eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ujazd › "Rozbudowa drogi gminnej nr 105776 O ul. Europejska w m.Olszowa i Zimna Wódka oraz budowa drogi wraz z infrastrukturą towarzyszącą na dz.nr 30/1 obręb Zimna Wódka i dz.nr 301 obręb Olszowa wraz z wodociągiem i kanalizacją sanitarną w SAG Zimna Wódka"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-22

Ogłoszenie nr 29531 - 2017 z dnia 2017-02-22 r.

Ujazd: "Rozbudowa drogi gminnej nr 105776 O ul. Europejska w m.Olszowa i Zimna Wódka oraz budowa drogi wraz z infrastrukturą towarzyszącą na dz.nr 30/1 obręb Zimna Wódka i dz.nr 301 obręb Olszowa wraz z wodociągiem i kanalizacją sanitarną w SAG Zimna Wódka"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 7936


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 9811


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ujazd, krajowy numer identyfikacyjny 53141329000000, ul. ul. Sławięcicka  19, 47143   Ujazd, państwo Polska, woj. opolskie, tel. 0-77 4048750,4048757,4048757, faks 0-77 4637081, e-mail umig@ujazd.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ujazd.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Rozbudowa drogi gminnej nr 105776 O ul. Europejska w m.Olszowa i Zimna Wódka oraz budowa drogi wraz z infrastrukturą towarzyszącą na dz.nr 30/1 obręb Zimna Wódka i dz.nr 301 obręb Olszowa wraz z wodociągiem i kanalizacją sanitarną w SAG Zimna Wódka"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

GT.271.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. "Budowa ronda na skrzyżowaniu ul. Europejskiej z ul. Amerykańską wraz z infrastrukturą techniczną na terenie Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Ujeździe"- uzyskano decyzję nr 2/16 z dnia 11.07.2016 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej i pozwolenie na budowę,decyzja nr 158/16 z dnia 01.06.2016 Zakres obejmuje rejon skrzyżowania ul. Europejskiej i ul. Amerykańskiej w Ujeździe gdzie przewiduje się: - budowę ronda jednopasowego, czterowlotowego - budowę ciągów pieszo-rowerowych - budowę zjazdów - budowę oświetlenia - budowę kanalizacji deszczowej - rozbiórkę konstrukcji nawierzchni istniejącego skrzyżowania - budowę rowów chłonno-odparowujących - wycinkę kolidujących drzew - wykonanie stałej organizacji ruchu Parametry techniczne ronda: ? średnica zewnętrzna ronda szerokości 42,00m ? jezdnia na rondzie szerokości 6,00m ? pierścień ronda szerokości 2,00m ? wloty jednopasowe szerokości 4,00m ? wyloty jednopasowe szerokości 4,50m ? promienie wyokrąglające na wlotach i wylotach R=16,00m ? Na wlotach do ronda oraz na wyspach dzielących pasy ruchu zaprojektowano przejścia dla pieszych szerokości 4,00m oraz przejazdy dla rowerów szerokości 2,50m Konstrukcja nawierzchni wyspy środkowej i pierścienia ronda 14,00cm - kostka granitowa nieregularna 14x14cm spoinowana zaprawą cementową- piaskową 1:4 5,00cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 20,00cm - podbudowa zasadnicza z betonu cementowego C16/20 20,00cm - podbudowa pomocnicza z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 stabilizowanej mechanicznie 20,00cm - warstwa ulepszonego podłoża z mieszanki związanej cementem klasy C1,5/2,0 Konstrukcja nawierzchni wyspy dzielącej pasy ruchu 8,00cm - betonowa kostka 10x20cm, koloru szarego 3,00cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 37,00cm - podbudowa z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 stabilizowanej mechanicznie 20,00cm - warstwa ulepszonego podłoża z mieszanki związanej cementem klasy C1,5/2,0 Konstrukcja nawierzchni jezdni 5,00cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 6,00cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC