eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ujazd › Rozbudowa drogi gminnej nr 105776 O ul. Europejska w m.Olszowa i Zimna Wódka

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-01-13

Ogłoszenie nr 7936 - 2017 z dnia 2017-01-13 r.

Ujazd: Rozbudowa drogi gminnej nr 105776 O ul. Europejska w m.Olszowa i Zimna Wódka
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ujazd, krajowy numer identyfikacyjny 53141329000000, ul. ul. Sławięcicka  19, 47143   Ujazd, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 0-77 4048750,4048757,4048757, e-mail umig@ujazd.pl, faks 0-77 4637081.
Adres strony internetowej (URL): www.ujazd.pl

Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.ujazd.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.ujazd.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.ujazd.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Oferty należy składać pod rygorem nieważności w formie pisemnej zgodnie z wymaganiami SIWZ.
Adres:
Gmina Ujazd, ul. Sławięcicka 19, 47-143 Ujazd


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa drogi gminnej nr 105776 O ul. Europejska w m.Olszowa i Zimna Wódka
Numer referencyjny: GT.271.2.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: I. "Budowa ronda na skrzyżowaniu ul. Europejskiej z ul. Amerykańską wraz z infrastrukturą techniczną na terenie Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Ujeździe"- uzyskano decyzję nr 2/16 z dnia 11.07.2016 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej i pozwolenie na budowę, decyzja nr 158/16 z dnia 01.06.2016 Zakres obejmuje rejon skrzyżowania ul. Europejskiej i ul. Amerykańskiej w Ujeździe gdzie przewiduje się: - budowę ronda jednopasowego, czterowlotowego - budowę ciągów pieszo-rowerowych - budowę zjazdów - budowę oświetlenia - budowę kanalizacji deszczowej - rozbiórkę konstrukcji nawierzchni istniejącego skrzyżowania - budowę rowów chłonno-odparowujących - wycinkę kolidujących drzew - wykonanie stałej organizacji ruchu *przełożenie i zabezpieczenie sieci gazowej - nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia Parametry techniczne ronda: ? średnica zewnętrzna ronda szerokości 42,00m ? jezdnia na rondzie szerokości 6,00m ? pierścień ronda szerokości 2,00m ? wloty jednopasowe szerokości 4,00m ? wyloty jednopasowe szerokości 4,50m ? promienie wyokrąglające na wlotach i wylotach R=16,00m Na wlotach do ronda oraz na wyspach dzielących pasy ruchu zaprojektowano przejścia dla pieszych szerokości 4,00m oraz przejazdy dla rowerów szerokości 2,50m Zakres rzeczowy obejmuje budowę ronda o ogólnej powierzchni 11030,00m2, w tym: ? jezdnia- 3635,00m2 ? ścieżka pieszo-rowerowa, pierścień ronda - 645,00m2 ? zieleń - 6750,00m2 Kanalizacja deszczowa Zakres rzeczowy obejmuje: - kolektory kanalizacji deszczowej z rur PP/PE SN8 śr.300 mm, 117,0 m - przykanaliki kanalizacji deszczowej z rur PP/PE SN8 śr. 200 mm, 76,5 m - studzienki rewizyjne ph 1000 mm betonowe, 4 szt. - studzienki ściekowe betonowe z wpustami ulicznymi, 12 szt. Oświetlenie drogowe Etap 3 - rejon projektowanego ronda oraz wlot wschodni do projektowanego ronda, na przedłużeniu ul. Europejskiej w kierunku wschodnim - w zakresie elektrycznym prace będą obejmowały: -budowę oświetlenia ww. projektowanego układu drogowego, -ułożenie wzdłuż zachodniego wlotu ul. Europejskiej i południowego wlotu ul. Amerykańskiej kabla zasilającego projektowane złącze ZK-5 na działce nr 22/8 Kanalizacja sanitarna - kanały sanitarne z rur z PVC SN8 śr. 200 mm, 53,0 m - studzienki inspekcyjne śr. 425 mm, 1 szt. Sieć wodociągowa - Przewody z rur PE SDR17 śr. 110 mm,70,5 m - Zasuwy żeliwne DN 100 mm, 1 szt - Zasuwy żeliwne DN 150 mm, 2 szt W tym etapie przedmiotem zamówienia jest także odcinek kanalizacji deszczowej, który uzyskał pozwolenie na budowę, decyzja nr 89/16 z dnia 31.03.2016 Na odc.kanału 2K3 należy wykonać separator oznaczony w projekcie jako: - Sep-3 Dw 1500 o przepływie 15/150 Sieć kanalizacji deszczowej -Rura żelbetowa Klasy A z uszczelką zintegrowaną Dz 800/90 L=127m -Rura żelbetowa Klasy A z uszczelką zintegrowaną Dz 300/55 L=25m Razem: 25+127=152 m Studnie