eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › OBSŁUGA PRAWNA ODDZIAŁU GENERALNEJ DYREKCJI DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD W OPOLU W OKRESIE 24 MIESIĘCY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-01

Opole: OBSŁUGA PRAWNA ODDZIAŁU GENERALNEJ DYREKCJI DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD W OPOLU W OKRESIE 24 MIESIĘCY
Numer ogłoszenia: 79871 - 2015; data zamieszczenia: 01.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, faks 077 4544468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OBSŁUGA PRAWNA ODDZIAŁU GENERALNEJ DYREKCJI DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD W OPOLU W OKRESIE 24 MIESIĘCY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiot umowy ma być świadczony zamiennie przez dwóch radców prawnych/adwokatów wskazanych w ofercie jako wiodący (Prawnik 1 i Prawnik 2). 2) W przypadku czasowej nieobecności radcy prawnego/adwokata wiodącego spowodowanej np. chorobą lub urlopem wypoczynkowym, zastępstwo radcy prawnego/adwokata wiodącego będzie wykonywał radca prawny/ adwokat wskazany w ofercie jako czasowo zastępujący, spełniający warunki określone w pkt. II.2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości świadczenia usługi w ramach zastępstwa radcy prawnego/adwokata przez aplikanta. 3) Wykonawca będzie świadczył pomoc prawną dla Zamawiającego 5 razy w tygodniu - po 8 godzin dziennie, w godzinach pracy Zamawiającego tj. pomiędzy 7.30 a 16.15 oraz na każde wezwanie Zamawiającego poza ustalonymi godzinami z możliwością komunikowania się drogą elektroniczną i faksową. 4) Usługi wykonywane będą według wskazania Zamawiającego: a) w siedzibie Zamawiającego tj. w Oddziale lub w Rejonach, b) w siedzibie lub biurze Wykonawcy robót, Projektanta lub Nadzoru. c) w siedzibie sądu lub innego organu, przed którym odbywa się dane postępowanie lub sprawa, którego stroną lub uczestnikiem jest Zamawiający..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 7.000 zł ( słownie złotych: siedem tysięcy 00/100 złotych ). 11.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Gospodarstwa Krajowego nr 22 1130 1219 0026 3102 9790 0001 b. poręczeniach bankowych; c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007, Nr 42, poz. 275 ze zm.).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie następujących usług (łącznie): a) świadczeniu stałej obsługi prawnej przez okres najmniej 2 lat na rzecz organu administracji publicznej (rządowej lub samorządowej); W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych może to być usługa polegająca na świadczeniu stałej obsługi prawnej aktualnie wykonywanej lecz w części już wykonanej polegającej na co najmniej 2 - letnim nieprzerwanym świadczeniu usługi na rzecz organu administracji publicznej; nie sumuje się doświadczenia nabytego na rzecz różnych organów administracji publicznej. b) posiadaniu doświadczenia zawodowego w świadczeniu pomocy prawnej w ramach inwestycji realizowanej w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC; c) reprezentacji prawnej w min. 3 sprawach przed Krajową Izbą Odwoławczą lub Sądem Okręgowym w sprawie skargi na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej; d) reprezentacji prawnej w min. 5 sprawach przed sądami administracyjnymi; e) reprezentacji prawnej w min. 2 sprawach przed sądami powszechnymi w sprawach z zakresu upadłości.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do stanowisk jakie im zostaną powierzone - zgodnie z poniższym wykazem: a) Prawnik 1 i Prawnik 2 - radcowie prawni/adwokaci wyznaczeni w ofercie jako prawnicy wiodący b) Prawnik 3 i Prawnik 4 - radcowie prawni/adwokaci wyznaczeni w ofercie jako prawnicy czasowo zastępujący radców prawnych/adwokatów wiodących Wymagania: Każda z osób wskazanych w ofercie na powyższe stanowiska: Prawnik 1 i Prawnik 2 - radcowie prawni/adwokaci wyznaczeni w ofercie jako wiodący, a także Prawnik 3 i Prawnik 4 radcowie prawni/adwokaci wyznaczeni w ofercie jako czasowo zastępujący radców prawnych/adwokatów wiodących, musi wykazać się: a) co najmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym w wykonywaniu usług prawniczych jako radca prawny (na podstawie umowy o pracę, umowy cywilnoprawnej, w kancelarii radcy prawnego, spółkach, o których mowa w art. 8 ust. 1 ustawy o radcach prawnych) / jako adwokat (w kancelarii adwokackiej, zespole adwokackim, spółkach o których mowa w art. 4a ustawy prawo o adwokaturze); dopuszcza się wykazanie - posiadanego przed wpisem na listę radców prawnych lub adwokatów - doświadczenia na stanowisku sędziego lub prokuratora. Doświadczenie należy liczyć jako pełne lata (12 miesięcy) czynnego wykonywania zawodu od dnia podjęcia przez radę okręgowej izby radców prawnych/okręgową radę adwokacką uchwały o wpisie na listę radców prawnych/adwokatów (lub od dnia powołania na stanowisko sędziego/prokuratora) do dnia upływu terminu składania ofert; b) aktualnym wpisem na listę radców prawnych/adwokatów, c) posiadać w szczególności znajomość kodeksu cywilnego, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu pracy oraz ustaw: prawo budowlane, o drogach publicznych, o ruchu drogowym, o ochronie środowiska, prawo wodne, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, prawo energetyczne, o wspieraniu telekomunikacji, o ratownictwie drogowym, prawo zamówień publicznych, o finansach publicznych, o rachunkowości, o służbie cywilnej, szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, o gospodarce nieruchomościami, o ochronie gruntów rolnych i leśnych oraz innych uregulowań prawnych w zakresie przygotowania i realizacji inwestycji oraz zarządzania i utrzymania dróg zarządzanych przez GDDKiA, a także warunków kontraktowych FIDIC. d) posiadać umiejętność obsługi programu Microsoft Word, Microsoft Outlook i Lex Omega. oraz osoba wskazana w ofercie jako Prawnik 1 musi dodatkowo legitymować się następującym doświadczeniem: a) reprezentacja prawna w min. 2 sprawach przed Krajową Izbą Odwoławczą lub Sądem Okręgowym w sprawie skargi na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej, b) reprezentacja prawna (w charakterze pełnomocnika) w min. 3 sprawach przed sądami administracyjnymi, c) świadczeniem stałej obsługi prawnej przez okres co najmniej 6 miesięcy na rzecz organu administracji publicznej; uwzględnieniu może podlegać okres, w którym adwokat/radca prawny był zobowiązany solidarnie, wspólnie z innymi osobami do świadczenia usług prawniczych jako adwokat/radca prawny w zakresie obsługi organu administracji publicznej; nie sumuje się doświadczenia nabytego w tym samym okresie świadczenia usług na rzecz różnych organów administracji publicznej. d) reprezentacja prawna (w charakterze pełnomocnika) w min. 2 sprawach przed sądami powszechnymi w postępowaniach upadłościowych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

8.3.2. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy Pzp, Zamawiający w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Doświadczenie - 60

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole pok. 308.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2015 godzina 10:50, miejsce: siedzibia GDDKiA Oddział w Opolu przy ul. Niedziałkowskiego nr 6, w pokoju nr 101, ( sekretariat ).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.