eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Naruszewo › Świadczenie usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Naruszewo.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-11

Naruszewo: Świadczenie usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Naruszewo.
Numer ogłoszenia: 107121 - 2013; data zamieszczenia: 11.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 79777 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Naruszewo, Naruszewo 19A, 09-152 Naruszewo, woj. mazowieckie, tel. 23 663 10 51, faks 23 663 10 51 wew. 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Naruszewo..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie Gminy Naruszewo, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 ze zm.), z zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Mazowieckiego nr 211.12 z dnia 22 października 2012 roku w sprawie uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012- 2017 z uwzględnieniem lat 2018-2023 z załącznikami, zapisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Naruszewo, przyjętego uchwałą Rady Gminy w Naruszewie nr XXIV.144.2012 z dnia 17 grudnia 2012 roku w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Naruszewo, oraz Uchwałą Nr XXVII.167.2013 Rady Gminy w Naruszewie z dnia 15 marca 2013 roku w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi 1.1 Zakres prac obejmuje 1.1.1 odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w tym 1) odbieranie odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) (kod odpadu 20 03 01) a) w ilości do 120 litrów miesięcznie, od gospodarstw domowych rozumianych jako zespół osób spokrewnionych lub niespokrewnionych, mieszkających razem na danej nieruchomości i wspólnie utrzymujących się, liczących nie więcej niż dwie osoby, b) w ilości do 240 litrów miesięcznie, od gospodarstw domowych rozumianych jako zespół osób spokrewnionych lub niespokrewnionych, mieszkających razem na danej nieruchomości i wspólnie utrzymujących się, liczących więcej niż dwie osoby, 2) odbieranie odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny wyselekcjonowane szkło w każdej ilości 1.1.2 odbieranie, z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych usytuowanego w Naruszewie, po ich dostarczeniu przez mieszkańców na własny koszt, każdej ilości odpadów komunalnych a)wielkogabarytowych i mebli (kod 20.03.07) z jednego kontenera o pojemności 6,5 m3, tzw. kontener KP7) b)rozbiórkowych i budowlanych (kod 17.01.01, 17.02.03, 17.02.04, 17.02.07, 17.01.80, 17.01.82) z jednego kontenera o pojemności 6,5 m3, tzw. kontener KP7 c)zielonych (kod 20 01 08, 20 02 01, 20 02 03 ) z jednego pojemnika na odpady komunalne o pojemności 1100 L d)metalu (kod 15.01.04, 20.01.40)- z jednego pojemnika na odpady komunalne o pojemności 1100 L e)papieru (kod 15.01.01, 20.01.01) z jednego pojemnika typu dzwon o pojemności min. 1500 L f)szkła (kod :15.01.07, 20.01.02) z jednego pojemnika typu dzwon, o pojemności min. 1500 L g)plastiku (kod odpadu: 15.01.02, 15.01.05, 20.01.39) - z jednego pojemnika typu dzwon o pojemności min. 1500 L, albo z jednego pojemnika siatkowego o pojemności min.1500 L z zachowaniem następującej kolorystyki- pojemnik niebieski z napisem papier do odpadów z papieru i tektury- pojemnik zielony z napisem szkło do odpadów ze szkła- pojemnik żółty z napisem plastik do odpadów z tworzyw sztucznych 1.1.3 odbieranie z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych usytuowanego w Nacpolsku, po ich dostarczeniu przez mieszkańców na własny koszt, każdej ilości odpadów komunalnych, a) wielkogabarytowych i mebli (kod 20.03.07) - z jednego kontenera o pojemności 6,5 m3, tzw. kontener KP7), b) rozbiórkowych i budowlanych (kod 17.01.01, 17.02.03, 17.02.04, 17.02.07, 17.01.80, 17.01.82) z jednego kontenera o pojemności 6,5 m3, tzw. kontener KP7, c) zielonych (kod 20 01 08, 20 02 01, 20 02 03 ) - z jednego pojemnika na odpady komunalne o pojemności 1100 L, d) papieru (kod 15.01.01, 20.01.01) - z jednego pojemnika typu dzwon o pojemności min1500 L, e) plastiku (kod