eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › DOSTAWA SPRZĘTU AGD DLA POTRZEB JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UNIWERSYTETU ROLNICZEGO IM. HUGONA KOŁŁĄTAJA W KRAKOWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-15

Kraków: DOSTAWA SPRZĘTU AGD DLA POTRZEB JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UNIWERSYTETU ROLNICZEGO IM. HUGONA KOŁŁĄTAJA W KRAKOWIE
Numer ogłoszenia: 80292 - 2011; data zamieszczenia: 15.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie , al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6624413, faks 012 6624410.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU AGD DLA POTRZEB JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UNIWERSYTETU ROLNICZEGO IM. HUGONA KOŁŁĄTAJA W KRAKOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu AGD dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im Hugona Kołłątaja w Krakowie. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie 50 zadań. Zadanie są podzielone według rodzaju asortymentu oraz jego zapotrzebowania. Zadanie 1 - Wentylator podłogowy dla Zakładu Ekonomii i Polityki Gospodarczej - szt.1. Zadanie 2 - Chłodziarko-zamrażarka dla Zakładu Ekonomii i Polityki Gospodarczej - szt. 1. Zadanie 3 - Termowentylator dla Katedry Ochrony Środowiska Rolniczego, - szt. 1. Zadanie 4 - Czajnik elektryczny bezprzewodowy dla Katedry Hodowli Roślin i Nasiennictwa - szt.2. Zadanie 5 - Wentylator podłogowy dla Katedry Hodowli Roślin i Nasiennictwa - szt.2. Zadanie 6 - Wentylator stołowy dla Katedry Hodowli Roślin i Nasiennictwa - szt. 1. Zadanie 7 - Chłodziarko-zamrażarka dla Katedry Fizjologii Roślin - szt. 1. Zadanie 8 - Odkurzacz przemysłowy dla Katedry Fizjologii Roślin - szt. 1. Zadanie 9 - Parownica dla Katedry Fizjologii Roślin - szt. 1. Zadanie 10 - Czajnik elektryczny bezprzewodowy dla Pełnomocnika Dziekana Wydziału Rolniczo-Ekonomicznego ds. finansowo-administracyjnych - szt. 1. Zadanie 11 - Chłodziarko-zamrażarka dla Architektury Krajobrazu - szt. 1. Zadanie 12 - Kuchenka mikrofalowa dla Katedry Geodezji Rolnej, Katastru i Fotogrametrii - szt. 1. Zadanie 13 - Czajnik elektryczny bezprzewodowy dla Katedry Geodezji Rolnej, Katastru i Fotogrametrii - szt. 1. Zadanie 14 - Chłodziarko-zamrażarka dla Katedry Geodezji Rolnej, Katastru i Fotogrametrii - szt. 1. Zadanie 15 - Czajnik elektryczny bezprzewodowy dla Katedry Hodowli Koni - szt. 1. Zadanie 16 - Chłodziarko-zamrażarka dla Katedry Rozrodu i Anatomii Zwierząt - szt. 1. Zadanie 17 - Zamrażarka skrzyniowa dla Katedry Rozrodu i Anatomii Zwierząt - szt. 1. Zadanie 18 - Ekspres do kawy dla Katedry Hodowli Trzody Chlewnej i Małych Przeżuwaczy - szt.1. Zadanie 19 - Chłodziarko-zamrażarka dla Katedry Fitopatologii Leśnej - szt.1. Zadanie 20 - Zamrażarka skrzyniowa dla Katedry Biochemii - szt.1. Zadanie 21 - Kuchenka mikrofalowa dla Katedry Technologii Węglowodanów - szt.1. Zadanie 22 - Czajnik elektryczny bezprzewodowy dla Działu Spraw Pracowniczych i Socjalnych - szt.3. Zadanie 23 - Czajnik elektryczny bezprzewodowy dla Działu Limitów i Dekretacji - szt.1 Zadanie 24 - Czajnik elektryczny bezprzewodowy dla Biura Rozwoju Kadr Naukowych i Współpracy z Gospodarką - szt.1. Zadanie 25 - Termowentylator dla Biura Rozwoju Kadr Naukowych i Współpracy z Gospodarką - szt.3. Zadanie 26 - Czajnik elektryczny bezprzewodowy dla Straży UR - szt.3. Zadanie 27 - Czajnik elektryczny bezprzewodowy dla Biblioteki Głównej - szt.3 Zadanie 28 - Chłodziarka sprężarkowa z zamrażalnikiem dla NSZZ -Solidarność - szt.1. Zadanie 29 - Chłodziarko-zamrażarka dla Działu Gospodarczego UR - szt.1. Zadanie 30 - Czajnik elektryczny bezprzewodowy dla Działu Gospodarczego UR - szt.20. Zadanie 31 - Wentylator stołowy dla Działu Gospodarczego UR - szt.3 Zadanie 32 - Wentylator podłogowy dla Działu Gospodarczego UR - szt.3. Zadanie 33 - Telewizor LCD dla Działu Gospodarczego UR - szt.1 Zadanie 34 - Chłodziarko-zamrażarka dla Domu Studenckiego Nr III - szt.1. Zadanie 35 - Chłodziarko-zamrażarka dla Domu Studenckiego Nr III - szt.5. Zadanie 36 - Chłodziarko-zamrażarka dla Domu Studenckiego Nr III - szt.2. Zadanie 