kanalizacji deszczowej DN1500mm- typ centryczna -2szt. DN1200mm - typ centryczna -4 szt. DN1000mm- typ centryczna -1 szt. Separator koalescencyjny zintegrowany z osadnikiem i bypassem 150/150 DW 1500 - 1 kmpl. Odtworzenie nawierzchni - wykreślono- nie jest przedmiotem zamówienia II. "Budowa drogi na północ od ul. Europejskiej wraz z infrastrukturą techniczną na terenie Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Ujeździe - 1 etap" - uzyskano decyzję nr 3/16 z dnia 11.07.2016 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej i pozwolenie na budowę, decyzja nr 159/16 z dnia 01.09.2016 Zakresem opracowania objęto odcinek drogi długości 475,00m od skrzyżowania ul. Europejskiej i ul. Amerykańskiej w Ujeździe, gdzie przewiduje się: - budowę drogi długości 475,00m - budowę ciągu pieszo-rowerowego - budowę oświetlenia - budowę kanału technologicznego - budowę kanalizacji deszczowej - budowę rowów chłonno-odparowujących - wycinkę kolidujących drzew. Parametry techniczne drogi: - kategoria - gminna publiczna - obciążenie 115kN/oś - prędkość projektowa - Vp=40km/h - kategoria ruchu - KR3 - jezdnia szerokości 7,00m - lewostronny ciąg pieszo-rowerowy szerokości 2,50m Zestawienie powierzchni Zakres rzeczowy obejmuje budowę drogi gminnej publicznej o ogólnej powierzchni 8710,00m2, w tym: - jezdnia - 3685,00m2 - ścieżka pieszo-rowerowa i zjazdy- 1225,00m2 - zieleń - 3800,00m2 Kanalizacja deszczowa - kolektory kanalizacji deszczowej z rur PP/PE SN8 śr.300 mm, 252,5 m - przykanaliki kanalizacji deszczowej z rur PP/PE SN8 śr. 200 mm, 93,0 m - studzienki rewizyjne ph 1000 mm betonowe, 7 szt. - studzienki ściekowe betonowe z wpustami ulicznymi, 15 szt. Kanał technologiczny Projektuje się kanał dwuotworowy z studniami SK 1. Całkowita długość kanalizacji kablowej 439m. Kanalizacja sanitarna i sieć wodociągowa Kanalizacja sanitarna: - kanały sanitarne z rur z PVC SN8 śr. 200 mm, 394,0 m - przewód tłoczny z rur PE100 SDR17 śr.110 mm, 179,5 m - studzienki rewizyjne ph 1000 mm betonowe, 3 szt. - studzienki inspekcyjne śr. 425 mm, 7 szt. Sieć wodociągowa: - Przewody z rur PE SDR17 śr. 110 mm, 430,5 m - Zasuwy żeliwne DN 80 mm, 1 szt. - Hydranty nadziemne DN 80 mm, 4 szt. III. "Przebudowa drogi gminnej zbiorczej nr 105776 O - ul. Europejska w Olszowej - wykonanie czterech zatok autobusowych, chodnika oraz odcinka ciągu pieszo-rowerowego" - obejmuje zgłoszenie robót nr UA.6743.287.2016.IS z dnia 27.07.2016 r. W zakres przebudowy drogi wchodzi: - wykonanie zatoki autobusowej po prawej stronie ul. Europejskiej przed skrzyżowaniem z ul. Irlandzką, - wykonanie zatoki autobusowej po prawej stronie ul. Europejskiej za skrzyżowaniem z ul. Niemiecką, - wykonanie zatoki autobusowej i chodnika po lewej stronie ul. Europejskiej przed skrzyżowaniem z ul. Angielską , - wykonanie zatoki autobusowej po prawej stronie ul. Europejskiej przed drogą wjazdową do zakładu FM, - wykonanie ciągu pieszo-rowerowego po prawej stronie ul. Europejskiej na odcinku od ul. Angielskiej do drogi położonej na działce nr 116/9. Zestawienie powierzchni: - powierzchnia zatok autobusowych - 471,00 m2 - powierzchnia ciągu pieszo-rowerowego z betonu asfaltowego - 1578,50 m2 - powierzchnia chodników z kostki betonowej - 388,00 m2 IV. "Przebudowa odcinka drogi gminnej zbiorczej nr 105776 O - ul. Europejska w Olszowej" - obejmuje zgłoszenie robót nr UA.6743.379.2015 z dnia 31.08.2015 r. Przedmiotem opracowania jest przebudowa drogi gminnej zbiorczej nr 105776 O - ul. Europejska w Olszowej na odcinku od km 1+398 do km 2+135 W zakres przebudowy drogi wchodzi: - rozbiórka istniejącej nawierzchni z kostki betonowej, - wykonanie stabilizacji cementem istniejącej podbudowy, - wykonanie podbudowy z masy asfaltobetonowej, - wykonanie nawierzchni z masy asfaltobetonowej. Zestawienie powierzchni: - długość drogi - 737,00 m - jezdnia drogi z masy asfaltobetonowej - 5403,09 m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: zamieszczone na stronie internetowej www.ujazd.pl , stanowiące integralną część SIWZ, projekty budowlane i wykonawcze- TOM IV, istotne postanowienia umowy, wraz z załącznikami.

