eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielka Wieś › Remont nawierzchni na istniejących drogach gminnych na terenie Gminy Wielka Wieś

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-14

Wielka Wieś: Remont nawierzchni na istniejących drogach gminnych na terenie Gminy Wielka Wieś
Numer ogłoszenia: 78914 - 2011; data zamieszczenia: 14.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielka Wieś , ul. Wesoła 48, 32-089 Wielka Wieś, woj. małopolskie, tel. 012 4191704, faks 012 4191705.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielka-wies.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni na istniejących drogach gminnych na terenie Gminy Wielka Wieś.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: . PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST: 1.Remont nawierzchni na istniejących drogach gminnych na terenie Gminy Wielka Wieś 1.1 Zakres rzeczowy obejmuje: 1.1. Remont następujących dróg dz. nr 518/4, 518/3, 518/1 Modlnica - ul. Wierzbowa - tłuczeń; dz. nr 472 Modlnica - ul. Jurajska - asfalt; dz. nr 47/20 Giebułtów - ul. Brzozowa - tłuczeń; dz. nr 362 Wierzchowie; - asfalt; dz. nr 269 Modlniczka - ul. Orzechowa; - tłuczeń; dz. nr 311 Modlniczka - ul. Miodowa; - tłuczeń; dz. nr 807/2, 807/1, 797/1, 796/1, 795/1, 798/3, 790/1, 798/1, 788/1, 791/1, Modlnica, ul. Podchruście; dz. nr 72/1 Tomaszowice ul. Brzozowa; K 601 464 - asfalt dz. nr 415,197 Giebułtów , ul. Muzyczna - asfalt 1.2 Szczegółowy zakres robót ujęty został w przedmiarach robót stanowiących załącznik do niniejszej dokumentacji przetargowej, które stanowią materiały pomocnicze przy wyliczaniu kosztów realizacji przedmiotu zamówienia. 1.3 Wykonawca ujmie w wycenie przedmiotu zamówienia wykonanie przełożenia sieci gazowej przebiegającej wzdłuż ulicy Podchruście w miejscowości Modlnica. Wykona niezbędną dokumentację projektową wraz z uzgodnieniami w szczególności ZUDP oraz zatwierdzi projekt u dysponenta sieci gazowej zgodnie z warunkami technicznymi Karpackiej Spółki Gazowniczej z dnia 03.03.2011 r. znak KSgII/OTE/68a/50/11 stanowiący załącznik niniejszego SIWZ. W zakresie prac projektowych należy ująć wykonanie niezbędnych map do celów projektowych. 1.4 Wykonawca informować będzie telefonicznie Zamawiającego każdorazowo o planowanym rozpoczęciu robót na poszczególnych drogach będących w Zarządzie Gminy. 1.5 Wykonawca będzie inspiratorem i koordynatorem wszelkich prac, uzgodnień i zezwoleń niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 1.6 Wykonawca dokona stosownego zgłoszenia robót. 1.7 Zapewnić wykonanie uzgodnień i projektów organizacji ruchu na czas robót z bieżącym utrzymaniem oznakowania i jego likwidacji po zakończeniu robót oraz utrzymanie dojść i dojazdów do przyległych posesji. 1.8 Uzgodnienie objazdów i zamknięcia dróg z przedsiębiorcami prowadzącymi działalność transportu publicznego w tym MPK. 1.9 Wszelkie inne roboty konieczne do wykonania zadania nie wymienione powyżej. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zakresu przedmiotu określonego w SIWZ. Rozliczenie robot następować będzie na podstawie protokołów odbioru rzeczywiście wykonanych robót oraz kosztorysu powykonawczego sporządzonego na nośnikach oraz cenach jednostkowych z kosztorysu ofertowego wykonanego na całość przedmiotu zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z : 1) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego, 2) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych, 3) warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano- montażowych , 4) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej, przy czym w razie sprzeczności pomiędzy tymi źródłami, pierwszeństwo stosowania mają aktualne obowiązujące przepisy prawne..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej przedmiot zamówienia. Za roboty tego samego rodzaju Zamawiający uzna budowę , przebudowę lub remont dróg o wartości 250.00.000,00 zł brutto ( dwieście pięćdziesiąt tysięcy zł ) każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie sprzętem niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia Wymagane minimum potencjału technicznego to : - koparko-ładowarki- szt.1 -samochody samowyładowcze- szt.2 - równiarka- szt.1 - walec statyczny- 1 szt. - rozkładarka mas bitumicznych o szerokości od 3m do 6m- 1 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie minimum: 1 kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w specjalności drogowej i 1 osobą uprawnioną do kierowania ruchem drogowym

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz OFERTA - załącznik nr 1 do SIWZ. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami rozdziału VIII SIWZ. Kosztorys ofertowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana terminu. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu, o którym mowa w pkt.1 tylko w przypadku wystąpienia okoliczności nie wynikłych z winy Wykonawcy, w tym między innymi: a)wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót b)wystąpienia konieczności wykonania robót nieprzewidzianych . Termin wykonania zamówienia zostanie przesunięty odpowiednio o czas: a) wstrzymania robót ze względu na warunki atmosferyczne b) niezbędny do wykonania robót nie przewidzianych. Zmiana terminu powinna być potwierdzona protokołem konieczności zaakceptowanym przez Zamawiającego i podpisana przez Zamawiającego i Wykonawcę Ziana wynagrodzenia:ynagrodzenie określone obejmuje całość zobowiązania Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy i może ulec zmianie jedynie z tytułu: a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT b) wprowadzonych przez Zamawiającego w trakcie realizacji przedmiotu umowy zmian dotyczących technologii wykonania c)odstąpienia przez Zamawiającego od wykonania części robót w przypadku uznania ich wykonania za nie możliwe na skutek wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wielka-wies.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzą Gminy Wielka Wieś, ul Wesoła 48, 32-089 Wielka Wieś.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2011 godzina 09:30, miejsce: Urzą Gminy Wielka Wieś, ul Wesoła 48, 32-089 Wielka Wieś , Biuro Obsługi Interesantów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.