odpadu: 15.01.02, 15.01.05, 20.01.39) - z jednego pojemnika typu dzwon o pojemności min. 1500 L, albo z jednego pojemnika siatkowego o pojemności min. 1500 L, f) szkła (kod :15.01.07, 20.01.02) - z jednego pojemnika typu dzwon, o pojemności min. 1500 L z zachowaniem następującej kolorystyki- pojemnik niebieski z napisem papier do odpadów z papieru i tektury- pojemnik żółty z napisem plastik do odpadów z tworzyw sztucznych- pojemnik zielony z napisem szkło do odpadów ze szkła, 1.1.4 częstotliwość odbioru odpadów z punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych, o których mowa w pkt 1.1.2 i 1.1.3 - po zapełnieniu kontenera lub pojemnika, w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego do Wykonawcy konieczności odbioru, 1.1.5 odbieranie z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych usytuowanego w Naruszewie, po ich dostarczeniu przez mieszkańców na własny koszt, każdej ilości odpadów komunalnych a)niebezpiecznych powstających na nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy, w szczególności, - resztki farb, lakierów, klejów, żywic, środków do konserwacji i ochrony drewna oraz opakowania po nich (kod: 20.01.27, 20.01.28,15.01.10, 15.01.11) - z pojemników o pojemności 240 L, - rozpuszczalniki, środki czyszczące, substancje do wywabiania plam i opakowania po nich; (kod: 20.01.13, 20.01.14, 20.01.15, 20.01.29, 20.01.30, 15.01.10, 15.01.11) - z pojemników o pojemności 240 L, - zbiorniki po aerozolach, pozostałości po domowych środkach dezynfekcji i dezynsekcji oraz opakowań po nich (kod: 15.01.10, 15.01.11) - z pojemników o pojemności 240 L, - środki ochrony roślin oraz opakowań po nich (kod: 20.01.19, 20.01.80, 15.01.10) - z pojemników o pojemności 240 L, - baterie i akumulatory (kod: 20.01.33, 20.01.34) - z pojemników o pojemności 240 L, - przepracowane oleje (kod: 20.01.26) - z pojemników 1000 L, -przeterminowane leki (kod: 20.01.31, 20.01.32) - z pojemników 240 L, - lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć (kod: 20.01.21)- z pojemników 240 L, - b) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego (kod: 20.01.23, 20.01.35, 20.01.36) z kontenerów o pojemności 6,5 m3, tzw. kontener KP7 c) zużytych opon (kod: 6.01.03) - z kontenerów o pojemności 6,5 m3, tzw. kontener KP7, 1.1.6 zbieranie i odbiór odpadów komunalnych, o których mowa w pkt 1.1.5, z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Naruszewie następować będzie raz na kwartał, w godz. 8.00 - 16.00, zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym i zaakceptowanym przez Zamawiającego, 1.1.7 punkty selektywnego zbierania odpadów komunalnych zlokalizowane będą w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego, 1.1.8 Zamawiający zapewni nadzór i obsługę fizyczną punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych, z zastrzeżeniem pkt 1.1.9, 1.1.9 nadzór i obsługę fizyczną punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Naruszewie, w zakresie zbierania i odbioru odpadów, o których mowa w pkt 1.1.5 zapewni Wykonawca, 1.1.10 Wykonawca w ramach realizacji zamówienia wyposaży na swój koszt do dnia 1 lipca 2013 roku nieruchomości zamieszkałe w pojemniki do gromadzenia odpadów komunalnych zmieszanych, które muszą odpowiadać wymogom określonym w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Naruszewo. Ilość i rodzaj pojemników będzie odpowiadała zapotrzebowaniu zgłoszonemu do Wykonawcy przez Zamawiającego i uzależniona będzie od rodzaju zabudowy oraz liczby i wielkości gospodarstw domowych usytuowanych na terenie Gminy Naruszewo. W sytuacji zmiany liczby lub wielkości gospodarstw domowych, w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany będzie do bieżącego dostosowywania ilości i rodzaju pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych zmieszanych do liczby i wielkości gospodarstw domowych usytuowanych na terenie Gminy Naruszewo, w terminie 7 dni od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. W trakcie realizacji zamówienia pojemniki pozostają własnością Wykonawcy. Wykonawca, w terminie 