WMS 16W PMB 25/55-60 7,00cm - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC 22P 35/50 30,00cm - podbudowa pomocnicza z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 stabilizowanej mechanicznie 20,00cm - warstwa ulepszonego podłoża z mieszanki związanej cementem klasy C1,5/2,0 Konstrukcja nawierzchni zjazdów na pola 5,00cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 6,00cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC WMS 16W PMB 25/55-60 30,00cm - podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 stabilizowanej mechanicznie 20,00cm - warstwa ulepszonego podłoża z mieszanki związanej cementem klasy C1,5/2,0 Konstrukcja nawierzchni ścieżki pieszo-rowerowej 3,00cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 8S 5,00cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W 20,00cm - podbudowa z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 stabilizowanej mechanicznie 15,00cm - warstwa ulepszonego podłoża z mieszanki związanej cementem klasy C1,5/2,0 Krawężniki krawężniki granitowe 25x30x100cm wyniesione 10cm nad krawędź pierścienia na styku z wyspą środkową ronda, krawężniki granitowe 20x30x100cm wyniesione 12cm nad krawędź jezdni ronda, krawężniki granitowe 20x22x100cm wyniesione 2cm nad krawędź jezdni ronda przy pierścieniu, przejścia dla pieszych i 1cm przy przejazdach dla rowerzystów, krawężniki betonowe 20x22x100cm wyniesione 4cm na zjazdach na pola, krawężniki betonowe 20x30x100cm wyniesione 12cm nad krawędź jezdni poza obszarem ronda. Krawężniki należy ułożyć na ławie betonowej z oporem z betonu C-16/20 Obrzeża Obrzeża zaprojektowano jako betonowe o wymiarach 8x30x100cm na ławie betonowej z oporem z betonu C-16/20. Pobocza gruntowe Pobocza gruntowe zaprojektowano o spadku jednostronnym i=6%. Zieleń Na powierzchniach znajdujących się w liniach rozgraniczenia pasa drogowego oraz na skarpach i przeciwskarpach zaprojektowano zieleń niską poprzez usypanie warstwy humusu grubości 10,00cm, obsianie trawą i zwałowaniu. Odwodnienie Odwodnienie powierzchni jezdni i ścieżki pieszo-rowerowej przewidziano powierzchniowo poprzez projektowane wpusty uliczne do projektowanej kanalizacji deszczowej oraz do projektowanych rowów chłonno-odparowujących Zestawienie powierzchni Zakres rzeczowy obejmuje budowę ronda o ogólnej powierzchni 11030,00m2, w tym: ? jezdnia 3635,00m2 ? ścieżka pieszo-rowerowa, pierścień ronda 645,00m2 ? zieleń 6750,00m2 Oznakowanie pionowe -na wlotach do ronda znaki A-7+C-12 poprzedzone zestawem znaków D-2+A-7, -przejścia dla pieszych i przejazdy dla rowerzystów oznakowano znakami D-6b, -ciągi pieszo-rowerowe oznakowano znakami C-13/16a, C-13/16b oraz C-13/16c Oznakowanie poziome -linie osiowe P-4 uzupełnione liniami P-1e oraz P-1b i P-6, -na wlotach do ronda dróg podporządkowanych przewidziano znaki poprzeczne P-13, -przejścia dla pieszych oznakowano znakami P-10 szerokości 4,00m, -przejazdy dla rowerzystów oznakowano znakami P-11szerokości 2,00m, -ścieżkę rowerową oznakowano znakami P-23. Oznakowanie poziome wykonać specjalistycznymi farbami drogowymi w technologii grubowarstwowej z mas chemoutwardzalnych. UBR Przewidziano ustawienie bariery segmentowej typu U-12 w ciągu ul. Europejskiej długości 93,00mb. Barierę należy ustawić do wysokości 1,10m od poziomu terenu. Na wyspach trójkątnych na wlotach do ronda przewidziano znaki C-9+U-5a. Znak C-9 wielkości "małej" należy wynieść na wysokość min. 2,20m. Na wyspie środkowej ronda przewidziano znaki U-3a ustawione co 3,00m na wysokości 0,90m od krawężnika wewnętrznego pierścienia. Kanalizacja deszczowa Dla potrzeb odprowadzenia wód opadowych projektuje się