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 29/09/2017


II.9) Informacje dodatkowe: Wykonawca zobowiązuje się do wykonania całego przedmiotu umowy (łącznie z uzyskaniem decyzji dopuszczającej obiekt do użytkowania) do dnia 29.09.2017 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: a) Wykonawca musi wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 4,0 mln PLN w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert b) Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 4,0 mln PLN.
Informacje dodatkowe W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - warunek określony w ppkt 2) a) wykonawcy musza spełniać łącznie - warunek określony w ppkt 2.b) musi spełniać jeden z Wykonawców samodzielnie,
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - co najmniej 2 zadań (co najmniej 2 umowy), które obejmowały swoim zakresem budowę, przebudowę lub rozbudowę drogi o nawierzchni bitumicznej na kwotę min 3.000.000,00 zł każda, z zastrzeżeniem, że co najmniej 1 z tych zadań obejmowało swoim zakresem budowę lub przebudowę drogi o nawierzchni bitumicznej wraz z budową chodnika, budowę kanalizacją burzowej kolektorem zamkniętym, budową oświetlenia ulicznego oraz budową lub przebudową skrzyżowania; oraz - co najmniej 1 zadanie (co najmniej 1 umowę), które obejmowało swym zakresem budowę kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na kwotę min 200.000,00 zł. Powyższy warunek musi zostać spełniony łącznie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy , w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert ; b) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w pkt 7.2.2b SIWZ; c) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane , z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; d) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- zgodnie z pkt.7.2.3 b) SIWZ Uwaga : w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy załączyć zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 10.2. SIWZ (propozycja zobowiązania - formularz 3.4 )
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie na formularzu 3.3 zamieszczonym w Rozdziale 3 Tomu I SIWZ o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Rozdziale 3 Tomu I SIWZ (Formularz 3.3.). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, oraz o których mowa w pkt 8.2.2. SIWZ , natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 7.2. SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt. 9.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt. 9.3. SIWZ składa każdy z Wykonawców. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 9.7., -szczegółowy opis zawiera SIWZ pkt.11 i 12

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 86 000,00 zł (słownie złotych: osiemdziesiąt sześć tysięcy i 0/100 zł)


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
gwarancja40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w zakresie i na warunkach określonych w istotnych postanowieniach umowy §15 będących załącznikiem SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 30/01/2017, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.