14 dni od daty zakończenia realizacji zamówienia, zobowiązany jest na własny koszt odebrać pojemniki z nieruchomości, na których były one posadowione, 1.1.11 Wykonawca w ramach realizacji zamówienia wyposaży na swój koszt do dnia 1 lipca 2013 roku punkty selektywnego zbierania odpadów komunalnych wymienione w pkt 1.1.2 i 1.1.3 w kontenery i pojemniki w ilości określonej w tychże punktach oraz zapewni obsługę w zakresie odbierania odpadów z punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych W trakcie realizacji zamówienia kontenery i pojemniki pozostają własnością Wykonawcy. Wykonawca, w terminie 14 dni od daty zakończenia realizacji zamówienia, zobowiązany jest na własny koszt odebrać pojemniki z nieruchomości, na których były one posadowione, 1.1.12 Wykonawca, w ramach realizacji zamówienia, raz na kwartał, w terminach określonych w pkt 1.1.6 wyposaży na swój koszt punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Naruszewie w kontenery i pojemniki do gromadzenia odpadów komunalnych, o których mowa w pkt 1.1.5, w liczbie umożliwiającej odbiór każdej ilości dostarczonych odpadów komunalnych oraz zapewni obsługę w zakresie odbierania odpadów z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w tym samym dniu roboczym, niezwłocznie po jego zamknięciu, 1.1.13 Wykonawca w ramach realizacji zamówienia wyposaży na swój koszt do dnia 1 lipca 2013 roku nieruchomości zamieszkałe, na których odpady komunalne będą gromadzone w sposób selektywny w worki lub pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych - szkła - na cały okres obowiązywania Umowy. Worki lub pojemniki muszą odpowiadać wymogom określonym w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Naruszewo. Ilość i rodzaj worków lub pojemników będzie odpowiadała zapotrzebowaniu zgłoszonemu do Wykonawcy przez Zamawiającego i uzależniona będzie od rodzaju zabudowy oraz liczby i wielkości gospodarstw domowych deklarujących selektywny sposób gromadzenia odpadów komunalnych. Wykaz gospodarstw domowych deklarujących selektywny sposób gromadzenia odpadów komunalnych Zamawiający przekaże Wykonawcy. W sytuacji zwiększenia liczby lub wielkości gospodarstw domowych deklarujących selektywny sposób gromadzenia odpadów komunalnych, w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany będzie do dostarczenia worków gospodarstwom domowym deklarującym selektywny sposób gromadzenia odpadów komunalnych w terminie 7 dni od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. W trakcie realizacji zamówienia pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych - szkła, pozostają własnością Wykonawcy. Wykonawca, w terminie 14 dni od daty zakończenia realizacji zamówienia, zobowiązany jest na własny koszt odebrać pojemniki z nieruchomości, na których były one posadowione, 2.1. odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w budynkach jednorodzinnych i zabudowie zagrodowe, 2.1.1. niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod odpadu 20 03 01), a) niesegregowane odpady komunalne odbierane będą z pojemników o pojemności 120 l lub 240 l, b) odbiór niesegregowanych odpadów komunalnych następował będzie z drogi publicznej bezpośrednio sprzed nieruchomości zamieszkałej, c) właściciel nieruchomości zobowiązany jest udostępnić pojemnik przeznaczony do zbiórki odpadów komunalnych zmieszanych, na czas odbierania tych odpadów, w szczególności poprzez wystawienie go przed posesję w sposób umożliwiający jego swobodny odbiór z drogi publicznej, d) częstotliwość wywozu, w przypadku odbioru odpadów komunalnych zmieszanych od właścicieli nieruchomości, na której zamieszkują mieszkańcy, raz w miesiącu, zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym i zaakceptowanym przez Zamawiającego, e) realizacja reklamacji - w ciągu 48 godzin od otrzymania zawiadomienia faksem lub e-mailem od Zamawiającego; załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić - faks nr 236631051 wew. 34 lub e-mail: ugnaruszewo@vip.wp.pl, f) obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwienia zgodnie z