nową sieć kanalizacji deszczowej obejmującą w szczególności: * budowę kanałów deszczowych * budowę wpustów deszczowych * budowę przykanalików odprowadzających wody opadowe z wpustów do kanałów deszczowych Sieć podzielona jest na 1 kanał nowy z przykanalikami oraz nowe przykanaliki odprowadzające wody opadowe bezpośrednio do rowów drogowych. Wody opadowe z nowego kanału odprowadzane będą do istniejącej kanalizacji deszczowej DN400mm. Kanalizację deszczową grawitacyjną projektuje się z rur z tworzyw PP lub PE do kanalizacji grawitacyjnej o średnicy 200 i 300 mm. Studnie rewizyjne projektuje się w tradycyjnym wykonaniu z kręgów żelbetowych z pierścieniem odciążającym i włazem żeliwnym, samopoziomującym fi 600 mm typu ciężkiego z żeliwa szarego, mające pokrywy z wypełnieniem z betonu klasy co najmniej C35/45. Nie stosuje się włazów z zamknięciem na śruby typu imbus. Dolny odcinek komory roboczej (na wysokości wejścia kanałów h= 0,5 ÷ 0,8 m), płytę denną oraz kinetę , projektuje się jako monolityczne - szczególnie przy zabudowie studni na istniejących kanałach, rozwiązanie typowe II/1A wg KB4, lub komorę z kinetą prefabrykowaną. Dla przejęcia wód opadowych z terenu ulic projektuje się studzienki ściekowe z wpustami ulicznymi. Studzienka ściekowa, betonowa średnicy 500 mm z osadnikiem. Studzienki wyposażyć w standardowe wpusty uliczne z żeliwa szarego z kratą uchylną mocowaną na zawiasie zabezpieczającym przed kradzieżą, klasy D400. Ścieki opadowe z przykanalików Wd7 ÷ Wd10 odprowadzone zostaną do odbiorników - rowów drogowych za pośrednictwem wylotów średnicy 200 mm zlokalizowanych w ich skarpach. Wyloty przykanalików śr. 200 mm do rowów drogowych obudowane kostką kamienną 10x10 cm na podsypce cementowo - piaskowej. Zakres rzeczowy obejmuje: - kolektory kanalizacji deszczowej z rur PP/PE SN8 śr.300 mm 117,0 m - przykanaliki kanalizacji deszczowej z rur PP/PE SN8 śr. 200 mm 76,5 m - studzienki rewizyjne ph 1000 mm betonowe 4 szt. - studzienki ściekowe betonowe z wpustami ulicznymi 12 szt. Oświetlenie drogowe Etap 3 - rejon projektowanego ronda oraz wlot wschodni do projektowanego ronda, na przedłużeniu ul. Europejskiej w kierunku wschodnim -w zakresie elektrycznym prace będą obejmowały: o budowę oświetlenia ww. projektowanego układu drogowego, o ułożenie wzdłuż zachodniego wlotu ul. Europejskiej i południowego wlotu ul. Amerykańskiej kabla zasilającego projektowane złącze ZK-5 na działce nr 22/8 Obwody oświetleniowe zaprojektowano z kabla o maksymalnym przekroju YAKY4x35, dobrano oprawy Cuddle Led 72W 5000K z optyką DW lub oprawy równorzędne. Oprawy Cuddle Led należy instalować na słupach stalowych ocynkowanych z wysięgnikiem 2m przykładowo SAL9 h=9m firmy ROSA. Dla posadowienia latarni należy stosować fundamenty prefabrykowane. (szczegółowy opis znajduje się w dokumentacji projektowej zamieszczonej na stronie zamawiającego) Kanalizacja sanitarna - kanały sanitarne z rur z PVC SN8 śr. 200 mm 53,0 m - studzienki inspekcyjne śr. 425 mm 1 szt. Sieć wodociągowa - Przewody z rur PE SDR17 śr. 110 mm 70,5 m - Zasuwy żeliwne DN 100 mm 1 szt - Zasuwy żeliwne DN 150 mm 2 szt W tym etapie przedmiotem zamówienia jest także odcinek kanalizacji deszczowej, który uzyskał pozwolenie na budowę, decyzja nr 89/16 z dnia 31.03.2016 Na odc.kanału 2K3 należy wykonać separator oznaczony w projekcie jako: - Sep-3 Dw 1500 o przepływie 15/150: Jako przykładowy dobrano wysokosprawny separator koalescencyjny z osadnikiem zintegrowanymi 10-krotnym by-passem wewnętrznym oraz autozamknięciem Typ urządzenia MAK-PE 15/150-1,5. Separator substancji ropopochodnych klasy I (wg PN-EN-858) w kształcie walca o osi pionowej, zintegrowany z osadnikiem zawiesin mineralnych, wykonany z PEHD na bazie dwuściennych rur typu SPIRO o wysokiej sztywności obwodowej, wyposażony w zawór automatycznego zamknięcia odpływu nominalnego, obejście burzowe (by-pass), oraz gniazdo nadbudów systemowych ML600/ML1000. Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych w zakresie parametrów pracy urządzenia. Wykazanie równoważności, wraz ze stosownymi obliczeniami, certyfikatami, dopuszczeniami, aprobatami technicznymi leży po stronie oferenta. Szczegółowy zakres robót dla tego odcinka zawiera przedmiar robót, który zawiera: ZAKRES REALIZACJI : KANAŁ 2K-1 do studni 2S-10 do 2S-15 , KANAŁ 2K-3 od studni 2S-13 do 2S-13a Sieć kanalizacji deszczowej -Rura żelbetowa Klasy A z uszczelką zintegrowaną Dz 800/90 L=127m -Rura żelbetowa Klasy A z uszczelką zintegrowaną Dz 300/55 L=25m Razem: 25+127=152 m Studnie kanalizacji deszczowej DN1500mm- typ centryczna -2szt. DN1200mm - typ centryczna -4 szt. DN1000mm- typ centryczna -1 szt. Separator koalescencyjny zintegrowany z osadnikiem i bypassem 150/150 DW 1500 - 1 kmpl. Odtworzenie nawierzchni - wykreślono- nie jest przedmiotem zamówienia *UWAGA powyższe zawiera się w : projekt opracowany przez Przedsiębiorstwo Budowlano - Handlowe "MARK-POL" Sp. z o.o., 45- 317 Opole ul. Gustawa Morcinka 43; opracowanie zatytułowane: "Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem właściwych decyzji administracyjnych i innych uzgodnień, postanowień i opinii wymaganych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i niezbędnych do realizacji zadania inwestycyjnego: "Budowa sieci dprowadzenia wód opadowych z terenów inwestycyjnych Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej, zlokalizowanych w gminie Ujazd, na terenie Strefy Aktywności Gospodarczej w Olszoweje - 1 etap". II. "Budowa drogi na północ od ul. Europejskiej wraz z infrastrukturą techniczną na terenie Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Ujeździe - 1 etap" - uzyskano decyzję nr 3/16 z dnia 11.07.2016 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej i pozwolenie na budowę, decyzja nr 159/16 z dnia 01.09.2016 Zakresem opracowania objęto odcinek drogi długości 475,00m od skrzyżowania ul. Europejskiej i ul. Amerykańskiej w Ujeździe, gdzie przewiduje się: - budowę drogi długości 475,00m - budowę ciągu pieszo-rowerowego - budowę oświetlenia - budowę kanału technologicznego - budowę kanalizacji deszczowej - budowę rowów chłonno-odparowujących - wycinkę kolidujących drzew. Parametry techniczne drogi: - kategoria - gminna publiczna - obciążenie 115kN/oś - prędkość projektowa - Vp=40km/h - kategoria ruchu - KR3 - jezdnia szerokości 7,00m - lewostronny ciąg pieszo-rowerowy szerokości 2,50m - pobocze gruntowe szerokości 1,50÷2,00m i prawostronny rów chłonno-odparowujący. Konstrukcja nawierzchni jezdni oraz zjazdów na działki nr 29/27 i 264/3 - 5,00cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 - 6,00cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC WMS 16W PMB 25/55-60 - 7,00cm - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC 22P 35/50 - 30,00cm - podbudowa pomocnicza z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 stabilizowanej mechanicznie - 20,00cm - warstwa ulepszonego podłoża z mieszanki związanej cementem klasy C1,5/2,0 Konstrukcja nawierzchni zjazdów na pola - 5,00cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 - 6,00cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC WMS 16W PMB 25/55-60 - 30,00cm - podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 stabilizowanej mechanicznie - 20,00cm - warstwa ulepszonego podłoża z mieszanki związanej cementem klasy C1,5/2,0 