eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wybór wykonawcy inwentaryzacji oraz wielobranżowego projektu budowlano-konserwatorskiego remontu Archikatedry Warszawskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-06

Warszawa: Wybór wykonawcy inwentaryzacji oraz wielobranżowego projektu budowlano-konserwatorskiego remontu Archikatedry Warszawskiej
Numer ogłoszenia: 62262 - 2010; data zamieszczenia: 06.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Archikatedralna św. Jana Chrzciciela w Warszawie , Ul. Kanonia 6, 00-278 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 831 02 89, faks (022) 831 02 89.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katedra.mkw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Parafia Rzymskokatolicka.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór wykonawcy inwentaryzacji oraz wielobranżowego projektu budowlano-konserwatorskiego remontu Archikatedry Warszawskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wybór wykonawcy inwentaryzacji oraz wielobranżowego projektu budowlano konserwatorskiego remontu Archikatedry Warszawskiej Szczegółowo przedmiot zamówienia określono w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego. Nomenklatura Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne. 71.20.00.00-0: Usługi architektoniczne i podobne. 71.32.00.00-7: Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania. Wymagany termin wykonania zamówienia 90 dni od dnia podpisania umowy, ale nie później niż do dnia 30 czerwca 2010 r. Opisywanie zadanie jest dwuetapowe. Realizacja pierwszego etapu (prace inwentaryzacyjne i badawcze) powinna zakończyć się sformułowaniem zaleceń projektowych będących podstawą do uzyskania wytycznych z Biura Stołecznego Konserwatora Zabytków. Dokumentacja projektowa powinna mieć charakter wielobranżowy i rozwiązywać kompleksowo wymienione w dalszych punktach problemy projektowe. 1. PRACE INWENTARYZACYJNE I BADAWCZE 1.1 Inwentaryzacja architektoniczna. Pomiary do opracowania rysunków powinny być zrealizowane w technologii fotogrametrii cyfrowej, bądź skaningu laserowego uzupełnianych w miarę potrzeb pomiarami geodezyjnymi. Pomiary liniowe (taśmą, dalmierzem) mogą być stosowane jedynie jako pomiary uzupełniające i nie mogą stanowić podstawy opracowania inwentaryzacyjnego. Opracowania inwentaryzacyjne należy wykonać w formie rysunków wektorowych oraz ortofotoplanów. Dokumentacja inwentaryzacyjna musi być kompletna i spełniać wszystkie wymagania projektów architektonicznych i branżowych. Inwentaryzacja powinna zawierać przynajmniej: 4 rzuty; 10 przekrojów (z widokami na obydwie strony każdy); 4 widoki elewacji. Wszystkie pomiary i wynikowe opracowania inwentaryzacyjne winny być dowiązane do układu współrzędnych geodezyjnych Warszawa 25 i odniesione do poziomu 0 Wisły. Opracowania inwentaryzacyjne architektury należy zredagować do skali 1:50. Kompletna dokumentacja inwentaryzacyjna powinna zawierać: wszystkie rysunki inwentaryzacyjne wektorowe i rastrowe (w formie: wydruków wielkoformatowych w skali 1:50, dokumentacji elektronicznej w skali 1:50 w formacie PDF oraz zbiorów zgodnych z AutoCAD DWG+JPG; wykaz opracowań (w formie: wydruku oraz dokumentacji elektronicznej w formacie PDF); sprawozdanie techniczne z opisem zakresu prac, wykorzystanych technologii, uzyskanych dokładności (w formie: wydruku oraz dokumentacji elektronicznej w formacie PDF); oświadczenie o zgodności opracowań z wymaganiami zapisów SIWZ oraz o kompletności dokumentacji i poszczególnych opracowań pod względem celu, któremu mają służyć (w formie: wydruku oraz dokumentacji elektronicznej w formacie PDF). 1.2. Kwerenda archiwalna oraz badania z zakresu historii i historii sztuki Kwerenda powinna uwzględniać: materiały ikonograficzne; dokumentacje projektowe i konserwatorskie, ekspertyzy oraz badania; literaturę naukową z zakresu historii sztuki i architektury obejmujące zgromadzenie wszystkich dostępnych materiałów dotyczących historii kościoła. Należy dotrzeć do inwentaryzacji oryginalnych elementów budynku i jego wyposażenia wykonanych przed odbudową, oraz informacji dotyczących wszystkich obiektów objętych projektem (zabytki ruchome) wraz ze szczegółową historią konserwacji. Zleceniobiorca jest zobowiązany. 1.3. Badanie przyczyn zasolenia i zawilgocenia murów Planowane prace badawcze zakładają zebranie informacji niezbędnych do sformułowania projektu mającego na celu rozwiązanie problemu zawilgocenia murów kościoła. 1. Badanie instalacji odwodnienia (drożność, szczelność, przelotowość); badania te jednocześnie umożliwiają rozpoznanie geologiczne (odkopanie połowy rur spustowych w miejscach intensywnych zawilgoceń krypt) 2. Badanie stopnia zasolenia i zawilgocenia murów. 3. Badania geologiczne a. badanie przy rurach spustowych, b. wykonanie ok. 5 odwiertów geologicznych w sąsiedztwie miejsc intensywnie zawilgoconych w celu określenia warunków wodnych w otoczeniu podziemia Archikatedry. Na podstawie wyników przeprowadzonych prac badawczych należy opracować wytyczne do projektu izolacji przeciwwodnej krypt oraz wytycznych do projektu instalacji odwodnienia. 