eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Naruszewo › Świadczenie usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Naruszewo.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-17

Naruszewo: Świadczenie usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Naruszewo.
Numer ogłoszenia: 79777 - 2013; data zamieszczenia: 17.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Naruszewo , Naruszewo 19A, 09-152 Naruszewo, woj. mazowieckie, tel. 23 663 10 51, faks 23 663 10 51 wew. 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugnaruszewo.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Naruszewo..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie Gminy Naruszewo, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 ze zm.), z zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Mazowieckiego nr 211.12 z dnia 22 października 2012 roku w sprawie uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012- 2017 z uwzględnieniem lat 2018-2023 z załącznikami, zapisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Naruszewo, przyjętego uchwałą Rady Gminy w Naruszewie nr XXIV.144.2012 z dnia 17 grudnia 2012 roku w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Naruszewo, oraz Uchwałą Nr XXVII.167.2013 Rady Gminy w Naruszewie z dnia 15 marca 2013 roku w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi 1.1 Zakres prac obejmuje 1.1.1 odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w tym 1) odbieranie odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) (kod odpadu 20 03 01) a) w ilości do 120 litrów miesięcznie, od gospodarstw domowych rozumianych jako zespół osób spokrewnionych lub niespokrewnionych, mieszkających razem na danej nieruchomości i wspólnie utrzymujących się, liczących nie więcej niż dwie osoby, b) w ilości do 240 litrów miesięcznie, od gospodarstw domowych rozumianych jako zespół osób spokrewnionych lub niespokrewnionych, mieszkających razem na danej nieruchomości i wspólnie utrzymujących się, liczących więcej niż dwie osoby, 2) odbieranie odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny wyselekcjonowane szkło w każdej ilości 1.1.2 odbieranie, z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych usytuowanego w Naruszewie, po ich dostarczeniu przez mieszkańców na własny koszt, każdej ilości odpadów komunalnych a)wielkogabarytowych i mebli (kod 20.03.07) z jednego kontenera o pojemności 6,5 m3, tzw. kontener KP7) b)rozbiórkowych i budowlanych (kod 17.01.01, 17.02.03, 17.02.04, 17.02.07, 17.01.80, 17.01.82) z jednego kontenera o pojemności 6,5 m3, tzw. kontener KP7 c)zielonych (kod 20 01 08, 20 02 01, 20 02 03 ) z jednego pojemnika na odpady komunalne o pojemności 1100 L d)metalu (kod 15.01.04, 20.01.40)- z jednego pojemnika na odpady komunalne o pojemności 1100 L e)papieru (kod 15.01.01, 20.01.01) z jednego pojemnika typu dzwon o pojemności min. 1500 L f)szkła (kod :15.01.07, 20.01.02) z jednego pojemnika typu dzwon, o pojemności min. 1500 L g)plastiku (kod odpadu: 15.01.02, 15.01.05, 20.01.39) - z jednego pojemnika typu dzwon o pojemności min. 1500 L, albo z jednego pojemnika siatkowego o pojemności min.1500 L z zachowaniem następującej kolorystyki- pojemnik niebieski z napisem papier do odpadów z papieru i tektury- pojemnik zielony z napisem szkło do odpadów ze szkła- pojemnik żółty z napisem plastik do odpadów z tworzyw sztucznych 1.1.3 odbieranie z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych usytuowanego w Nacpolsku, po ich dostarczeniu przez mieszkańców na własny koszt, każdej ilości odpadów komunalnych, a) wielkogabarytowych i mebli (kod 20.03.07) - z jednego kontenera o pojemności 6,5 m3, tzw. kontener KP7), b) rozbiórkowych i budowlanych (kod 17.01.01, 17.02.03, 17.02.04, 17.02.07, 17.01.80, 17.01.82) z jednego kontenera o pojemności 6,5 m3, tzw. kontener KP7, c) zielonych (kod 20 01 08, 20 02 01, 20 02 03 ) - z jednego pojemnika na odpady komunalne o pojemności 1100 L, d) papieru (kod 15.01.01, 20.01.01) - z jednego pojemnika typu dzwon o pojemności min1500 L, e) plastiku (kod odpadu: 15.01.02, 15.01.05, 20.01.39) - z jednego pojemnika typu dzwon o pojemności min. 1500 L, albo z jednego pojemnika siatkowego o pojemności min. 1500 L, f) szkła (kod :15.01.07, 20.01.02) - z jednego pojemnika typu dzwon, o pojemności min. 1500 L z zachowaniem następującej