Konstrukcja nawierzchni ścieżki pieszo-rowerowej - 3,00cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 8S - 5,00cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W - 20,00cm - podbudowa z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 stabilizowanej mechanicznie - 15,00cm - warstwa ulepszonego podłoża z mieszanki związanej cementem klasy C1,5/2,0 Krawężniki Przewidziano budowę krawężników betonowych 20x30x100cm wyniesionych 12cm nad krawędzią jezdni oraz krawężniki betonowe 20x22x100cm wyniesione 4cm na zjazdach na pola. Krawężniki należy ułożyć na ławie betonowej z oporem z betonu C-16/20. Obrzeża Obrzeża zaprojektowano jako betonowe o wymiarach 8x30x100cm na ławie betonowej z oporem z betonu C-16/20. Pobocza gruntowe Pobocza gruntowe zaprojektowano o spadku jednostronnym i=6%. Zieleń Na powierzchniach znajdujących się w liniach rozgraniczenia pasa drogowego oraz na skarpach i przeciwskarpach zaprojektowano zieleń niską poprzez usypanie warstwy humusu grubości 10,00cm, obsianie trawą i zwałowaniu. Zestawienie powierzchni Zakres rzeczowy obejmuje budowę drogi gminnej publicznej o ogólnej powierzchni 8710,00m2, w tym: - jezdnia 3685,00m2 - ścieżka pieszo-rowerowa i zjazdy 1225,00m2 - zieleń 3800,00m2 Odwodnienie Odwodnienie powierzchni jezdni i ścieżki pieszo-rowerowej przewidziano powierzchniowo poprzez projektowane wpusty uliczne do projektowanej kanalizacji deszczowej oraz do projektowanych rowów chłonno-odparowujących. Oznakowanie pionowe Przewidziano ustawienie znaku C-13/16 wielkości "małej". Oznakowanie poziome -linie osiowe P-4 uzupełnione liniami P-1e oraz P-1b i P-6, Oznakowanie poziome wykonać specjalistycznymi farbami drogowymi w technologii grubowarstwowej z mas chemoutwardzalnych. Kanalizacja deszczowa Dla potrzeb odprowadzenia wód opadowych projektuje się nową sieć kanalizacji deszczowej obejmującą w szczególności: * budowę kanałów deszczowych * budowę wpustów deszczowych * budowę przykanalików odprowadzających wody opadowe z wpustów do kanałów deszczowych Sieć podzielona jest na 1 kanał nowy z przykanalikami oraz nowe przykanaliki odprowadzające wody opadowe bezpośrednio do rowów drogowych. Wody opadowe z nowego kanału odprowadzane będą do kanalizacji deszczowej DN 300mm objętej projektem etapu I. Kanalizację deszczową grawitacyjną projektuje się z rur z tworzyw PP lub PE do kanalizacji grawitacyjnej o średnicy 200 i 300 mm. Studnie rewizyjne projektuje się w tradycyjnym wykonaniu z kręgów żelbetowych z pierścieniem odciążającym i włazem żeliwnym, samopoziomującym ph 600 mm typu ciężkiego z żeliwa szarego, mające pokrywy z wypełnieniem z betonu klasy co najmniej C35/45. Nie stosuje się włazów z zamknięciem na śruby typu imbus. Dolny odcinek komory roboczej (na wysokości wejścia kanałów h= 0,5 ÷ 0,8 m), płytę denną oraz kinetę , projektuje się jako monolityczne - szczególnie przy zabudowie studni na istniejących kanałach, rozwiązanie typowe II/1A wg KB4, lub komorę z kinetą prefabrykowaną. Dla przejęcia wód opadowych z terenu ulic projektuje się studzienki ściekowe z wpustami ulicznymi. Studzienka ściekowa, betonowa średnicy 500 mm z osadnikiem. Studzienki wyposażyć w standardowe wpusty uliczne z żeliwa szarego z kratą uchylną mocowaną na zawiasie zabezpieczającym przed kradzieżą, klasy D400. Ścieki opadowe z przykanalików Wd23 ÷ Wd27 odprowadzone zostaną do odbiorników - rowów drogowych za pośrednictwem wylotów średnicy 200 mm zlokalizowanych w ich skarpach. Wyloty przykanalików śr. 200 mm do rowów drogowych obudowane kostką kamienną 10x10 cm na podsypce cementowo - piaskowej. Zakres rzeczowy obejmuje: - kolektory kanalizacji deszczowej z rur PP/PE SN8 