To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-02
Świdnica: Świadczenie usług w zakresie bieżącego utrzymania czystości przystanków komunikacyjnych i koszy przystankowych na terenie Gminy Miasto Świdnica
Numer ogłoszenia: 79987 - 2015; data zamieszczenia: 02.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 87444 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie bieżącego utrzymania czystości przystanków komunikacyjnych i koszy przystankowych na terenie Gminy Miasto Świdnica.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonywanie usług w zakresie bieżącego utrzymania czystości przy-stanków komunikacyjnych i koszy przystankowych na terenie Gminy Miasto Świdnica w okresie od 01 lipca 2015 r. do 30 czerwca 2017 r. 3.3 CPV (Wspólny Słownik Zamówień) CPV - 90910000-9 usługi sprzątania CPV - 90121320-0 usługi wywozu stałych odpadów miejskich 3.4 Zakres zamówienia obejmuje: 3.4.1. Letnie utrzymanie czystości przystanków komunikacyjnych, które szacunkowo trwa przez okres 7 miesięcy poprzez: zamiatanie i usuwanie śmieci, piachu, chwastów i innych nieczy-stości, w tym wybitych szyb wiat przystankowych oraz mycie ławek przystankowych, oczyszczanie wiat przystankowych z ogłoszeń i reklam niezwiązanych z komunikacją zbiorową - ZADANIE A. 3.4.2. Zimowe utrzymanie czystości przystanków komunikacyjnych, które szacunkowo trwa przez okres 5 miesięcy poprzez: usuwanie nieczystości stałych z przystanków, w tym wybitych szyb wiat przystankowych oraz mycie ławek przystankowych, oczyszczanie wiat przystan-kowych z ogłoszeń i reklam niezwiązanych z komunikacją zbiorową - ZADANIE A. 3.4.3. Opróżnianie ze śmieci i utrzymanie koszy przystankowych, tj.: a) wywóz nieczystości stałych z koszy znajdujących się na przystankach, b) utrzymanie koszy w odpowiednim stanie technicznym i estetycznym, tj. oczyszczanie ich, mycie i dezynfekcja - ZADANIE A. 3.4.4. Mycie wiat przystankowych. Mycie raz w miesiącu wiat przystankowych poprzez: a) mycie szyb i dachów, b) oczyszczanie rynienek, wg ustalonego harmonogramu - ZADANIE B. W okresie akcji zimowego utrzymania przystanków (niekorzystne zjawiska atmosferyczne, niskie temperatury) po pisemnym powiadomieniu Zamawiającego, mycie wiat może zostać wstrzymane do czasu ustania przyczyn jw. Szczegółowy opis czynności przy wykonywaniu zadania A i B zawarto w załącznikach do umowy od nr 1 do nr 4, z którymi Wykonawca powinien się zapoznać. 3.5 Wykonawca składa ofertę łączną na zadanie A i B. 1. ZADANIE A obejmuje: Letnie utrzymanie czystości przystanków 1. Letnie utrzymanie czystości przystanków komunikacji publicznej w Świdnicy wykonywane jest poprzez zamiatanie i: a. oczyszczanie przystanków z piasku, liści, chwastów i śmieci oraz innych nieczystości, w tym wybitych szyb wiat przystankowych, b. mycie wodą z detergentem i wycieranie do sucha ławek wiat przystankowych, c. oczyszczanie szyb wiat przystankowych z wszelakich ogłoszeń i reklam nie związanych z komu-nikacją publiczną. 2. Letnie utrzymanie czystości przystanków winno być wykonywane (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) z wymienioną poniżej częstotliwością: a) grupa I - 5 razy w tygodniu tj. poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek, b) grupa II - 3 razy w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek, c) grupa III - 1 raz w tygodniu, tj. czwartek. 3. Przystanki będą sprzątane według harmonogramu przedstawionego przez Wykonawcę w godzi-nach od 4.00 do 08.00 - grupa I, do 10.00 - grupa II, do 12.00 - grupa III. 4. Wykaz przystanków z określeniem ich powierzchni oraz z podziałem na grupy zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. 5. Obowiązkiem Wykonawcy jest: a. oczyszczanie przystanków z piasku, liści, chwastów i śmieci oraz innych nieczystości, w tym wybitych szyb wiat przystankowych, b. mycie wodą z detergentem i wycieranie do sucha ławek wiat przystankowych, c. oczyszczanie szyb wiat przystankowych z wszelakich ogłoszeń i reklam nie związanych z komu-nikacją publiczną, d. usunięcie zgłoszonych przez Zamawiającego nieprawidłowości. Zimowe utrzymanie czystości przystanków 1. Zimowe utrzymanie czystości przystanków komunikacyjnych, wykonywane jest poprzez: a) usuwanie nieczystości stałych z przystanków, w tym wybitych szyb wiat przystankowych, b) oczyszczanie szyb wiat przystankowych z wszelkich ogłoszeń i reklam nie związanych z ko-munikacją publiczną, c) mycie ławek. W okresie bezśnieżnym, kiedy nie są prowadzone działania związane z zimowym utrzymaniem przystanków, obowiązuje zakres robót jak w załączniku nr 1 do umowy. 