kolorystyki- pojemnik niebieski z napisem papier do odpadów z papieru i tektury- pojemnik żółty z napisem plastik do odpadów z tworzyw sztucznych- pojemnik zielony z napisem szkło do odpadów ze szkła, 1.1.4 częstotliwość odbioru odpadów z punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych, o których mowa w pkt 1.1.2 i 1.1.3 - po zapełnieniu kontenera lub pojemnika, w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego do Wykonawcy konieczności odbioru, 1.1.5 odbieranie z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych usytuowanego w Naruszewie, po ich dostarczeniu przez mieszkańców na własny koszt, każdej ilości odpadów komunalnych a)niebezpiecznych powstających na nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy, w szczególności, - resztki farb, lakierów, klejów, żywic, środków do konserwacji i ochrony drewna oraz opakowania po nich (kod: 20.01.27, 20.01.28,15.01.10, 15.01.11) - z pojemników o pojemności 240 L, - rozpuszczalniki, środki czyszczące, substancje do wywabiania plam i opakowania po nich; (kod: 20.01.13, 20.01.14, 20.01.15, 20.01.29, 20.01.30, 15.01.10, 15.01.11) - z pojemników o pojemności 240 L, - zbiorniki po aerozolach, pozostałości po domowych środkach dezynfekcji i dezynsekcji oraz opakowań po nich (kod: 15.01.10, 15.01.11) - z pojemników o pojemności 240 L, - środki ochrony roślin oraz opakowań po nich (kod: 20.01.19, 20.01.80, 15.01.10) - z pojemników o pojemności 240 L, - baterie i akumulatory (kod: 20.01.33, 20.01.34) - z pojemników o pojemności 240 L, - przepracowane oleje (kod: 20.01.26) - z pojemników 1000 L, -przeterminowane leki (kod: 20.01.31, 20.01.32) - z pojemników 240 L, - lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć (kod: 20.01.21)- z pojemników 240 L, - b) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego (kod: 20.01.23, 20.01.35, 20.01.36) z kontenerów o pojemności 6,5 m3, tzw. kontener KP7 c) zużytych opon (kod: 6.01.03) - z kontenerów o pojemności 6,5 m3, tzw. kontener KP7, 1.1.6 zbieranie i odbiór odpadów komunalnych, o których mowa w pkt 1.1.5, z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Naruszewie następować będzie raz na kwartał, w godz. 8.00 - 16.00, zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym i zaakceptowanym przez Zamawiającego, 1.1.7 punkty selektywnego zbierania odpadów komunalnych zlokalizowane będą w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego, 1.1.8 Zamawiający zapewni nadzór i obsługę fizyczną punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych, z zastrzeżeniem pkt 1.1.9, 1.1.9 nadzór i obsługę fizyczną punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Naruszewie, w zakresie zbierania i odbioru odpadów, o których mowa w pkt 1.1.5 zapewni Wykonawca, 1.1.10 Wykonawca w ramach realizacji zamówienia wyposaży na swój koszt do dnia 1 lipca 2013 roku nieruchomości zamieszkałe w pojemniki do gromadzenia odpadów komunalnych zmieszanych, które muszą odpowiadać wymogom określonym w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Naruszewo. Ilość i rodzaj pojemników będzie odpowiadała zapotrzebowaniu zgłoszonemu do Wykonawcy przez Zamawiającego i uzależniona będzie od rodzaju zabudowy oraz liczby i wielkości gospodarstw domowych usytuowanych na terenie Gminy Naruszewo. W sytuacji zmiany liczby lub wielkości gospodarstw domowych, w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany będzie do bieżącego dostosowywania ilości i rodzaju pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych zmieszanych do liczby i wielkości gospodarstw domowych usytuowanych na terenie Gminy Naruszewo, w terminie 7 dni od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. W trakcie realizacji zamówienia pojemniki pozostają własnością Wykonawcy. Wykonawca, w terminie 14 dni od daty zakończenia realizacji zamówienia, zobowiązany jest na własny koszt odebrać pojemniki z nieruchomości, na których były one posadowione, 1.1.11 Wykonawca w ramach realizacji zamówienia wyposaży na swój koszt do dnia 1 lipca 2013 roku punkty selektywnego zbierania odpadów komunalnych wymienione w pkt 1.1.2 i 1.1.3 w kontenery i pojemniki w ilości określonej w tychże punktach oraz zapewni obsługę w zakresie odbierania odpadów z punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych W trakcie realizacji zamówienia kontenery i pojemniki pozostają