37 - Czajnik elektryczny bezprzewodowy dla Domu Studenckiego Nr IV-szt.10. Zadanie 38 - Czajnik elektryczny bezprzewodowy dla Domu Studenckiego Nr III - szt.10. Zadanie 39 - Radiomagnetofon dla Domu Studenckiego Nr III - szt.2. Zadanie 40 - Radiomagnetofon dla Domu Studenckiego Nr IV - szt.2. Zadanie 41 - Miniwieża dla Domu Studenckiego Nr III - szt.1. Zadanie 42 - Telewizor plazmowy dla Domu Studenckiego Nr III -szt.1. Zadanie 43 - Odkurzacz dla Domu Studenckiego Nr IV - szt.1. Zadanie 44 - Wentylator podłogowy dla Domu Studenckiego Nr II - szt.1. Zadanie 45 - Chłodziarko-zamrażarka dla Wydziału Inżynierii Środowiska i Geodezji - szt.1. Zadanie 46 - Kuchenka mikrofalowa dla Wydziału Inżynierii Środowiska i Geodezji - szt.1. Zadanie 47 - Czajnik elektryczny bezprzewodowy dla Wydziału Inżynierii Środowiska i Geodezji - szt.3. Zadanie 48 - Chłodziarko-zamrażarka dla Dziekanatu Wydziału Inżynierii Środowiskowej i Geodezji - szt.1. Zadanie 49 - Kuchenka gazowa elektryczna dla Laboratorium Diagnostyki Agrofagów Roślin Uprawnych - szt.1. Zadanie 50 - Kuchenka gazowa nastawna 2-palnikowa dla Katedry Diagnostyki Agrofagów Roślin Uprawnych - szt.1..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.00 - Chłodziarki i zamrażarki 39.72.11.30 - 39.72.11.30 39.71.13.61 - Kuchenki elektryczne 39.71.13.62 - Kuchenki mikrofalowe 39.71.11.21 - Zamrażarki szafowe 39.71.13.10 - Elektryczne zaparzacze do kawy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 50.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia , na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1, Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia , na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1, Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia , na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1, Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia , na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1, Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia , na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1, Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony druk OFERTA - stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Prawidłowo wypełniony załącznik nr 4 - Parametry techniczne przedmiotu zamówienia. 3. Oryginał lub kopię pełnomocnictwa: a) dla osoby-osób podpisującej-cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (np. aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpis z właściwego rejestru). b) dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana niniejszej umowy może nastąpić za zgodą Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności: a) gdy sprzęt, którego dostarczenie stanowi przedmiot umowy nie będzie dostępny na rynku z powodu zaprzestania jego produkcji, pod warunkiem, że sprzęt zamienny spełni wymagania zawarte w SIWZ dotyczące przedmiotu zamówienia oraz pod warunkiem, że cena nie ulegnie zmianie. b) zmiany adresu pod który sprzęt ma być dostarczony pod warunkiem, że zmiana obejmować będzie granice administracyjne miasta Krakowa oraz pod warunkiem, że cena nie ulegnie zmianie. c) zmiany miejsca lokalizacji serwisu gwarancyjnego pod warunkiem, że lokalizacja będzie bliżej siedziby Zamawiającego. d) zmiany terminu wykonania umowy pod warunkiem, że wykonanie umowy w terminie nie było możliwe z powodu siły wyższej, strajków itp.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ur.krakow.pl, (uczelnia-administracja-zamówienia publiczne-aktualne postępowania)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków, (Dział Zamówień Publicznych).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2011 godzina 13:00, miejsce: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków , (Dział Zamówień Publicznych, pok. 37).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający oświadcza, iż zamówienie określone w zadaniu 49 i 50 jest realizowane w ramach i na potrzeby Projektu pn. : Dydaktyka i Badania - unowocześnienie bazy materiałowej Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie służącej efektywnemu nauczaniu - i jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.