przepisami obowiązującego prawa i zasadą bliskości (art. 20 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach), oraz przedstawienie Zamawiającemu jeden raz na miesiąc (wraz z fakturą za wykonaną usługę) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów, g) obowiązkiem Wykonawcy będzie porządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników w trakcie realizacji usługi odbioru zmieszanych odpadów komunalnych 2.1.2 selektywnie zebrane odpady komunalne (odpady segregowane) (kody 15.01.07, 20.01.02) a) odbiór selektywnie zebranych odpadów komunalnych - szkła - z nieruchomości zabudowanych budynkami jednorodzinnymi lub w zabudowie zagrodowej odbywać się będzie w systemie workowym b) wprowadza się na odbiór szkła worki koloru zielonego c) worki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (dla mieszkańców przystępujących do segregacji, na wymianę, w ramach reklamacji) zapewnia Wykonawca w ilości umożliwiającej odbiór każdej ilości zgromadzonego szkła d) worki powinny posiadać następujące parametry - materiał - folia polietylenowa LDPE lub HDPE o grubości dostosowanej do ilości i rodzajów odpadów, uniemożliwiającej rozerwanie się worka - oznakowanie - worki muszą być opatrzone nadrukowaną informacją na jaki rodzaj odpadu są przeznaczone- minimalna pojemność worka 35 L e)odbiór selektywnie zbieranego szkła następował będzie z drogi publicznej, bezpośrednio sprzed nieruchomości zamieszkałej f)właściciel nieruchomości zobowiązany jest udostępnić worki przeznaczone do zbiórki odpadów komunalnych, na czas odbierania tych odpadów, w szczególności poprzez ich wystawienie przed posesję w sposób umożliwiający ich swobodny odbiór z drogi publicznej g)częstotliwość wywozu selektywnie zbieranych odpadów komunalnych - szkła - następować będzie raz na kwartał zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym i zaakceptowanym przez Zamawiającego h)realizacja reklamacji - w ciągu 48 godzin od otrzymania zawiadomienia faksem lub e-mailem od Zamawiającego; załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić - faks nr 236631051 wew. 34 lub e-mail: ugnaruszewo@vip.wp.pl i)obowiązkiem wykonawcy będzie zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu (raz w miesiącu wraz z fakturą za wykonaną usługę) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. Odpady powinny być kierowane zgodnie z zasadą bliskości do najbliżej położonej instalacji odzysku odpadów, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy o odpadach j)obowiązkiem Wykonawcy będzie porządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z worków w trakcie realizacji usługi odbioru selektywni zbieranych odpadów komunalnych 2.2 Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w zabudowie wielorodzinnej 2.2.1 niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod odpadu 20 03 01) a) niesegregowane odpady komunalne odbierane będą z kontenerów o pojemności 6,5 m 3, tzw. kontenery KP7 posadowionych na terenie spółdzielni mieszkaniowej Żurawianka w Nacpolsku, w ilości dwie sztuki, b) częstotliwość wywozu, w przypadku odpadów komunalnych niesegregowanych odbieranych z nieruchomości zamieszkałych zabudowanych budynkami wielorodzinnymi - po zapełnieniu pojemnika, w ciągu 24 godziny od zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności odbioru c) odbiór odpadów z kontenerów polegać będzie na wywozie i opróżnieniu ww. kontenerów oraz posprzątaniu wokół nich, w przypadku, gdy zajdzie taka potrzeba d)realizacja reklamacji - w ciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia faksem lub e-mailem od Zamawiającego; załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić - faks nr 236631051 wew. 34 lub e-mail: ugnaruszewo@vip.wp.pl e)obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwienia zgodnie z przepisami obowiązującego prawa i zasadą bliskości (art. 20 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach ), oraz przedstawienie Zamawiającemu jeden raz na miesiąc (wraz z fakturą za wykonaną usługę) dowodów potwierdzających te czynności, tj. karty przekazania