śr.300 mm 252,5 m - przykanaliki kanalizacji deszczowej z rur PP/PE SN8 śr. 200 mm 93,0 m - studzienki rewizyjne ph 1000 mm betonowe 7 szt. - studzienki ściekowe betonowe z wpustami ulicznymi 15 szt. Kanał technologiczny Projektuje się kanał dwuotworowy z studniami SK 1. Całkowita długość kanalizacji kablowej 439m. Zakres rzeczowy: * Zabezpieczenie istniejącej i projektowanej sieci telekomunikacyjnej-Kanalizacja dwuotworowa Rura ochronna HDPE 110 * Budowa studni kablowych-Budowa studni kablowych SK1 9szt Kanalizacja sanitarna i sieć wodociągowa Projekt zakłada budowę systemu kanalizacji grawitacyjnej uzbrojonej w studzienki rewizyjne i inspekcyjne. Kolektor kanalizacji umieszczono w pasie drogowym projektowanej ulicy Amerykańskiej. Włączenie nastąpi do projektowanej w ramach etapu I kanalizacji sanitarnej w ul. Europejskiej. Projektuje się kanały sanitarne z rur kanalizacyjnych z PVC SN8 śr. 200/5,9 łączonych na uszczelkę gumową. Przewód tłoczny ścieków sanitarnych projektuje się z rur PE100 SDR17 śr. 110 mm. Uzbrojenie sieci kanalizacyjnej stanowić będą studzienki kanalizacyjne inspekcyjne z tworzywa sztucznego o średnicy fi 425 mm. Na włączeniu i końcu projektowanego odcinka przewidziano studzienki rewizyjne betonowe i 1000. Studzienka inspekcyjna z tworzyw sztucznych fi 425 mm składa się z: * kineta studzienki PP/PE lub PVC dla rury PVC fi 200 mm. * rura karbowana (trzon studzienki) fi 425 mm. * rura teleskopowa fi 425 mm * pokrywa żeliwna typu ciężkiego klasy D400 Studnie rewizyjne śr. 1000 mm projektuje się w tradycyjnym wykonaniu z kręgów żelbetowych z pierścieniem odciążającym i włazem żeliwnym, samopoziomującym fi 600 mm typu ciężkiego z żeliwa szarego, mające pokrywy z wypełnieniem z betonu klasy co najmniej C35/45. Nie stosuje się włazów z zamknięciem na śruby typu imbus. Dolny odcinek komory roboczej (na wysokości wejścia kanałów h= 0,5 ÷ 0,8 m), płytę denną oraz kinetę , projektuje się jako monolityczne - szczególnie przy zabudowie studni na istniejących kanałach, rozwiązanie typowe II/1A wg KB4, lub komorę z kinetą prefabrykowaną. Projekt zakłada budowę systemu sieci wodociągowej z rur PE. Przewody wodociągowe umieszczono w pasie drogowym projektowanej ulicy Amerykańskiej. Włączenie na-stąpi do projektowanej w ramach etapu I sieci wodociągowej śr. 110 mm w ul. Europejskiej. Rurociągi projektuje się z rur PE100 SDR17 średnicy 110 mm o połączeniach zgrzewanych. Hydranty DN 80 mm w ilości 4 sztuk zaprojektowano na rurociągu O 110 PE. Przy hydrancie należy zamontować zasuwę DN 80 ziemną z obudową i skrzynką żeliwną. Połączenie hydrantu z siecią wykonać stosując kształtki żeliwne kołnierzowe. Na projektowanym odejściu od sieci głównej projektuje się zasuwę odcinającą Dn 80 mm, kołnierzową z wolnym przelotem, miękkouszczelniającą. Zasuwę wyposażyć w obudowę teleskopową i skrzynkę uliczną żeliwną. Skrzynkę obudowy zasuwy ustawić na fundamencie z bloczków lub płyt betonowych i umocnić prefabrykowaną płytką betonową. Bloki oporowe prefabrykowane z betonu B-15 zabudować na trójnikach i łukach sieci rozdzielczej. Wbudowanie bloku oporowego zapobiegnie przesuwaniu i rozszczelnieniu rurociągu w wykopie w momencie zmiany ciśnienie w sieci. Zakres rzeczowy obejmuje: * Kanalizacja sanitarna: - kanały sanitarne z rur z PVC SN8 śr. 200 mm 394,0 m - przewód tłoczny z rur PE100 SDR17 śr.110 mm 179,5 m - studzienki rewizyjne ph 1000 mm betonowe 3 szt. - studzienki inspekcyjne śr. 425 mm 7 szt. * Sieć wodociągowa: - Przewody z rur PE SDR17 śr. 110 mm 430,5 m - Zasuwy żeliwne DN 80 mm 1 szt. - Hydranty nadziemne DN 80 mm 4 szt. III. "Przebudowa drogi gminnej zbiorczej nr 105776 O - ul. Europejska