eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MEBLI METALOWYCH DLA KPP ŻAGAŃ ORAZ WYREMONTOWANYCH JEDNOSTEK POLICJI W GORZOWIE WLKP.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-23

Gorzów Wielkopolski: ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MEBLI METALOWYCH DLA KPP ŻAGAŃ ORAZ WYREMONTOWANYCH JEDNOSTEK POLICJI W GORZOWIE WLKP.
Numer ogłoszenia: 8030 - 2009; data zamieszczenia: 23.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7211420, faks 095 7211455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.gorzow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: policja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MEBLI METALOWYCH DLA KPP ŻAGAŃ ORAZ WYREMONTOWANYCH JEDNOSTEK POLICJI W GORZOWIE WLKP..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA : a) zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych mebli, pochodzących z bieżącej produkcji wraz z montażem i ustawieniem we wskazanym przez Zamawiającego miejscu dostawy. b) Przedmiot zamówienia dotyczy m.in.: szaf metalowych jedno i dwudrzwiowe z klasami tajności A, B i C, szaf i szafek kartotekowych, regałów magazynowych, szafek i szaf BHP, szafek na klucze. Rodzaj zamawianych mebli, ilość oraz szczegółowy opis techniczny i wskazanie miejsce dostawy zawarte są w Formularzu Ofertowym - zał. Nr 3 do SIWZ dostępny na stronie www.lubuska.policja.gov.pl 2. Szafy metalowe jedno i dwudrzwiowe z klasami tajności A, B, C muszą posiadać Atest Instytutu Mechaniki Precyzyjnej. 3. Szafy metalowe jedno i dwudrzwiowe z klasami tajności A, B, C musza posiadać tabliczki wydane przez jednostkę certyfikująca, zamontowane na wewnętrznej, górnej stronie drzwi, zawierające następujące dane: nazwę wyrobu, nazwę i kod identyfikacyjny producenta, typ i numer modelu, numer fabryczny, rok produkcji, klasę wyrobu, numer certyfikatu, masę. 4. Zamówienie przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy P.z.p. 5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia min. 36 m-cy gwarancji od dnia ostatecznego odbioru mebli . 6. Termin płatności - 30 dni od dnia dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego. 7. Opis przedmiotu zamówienia- wymagania techniczne jakie musi spełniać zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia zostały opisane w SIWZ i jej załącznikach (SIWZ dostępna na stronie www.lubuska.policja.gov.pl - od momentu publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.) 8. Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, płatności, gwarancji, reklamacji itp. Zawiera Projekt Umowy - zał. nr 6 do SIWZ dostępny na stronie www.lubuska.policja.gov.pl 9. Miejsce dostaw: Wykonawca (za pośrednictwem i w porozumieniu z Komendą Wojewódzką Policji w Gorzowie Wlkp.) dostarczy przedmiot umowy, na własny koszt i ryzyko do : - Komendy Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp. - Komendy Powiatowej Policji w Żaganiu, - Budynku KMP Zielona Góra (KWP Gorzów Wlkp.).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.14.13.00 - Szafy 39.13.00.00 - Meble biurowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Szczegóły dotyczące sposobu i formy wnoszenia wadium zawarte są w SIWZ i są zgodne z art. 45 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum) warunek musi być spełniony przez każdego z członków Konsorcjum osobno. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; w szczególności Wykonawca musi wykazać się należytym zrealizowaniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 1 (jednorazowej - wynikającej z jednej umowy) dostawą odpowiadającą rodzajem przedmiotowi zamówienia i wartością min. 150.000,00 PLN brutto. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum) warunek może być wspólnie spełniony przez członków Konsorcjum. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum) warunek może być wspólnie spełniony przez członków Konsorcjum. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców zgodnie z wymaganiami art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie odbywała się na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnianie postawionych warunków - druk ZP -17 Informacja o spełnianiu przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego- wzór zgodnie z załącznikiem nr 3 (Druki dodatkowe załączane do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia) do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 października 2007r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wszystkie dokumenty jakie Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu są wymienione w pkt XII SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o dokumentach jakie Wykonawca musi załączyć do oferty: 1) Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz. U. Nr 19 177, z późn. zm.). b) wykaz wykonanych dostaw; c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej. 2) Na potwierdzenie spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ Wykonawca musi załączyć o oferty: a) Oświadczenie o posiadaniu na oferowane szafy metalowe (jedno i dwu drzwiowe) z klasami tajności A,B,C - Atestu Instytutu Mechaniki Precyzyjnej oraz o tym, że oferowane szafy metalowe (jedno i dwu drzwiowe) z klasami tajności A,B,C posiadają tabliczkę o której mowa w pkt III ppkt 5 SIWZ oraz w pkt 4 niniejszego ogłoszenia. Kopię Atestu wybrany Wykonawca będzie musiał przekazać Zamawiającemu przy dostawie. 3) Oferta wykonawcy musi zawierać: a)Formularz Ofertowy; b)w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, pełnomocnictwo lub upoważnienie określające zakres czynności do których jest umocowany c) oświadczenie o podwykonawcach d) podpisany lub zaparafowany przez Wykonawcę Projekt Umowy e) umowę spółki cywilnej - jeżeli dotyczy f) oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę. 4) Szczegółowy opis dokumentów , które Wykonawca musi załączyć do oferty zawiera pkt XII SIWZ. Specyfikacja Istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej www.lubuska.policja.gov.pl. Wzory formularzy stanowią załączniki do SIWZ - również dostępne na stronie internetowej www.lubuska.policja.gov.pl.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.policja.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp. Sekcja ds. Zamówień Publicznych ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2009 godzina 11:15, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp. Sekcja ds. Zamówień Publicznych ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej. INFORMACJE DODATKOWE: Informacje dotyczące przetargu : Postępowanie o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie prowadzi się w formie pisemnej (art.9 ust.1 ustawy P.z.p.) w języku polskim. Wszelkie zapytania dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia należy kierować do Sekcji ds. Zamówień Publicznych na adres Zamawiającego ul. Kwiatowa 10, Gorzów Wlkp. 66-400, e-mailem: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl lub faxem - w godzinach urzędowania Zamawiającego tj. od 7:30 do 15:30. - na nr 095/7211435.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.