odpadów f)obowiązkiem Wykonawcy będzie również: porządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z kontenerów w trakcie realizacji usługi odbioru odpadów komunalnych 2.2.2 selektywnie zebrane odpady komunalne (odpady segregowane) (kody 15.01.07, 20.01.02) a) selektywnie zebrane odpady komunalne - szkło - odbierane będą z jednego pojemnika typu dzwon, o pojemności min. 1500 L posadowionego na terenie spółdzielni mieszkaniowej Żurawianka w Nacpolsku b) częstotliwość wywozu, w przypadku odpadów komunalnych zbieranych selektywnie - szkła - odbieranych z nieruchomości zamieszkałych zabudowanych budynkami wielorodzinnymi - po zapełnieniu pojemnika, w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności odbioru, c) odbiór odpadów z pojemnika polegać będzie na opróżnieniu ww. pojemnika oraz posprzątaniu wokół niego, w przypadku, gdy zajdzie taka potrzeba d) realizacja reklamacji - w ciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia faksem lub e-mailem od Zamawiającego; załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić - faks nr 236631051 wew. 34 lub e-mail: ugnaruszewo@vip.wp.pl e) obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu (raz w miesiącu wraz z fakturą za wykonaną usługę) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. Odpady powinny być kierowane zgodnie z zasadą bliskości do najbliżej położonej instalacji odzysku odpadów, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy o odpadach f) obowiązkiem Wykonawcy będzie również: porządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z kontenerów w trakcie realizacji usługi odbioru odpadów komunalnych 2.3 Wykonawca zobowiązany jest do posiadania wdrożonego systemu zarządzania jakością i zarządzania środowiskiem 2.3.Obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zamówienia 2.3.1 niezwłocznie po podpisaniu umowy Zamawiający dostarczy Wykonawcy szczegółowy wykaz adresów nieruchomości objętych umową odbioru odpadów komunalnych, z wyszczególnieniem nieruchomości, na których prowadzona jest selektywna zbiórka odpadów komunalnych,2.3.2 Wykonawca zobowiązany jest sporządzić harmonogram (w formie papierowej i elektronicznej), o którym mowa w pkt 1.1.4, 1.1.6, 2.1.1 d) i 2.1.2 g), na cały okres trwania umowy, który winien być uzgodniony i zaakceptowany przez Zamawiającego. Harmonogram Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu do akceptacji najpóźniej w dniu 1 lipca 2013 roku., 2.3.3. Każdorazowa zmiana harmonogramu odbioru odpadów komunalnych wymaga akceptacji ze strony Zamawiającego. Zaktualizowany harmonogram sporządza Wykonawca. Zmiany zaczynają obowiązywać w terminie 7 dni od dnia zaakceptowania harmonogramu przez Zamawiającego. 2.3.4 Wykonawca odpowiada za informowanie mieszkańców o zasadach i terminach odbierania odpadów komunalnych. W tym celu Wykonawca dostarcza harmonogram odbioru odpadów komunalnych wszystkim mieszkańcom objętym systemem gospodarowania odpadami. Dodatkowo Wykonawca dostarcza harmonogram Zamawiającemu celem opublikowania na stronie internetowej Urzędu Gminy w Naruszewie, oraz tablicach ogłoszeń na terenie Gminy Naruszewo. 2.3.5 Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Wykonawca powinien realizować w dni powszednie w godzinach 800-1800 przy czym właściciele nieruchomości zobowiązani są wystawić pojemniki i worki do godz. 8.00, w dniu przewidzianym w harmonogramie odbioru. 2.3.6.W przypadku niemożności odbioru odpadów komunalnych, na skutek okoliczności zaistniałych po stronie Wykonawcy, w terminie wynikającym z harmonogramu, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. Odbiór odpadów nastąpi najpóźniej w dniu roboczym następującym po dniu w którym odebranie nie było możliwe. 2.3.7.W przypadku niemożności odbioru odpadów komunalnych w terminie wynikającym z harmonogramu, na skutek siły wyższej, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. Odbiór odpadów nastąpi najpóźniej w terminie 5 dni roboczych od daty ustania przesłanek, z powodu których odbiór odpadów nie był możliwy. 