1.4. Opracowanie wytycznych do projektu połączenia krypt. Wykonanie projektu koncepcyjnego wraz z ekspertyzą konstrukcyjną. 1.5. Badania mikroklimatyczne w kryptach archikatedry a. Zbadanie stanu drożności systemu wentylacyjnego b. Monitoring mikroklimatu podziemi w celu opracowania zaleceń z zakresu konserwacji prewencyjnej oraz opracowania wytycznych dla projektu wentylacji (czujniki do pomiaru temperatury i wilgotności względnej) c. Oznaczenie krytycznych wartości RH, w których następuje uruchamianie soli na podstawie badania sorpcyjnego próbek murów ze wszystkich pomieszczeń. 1.6. Badania trumien i sarkofagów przechowywanych w kryptach archikatedry. Badania mające na celu opracowanie programu prac zabezpieczających trumny i sarkofagi na czas remontu krypt oraz opracowanie wytycznych dla ekspozycji. 1.7. Koncepcja dostosowania obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych. Na podstawie rezultatów prac badawczych i inwentaryzacyjnych należy opracować zalecenia do prac projektowych które będą stanowiły podstawę do uzyskania wytycznych konserwatorskich ze strony Biura Stołecznego Konserwatora Zabytków. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 2. PROJEKTY Prace projektowe powinny być prowadzone w oparciu o wytyczne konserwatorskie wydane przez Biuro Stołecznego Konserwatora Zabytków. 2.1. Program i projekt budowlano-konserwatorski likwidacji zawilgocenia krypt i ścian kościoła. 2.2. Projekt remontu kanalizacji deszczowej. 2.3. Projekt budowlany połączenia krypt. 2.4. Projekt architektoniczny aranżacji krypt i ich adaptacji dla ruchu turystycznego Projekt systemu informacji wizualnej, projekt modernizacji ciągów komunikacyjnych i organizacji ruchu turystycznego, projekt ekspozycji trumien i sarkofagów. 2.5. Projekt modernizacji instalacji elektrycznej. 2.6. Projekt iluminacji wnętrza świątyni. 2.7. Projekt kolorystyki partii tynkowanych elewacji kościoła W zależności od wytycznych konserwatorskich dla prac projektowych należy przewidzieć wykonanie odkrywek konserwatorskich w w/w partiach. 2.8. Projekty instalacji teletechnicznych Instalacji przeciwpożarowej, alarmowej, kamer przemysłowych. 2.9. Projekt modernizacji systemu ogrzewania Rozwiązanie modernizacyjne winno polegać na zredukowaniu istniejącego systemu zasilanego z ciepłowniczej sieci miejskiej do funkcji utrzymywania temperatury dyżurnej na poziomie 4-6oC oraz zamontowaniu w ławkach lokalnego systemu grzewczego uruchamianego na czas trwania liturgii, uroczystości lub imprez kulturalnych. Zaprojektowany system winien stabilizować mikroklimat wnętrza, podnieść komfort cieplny osób przebywających w katedrze i obniżyć koszty eksploatacji. 2.10. Projekt konserwatorski konserwacji i restauracji elewacji kościoła 2.11. Projekt konserwatorski renowacji ścian i sklepień kościoła wraz z przestrzenią zakrystii. 2.12. Projekt konserwacji i restauracji obiektów zabytkowych, przedmiotów artystycznych i pamiątek historycznych znajdujących się we wnętrzu kościoła. a. Pełna inwentaryzacja opisowa i fotograficzna każdego z obiektów. b. Zgromadzenie i opracowanie dokumentacji historycznej (patrz pkt. 1.2) c. Wykonanie badań fizykochemicznych potrzebnych dla sformułowania szczegółowych programów prac konserwatorskich. d. Szczegółowa ocena stanu zachowania i opracowanie indywidualnych programów prac konserwatorskich dla każdego z poszczególnych obiektów wraz ze szczegółową specyfikacją technologiczną. e. Projekt aranżacji i sposobu eksponowania poszczególnych obiektów. Lista obiektów objętych pracami projektowymi znajduje się w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego. 2.13. Projekt dostosowania obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych. 2.14. Projekt modernizacji obiektów sanitarnych i dostosowanie do potrzeb ruchu turystycznego. 3. POZOSTAŁE ZADANIA 3.1. Wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich. 3.2. Szczegółowy harmonogram planowanych prac. 3.3. Uzyskanie pozwolenia na prowadzenie prac w Biurze Stołecznego Konserwatora Zabytków 3.4. Uzyskanie pozwolenia na budowę. Obowiązki Wykonawcy w trakcie procesu projektowego Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania wszelkich uzgodnień i pozwoleń pozwalających na przystąpienie do prac realizacyjnych na podstawie wykonanych projektów. W tym celu Zamawiający udzieli Wykonawcy właściwych pełnomocnictw oraz udostępni niezbędne, wymagane prawem dokumenty. Do obowiązków Wykonawcy należy: Przeprowadzanie konsultacji z przedstawicielami Zamawiającego na każdym etapie opracowania dokumentacji, dotyczących istotnych, mających wpływ na koszty elementów, rozwiązań funkcjonalnych i konstrukcyjnych. Po zakończeniu każdego z dwóch etapów prac i przed rozpoczęciem ubiegania się o wymagane uzgodnienia (wytyczne konserwatorskie, decyzja o pozwoleniu na prowadzenie prac, pozwolenie na budowę) przedłożenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji celem uzyskania ostatecznej akceptacji. Opisywanie proponowanych materiałów i urządzeń poprzez podanie parametrów technicznych, gatunków materiału przy zachowaniu wymogów Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. art. 29. Umożliwi to Zamawiającemu przeprowadzenie przetargu na wybór Wykonawcy robót budowlanych wg niniejszej dokumentacji. Wszelkie opłaty administracyjne ponoszone w wyniku prowadzonych działań związanych z uzyskiwaniem uzgodnień, opinii i decyzji Wykonawca winien wliczyć do ceny opracowania dokumentacji projektowej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.20.00.00-0, 71.32.