eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Świadczenie usługi utrzymania w czystości taboru kolejowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-10

Legnica: Świadczenie usługi utrzymania w czystości taboru kolejowego
Numer ogłoszenia: 78869 - 2011; data zamieszczenia: 10.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Koleje Dolnośląskie S.A. , ul. Wojska Polskiego 1/lok.5, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 855 33 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kolejedolnoslaskie.eu, http://www.kolejedolnoslaskie.4bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi utrzymania w czystości taboru kolejowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania w czystości taboru kolejowego eksploatowanego przez Zamawiającego tj. autobusów szynowych oraz innego taboru kolejowego, który będzie eksploatowany przez Zamawiającego w związku z realizacją jego statutowej działalności w okresie obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Realizacja obowiązków objętych przedmiotowym postępowaniem będzie następowała w stałych punktach czyszczenia: Miłkowice, Legnica, Węgliniec, Kłodzko Główne, Wrocław Główny, Jelenia Góra w godzinach i zakresach szczegółowo określonych w Załączniku Nr 2 do SIWZ Plan sprzątań. Zamawiający wymaga, aby realizacja usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania odbywała się w istniejących warunkach terenowych i technicznych, przy istniejących punktach poboru wody i energii elektrycznej, torach postojowych zwanych punktami czyszczenia. Wykonywanie usługi objętej przedmiotowym postępowaniem będzie się odbywać w ciągu całej doby we wszystkie dni tygodnia - również w soboty, niedziele i święta w zależności od aktualnych potrzeb eksploatacyjnych w okresie obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonywał usługę będącą przedmiotem niniejszego postępowania przy użyciu środków posiadających wszelkie wymagane przepisami prawa atesty, a używane do realizacji przedmiotowej usługi środki myjące oraz środki czystości powinny spełniać następujące warunki: a) nie mogą uszkadzać powłoki malarskiej taboru kolejowego, b) nie mogą uszkadzać elementów uszczelniających (silikonowych oraz gumowych) oraz połączeń gumowych, c) nie mogą powodować matowienia lub zmiany barwy powłoki malarskiej taboru kolejowego, d) nie mogą wchodzić w reakcje z aluminium, e) nie mogą powodować niszczenia, odklejania kalkomanii na taborze kolejowym, f) nie mogą powodować uszkodzeń zestawów tapicerskich wewnątrz taboru kolejowego. Realizacja obowiązków wynikających z przedmiotu niniejszej umowy będzie następowała jako: A.Czyszczenie pobieżne (CP) B.Czyszczenie codzienne (CC) C.Czyszczenie okresowe (CO) D.Czyszczenie gruntowne (CG) Szczegółowy zakres świadczonej usługi utrzymania w czystości taboru kolejowego będącego przedmiotem niniejszego postępowania obejmuje: I.Czyszczenie pobieżne: a) zamiatanie-zmywanie podłóg w zależności od warunków zewnętrznych (w przedziałach pasażerskich, toaletach oraz kabinach maszynisty), b) opróżnianie śmietniczek, c) usuwanie pozostawionych przez podróżnych czasopism, butelek oraz innych stałych odpadków, d) przecieranie stolików, podłokietników, e) uzupełnienie papieru toaletowego oraz ręczników w toaletach, f) uzupełnienie zapasu mydła w dozownikach znajdujących się w toaletach, g) usunięcie mokrych i zużytych ręczników. II.Czyszczenie codzienne: a)zakres czyszczenia pobieżnego (jw.), a ponadto, b) wyczyszczenie i zdezynfekowanie misek ustępowych, umywalek, udrożnienie odpływów, c) mycie poręczy, usuwanie miejscowych zabrudzeń ścian i sufitów, d) zmywanie podłóg w kabinach maszynisty, przedziałach pasażerskich, toaletach, e) wyczyszczenia armatury sanitarnej, f) usuwanie nieczystości z przejść między członami wagonów, g) usuwanie miejscowych zabrudzeń szyb drzwiowych i okiennych wewnątrz pojazdu. III.Czyszczenie okresowe: a)zakres czyszczenia codziennego (jw.), a ponadto, b) mycie półek, drzwi, śmietniczek, osłon grzejników oraz pozostałych elementów wyposażenia, c) odkurzanie siedzeń w przedziałach pasażerskich, usuwanie miejscowych zabrudzeń z siedzeń oraz z zewnątrz osłon siedzeń, d) przetarcie ram okiennych i szyb wewnątrz pojazdu, IV.Czyszczenie gruntowne: a) zakres czyszczenia okresowego (jw.), a ponadto, b) czyszczenie zewnętrzne pojazdu (ścian czołowych, ścian bocznych, drzwi, okien) c) mycie sufitów, d) mycie szyb wewnątrz pojazdu, e) mycie siedzeń i oparć z tworzyw sztucznych, f) czyszczenie na mokro powierzchni tapicerowanych g) usuwanie starych, zalegających zanieczyszczeń. Usługa objęta