2.3.8 Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu kwartalnych sprawozdań, zgodnych z przepisem art. 9n ust.1-3 z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 391). 2.3.9 Odpady zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Naruszewo Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować (poddać odzyskowi lub unieszkodliwieniu) zgodnie z obowiązującym prawem i zasadą bliskości (art. 20 ustawy z dn. 14.12.2012 r. o odpadach), w tym zmieszane odpady komunalne, odpady ulegające biodegradacji oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania zagospodarować zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami dla Mazowsza, w tym wymaganiami ochrony środowiska, poza terenem gminy Naruszewo. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie przedstawiać Zamawiającemu jeden raz na miesiąc (wraz z fakturami za wykonanie usług) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. kart przekazania odpadów. 2.3.10 Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania podczas trwania umowy przepisów prawnych, a w szczególności: a) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21), b) ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t .j. Dz. U. z 2012 r. poz. 391 ze zm.), c) uchwały Rady Gminy w Naruszewie w sprawie regulaminu utrzymania czystości porządku na terenie Gminy Naruszewo, d) Uchwały Rady Gminy w Naruszewie w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych, na których zamieszkują mieszkańcy i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi, e) Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Mazowieckiego nr 211.12 z dnia 22.10.2012 roku w sprawie uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012- 2017 z uwzględnieniem lat 2018-2023 z załącznikami. 2.3.11 Wykonawca odpowiedzialny jest za osiąganie poziomów odzysku odpadów komunalnych z uwzględnieniem poziomów odzysku wskazanych w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U z 2012r., poz. 391), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 roku w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U z 2012r., poz. 645), oraz Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U z 2012r. poz. 676). Przez poziom odzysku Zamawiający rozumie osiąganie poziomów odzysku odpadów komunalnych wskazanych w art. 3b w ustawie z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (zwana dalej: Ustawą) oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, wskazanych w art. 3c Ustawy. Pojęcie odzysk i recykling rozumie się w brzmieniu nadanym w przepisie art. 3 ust. 1 pk.t 14 i 23 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. 2013, poz. 21). 2.3.12 Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji potwierdzającej ilość odebranych odpadów komunalnych oraz wykonywanych tras przejazdu (na wypadek reklamacji lub ewentualnie innej potrzeby uzyskania przez Zamawiającego dodatkowych informacji).2.3.13 Wykonawca jest zobowiązany do weryfikowania prawidłowości prowadzonej segregacji. 2.3.14 Przed wykonaniem usługi odbioru odpadów od mieszkańców nieruchomości Wykonawca zobowiązany jest do kontroli odpadów i zgodności ich z przeznaczeniem pojemnika. Zgodnie z art. 9 f ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U z 2012 r., poz. 391 ze zm.) - w przypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania ich jako zmieszane odpady komunalne i niezwłocznego powiadamiania, o tym fakcie Zamawiającego. 2.3.15 Za zawinione szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich w trakcie wykonywania usługi odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 2.3.16 Reklamacje rozpatrywane będą w oparciu o zapisy systemu monitorowania pojazdów GPS oraz dokumentację fotograficzną miejsc odbioru..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z.o.o., ul. Mickiewicza 4, 09-100 Płońsk, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 418128,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 467372,16

  • Oferta z najniższą ceną: 467372,16 / Oferta z najwyższą ceną: 539792,64

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.