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: 62 1240 1138 1111 0010 0245 7362 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275). 2) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3) Gwarancję i poręczenia należy wystawiać na: Rzymsko - Katolicka Parafia Archikatedralna Św. Jana Chrzciciela w Warszawie, 00-278 Warszawa, ul. Kanonia 6. 4) W przypadku przesyłania poręczenia lub gwarancji pocztą/kurierem, oryginał gwarancji należy przesłać na adres: Rzymsko - Katolicka Parafia Archikatedralna Św. Jana Chrzciciela w Warszawie, 00-278 Warszawa, ul. Kanonia 6 5) Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony. 6) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dowód wniesienia wadium. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem - przez osoby odpowiednio upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 7) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a odwołanie zostało ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8) Zamawiający zwróci wadium - z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, tj. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie - niezwłocznie, na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 9) Zamawiający zatrzymuje ponadto wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) omówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10) Złożenie wniosku, o którym mowa w pkt. 9, przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania lub którego oferta została odrzucona jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia odwołania. 11) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium, z powodu wykluczenia ich z postępowania (lub odrzucenia ofert), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania unieważniono czynność ich wykluczenia (lub odrzucenia ich ofert).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 7 i 8 SIWZ, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia (niespełnienie chociażby jednego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 7 i 8 SIWZ, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia (niespełnienie chociażby jednego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 7 i 8 SIWZ, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia (niespełnienie chociażby jednego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 7 i 8 SIWZ, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia (niespełnienie chociażby jednego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 7 i 8 SIWZ, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia (niespełnienie chociażby jednego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany Formularz oferty, przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 3 do SIWZ, umieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego. Parafowany na wszystkich stronach przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną wzór umowy, Załącznik nr 6 do SIWZ; Pełnomocnictwo, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym oraz w przypadku podmiotów występujących wspólnie. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty Metodologię wykonania zamówienia, podlegającą ocenie, zgodnie z pkt. 11 SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Metodologia wykonania przedmiotu zamówienia - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy na podstawie art. 144 ustawy Pzp w następujących sytuacjach: a) zmiany sposobu realizacji zamówienia wynikającej ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na realizację przedmiotu Umowy, b) w przypadku zmiany osób biorących udział w realizacji zamówienia na Wykonawcy ciąży obowiązek wykazania Zamawiającemu przyczyny zmiany osoby, która w ofercie wskazana była do realizacji zamówienia oraz wykazać, że nowa osoba spełnia postawione przez Zamawiającego wymagania zawarte w SIWZ, c) zmiany w kolejności i terminach wykonywania usług, szczególnie spowodowanych czynnikami obiektywnymi (np. związanymi z koniecznością uzyskania niezbędnych pozwoleń, zgód etc.) d) zastąpienie zakresu planowanych do wykonania usług innym zakresem usług przy zachowaniu wymogów jakościowych oraz wymogu zgodności z celem i zasadami realizacji zamówienia. Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy zmiana nr rachunku bankowego Wykonawcy. Zmiana taka wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katedra.mkw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rzymsko - Katolicka Parafia Archikatedralna Św. Jana Chrzciciela w Warszawie, 00-278 Warszawa ul. Kanonia 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2010 godzina 11:00, miejsce: Rzymsko - Katolicka Parafia Archikatedralna Św. Jana Chrzciciela w Warszawie, 00-278 Warszawa, ul. Kanonia 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.