To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-02-26
Zielonka: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I KSEROKOPIAREK
Numer ogłoszenia: 79210 - 2013; data zamieszczenia: 26.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 42926 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia, ul. Prymasa S. Wyszyńskiego 7, 05-220 Zielonka, woj. mazowieckie, tel. 022 7614425, faks 022 7614446.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JBR.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I KSEROKOPIAREK.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego (wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego) materiałów papierniczo-biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i kserokopiarek wg Formularza cenowego (Załącznik Nr 2). Wymienione w formularzu cenowym materiały muszą być wysokiej jakości i o wysokich walorach użytkowych. Cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, za wyjątkiem materiałów eksploatacyjnych do drukarek, których elementy mogą pochodzić z recyklingu. Wszystkie oferowane materiały winny być w oryginalnych opakowaniach producenta, posiadać zabezpieczenia, które pozwalają na prawidłowe przechowywanie oraz bezpieczny transport, opatrzone znakiem firmowym producenta, etykietą zawierającą numer katalogowy, kod kreskowy towaru wg standardu EAN, listę modeli sprzętu, do których jest przeznaczony (dotyczy materiałów eksploatacyjnych do drukarek) oraz termin gwarancji nie krótszy niż 24 miesiące od dnia ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego potwierdzonego protokołem przyjęcia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AMAD Sp. z o.o., ul.Łąkowa 31., 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 214342,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 124963,42
Oferta z najniższą ceną: 82544,93 / Oferta z najwyższą ceną: 207662,13
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZIELONKI
- Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na potrzeby Stacji Uzdatniania Wody przy ul. Inżynierskiej 1A w Zielonce
- Modernizacja pomieszczeń szkolnych w Szkole Podstawowej nr 3 im. Janusza Korczaka, znajdującej się przy ulicy Wilsona 34/36 w Zielonce
- Remonty cząstkowe chodników na terenie miasta Zielonka
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
- Przebudowa budynku magazynowego ze zmianą sposobu użytkowania jego części na kotłownie gazową, wraz z budową instalacji zewnętrznej ciepłowniczej
- Wykonanie systemu klimatyzacji w budynku 39, 39A, 39B na terenie Wojskowego Instytutu Technicznego Uzbrojenia
więcej: przetargi w Zielonce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Dostawa artykułów biurowych
- DOSTAWA TUSZY, TONERÓW DO DRUKAREK ATRAMENTOWYCH, LASEROWYCH, FAKSÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
- Dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego A4, na potrzeby BP i MzOR ARiMR
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.