w Olszowej - wykonanie czterech zatok autobusowych, chodnika oraz odcinka ciągu pieszo-rowerowego" - obejmuje zgłoszenie robót nr UA.6743.287.2016.IS z dnia 27.07.2016 r. W zakres przebudowy drogi wchodzi: - wykonanie zatoki autobusowej po prawej stronie ul. Europejskiej przed skrzyżowaniem z ul. Irlandzką, - wykonanie zatoki autobusowej po prawej stronie ul. Europejskiej za skrzyżowaniem z ul. Niemiecką, - wykonanie zatoki autobusowej i chodnika po lewej stronie ul. Europejskiej przed skrzyżowaniem z ul. Angielską , - wykonanie zatoki autobusowej po prawej stronie ul. Europejskiej przed drogą wjazdową do zakładu FM, - wykonanie ciągu pieszo-rowerowego po prawej stronie ul. Europejskiej na odcinku od ul. Angielskiej do drogi położonej na działce nr 116/9. Wszystkie zatoki autobusowe wykonać z betonu cementowego C30/37, grubości 23cm na podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem o Rm= 5,0MPa, grubości 25cm. Zatoki autobusowe o szerokości 3,0m, skosach najazdowych 1:4 (12,0m), skosach wyjazdowych 1:8 (24,0m) oraz długości krawędzi zatrzymania 20,0m, natomiast dla zatoki przy ul. Irlandzkiej długość krawędzi zatrzymania 25m. Krawędzie załamania zatok wyokrąglone łukami o promieniach R=30,0m. Spadek poprzeczny zatok 2% w kierunku istniejącej nawierzchni bitumicznej, natomiast spadek podłużny taki sam jak istniejącej nawierzchni bitumicznej. Zatoki, od istniejącej jezdni bitumicznej oddzielone krawężnikiem najazdowym 15x22cm, wystającym 2cm ponad jezdnię bitumiczną, układane na podsypce cementowo-piaskowej (1:4) i ławie betonowej z betonu C12/15. Zatoki od chodnika lub ciągu pieszo-rowerowego oddzielone krawężnikiem betonowym wystającym 15x30cm, wystającym 12cm ponad poziom nawierzchni zatok, układane na podsypce cementowo-piaskowej (1:4) i ławie betonowej z betonu C12/15. Na długości zatok, przed ul. Irlandzką i ul. Niemiecką istniejący przy jezdni chodnik z kostki betonowej 6x10x20cm i obrzeża betonowe 8x30cm należy rozebrać a materiał z rozbiórki odwieźć w miejsce wskazane przez Inwestora. Przy zatokach przed ul. Irlandzką, ul. Niemiecką i ul. Angielską chodnik o szerokości 2,0m oraz przy wszystkich zatokach place pod wiaty przystankowe, wykonane z kostki betonowej 8x10x20cm. Spadek poprzeczny chodnika 1,5% w kierunku zatok autobusowych, zgodnie z planem sytuacyjnym i przekrojami konstrukcyjnymi. Konstrukcja nawierzchni chodnika i placów przystankowych składa się z następujących warstw: . kształtki betonowe 20x10x8cm, . podsypka cementowo-piaskowa grubości 3-5cm, . podbudowa z kruszywa kamiennego frakcji 0-31,5mm grubości 20cm. Chodniki, place pod wiaty i ciąg pieszo-rowerowy od terenów zielonych oddzielony obrzeżami betonowymi 8x30cm, układanymi na podsypce cementowo-piaskowej (1:4) i ławie betonowej z betonu C12/15. Ciąg pieszo-rowerowy na całym odcinku o szerokości 3,50m, wykonany z betonu asfaltowego AC8S, zgodnie z planem sytuacyjnym i przekrojami konstrukcyjnymi. Spadek podłużny taki sam jak istniejącej nawierzchni, natomiast spadek poprzeczny 2% w kierunku istniejącej nawierzchni bitumicznej. Konstrukcja nawierzchni ciągu pieszo-rowerowego składa się z następujących warstw: . warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S, grub. 4,0cm, . podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5mm, grub. 10cm, . podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego frakcji 0-63mm, grub. 20cm. Zestawienie powierzchni: - powierzchnia zatok autobusowych - 471,00 m2 - powierzchnia ciągu pieszo-rowerowego z betonu asfaltowego - 1578,50 m2 - powierzchnia chodników z kostki betonowej - 388,00 m2 Po wykonaniu zatok autobusowych, chodnika oraz ciągu