przedmiotowym postępowaniem będzie świadczona w taborze kolejowym eksploatowanym przez Zamawiającego wskazanym w Wykazie pociągów przeznaczonych do utrzymania w czystości stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzania stosowanych przez Wykonawcę środków czystości na podstawie pobranych przez siebie próbek. Wykonawca zobowiązuje się do poddawania wyrywkowemu pobieraniu użytkowanych preparatów w ilości do 12 badań rocznie. W przypadku stwierdzenia niezgodności z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Załączniku Nr 4 do SIWZ, w zakresie użytkowanych do realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia środków czystości Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów badań oraz umożliwi pobranie dodatkowych 4 próbek rocznie. Zamawiający wymaga, aby usługa utrzymania w czystości taboru kolejowego była wykonywana przez osoby, którymi dysponuje Wykonawca, posiadające przeszkolenie z zakresu przepisów przeciwpożarowych oraz przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy na torach oraz znajomości sygnalizacji kolejowej. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia kontroli nad przestrzeganiem przepisów przeciwpożarowych oraz przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy na torach przez osoby, o których mowa w pkt. 14 wykonujące usługę będącą przedmiotem niniejszego postępowania. Szczegółowy sposób realizacji usługi objętej niniejszym postępowaniem, a w szczególności kontrola jakości realizowanej usługi, sposób rozliczeń stron, odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi określa Załącznik Nr 5 do SIWZ Projekt umowy. Szczegółowe zasady dotyczące zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego, która będzie podpisana z Wykonawcą, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zostały zawarte w pkt. XIV SIWZ. Szczegółowe zasady dotyczące wymagań związanych z realizacją przedmiotu zamówienia w autobusach szynowych eksploatowanych przez Zamawiającego zostały zawarte w Załączniku Nr 4 do SIWZ Instrukcja utrzymania w czystości autobusów szynowych (opracowanym na podstawie załącznika do dokumentacji techniczno - ruchowej wydanej przez firmę Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz S.A.). O ile Zamawiający nie postanowi inaczej przedmiotowe zasady będą dotyczyły także innych autobusów szynowych eksploatowanych przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy w sprawie o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca powinien zapewnić podczas realizacji usługi objętej przedmiotowym postępowaniem utrzymanie następujących standardów jakości: a) brak kurzu i śmieci w szczególności w szczelinach i zagłębieniach wnętrza pojazdów, b) brak jakichkolwiek trwałych osadów we wnętrzu taboru, szczególnie w miejscach podatnych na ich zbieranie się, c) pełna przejrzystość szyb czołowych, okien bocznych, osłon reflektorów polegająca na braku zacieków i osadów, d) zapewnienie pełnej przejrzystości wyświetlaczy oraz osłon i obiektywów kamer wewnętrznych i zewnętrznych przy zastosowaniu odpowiednich środków nie niszczących powierzchni optycznych, e) zapewnienie możliwie największego poziomu zabezpieczenia higienicznego pasażerów korzystających z taboru eksploatowanego przez Zamawiającego poprzez przecieranie środkami dezynfekującymi poręczy oraz klamek i innych miejsc narażonych na bezpośredni kontakt podróżnych z elementami składowymi taboru. Poprzez nienależyte wykonanie usługi objętej niniejszym postępowaniem będzie rozumiane w szczególności wykonanie usługi niezgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. Wszelkie wątpliwości w przedmiotowym zakresie, z uwagi na konieczność świadczenia przez Zamawiającego usług na najwyższym poziomie, będą rozstrzygane z uwzględnieniem konieczności dążenia do zapewnieni najwyższej jakości świadczonych usług. Zamawiający wymaga od Wykonawcy w związku z realizacją obowiązków wynikających z przedmiotowego postępowania zapewnienia sobie na etapie realizacji obowiązków umownych dostępu do energii elektrycznej, wody oraz pozostałych niezbędnych do realizacji obowiązków umownych. Koszty korzystania z energii elektrycznej oraz wody w celu realizacji usługi objętej przedmiotowym postępowaniem ponosi Wykonawca. W przypadku braku instalacji oraz urządzeń umożliwiających dokonanie rozliczeń Zamawiający wymaga od Wykonawcy zainstalowania na własny koszt liczników pomiaru energii elektrycznej oraz wody. Zamawiający wymaga od Wykonawcy składowania nieczystości usuwanych z taboru kolejowego we własnych urządzeniach w miejscach oznaczonych i we własnym zakresie. Wywóz nieczystości stałych oraz płynnych z taboru kolejowego eksploatowanego przez Zamawiającego w ramach realizacji przedmiotu zamówienia stanowi obowiązek Wykonawcy, bez prawa do pobierania dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu. Wielkość zamówienia w okresie obowiązywania umowy o udzielenie zamówienia publicznego będzie wynikała z aktualnych potrzeb eksploatacyjno - przewozowych (wprowadzenia nowego rozkładu jazdy pociągów, uruchamiania połączeń dodatkowych lub odwoływania pociągów stałego kursowania i innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego). Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwoływania sprzątań, o których mowa szczegółowo w Załączniku Nr 2 do SIWZ Plan sprzątań z powodu okoliczności niezależnych od Zamawiającego jak np.: awarie, zmiany obiegów pociągów, przeglądy techniczne autobusów szynowych. Wynagrodzenie umowne należy się Wykonawcy tylko z tytułu zrealizowanych sprzątań. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy o udzielenie zamówienia publicznego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówień uzupełniających będzie powtórzenie tego samego zakresu usług jak usługi będące przedmiotem postępowania

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.10.00 - Usługi dodatkowe w zakresie transportu kolejowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Do upływu terminu do składania ofert w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). Wykonawcy przysługuje uprawnienie w zakresie wyboru formy wadium z uwzględnieniem poniższych postanowień. Wadium może być wniesione w jednej z kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wniesienia wadium należy dokonać w następujący sposób: a) dla wadium wnoszonego w pieniądzu poprzez dokonanie przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego: 13 1090 2398 0000 0001 0844 2244 b) wadium w formie pieniężnej zostanie uznane za prawidłowo wniesione jeżeli środki pieniężne znajdą się na rachunku bankowym Zamawiającego do upływu terminu składania ofert. c) na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium w postępowaniu na świadczenie usługi utrzymania w czystości taboru kolejowego. d) wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na: Koleje Dolnośląskie S.A., ul. Wojska Polskiego 1 lok. 5, 59-220 Legnica. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię zaleca się dołączyć do oferty. e) oryginalne dokumenty gwarancyjne/poręczenia będą zdeponowane w siedzibie Zamawiającego. Zalecane jest aby w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu (przelewem) Wykonawca dołączył do oferty kserokopię wpłaty wadium, z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 Pzp ust. 4a Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie o udzielenie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie o udzielenie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w powyższym zakresie. Wykonawca potwierdzi spełnianie przedmiotowego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedłożonego oświadczenia według formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek niniejszy zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem (wykonywaniem) minimum 3 usług polegających na sprzątaniu taboru kolejowego przewoźnika kolejowego trwających nie krócej niż 3 miesiące każda z nich. Ocena spełniania powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedłożonego oświadczenia oraz przedłożonych dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w powyższym zakresie. Wykonawca potwierdzi spełnianie przedmiotowego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedłożonego oświadczenia według formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w powyższym zakresie. Wykonawca potwierdzi spełnianie przedmiotowego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedłożonego oświadczenia według formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek niniejszy zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedłożonego oświadczenia oraz przedłożonych dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt. VI SIWZ polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp, o których mowa w powyższym pkt. III.4.2

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kolejedolnoslaskie.eu, http://www.kolejedolnoslaskie.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Wojska Polskiego 1 lok. 5, 59-220 Legnica, pon-pt, godz. 7.30 - 15.30..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2011 godzina 10:00, miejsce: ul. Wojska Polskiego 1 lok. 5, 59-220 Legnica, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.