eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wybór wykonawcy inwentaryzacji oraz wielobranżowego projektu budowlano-konserwatorskiego remontu Archikatedry Warszawskiej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-22

Warszawa: Wybór wykonawcy inwentaryzacji oraz wielobranżowego projektu budowlano-konserwatorskiego remontu Archikatedry Warszawskiej.
Numer ogłoszenia: 79176 - 2010; data zamieszczenia: 22.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 62262 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Archikatedralna św. Jana Chrzciciela w Warszawie, Ul. Kanonia 6, 00-278 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 831 02 89, faks (022) 831 02 89.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Parafia Rzymskokatolicka..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór wykonawcy inwentaryzacji oraz wielobranżowego projektu budowlano-konserwatorskiego remontu Archikatedry Warszawskiej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wybór wykonawcy inwentaryzacji oraz wielobranżowego projektu budowlano konserwatorskiego remontu Archikatedry Warszawskiej Szczegółowo przedmiot zamówienia określono w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego. Nomenklatura Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne. 71.20.00.00-0: Usługi architektoniczne i podobne. 71.32.00.00-7: Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania. Wymagany termin wykonania zamówienia 90 dni od dnia podpisania umowy, ale nie później niż do dnia 30 czerwca 2010 r. Opisywanie zadanie jest dwuetapowe. Realizacja pierwszego etapu (prace inwentaryzacyjne i badawcze) powinna zakończyć się sformułowaniem zaleceń projektowych będących podstawą do uzyskania wytycznych z Biura Stołecznego Konserwatora Zabytków. Dokumentacja projektowa powinna mieć charakter wielobranżowy i rozwiązywać kompleksowo wymienione w dalszych punktach problemy projektowe. 1. PRACE INWENTARYZACYJNE I BADAWCZE 1.1 Inwentaryzacja architektoniczna. Pomiary do opracowania rysunków powinny być zrealizowane w technologii fotogrametrii cyfrowej, bądź skaningu laserowego uzupełnianych w miarę potrzeb pomiarami geodezyjnymi. Pomiary liniowe (taśmą, dalmierzem) mogą być stosowane jedynie jako pomiary uzupełniające i nie mogą stanowić podstawy opracowania inwentaryzacyjnego. Opracowania inwentaryzacyjne należy wykonać w formie rysunków wektorowych oraz ortofotoplanów. Dokumentacja inwentaryzacyjna musi być kompletna i spełniać wszystkie wymagania projektów architektonicznych i branżowych. Inwentaryzacja powinna zawierać przynajmniej: 4 rzuty; 10 przekrojów (z widokami na obydwie strony każdy); 4 widoki elewacji. Wszystkie pomiary i wynikowe opracowania inwentaryzacyjne winny być dowiązane do układu współrzędnych geodezyjnych Warszawa 25 i odniesione do poziomu 0 Wisły. Opracowania inwentaryzacyjne architektury należy zredagować do skali 1:50. Kompletna dokumentacja inwentaryzacyjna powinna zawierać: wszystkie rysunki inwentaryzacyjne wektorowe i rastrowe (w formie: wydruków wielkoformatowych w skali 1:50, dokumentacji elektronicznej w skali 1:50 w formacie PDF oraz zbiorów zgodnych z AutoCAD DWG+JPG; wykaz opracowań (w formie: wydruku oraz dokumentacji elektronicznej w formacie PDF); sprawozdanie techniczne z opisem zakresu prac, wykorzystanych technologii, uzyskanych dokładności (w formie: wydruku oraz dokumentacji elektronicznej w formacie PDF); oświadczenie o zgodności opracowań z wymaganiami zapisów SIWZ oraz o kompletności dokumentacji i poszczególnych opracowań pod względem celu, któremu mają służyć (w formie: wydruku oraz dokumentacji elektronicznej w formacie PDF). 