pieszo-rowerowego, należy oznakować przystanki autobusowe znakiem pionowym D-15 "przystanek autobusowy". Ciąg pieszo-rowerowy należy oznakować znakami pionowymi C-13/16 "droga dla pieszych i rowerów" oraz znakiem C-13a "koniec ścieżki dla rowerów". Przy zatoce autobusowej zlokalizowanej po lewej stronie drogi, należy oznakować przejście dla pieszych znakami pionowymi D-6 "przejście dla pieszych" oraz poziomym P-10. Na granicy terenu wsi Olszowa i wsi Zimna Wódka należy ustawić znaki pionowe dwustronne E-17a "miejscowość" i E-18a "koniec miejscowości. Znaki pionowe A-2 i A-6a kolidujące z zatoką autobusową i ciągiem pieszo-rowerowym należy przestawić zgodnie z planem sytuacyjnym. Istniejące oznakowanie poziome (linie P-4, P-6, P-13, P-1e, p-1a) należy odnowić. Zaprojektowano oznakowanie poziome cienkowarstwowe, farbami rozpuszczalnikowymi. IV. "Przebudowa odcinka drogi gminnej zbiorczej nr 105776 O - ul. Europejska w Olszowej" - obejmuje zgłoszenie robót nr UA.6743.379.2015 z dnia 31.08.2015 r. Przedmiotem opracowania jest przebudowa drogi gminnej zbiorczej nr 105776 O - ul. Europejska w Olszowej na odcinku od km 1+398 do km 2+135 W zakres przebudowy drogi wchodzi: - rozbiórka istniejącej nawierzchni z kostki betonowej, - wykonanie stabilizacji cementem istniejącej podbudowy, - wykonanie podbudowy z masy asfaltobetonowej, - wykonanie nawierzchni z masy asfaltobetonowej. Istniejącą nawierzchnię z kostki betonowej na ciągu głównym oraz na zjazdach w km 1+685 należy rozebrać. Należy również rozebrać podsypkę z kruszyny kamiennej oraz około 6,0cm podbudowy z kruszywa kamiennego tak aby uzyskać odpowiednią grubość na warstwy bitumiczne nawierzchni. Zjazd z kostki betonowej w km 1+990,50 po stronie lewej drogi (do zbiornika retencyjnego), należy przełożyć, dostosowując wysokościowo do nowej nawierzchni bitumicznej na drodze. Zjazd w km 2+072 po stronie prawej, z betonu, na długości 3,0m, należy rozebrać a następnie wykonać takie same warstwy jak na drodze, dostosowując wysokościowo do nowej nawierzchni drogi głównej. Na całym przebudowywanym odcinku drogi gminnej, projektuje się jezdnię z betonu asfaltowego, z jedno lub dwustronnym spadkiem poprzecznym 2%, zgodnie z planem sytuacyjnym i przekrojami konstrukcyjnymi. Wykonanie nawierzchni jezdni zaprojektowano, przyjmując ruch kategorii KR 3, tak jak na odcinkach przed i za przebudowywanym odcinkiem drogi. Konstrukcja nawierzchni jezdni drogi zbiorczej składa się z następujących warstw: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S, grub. 5,0cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W, grub. 6,0cm, - geokrata polipropylenowa ze sztywnymi węzłami, - podbudowa z betonu asfaltowego AC16P, grub. 7cm, - stabilizacja istniejącej nawierzchni cementem, grub. 20cm. Zestawienie powierzchni: - długość drogi - 737,00 m - jezdnia drogi z masy asfaltobetonowej - 5403,09 m2 Oznakowanie poziome - linie segregacyjne i krawędziowe przerywane malowane mechanicznie farbą chlorokauczukową Linie P - 1a - 463m, P - 6 - 150m, P - 4 - 113m, P - 1e - 34m. UBR - punktowe elementy odblaskowe (PEO) najezdniowe naklejane - 37 szt.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT5452095.89
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "TRANSKOM" ROBERT BIAŁDYGA , ,  przetargi@transkom-rb.pl,  JARYSZÓW, UL. ZWYCIĘSTWA 1,  47-200,  Ujazd,  kraj/woj. opolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3459526,92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3459526,92
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4732726,45
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 3%
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.