własnością Wykonawcy. Wykonawca, w terminie 14 dni od daty zakończenia realizacji zamówienia, zobowiązany jest na własny koszt odebrać pojemniki z nieruchomości, na których były one posadowione, 1.1.12 Wykonawca, w ramach realizacji zamówienia, raz na kwartał, w terminach określonych w pkt 1.1.6 wyposaży na swój koszt punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Naruszewie w kontenery i pojemniki do gromadzenia odpadów komunalnych, o których mowa w pkt 1.1.5, w liczbie umożliwiającej odbiór każdej ilości dostarczonych odpadów komunalnych oraz zapewni obsługę w zakresie odbierania odpadów z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w tym samym dniu roboczym, niezwłocznie po jego zamknięciu, 1.1.13 Wykonawca w ramach realizacji zamówienia wyposaży na swój koszt do dnia 1 lipca 2013 roku nieruchomości zamieszkałe, na których odpady komunalne będą gromadzone w sposób selektywny w worki lub pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych - szkła - na cały okres obowiązywania Umowy. Worki lub pojemniki muszą odpowiadać wymogom określonym w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Naruszewo. Ilość i rodzaj worków lub pojemników będzie odpowiadała zapotrzebowaniu zgłoszonemu do Wykonawcy przez Zamawiającego i uzależniona będzie od rodzaju zabudowy oraz liczby i wielkości gospodarstw domowych deklarujących selektywny sposób gromadzenia odpadów komunalnych. Wykaz gospodarstw domowych deklarujących selektywny sposób gromadzenia odpadów komunalnych Zamawiający przekaże Wykonawcy. W sytuacji zwiększenia liczby lub wielkości gospodarstw domowych deklarujących selektywny sposób gromadzenia odpadów komunalnych, w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany będzie do dostarczenia worków gospodarstwom domowym deklarującym selektywny sposób gromadzenia odpadów komunalnych w terminie 7 dni od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. W trakcie realizacji zamówienia pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych - szkła, pozostają własnością Wykonawcy. Wykonawca, w terminie 14 dni od daty zakończenia realizacji zamówienia, zobowiązany jest na własny koszt odebrać pojemniki z nieruchomości, na których były one posadowione, 2.1. odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w budynkach jednorodzinnych i zabudowie zagrodowe, 2.1.1. niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod odpadu 20 03 01), a) niesegregowane odpady komunalne odbierane będą z pojemników o pojemności 120 l lub 240 l, b) odbiór niesegregowanych odpadów komunalnych następował będzie z drogi publicznej bezpośrednio sprzed nieruchomości zamieszkałej, c) właściciel nieruchomości zobowiązany jest udostępnić pojemnik przeznaczony do zbiórki odpadów komunalnych zmieszanych, na czas odbierania tych odpadów, w szczególności poprzez wystawienie go przed posesję w sposób umożliwiający jego swobodny odbiór z drogi publicznej, d) częstotliwość wywozu, w przypadku odbioru odpadów komunalnych zmieszanych od właścicieli nieruchomości, na której zamieszkują mieszkańcy, raz w miesiącu, zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym i zaakceptowanym przez Zamawiającego, e) realizacja reklamacji - w ciągu 48 godzin od otrzymania zawiadomienia faksem lub e-mailem od Zamawiającego; załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić - faks nr 236631051 wew. 34 lub e-mail: ugnaruszewo@vip.wp.pl, f) obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwienia zgodnie z przepisami obowiązującego prawa i zasadą bliskości (art. 20 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach), oraz przedstawienie Zamawiającemu jeden raz na miesiąc (wraz z fakturą za wykonaną usługę) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów, g) obowiązkiem Wykonawcy będzie porządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników w trakcie realizacji usługi odbioru zmieszanych odpadów komunalnych 2.1.2 selektywnie zebrane odpady komunalne (odpady segregowane) (kody 15.01.07, 20.01.02) a) odbiór selektywnie zebranych odpadów komunalnych - szkła - z nieruchomości zabudowanych budynkami jednorodzinnymi lub w zabudowie zagrodowej odbywać się będzie w systemie workowym b) wprowadza się na odbiór szkła worki koloru zielonego c) worki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (dla mieszkańców przystępujących