1.2. Kwerenda archiwalna oraz badania z zakresu historii i historii sztuki Kwerenda powinna uwzględniać: materiały ikonograficzne; dokumentacje projektowe i konserwatorskie, ekspertyzy oraz badania; literaturę naukową z zakresu historii sztuki i architektury obejmujące zgromadzenie wszystkich dostępnych materiałów dotyczących historii kościoła. Należy dotrzeć do inwentaryzacji oryginalnych elementów budynku i jego wyposażenia wykonanych przed odbudową, oraz informacji dotyczących wszystkich obiektów objętych projektem (zabytki ruchome) wraz ze szczegółową historią konserwacji. Zleceniobiorca jest zobowiązany. 1.3. Badanie przyczyn zasolenia i zawilgocenia murów Planowane prace badawcze zakładają zebranie informacji niezbędnych do sformułowania projektu mającego na celu rozwiązanie problemu zawilgocenia murów kościoła. 1. Badanie instalacji odwodnienia (drożność, szczelność, przelotowość); badania te jednocześnie umożliwiają rozpoznanie geologiczne (odkopanie połowy rur spustowych w miejscach intensywnych zawilgoceń krypt) 2. Badanie stopnia zasolenia i zawilgocenia murów. 3. Badania geologiczne a. badanie przy rurach spustowych, b. wykonanie ok. 5 odwiertów geologicznych w sąsiedztwie miejsc intensywnie zawilgoconych w celu określenia warunków wodnych w otoczeniu podziemia Archikatedry. Na podstawie wyników przeprowadzonych prac badawczych należy opracować wytyczne do projektu izolacji przeciwwodnej krypt oraz wytycznych do projektu instalacji odwodnienia. 1.4. Opracowanie wytycznych do projektu połączenia krypt. Wykonanie projektu koncepcyjnego wraz z ekspertyzą konstrukcyjną. 1.5. Badania mikroklimatyczne w kryptach archikatedry a. Zbadanie stanu drożności systemu wentylacyjnego b. Monitoring mikroklimatu podziemi w celu opracowania zaleceń z zakresu konserwacji prewencyjnej oraz opracowania wytycznych dla projektu wentylacji (czujniki do pomiaru temperatury i wilgotności względnej) c. Oznaczenie krytycznych wartości RH, w których następuje uruchamianie soli na podstawie badania sorpcyjnego próbek murów ze wszystkich pomieszczeń. 1.6. Badania trumien i sarkofagów przechowywanych w kryptach archikatedry. Badania mające na celu opracowanie programu prac zabezpieczających trumny i sarkofagi na czas remontu krypt oraz opracowanie wytycznych dla ekspozycji. 1.7. Koncepcja dostosowania obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych. Na podstawie rezultatów prac badawczych i inwentaryzacyjnych należy opracować zalecenia do prac projektowych które będą stanowiły podstawę do uzyskania wytycznych konserwatorskich ze strony Biura Stołecznego Konserwatora Zabytków. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 2. PROJEKTY Prace projektowe powinny być prowadzone w oparciu o wytyczne konserwatorskie wydane przez Biuro Stołecznego Konserwatora Zabytków. 2.1. Program i projekt budowlano-konserwatorski likwidacji zawilgocenia krypt i ścian kościoła. 2.2. Projekt remontu kanalizacji deszczowej. 2.3. Projekt budowlany połączenia krypt. 2.4. Projekt architektoniczny aranżacji krypt i ich adaptacji dla ruchu turystycznego Projekt systemu informacji wizualnej, projekt modernizacji ciągów komunikacyjnych i organizacji ruchu turystycznego, projekt ekspozycji trumien i sarkofagów. 2.5. Projekt modernizacji instalacji elektrycznej. 2.6. Projekt iluminacji wnętrza świątyni. 2.7. Projekt kolorystyki partii tynkowanych elewacji kościoła W zależności od wytycznych konserwatorskich dla prac projektowych należy przewidzieć wykonanie odkrywek konserwatorskich w w/w partiach. 2.8. Projekty instalacji teletechnicznych Instalacji przeciwpożarowej, alarmowej, kamer przemysłowych. 