2. Zimowe utrzymanie czystości przystanków winno być wykonywane (z wyłączeniem dni usta-wowo wolnych od pracy) z wymienioną poniżej częstotliwością: a) grupa I - 5 razy w tygodniu tj. poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek, b) grupa II - 3 razy w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek, c) grupa III - 1 raz w tygodniu, tj. poniedziałek. 3. Przystanki będą sprzątane według harmonogramu przedstawionego przez Wykonawcę w godzi-nach od 4.00 do 08.00 - grupa I, do 10.00 - grupa II, do 12.00 - grupa III. 4. Obowiązkiem Wykonawcy jest usunięcie zgłoszonych przez Zamawiającego nieprawidłowości. 5. Wykaz przystanków z określeniem ich powierzchni oraz z podziałem na grupy zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. Opróżnianie ze śmieci i utrzymanie koszy przystankowych 1. Kosze znajdujące się na przystankach komunikacji publicznej powinny być utrzymane w dobrym stanie technicznym i estetycznym (okresowo myte i dezynfekowane, a w miarę potrzeb malowa-ne). 2. Kosze winny być opróżniane ( z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) z taką częstotli-wością, która zapewni możliwość stałego z nich korzystania - napełnienie nie może przekraczać 90% pojemności kosza. 3. Oprócz wywozu nieczystości stałych z koszy należy także oczyścić miejsce z ewentualnych nie-czystości znajdujących się w najbliższym otoczeniu kosza. 4. Obowiązkiem Wykonawcy jest usunięcie zgłoszonych przez Zamawiającego nieprawidłowości. 2. ZADANIE B obejmuje: 1. Mycie wiat przystankowych wykonywane będzie raz w miesiącu poprzez: a) mycie szyb, b) mycie dachów, c) oczyszczanie rynienek, według harmonogramu. O ile mycie wypadnie w dzień ustawowo wolny od pracy, powinno być wykonanie w dniu następnym po dniu wolnym. W okresie akcji zimowego utrzymania przystanków (niekorzystne zjawiska atmosferyczne, niskie temperatury) po pisemnym powiadomieniu Zamawiającego, mycie wiat może zostać wstrzymane do czasu ustania przyczyn jw. 2. Wykonawca po wykonaniu prac wymienionych w punkcie 1 poinformuje Zleceniodawcę o ich wykonaniu. 3. Obowiązkiem Wykonawcy jest usunięcie zgłoszonych przez Zamawiającego nieprawidłowości. 3. Wykaz przystanków wraz z lokalizacją wiat przystankowych zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zgłaszania Zamawiającemu wszystkich zauważonych usterek, nieprawidłowości i dewastacji dotyczących wiat przystankowych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.12.13.20 - 90.12.13.20 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usług Porządkowych "JEDYNKA" PIOTR SILKO
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usług Porządkowych "JEDYNKA" PIOTR SILKO
- Zakład Usług Porządkowych JEDYNKA Piotr Silko, ul. Kościelna 3, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 175000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 169328,62
Oferta z najniższą ceną: 169328,62 / Oferta z najwyższą ceną: 242163,57
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Budowa zbiorników na wodę pitną o pojemności 200m3 na terenie stacji uzdatniania wody w miejscowości Słone oraz w Świdnicy, gm. Świdnica
- "Rewitalizacja zabytkowych budynków użyteczności publicznej w Świdnicy"
- Budowa infrastruktury drogowej służącej rozwojowi strefy przemysłowej w Świdnicy
- Przebudowa utwardzonego placu przy budynku Państwowej szkoły Muzycznej I stopnia im. Ludomira Różyckiego w Świdnicy przy al. Niepodległości 11.
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Uniwersyteckiego Centrum Stomatologicznego
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w budynku Sądu, sprzątanie pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego, wykonywanie drobnych, bieżących napraw
- Kompleksowe sprzątanie obiektów Sądu Rejonowego w Rybniku
- Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń SP ZOZ
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
- Usługa sprzątania
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.