eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rokiciny › Ochrona środowiska naturalnego w Gminie Rokiciny poprzez wykorzystanie odnawialnych źródeł energii. Wykonanie kotłowni wraz z instalacjami c.o. i c.w.u. w oparciu o odnawialne źródła energii dla świetlic wiejskich w Łaznowskiej Woli i Nowych Chrustach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-06

Rokiciny: Ochrona środowiska naturalnego w Gminie Rokiciny poprzez wykorzystanie odnawialnych źródeł energii. Wykonanie kotłowni wraz z instalacjami c.o. i c.w.u. w oparciu o odnawialne źródła energii dla świetlic wiejskich w Łaznowskiej Woli i Nowych Chrustach
Numer ogłoszenia: 80433 - 2012; data zamieszczenia: 06.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rokiciny , ul. Tomaszowska 9, 97-221 Rokiciny, woj. łódzkie, tel. 44 7195010, faks 44 7195012.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rokiciny.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona środowiska naturalnego w Gminie Rokiciny poprzez wykorzystanie odnawialnych źródeł energii. Wykonanie kotłowni wraz z instalacjami c.o. i c.w.u. w oparciu o odnawialne źródła energii dla świetlic wiejskich w Łaznowskiej Woli i Nowych Chrustach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie źródeł ciepła z wykorzystaniem pomp ciepła współpracujących z kotłem na biomasę i kolektorem słonecznym oraz ogniwem fotowoltaicznym Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy Wykonania kotłowni wraz z instalacjami c.o. i c.w.u. w oparciu o odnawialne źródła energii dla świetlicy wiejskiej w Nowych Chrustach z wykorzystaniem pomp ciepła współpracujących z kolektorem słonecznym oraz ogniwem fotowoltaicznym. Lokalizacja inwestycji: Budynek świetlicy wiejskiej w Nowych Chrustach ul. Główna 19. Zakres zamówienia: Przedmiotem realizacji zamówienia jest wykonanie kotłowni, mającej na celu wykorzystanie odnawialnych źródeł ciepła na bazie pomp ciepła typu solanka/woda z pionowymi sondami gruntowymi. Przygotowanie ciepłej wody użytkowej będzie dodatkowo wspomagane przez instalację kolektorów słonecznych oraz ogniwem fotowoltaicznym zgodnie z projektami technicznymi i pozwoleniem na budowę. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - modernizacje kotłowni z pompami ciepła i kolektorem słonecznym oraz ogniwem fotowoltaicznym, - wykonanie odwiertów oraz wykonanie sond i włączenie ich za pośrednictwem studni do budynku kotłowni, - montaż kolektorów próżniowych rurowych na dachu budynku, - włączenie instalacji solarnej do zasobników ciepłej wody użytkowej, - montaż ogniwa fotowoltaicznego dla zasilania pompy solarnej, - montaż instalacji wewnętrznej c.o. oraz ciepła technologicznego dla nagrzewnic wentylacyjnych, - wykonanie instalacji elektrycznej w kotłowni, dla pomp ciepła i wentylacji wraz z AKPiaA, - adaptacja budowlana w kotłowni ciepła i naprawy poinstalacyjne, - wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (np. zorganizowanie placu budowy, biura, zaplecza budowy), - uporządkowanie terenu po pracach itp. - uzyskanie niezbędnych, wymaganych przepisami prawa uzgodnień i pozwoleń. Zamawiający dopuszcza zastosowania urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych o parametrach nie gorszych niż przyjęte w projekcie. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne z opisywanymi przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy wykonania kotłowni wraz z instalacjami c.o. i c.w.u. w oparciu o odnawialne źródła energii dla świetlicy wiejskiej w Łaznowskiej Woli, z wykorzystaniem pomp ciepła współpracujących z kotłem na biomasę i kolektorem słonecznym oraz ogniwem fotowoltaicznym. Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z wykonawcą, który będzie wykonywać modernizację budynku świetlicy. Lokalizacja inwestycji: Budynek świetlicy wiejskiej w Łaznowskiej Woli ul. Południowa 132. Zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie źródła ciepła z kotłem na biomasę i pompą ciepła, zastosowaniem kolektorów słonecznych oraz ogniwem fotowoltaicznym zgodnie z projektami technicznymi i pozwoleniem na budowę. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - modernizacja kotłowni na biomasę z pompą ciepła i kolektorem słonecznym ogniwem fotowoltaicznym, wykonanie magazynu paliwa - biomasy dla kotłowni, - montaż pompy ciepła, - montaż kolektorów próżniowych rurowych na dachu budynku, - włączenie instalacji solarnej do zasobników ciepłej wody użytkowej, - montaż ogniwa fotowoltaicznego do zasilania pompy solarnej, - montaż instalacji wewnętrznej c.o. oraz ciepła technologicznego dla nagrzewnic wentylacyjnych, - wykonanie instalacji elektrycznej oraz dla pompy ciepła i wentylacji wraz z AKPiA, - adaptacja budowlana w kotłowni i magazynie paliwa oraz naprawy poinstalacyjne, - wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (np. zorganizowanie placu budowy, biura, zaplecza budowy), - uporządkowanie terenu po pracach itp., - uzyskanie niezbędnych, wymaganych przepisami prawa uzgodnień i pozwoleń. Zamawiający dopuszcza zastosowania urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych o parametrach nie gorszych niż przyjęte w projekcie. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne z opisywanymi przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.32.50-0, 45.22.30.00-6, 45.25.12.50-8, 45.26.10.00-4, 45.26.20.00-1, 45.31.10.00-0, 45.33.10.00-6, 45.33.11.10-0, 45.31.60.00-5, 45.33.24.00-7, 45.35.10.00-2, 45.42.10.00-4, 45.43.10.00-7, 45.44.20.00-7, 45.45.30.00-7, 71.32.12.00-6, 71.32.00.00-7, 09.33.11.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium Ustala się wadium w zakresie poszczególnych zadań od 1 do 2 w wysokości: 1) dla zadania nr 1 w wysokości: 8 000,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy zero groszy) 2) dla zadania nr 2 w wysokości: 8 500,00 zł (słownie złotych osiem tysięcy pięćset zero groszy). 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 94 8985 0004 0090 0905 2777 0103 z adnotacją wadium - Ochrona środowiska naturalnego w Gminie Rokiciny poprzez wykorzystanie odnawialnych źródeł energii. Wykonanie kotłowni wraz z instalacjami c.o. i c.w.u. w oparciu o odnawialne źródła energii zadanie 1 zadanie 2* 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie 2012-04-23 do godz. 10:00, sposób przekazania: do kasy Urzędu Gminy w Rokicinach oryginał, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 6. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie co najmniej 5 robót budowlanych min. jedna robota polegająca na wykonaniu kotłowni na biomasę z automatycznym podajnikiem paliwa, współpracująca z instalacją kolektorów słonecznych i ogniwem fotowoltaicznym oraz instalacji co na czynnym obiekcie użyteczności publicznej; Min. jedna robota polegająca na wykonaniu kotłowni na biomasę współpracującej z pompą ciepła, instalacją kolektorów słonecznych i ogniwem fotowoltaicznym oraz wykonaniu instalacji co i wentylacji wraz z rekuperacją;Min. jedna robota polegająca na wykonaniu kotłowni na biomasę współpracującej z pompą ciepła oraz modernizacji instalacji co w obiekcie użyteczności publicznej;Min. jedna robota polegająca na wykonaniu instalacji pompy ciepła współpracującej z instalacją kolektorów słonecznych, instalacji wentylacji wraz z rekuperacją w obiekcie użyteczności publicznej;Min. jedna robota polegająca na wykonaniu kotłowni na biomasę współpracującej z instalacją kolektorów słonecznych oraz wykonaniu instalacji wentylacji z rekuperacją w obiekcie użyteczności publicznej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże dysponowaniem co najmniej 1 kierownikiem budowy posiadającym, co najmniej 4-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy oraz uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; dysponowania kierownikiem robót sanitarnych posiadający uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; dysponowania kierownikiem robót elektrycznych posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży takie oświadczenie( zał. nr 8 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę w wysokości 1 000 000,00 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej oraz posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 1 000 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)formularz ofertowy,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

w uzasadnionych przypadkach zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w zawartej umowie, w przypadku 1)zmiany przepisów praw bezpośrednio wypływających na wysokość wynagrodzenia w szczególności zmiany stawek podatku VAT; 2)Z powodu warunków atmosferycznych nie jest możliwe prowadzenie prac - o czas w jakim wyłączone jest prowadzenie tych prac; 3)Wstrzymanie realizacji prac z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i osób, z pomocą których realizuje niniejszą umowę; 4)Siły wyższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rokiciny.