2.9. Projekt modernizacji systemu ogrzewania Rozwiązanie modernizacyjne winno polegać na zredukowaniu istniejącego systemu zasilanego z ciepłowniczej sieci miejskiej do funkcji utrzymywania temperatury dyżurnej na poziomie 4-6oC oraz zamontowaniu w ławkach lokalnego systemu grzewczego uruchamianego na czas trwania liturgii, uroczystości lub imprez kulturalnych. Zaprojektowany system winien stabilizować mikroklimat wnętrza, podnieść komfort cieplny osób przebywających w katedrze i obniżyć koszty eksploatacji. 2.10. Projekt konserwatorski konserwacji i restauracji elewacji kościoła 2.11. Projekt konserwatorski renowacji ścian i sklepień kościoła wraz z przestrzenią zakrystii. 2.12. Projekt konserwacji i restauracji obiektów zabytkowych, przedmiotów artystycznych i pamiątek historycznych znajdujących się we wnętrzu kościoła. a. Pełna inwentaryzacja opisowa i fotograficzna każdego z obiektów. b. Zgromadzenie i opracowanie dokumentacji historycznej (patrz pkt. 1.2) c. Wykonanie badań fizykochemicznych potrzebnych dla sformułowania szczegółowych programów prac konserwatorskich. d. Szczegółowa ocena stanu zachowania i opracowanie indywidualnych programów prac konserwatorskich dla każdego z poszczególnych obiektów wraz ze szczegółową specyfikacją technologiczną. e. Projekt aranżacji i sposobu eksponowania poszczególnych obiektów. Lista obiektów objętych pracami projektowymi znajduje się w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego. 2.13. Projekt dostosowania obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych. 2.14. Projekt modernizacji obiektów sanitarnych i dostosowanie do potrzeb ruchu turystycznego. 3. POZOSTAŁE ZADANIA 3.1. Wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich. 3.2. Szczegółowy harmonogram planowanych prac. 3.3. Uzyskanie pozwolenia na prowadzenie prac w Biurze Stołecznego Konserwatora Zabytków 3.4. Uzyskanie pozwolenia na budowę. Obowiązki Wykonawcy w trakcie procesu projektowego Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania wszelkich uzgodnień i pozwoleń pozwalających na przystąpienie do prac realizacyjnych na podstawie wykonanych projektów. W tym celu Zamawiający udzieli Wykonawcy właściwych pełnomocnictw oraz udostępni niezbędne, wymagane prawem dokumenty. Do obowiązków Wykonawcy należy: Przeprowadzanie konsultacji z przedstawicielami Zamawiającego na każdym etapie opracowania dokumentacji, dotyczących istotnych, mających wpływ na koszty elementów, rozwiązań funkcjonalnych i konstrukcyjnych. Po zakończeniu każdego z dwóch etapów prac i przed rozpoczęciem ubiegania się o wymagane uzgodnienia (wytyczne konserwatorskie, decyzja o pozwoleniu na prowadzenie prac, pozwolenie na budowę) przedłożenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji celem uzyskania ostatecznej akceptacji. Opisywanie proponowanych materiałów i urządzeń poprzez podanie parametrów technicznych, gatunków materiału przy zachowaniu wymogów Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. art. 29. Umożliwi to Zamawiającemu przeprowadzenie przetargu na wybór Wykonawcy robót budowlanych wg niniejszej dokumentacji. Wszelkie opłaty administracyjne ponoszone w wyniku prowadzonych działań związanych z uzyskiwaniem uzgodnień, opinii i decyzji Wykonawca winien wliczyć do ceny opracowania dokumentacji projektowej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.20.00.00-0, 71.32.00.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marcin Kozarzewski, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą MONUMENT SERVICE Marcin Kozarzewski, ul. Raszyńska 2, 05-816 Michałowice, kraj/woj. mazowieckie.
  • Jarosław Grzegory, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą GRZEGORY & PARTNERZY Architekci, ul. Słodowiec 1/19, 01-708 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 530500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 514840,00

  • Oferta z najniższą ceną: 514840,00 / Oferta z najwyższą ceną: 514840,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.