hasłem Rowerowy maj zachęcająca do używania rowerów wśród uczniów wrocławskich szkół podstawowych
Numer ogłoszenia: 128482 - 2016; data zamieszczenia: 20.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 80492 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7779230, 7779231, faks 71 7779229.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kampania promocyjna pod hasłem Rowerowy maj zachęcająca do używania rowerów wśród uczniów wrocławskich szkół podstawowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Kampania promocyjna Rowerowy maj organizowana jest przez Urząd Miejski Wrocławia we współpracy z Miastem Gdańsk, które jest jej inicjatorem i pomysłodawcą. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie kampanii promocyjnej Rowerowy maj, w tym: 1) Przygotowanie i wydruk materiałów kampanii, według projektów przekazanych przez Zamawiającego (projekty będą w wersji częściowo edytowalnej i Wykonawca będzie musiał je uzupełnić o znaki i loga sponsorów, w tym Gminy Wrocław i Miasta Gdańsk): a) książeczki rowerowe - 9500 szt., format A5 składany do A6, wydruk dwustronny pełnokolorowy, na papierze błyszczącym o gramaturze 170g/m2 , b) plakaty klasowe - 420 szt.,format A1, wydruk jednostronny kolorowy na papierze błyszczącym o gramaturze 230g/m2 , c) broszury informacyjne - 9500 szt., format A4 składany do A5, dwie kartki zszyte, wydruk dwustronny pełnokolorowy na papierze błyszczącym 135g/m2, d) naklejki prostokątne (25x25mm) - 90 000 szt., arkusz A4 po 70 szt., nacięte wykrojnikiem, e) naklejki okrągłe (O25mm) - 90 000 szt., arkusz A4 po 70 szt., nacięte wykrojnikiem, 2) Dystrybucja ww. materiałów, dostarczenie do każdej szkoły biorącej udział w kampanii promocyjnej według załącznika nr 3 do projektu umowy. Dostarczenie materiałów nie później niż 04.05.2016 r. - należy potwierdzić protokołem zdawczo-odbiorczym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do projektu umowy. 3) Dostawa oraz dystrybucja niżej wskazanych nagród l.p. Nazwa Sztuk 1 Opaski odblaskowe 5000 2 Dzwonki rowerowe 2000 3 Zestawy lampek rowerowych 1500 Opis nagród : ad. 1 opaska odblaskowa na nogawkę poprawiająca bezpieczeństwo na drodze, widoczna co najmniej ze 100 m, zapinana na rzep (może być również samozaciskowa tzw. łamana bądź sprężysta ) o szerokości co najmniej 2 cm, przeznaczona dla dzieci. Opaski mogą być w różnych kolorach, tego samego rodzaju (albo wszystkie na rzepy albo wszystkie samozaciskowe) ad. 2 dzwonek rowerowy wykonany z trwałego, wysokiej jakości materiału, odporny na różne warunki atmosferyczne, do montażu na kierownicy, o maksymalnej średnicy 6,5 cm ad. 3 zestaw lampek rowerowych składający się z lampki przedniej i tylnej, z źródłem światła typu LED, z co najmniej dwoma trybami świecenia, wykonany z dobrej jakości materiałów. Lampki nie mogą być zasilane bateriami guzikowymi. Nagrody w postaci dzwonków rowerowych i zestawów lampek rowerowych muszą posiadać co najmniej roczną gwarancję producenta (sprzedawcy). 4) Dystrybucja nagród do szkół wskazanych w załączniku nr 3 do projektu umowy do dnia 13.06.2016r. Ilość nagród przeznaczonych dla poszczególnych szkół uzależniona będzie od otrzymanych wyników określających aktywność uczniów w poszczególnych szkołach. Zestawienie określające ilość nagród przypadających na poszczególne szkoły przekaże Wykonawcy Zamawiający do dnia 06.06.2016r. 5) Wykonanie zdjęć dokumentujących przebieg kampanii w każdej szkole oraz ze spotkania podsumowującego w łącznej ilości co najmniej 100 szt. (np. stojaki rowerowe z rowerami, dzieci dojeżdżające do szkoły, itp.), które nie będą naruszać praw osób trzecich, w formacie JPG lub RAW, o minimalnej wielkości 5 Mpx wraz z nieodpłatną licencją niewyłączną do wykorzystania zdjęć na następujących polach eksploatacji: - utrwalenia i zwielokrotnienia wszelkimi technikami, - publicznego odtwarzania, - wprowadzenia do pamięci komputera, - rozpowszechniania i udostępnienia w Internecie dla wszystkich bez ograniczeń, - używania w oficjalnych kanałach informacyjnych i promocyjnych Partnera, - używania w publicznych prezentacjach, - używania w publikacjach prasowych, audycjach telewizyjnych. 6) Organizacja spotkania podsumowującego kampanię promocyjną Rowerowy maj, które odbędzie się w okresie 7 - 20 czerwca 2016 r. (dokładna data spotkania zostanie ustalona w porozumieniu z Zamawiającym w terminie tygodnia od podpisania umowy), obejmującego: . wysłanie zaproszeń (mogą być w formie e-maila) dla reprezentantów wszystkich szkół (załącznik nr 3 do projektu umowy), . przygotowanie prezentacji przebiegu kampanii wraz ze statystykami z kampanii (min. 10 slajdów), . zapewnienie nagłośnienie sali, projektora oraz ekranu, . zapewnienie prowadzącego spotkanie, . opracowanie, wydrukowanie i wypisanie 24 dyplomów dla szkół potwierdzających udział w kampanii (projekt dyplomów wraz z ich treścią zostanie przedstawiony do akceptacji i zatwierdzony przez Zamawiającego) Zamawiający zapewni salę na organizację spotkania, którym mowa wyżej oraz zapewnieni udziału przedstawiciela UMW odpowiedniej rangi. 7) Realizacja dodatkowych elementów kampanii promocyjnej* tj.: a) zorganizowanie spotkania (w wymiarze co najmniej 45 min.) dla najlepszej klasy spośród wszystkich klas biorących udział w kampanii Rowerowy maj z osobą związaną z tematyką rowerową (np. podróżnik, sportowiec, filmowiec). Spotkanie powinno odbyć się na terenie szkoły zwycięskiej klasy w czerwcu 2016r. w terminie uzgodnionym z przedstawicielem szkoły (np. wychowawcą klasy, szkolnym koordynatorem, radą rodziców). b) zapewnienie mobilnego serwisu rowerowego tzw. dr. Bike w wymiarze co najmniej 3 godzin (przegląd techniczny rowerów uczniów pod kątem bezpieczeństwa - regulacja hamulców, przerzutek, sprawdzenie powietrza w oponach) dla klasy, która zajęła drugie miejsce w kampanii promocyjnej Rowerowy maj. Przegląd rowerów powinien odbyć się na terenie szkoły klasy, która zajęła drugie miejsce w kampanii w czerwcu 2016r. w terminie uzgodnionym z przedstawicielem szkoły (np. wychowawcą klasy, szkolnym koordynatorem, radą rodziców). *dodatkowe elementy kampanii promocyjnej stanowią kryterium oceny ofert...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 19.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Anton New Technology Sp. z o.o., ul. 18 Stycznia 98b, 98-300 Wieluń, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38658,00

  • Oferta z najniższą ceną: 38658,00 / Oferta z najwyższą ceną: 218668,17

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.