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Rokicinach ul. Tomaszowska 9 97-221 Rokiciny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Rokicinach ul. Tomaszowska 9 97-221 Rokiciny Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest finansowany ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ochrona środowiska naturalnego w Gminie Rokiciny poprzez wykorzystanie odnawialnych źródeł energii. Wykonanie kotłowni wraz z instalacjami c.o. i c.w.u. w oparciu o odnawialne źródła energii dla świetlicy wiejskiej w Nowych Chrustach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy Wykonania kotłowni wraz z instalacjami c.o. i c.w.u. w oparciu o odnawialne źródła energii dla świetlicy wiejskiej w Nowych Chrustach z wykorzystaniem pomp ciepła współpracujących z kolektorem słonecznym oraz ogniwem fotowoltaicznym. Lokalizacja inwestycji: Budynek świetlicy wiejskiej w Nowych Chrustach ul. Główna 19. Zakres zamówienia: Przedmiotem realizacji zamówienia jest wykonanie kotłowni, mającej na celu wykorzystanie odnawialnych źródeł ciepła na bazie pomp ciepła typu solanka/woda z pionowymi sondami gruntowymi. Przygotowanie ciepłej wody użytkowej będzie dodatkowo wspomagane przez instalację kolektorów słonecznych oraz ogniwem fotowoltaicznym zgodnie z projektami technicznymi i pozwoleniem na budowę. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - modernizacje kotłowni z pompami ciepła i kolektorem słonecznym oraz ogniwem fotowoltaicznym, - wykonanie odwiertów oraz wykonanie sond i włączenie ich za pośrednictwem studni do budynku kotłowni, - montaż kolektorów próżniowych rurowych na dachu budynku, - włączenie instalacji solarnej do zasobników ciepłej wody użytkowej, - montaż ogniwa fotowoltaicznego dla zasilania pompy solarnej, - montaż instalacji wewnętrznej c.o. oraz ciepła technologicznego dla nagrzewnic wentylacyjnych, - wykonanie instalacji elektrycznej w kotłowni, dla pomp ciepła i wentylacji wraz z AKPiaA, - adaptacja budowlana w kotłowni ciepła i naprawy poinstalacyjne, - wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (np. zorganizowanie placu budowy, biura, zaplecza budowy), - uporządkowanie terenu po pracach itp. - uzyskanie niezbędnych, wymaganych przepisami prawa uzgodnień i pozwoleń. Zamawiający dopuszcza zastosowania urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych o parametrach nie gorszych niż przyjęte w projekcie. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne z opisywanymi przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.32.50-0, 45.22.30.00-6, 45.25.12.50-8, 45.26.10.00-4, 45.26.20.00-1, 45.31.10.00-0, 45.33.10.00-6, 45.33.11.10-0, 45.31.60.00-5, 45.33.24.00-7, 45.35.10.00-2, 45.42.10.00-4, 45.43.10.00-7, 45.44.20.00-7, 45.45.30.00-7, 71.32.12.00-6, 71.32.00.00-7, 09.33.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ochrona środowiska naturalnego w Gminie Rokiciny poprzez wykorzystanie odnawialnych źródeł energii. Wykonanie kotłowni wraz z instalacjami c.o. i c.w.u. w oparciu o odnawialne źródła energii dla świetlicy wiejskiej w Łaznowskiej Woli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy wykonania kotłowni wraz z instalacjami c.o. i c.w.u. w oparciu o odnawialne źródła energii dla świetlicy wiejskiej w Łaznowskiej Woli, z wykorzystaniem pomp ciepła współpracujących z kotłem na biomasę i kolektorem słonecznym oraz ogniwem fotowoltaicznym. Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z wykonawcą, który będzie wykonywać modernizację budynku świetlicy. Lokalizacja inwestycji: Budynek świetlicy wiejskiej w Łaznowskiej Woli ul. Południowa 132. Zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie źródła ciepła z kotłem na biomasę i pompą ciepła, zastosowaniem kolektorów słonecznych oraz ogniwem fotowoltaicznym zgodnie z projektami technicznymi i pozwoleniem na budowę. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - modernizacja kotłowni na biomasę z pompą ciepła i kolektorem słonecznym ogniwem fotowoltaicznym, wykonanie magazynu paliwa - biomasy dla kotłowni, - montaż pompy ciepła, - montaż kolektorów próżniowych rurowych na dachu budynku, - włączenie instalacji solarnej do zasobników ciepłej wody użytkowej, - montaż ogniwa fotowoltaicznego do zasilania pompy solarnej, - montaż instalacji wewnętrznej c.o. oraz ciepła technologicznego dla nagrzewnic wentylacyjnych, - wykonanie instalacji elektrycznej oraz dla pompy ciepła i wentylacji wraz z AKPiA, - adaptacja budowlana w kotłowni i magazynie paliwa oraz naprawy poinstalacyjne, - wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (np. zorganizowanie placu budowy, biura, zaplecza budowy), - uporządkowanie terenu po pracach itp., - uzyskanie niezbędnych, wymaganych przepisami prawa uzgodnień i pozwoleń. Zamawiający dopuszcza zastosowania urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych o parametrach nie gorszych niż przyjęte w projekcie. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne z opisywanymi przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.32.50-0, 45.22.30.00-6, 45.25.12.50-8, 45.26.10.00-4, 45.26.20.00-1, 45.31.10.00-0, 45.33.10.00-6, 45.33.11.10-0, 45.31.60.00-5, 45.33.24.00-7, 45.35.10.00-2, 45.42.10.00-4, 45.43.10.00-7, 45.44.20.00-7, 45.45.30.00-7, 71.32.12.00-6, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.