do segregacji, na wymianę, w ramach reklamacji) zapewnia Wykonawca w ilości umożliwiającej odbiór każdej ilości zgromadzonego szkła d) worki powinny posiadać następujące parametry - materiał - folia polietylenowa LDPE lub HDPE o grubości dostosowanej do ilości i rodzajów odpadów, uniemożliwiającej rozerwanie się worka - oznakowanie - worki muszą być opatrzone nadrukowaną informacją na jaki rodzaj odpadu są przeznaczone- minimalna pojemność worka 35 L e)odbiór selektywnie zbieranego szkła następował będzie z drogi publicznej, bezpośrednio sprzed nieruchomości zamieszkałej f)właściciel nieruchomości zobowiązany jest udostępnić worki przeznaczone do zbiórki odpadów komunalnych, na czas odbierania tych odpadów, w szczególności poprzez ich wystawienie przed posesję w sposób umożliwiający ich swobodny odbiór z drogi publicznej g)częstotliwość wywozu selektywnie zbieranych odpadów komunalnych - szkła - następować będzie raz na kwartał zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym i zaakceptowanym przez Zamawiającego h)realizacja reklamacji - w ciągu 48 godzin od otrzymania zawiadomienia faksem lub e-mailem od Zamawiającego; załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić - faks nr 236631051 wew. 34 lub e-mail: ugnaruszewo@vip.wp.pl i)obowiązkiem wykonawcy będzie zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu (raz w miesiącu wraz z fakturą za wykonaną usługę) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. Odpady powinny być kierowane zgodnie z zasadą bliskości do najbliżej położonej instalacji odzysku odpadów, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy o odpadach j)obowiązkiem Wykonawcy będzie porządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z worków w trakcie realizacji usługi odbioru selektywni zbieranych odpadów komunalnych 2.2 Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w zabudowie wielorodzinnej 2.2.1 niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod odpadu 20 03 01) a) niesegregowane odpady komunalne odbierane będą z kontenerów o pojemności 6,5 m 3, tzw. kontenery KP7 posadowionych na terenie spółdzielni mieszkaniowej Żurawianka w Nacpolsku, w ilości dwie sztuki, b) częstotliwość wywozu, w przypadku odpadów komunalnych niesegregowanych odbieranych z nieruchomości zamieszkałych zabudowanych budynkami wielorodzinnymi - po zapełnieniu pojemnika, w ciągu 24 godziny od zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności odbioru c) odbiór odpadów z kontenerów polegać będzie na wywozie i opróżnieniu ww. kontenerów oraz posprzątaniu wokół nich, w przypadku, gdy zajdzie taka potrzeba d)realizacja reklamacji - w ciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia faksem lub e-mailem od Zamawiającego; załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić - faks nr 236631051 wew. 34 lub e-mail: ugnaruszewo@vip.wp.pl e)obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwienia zgodnie z przepisami obowiązującego prawa i zasadą bliskości (art. 20 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach ), oraz przedstawienie Zamawiającemu jeden raz na miesiąc (wraz z fakturą za wykonaną usługę) dowodów potwierdzających te czynności, tj. karty przekazania odpadów f)obowiązkiem Wykonawcy będzie również: porządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z kontenerów w trakcie realizacji usługi odbioru odpadów komunalnych 2.2.2 selektywnie zebrane odpady komunalne (odpady segregowane) (kody 15.01.07, 20.01.02) a) selektywnie zebrane odpady komunalne - szkło - odbierane będą z jednego pojemnika typu dzwon, o pojemności min. 1500 L posadowionego na terenie spółdzielni mieszkaniowej Żurawianka w Nacpolsku b) częstotliwość wywozu, w przypadku odpadów komunalnych zbieranych selektywnie - szkła - odbieranych z nieruchomości zamieszkałych zabudowanych budynkami wielorodzinnymi - po zapełnieniu pojemnika, w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności odbioru, c) odbiór odpadów z pojemnika polegać będzie na opróżnieniu ww. pojemnika oraz posprzątaniu wokół niego, w przypadku, gdy zajdzie taka potrzeba d) realizacja reklamacji - w ciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia faksem lub e-mailem od Zamawiającego; załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić - faks nr 236631051 wew. 34 lub e-mail: ugnaruszewo@vip.wp.pl e) obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu (raz w miesiącu wraz z fakturą za wykonaną usługę) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. Odpady powinny być kierowane zgodnie z zasadą bliskości do najbliżej położonej instalacji odzysku odpadów, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy o odpadach f) obowiązkiem Wykonawcy będzie również: porządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z kontenerów w trakcie realizacji usługi odbioru odpadów komunalnych 2.3 Wykonawca zobowiązany jest do posiadania wdrożonego systemu zarządzania jakością i zarządzania środowiskiem 2.3.Obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zamówienia 2.3.1 niezwłocznie po podpisaniu umowy Zamawiający dostarczy Wykonawcy szczegółowy wykaz adresów nieruchomości objętych umową odbioru odpadów komunalnych, z wyszczególnieniem nieruchomości, na których prowadzona jest selektywna zbiórka odpadów komunalnych,2.3.2 Wykonawca zobowiązany jest sporządzić harmonogram (w formie papierowej i elektronicznej), o którym mowa w pkt 1.1.4, 1.1.6, 2.1.1 d) i 2.1.2 g), na cały okres trwania umowy, który winien być uzgodniony i zaakceptowany przez Zamawiającego. Harmonogram Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu do akceptacji najpóźniej w dniu 1 lipca 2013 roku., 2.3.3. Każdorazowa zmiana harmonogramu odbioru odpadów komunalnych wymaga akceptacji ze strony Zamawiającego. Zaktualizowany harmonogram sporządza Wykonawca. Zmiany zaczynają obowiązywać w terminie 7 dni od dnia zaakceptowania harmonogramu przez Zamawiającego. 2.3.4 Wykonawca odpowiada za informowanie mieszkańców o zasadach i terminach odbierania odpadów komunalnych. W tym celu Wykonawca dostarcza harmonogram odbioru odpadów komunalnych wszystkim mieszkańcom objętym systemem gospodarowania odpadami. Dodatkowo Wykonawca dostarcza harmonogram Zamawiającemu celem opublikowania na stronie internetowej Urzędu Gminy w Naruszewie, oraz tablicach ogłoszeń na terenie Gminy Naruszewo. 2.3.5 Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Wykonawca powinien realizować w dni powszednie w godzinach 800-1800 przy czym właściciele nieruchomości zobowiązani są wystawić pojemniki i worki do godz. 8.00, w dniu przewidzianym w harmonogramie odbioru. 2.3.6.W przypadku niemożności odbioru odpadów komunalnych, na skutek okoliczności zaistniałych po stronie Wykonawcy, w terminie wynikającym z harmonogramu, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. Odbiór odpadów nastąpi najpóźniej w dniu roboczym następującym po dniu w którym odebranie nie było możliwe. 2.3.7.W przypadku niemożności odbioru odpadów komunalnych w terminie wynikającym z harmonogramu, na skutek siły wyższej, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. Odbiór odpadów nastąpi najpóźniej w terminie 5 dni roboczych od daty ustania przesłanek, z powodu których odbiór odpadów nie był możliwy. 2.3.8 Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu kwartalnych sprawozdań, zgodnych z przepisem art. 9n ust.1-3 z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 391). 2.3.9 Odpady zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Naruszewo Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować (poddać odzyskowi lub unieszkodliwieniu) zgodnie z obowiązującym prawem i zasadą bliskości (art. 20 ustawy z dn. 14.12.2012 r. o odpadach), w tym zmieszane odpady komunalne, odpady ulegające biodegradacji oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania zagospodarować zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami dla Mazowsza, w tym wymaganiami ochrony środowiska, poza terenem gminy Naruszewo. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie przedstawiać Zamawiającemu jeden raz na miesiąc (wraz z fakturami za wykonanie usług) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. kart przekazania odpadów. 2.3.10 Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania podczas trwania umowy przepisów prawnych, a w szczególności: a) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21), b) ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t .j. Dz. U. z 2012 r. poz. 391 ze zm.), c) uchwały Rady Gminy w Naruszewie w sprawie regulaminu utrzymania czystości porządku na terenie Gminy Naruszewo, d) Uchwały Rady Gminy w Naruszewie w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych, na których zamieszkują mieszkańcy i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi, e) Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Mazowieckiego nr 211.12 z dnia 22.10.2012 roku w sprawie uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012- 2017 z uwzględnieniem lat 2018-2023 z załącznikami. 