eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP Słupsk

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-17

Słupsk: Dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP Słupsk
Numer ogłoszenia: 80217 - 2013; data zamieszczenia: 17.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 157760 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Słoneczna 16e, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8420730, 0598420269, faks 0598420284.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP Słupsk.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych do pojazdów, maszyn i sprzętu drogowego będących własnością Zamawiającego, sukcesywnie w ilościach detalicznych, w obrocie bezgotówkowym. Zamawiający prowadzi swoją działalność w oparciu o dwie placówki terenowe - obwody drogowe, które mają swoje siedziby jak niżej Obwód Drogowy Nr 1 76 200 Słupsk ul. Słoneczna 16e przy siedzibie Zamawiającego Obwód Drogowy Nr 2 76 220 Główczyce ul. Słupska 19A powiat słupski Z uwagi na siedziby placówek i miejsce garażowania pojazdów i sprzętu zamówienie podzielono na dwa zadania Zadanie nr 1 dostawa paliw dla pojazdów i sprzętu Obwodu Drogowego Nr 1 w Słupsku, Zadanie nr 2 dostawa paliw dla pojazdów i sprzętu Obwodu Drogowego Nr 2 w Główczycach, Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub dwa zadania, a Zamawiający dokona oceny ofert i wybierze ofertę najkorzystniejszą na każde zadanie osobno. Zakres rzeczowy zamówienia Dostawa planowanej ilości paliwa, w okresie 12 miesięcy, od dnia podpisania umowy, dla potrzeb Zamawiającego wynosi Olej napędowy ON max 50000l, Benzyna Pb max 4400l, Autogaz LPG max 900l Planowana dostawa paliw na poszczególne zadania, w okresie 12 miesięcy, od daty zawarcia umowy, wynosi odpowiednio Zadanie nr 1 Olej napędowy ON max 25000l, Benzyna Pb max 2200l, Autogaz LPG max 450l, Zadanie nr 2 Olej napędowy ON max 25000l, Benzyna Pb max 2200l, Autogaz LPG max 450l Opis wykonania dostarczane paliwo musi spełniać wymagania określone rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 09 grudnia 2008 r w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych Dz U z 2008 r Nr 221 poz 1441, Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym, zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem dostawa realizowana będzie w formie sprzedaży paliw płynnych na wyznaczonych stacjach paliw, którymi dysponuje Wykonawca, w wyniku tankowania bezpośredniego do zbiorników pojazdów i sprzętu, paliwa przez Zamawiającego będą pobierane sukcesywnie, stosownie do potrzeb, Zamawiający będzie płacił tylko za faktycznie pobrane paliwo, z zachowaniem stałego upustu do ceny paliwa obowiązującej w dniu tankowania. Zamawiający w załączniku Nr 9, do wzoru umowy, sporządzi wykaz pojazdów i sprzętu, do których będą tankowane paliwa, dopuszcza się zmianę ilości, marek i typów sprzętu i pojazdów objętych dostawą paliw, pobierane paliwo będzie każdorazowo odnotowywane przez Wykonawcę w dokumencie pracy pojazdu lub sprzętu karta drogowa lub raport pracy sprzętu oraz w dokumencie zbiorczym pobranych paliw w miesiącu kalendarzowym asygnata pobranych paliw za miesiąc. Zamawiający wymaga potwierdzenia wydanego paliwa co do ilości i rodzaju , poprzez złożenie podpisu pracownika stacji benzynowej, w karcie drogowej pojazdu lub raporcie pracy sprzętu oraz podpisu pracownika Zamawiającego ( kierowcy pojazdu lub operatora sprzętu) na dokumencie zbiorczym asygnacie pobranych paliw, dokument Asygnata pobranych paliw za miesiąc stanowił będzie załącznik do faktury, płatność za pobrane paliwa dokonywana będzie raz w miesiącu z dołu, po złożeniu prawidłowo sporządzonej faktury, w terminie do 30 dni od daty jej otrzymania. Zamawiający dopuszcza fakturowanie dwa razy w miesiącu. Wykonawca będzie wyliczał wartość sprzedanego paliwa stosując zasadę cena w dniu tankowania stały upust cena po upuście ilość sprzedanego paliwa wartość, Zamawiający dopuszcza inną formę dokumentowania pobranych paliw, przy formie dokumentowania poprzez karty flotowe Wykonawca musi zapewnić, kartę flotową na każdy numer rejestracyjny pojazdu i na każda jednostkę sprzętową. Karty powinny rejestrować datę i miejsce transakcji, ilość i wartość zakupu, liczbę dziennych transakcji, numer rejestracyjny pojazdu lub określenie jednostki sprzętowej. Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN, karty flotowe muszą umożliwiać dokonywanie płatności za oleje, smary i środki pielęgnacyjne, Wykonawca po podpisaniu umowy dostarczy karty flotowe i określi zasady zgłaszania, utraty lub zniszczenia kart do bezgotówkowego regulowania należności, koszt przygotowania i wydania kart pokrywa Wykonawca.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00 - Paliwa 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.40.00 - Oleje napędowe 09.12.00.00 - Paliwa gazowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OKTAN Brzeski, Grzenkowicz Spółka Jawna, ul. Bohaterów Westerplatte 7, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 129365,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 115926,83

  • Oferta z najniższą ceną: 115926,83 / Oferta z najwyższą ceną: 122334,15

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHUP ROLMASZ Sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 1, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 129365,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 121146,34

  • Oferta z najniższą ceną: 121146,34 / Oferta z najwyższą ceną: 121146,34

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.