2.3.11 Wykonawca odpowiedzialny jest za osiąganie poziomów odzysku odpadów komunalnych z uwzględnieniem poziomów odzysku wskazanych w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U z 2012r., poz. 391), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 roku w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U z 2012r., poz. 645), oraz Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U z 2012r. poz. 676). Przez poziom odzysku Zamawiający rozumie osiąganie poziomów odzysku odpadów komunalnych wskazanych w art. 3b w ustawie z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (zwana dalej: Ustawą) oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, wskazanych w art. 3c Ustawy. Pojęcie odzysk i recykling rozumie się w brzmieniu nadanym w przepisie art. 3 ust. 1 pk.t 14 i 23 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. 2013, poz. 21). 2.3.12 Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji potwierdzającej ilość odebranych odpadów komunalnych oraz wykonywanych tras przejazdu (na wypadek reklamacji lub ewentualnie innej potrzeby uzyskania przez Zamawiającego dodatkowych informacji).2.3.13 Wykonawca jest zobowiązany do weryfikowania prawidłowości prowadzonej segregacji. 2.3.14 Przed wykonaniem usługi odbioru odpadów od mieszkańców nieruchomości Wykonawca zobowiązany jest do kontroli odpadów i zgodności ich z przeznaczeniem pojemnika. Zgodnie z art. 9 f ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U z 2012 r., poz. 391 ze zm.) - w przypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania ich jako zmieszane odpady komunalne i niezwłocznego powiadamiania, o tym fakcie Zamawiającego. 2.3.15 Za zawinione szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich w trakcie wykonywania usługi odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 2.3.16 Reklamacje rozpatrywane będą w oparciu o zapisy systemu monitorowania pojazdów GPS oraz dokumentację fotograficzną miejsc odbioru.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej przedmiotem zamówienia działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Wykonawca wykaże, że posiada:1. aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 391 ze zm.) prowadzonego przez Wójta Gminy Naruszewo w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości; 2.aktualne zezwolenie starosty na zbieranie i transport odpadów komunalnych z uwzględnieniem odpadów niebezpiecznych lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2013 r. poz. 21),3. wpisu do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, na podstawie przepisu art. 6 pkt 2 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2005 Nr 180, poz. 1495 ze zm.) w związku z art. 235 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21) lub do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21), 4.aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych, o którym mowa w art. 26 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 ze zm.) lub promesę zawarcia umowy potwierdzającą zobowiązanie przyjmowania odpadów komunalnych od Wykonawcy przez przedsiębiorcę posiadającego ww. zezwolenie, wraz z tym zezwoleniem lub zezwolenie na zbieranie odpadów i na przetwarzanie odpadów, o którym mowa w art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21). Miejsca odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, o których mowa wyżej powinny spełniać warunki określone w obowiązujących przepisach, 5.aktualne pozwolenie na wytwarzanie odpadów z uwzględnieniem ich odzysku dla instalacji sortowni odpadów komunalnych zbieranych selektywnie, które powstają w związku z eksploatacją instalacji, o którym mowa w art. 17 ust. 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (jt. Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 ze zm.) w związku z art. 231 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21) lub pozwolenie na wytwarzanie odpadów, o którym mowa w art. 180a pkt 2 ustawy z dnia z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 ze zm.) lub promesę zawarcia umowy pomiędzy Wykonawcą a podmiotem posiadającym ww. pozwolenie (na podstawie, której Wykonawca będzie przekazywał do odzysku lub unieszkodliwiania odpady) wraz z tym pozwoleniem wystawionym na ww. podmiot. Zezwolenie musi obejmować co najmniej odzysk odpadów, dla których wymagane jest uzyskanie poziomów odzysku określonych w art. 3b ustawy z dnia 13 wrześnie 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. 2012 r., poz. 391 ze zm. Zezwolenie musi również obejmować wytwarzanie odpadów, które powstaną w wyniku prowadzenia odzysku ww. odpadów, np.: frakcja posortownicza, Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia, tj. złożone prawidłowo oświadczenie żądane przez Zamawiającego - spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp - nie spełnia warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: w celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający żąda wykonania, a w przypadku świadczenia okresowego lub ciągłego również wykonywania, co najmniej jednej usługi odbioru odpadów komunalnych o masie łącznej min. 1,5 tyś Mg na rzecz właścicieli nieruchomości, w sposób ciągły, przez okres minimum 12 miesięcy, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (Załącznik Nr 4 do SIWZ).Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie badania złożonych dokumentów, tj. złożone prawidłowo dokumenty żądane przez Zamawiającego - spełniają warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp - nie spełniają warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Warunek będzie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca dołączy do oferty wykaz narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz informacją o podstawie dysponowania tym zasobami oraz wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w tym: a) dysponowanie co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, a także co najmniej jednym pojazdem specjalnym przystosowanym do odbioru odpadów komunalnych z możliwością wjazdu na drogi gminne o szerokości od 2,4 m do 3,0 m i masie własnej do 5t. spełniającymi wymagania techniczne określone przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz przepisami Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. (Załącznik Nr 5 do SIWZ). Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie badania złożonych dokumentów, tj. złożone prawidłowo dokumenty żądane przez Zamawiającego - spełniają warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp - nie spełniają warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Warunek będzie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca dołączy do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakres wykonywanych czynności wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. (Załącznik nr 6 do SIWZ). Wykonawca wykaże, że dysponuje: - dwiema osobami z wykształceniem wyższym w kierunku ochrona środowiska, które będą pełnić nadzór nad realizacją umowy, - pięć osób z uprawnieniami do prowadzenia pojazdów ciężarowych, w tym dwie osoby z uprawnieniami na urządzenia HDS. Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie badania złożonych dokumentów, tj. złożone prawidłowo dokumenty żądane przez Zamawiającego - spełniają warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp - nie spełniają warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną sumę gwarancyjną ubezpieczenia 500.000,00 (pięćset tysięcy) złotych. Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie badania złożonego dokumentu, tj. złożony prawidłowo dokument żądany przez Zamawiającego - spełnia warunek, nie złożony z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp - nie spełnia warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, jeżeli zamawiający wskazują środki zarządzania środowiskiem, które wykonawca będzie stosował podczas realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi, odwołując się do systemu zarządzania środowiskiem i audytu (EMAS) lub norm zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugnaruszewo.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Naruszewo, Naruszewo 19 A, 09 - 152 Naruszewo,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Naruszewo, Naruszewo 19 A, 09-152 Naruszewo, powiat płoński, woj. mazowieckie, pokój nr 3 (sekretariat urzędu).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.