eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wadowice › Zakup i dostawa sprzętu gastronomicznego w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce wg 2 zadańZadanie 1 - Zakup i dostawa ekspresu ciśnieniowego - 1 szt. oraz zastawy kawowej na 12 osób -2 komplety do Zespołu Szkół nr 2 im. św. Jadwigi Królowej w Andrychowie; Zadanie 2 - Zakup i dostawa młynka koloidalnego - 1 szt., wózka do flambirowania - 1 szt., walizki barmańskiej 14-elementowej - 1 szt., kruszarki do lodu - 1 szt. do Zespołu Szkół nr 3 im. ks. prof. Józefa Tischnera w Wadowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-05

Wadowice: Zakup i dostawa sprzętu gastronomicznego w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce wg 2 zadań: Zadanie 1 - Zakup i dostawa ekspresu ciśnieniowego - 1 szt. oraz zastawy kawowej na 12 osób -2 komplety do Zespołu Szkół nr 2 im. św. Jadwigi Królowej w Andrychowie; Zadanie 2 - Zakup i dostawa młynka koloidalnego - 1 szt., wózka do flambirowania - 1 szt., walizki barmańskiej 14-elementowej - 1 szt., kruszarki do lodu - 1 szt. do Zespołu Szkół nr 3 im. ks. prof. Józefa Tischnera w Wadowicach
Numer ogłoszenia: 78749 - 2012; data zamieszczenia: 05.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 45695 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu gastronomicznego w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce wg 2 zadań: Zadanie 1 - Zakup i dostawa ekspresu ciśnieniowego - 1 szt. oraz zastawy kawowej na 12 osób -2 komplety do Zespołu Szkół nr 2 im. św. Jadwigi Królowej w Andrychowie; Zadanie 2 - Zakup i dostawa młynka koloidalnego - 1 szt., wózka do flambirowania - 1 szt., walizki barmańskiej 14-elementowej - 1 szt., kruszarki do lodu - 1 szt. do Zespołu Szkół nr 3 im. ks. prof. Józefa Tischnera w Wadowicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu gastronomicznego do Zespołu Szkół nr 2 w Andrychowie oraz do Zespołu Szkół nr 3 w Wadowicach w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce wg dwóch zadań. Oferowany sprzęt winien być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad i odpowiadający obowiązującym normom dopuszczających produkt do obrotu, posiadający niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zadanie 1 Zakup i dostawa ekspresu ciśnieniowego - 1 szt. oraz zastawy kawowej na 12 osób - 2 komplety do Zespołu Szkół nr 2 im. św. Jadwigi Królowej w Andrychowie: Ekspres ciśnieniowy - 1 szt. o parametrach fizycznych: Parametry: Wysokość [cm]:ok.35 Szerokość [cm]:ok.24 Głębokość [cm]: ok. 47 Pojemność [l]: od 1,8 do 2,5 Wskaźnik poziomu wody Dozownik: podwójny Funkcje: Sterowanie: elektroniczne Programowanie: automatyczne płukanie i usuwanie kamienia, automatyczne włączanie, automatyczne wyłączanie Podgrzewanie filiżanek Mielenie Kawy z regulacją stopnia zmielenia Komunikacja: wyświetlacz LCD Wskaźnik zapełnienia pojemnika na fusy Inne: system oszczędzania energii, menu w języku polskim Parzenie Rodzaj kawy: w ziarnach, mielona Regulacja mocy i ilości kawy Spienianie mleka Wrzątek Dodatkowe funkcje: parzenie wstępne, program parzenia: cappuccino;macchiato;cafe latte Zastosowane technologie: IFD Parametry techniczne nie gorsze, niż: Moc [W]: 1450 Ciśnienie [bar]: 15 Wytwarzanie ciśnienia: system wysokociśnieniowy Konstrukcja: regulacja wysokości dozownika, wyjmowany zbiornik na wodę, wyjmowany blok zaparzający, podświetlenie filiżanek Gwarancja: min. 12 miesięcy. Inne: Waga [kg]: nie więcej, niż 15 Pojemność zbiornika na ziarna kawy [g]: ok. 250 Zastawa kawowa na 12 osób - 2 komplety: Filiżanka-pojemność od 180-200 ml - 12 sztuk Podstawka pod filiżankę - średnica ok.15,5 cm - 12 sztuk Imbryk -pojemność od 1 do 1,5 litra - 1 sztuka Dzbanek do śmietanki - pojemność od 200 do 300 ml - 1 sztuka Cukiernica -pojemność od 250 do 350 ml - 1 sztuka Tacka do serwowania -1 sztuka: z uchwytami, ze stali nierdzewnej o wymiarach ok. 40/30cm Łyżeczki do kawy ze stali chromoniklowej 18/10 - 12 sztuk Łyżeczka do cukru. Dodatkowe informacje: -materiał: porcelana (w kolorze białym lub kremowym o owalnym kształcie (może być z niewielkimi zdobieniami). Zadanie 2 Zakup i dostawa młynka koloidalnego - 1 szt., wózka do flambirowania - 1 szt., walizki barmańskiej 14-elementowej - 1 szt., kruszarki do lodu - 1 szt. do Zespołu Szkół nr 3 im. ks. prof. Józefa Tischnera w Wadowicach: Młynek koloidalny : Wykonany ze stali nierdzewnej z tarczą ze stali nierdzewnej wyposażony w wyłącznik pneumatyczny z zestawem montażowym Quick - Lock, gwarantujący szybką instalację. Zabezpieczenie przed przeciążeniem, z ręcznym resetowaniem, klucz do odblokowania w zestawie. Parametry nie gorsze, niż: Zasilanie: 230V Średnica: ok. 234 mm Wysokość: 344 mm Moc wyjściowa: 0,75 KM Gwarancja: min. 12 miesięcy. Wózek do flambirowania: - wysuwana szuflada na sztućce -szafka na butlę gazową -kuchenka gazowa jednopalnikowa ze stali nierdzewnej z zabezpieczeniem termoparą - składana boczna półka z płyty - chromowana półka na butelki - obrotowe kółka, w tym dwa z hamulcami Wymiary zewnętrzne nie gorsze, niż: 50 cm szerokości, 80 cm wysokości dł. 90 cm (złożona półka), 120 cm półka rozłożona Gwarancja: min. 12 miesięcy. Walizka barmańska 14-elementowa - 1 szt. Wyposażenie: 3 elementowy shaker, shaker typu Boston, sitko, łyżeczka (zakończona również tłuczkiem), szczypce do lodu, miarka barowa, nóż barmański, korkociąg min. 3 elementowy, moździeż do kruszenia lodu, deseczka, otwieracz do butelek, nalewaki, szklanica. Gwarancja: min. 12 miesięcy. Kruszarka do lodu - 1szt. Wykonana ze stali nierdzewnej, ostrza do kruszenia wykonane ze stali nierdzewnej, wyposażona w 4 nóżki z przyssawkami, z dużym otworem wsadowym. Cechy produktu nie gorsze, niż: Wydajność: 13 kg/h Zasilanie: 230 V Pojemnik na lód: 2,5 kg Waga: do 7 kg Moc: 0,36 kW Gwarancja: min. 12 miesięcy. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki. Dodatkowe wymagania od Wykonawcy: a) wykonawca wraz z dostawą sprzętu musi dołączyć karty gwarancyjnej i instrukcje obsługi sprzętu w języku polskim; b) wykonawca musi zapewnić serwis gwarancyjny oferowanego sprzętu; c) dostarczyć zaoferowany sprzęt zgodnie ze wskazaniami w SIWZ; Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy pzp, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowane urządzenia muszą posiadać co najmniej te same cechy, co wzorcowe i parametry techniczne na poziomie, co najmniej takim jak wzorcowe z zachowaniem pełnej zgodności binarnej i systemowej. Wykonawca zgodnie z art.30 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zobowiązany jest wykazać równoważność. Przy oferowaniu rozwiązań sprzętowo - programowych innych niż wzorcowe Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ. Zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne pozwalające na ocenę zgodności oferowanych urządzeń i elementów z wymaganiami SIWZ. W szczególności wymaga się od wykonawcy podania nazwy producenta, modelu oferowanego urządzenia oraz opisu jego właściwości technicznych i/lub funkcjonalnych (prospekty, katalogi, foldery itp.).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie 1 - Zakup i dostawa ekspresu ciśnieniowego - 1 szt. oraz zastawy kawowej na 12 osób -2 komplety do Zespołu Szkół nr 2 im. św. Jadwigi Królowej w Andrychowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe UNIGA, ul. Rejtana 22/98, 35-310 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5691,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5302,26

  • Oferta z najniższą ceną: 2889,27 / Oferta z najwyższą ceną: 7773,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie 2 - Zakup i dostawa młynka koloidalnego - 1 szt., wózka do flambirowania - 1 szt., walizki barmańskiej 14-elementowej - 1 szt., kruszarki do lodu - 1 szt. do Zespołu Szkół nr 3 im. ks. prof. Józefa Tischnera w Wadowicach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INVEST HORECA s.c. Jacek Gargula, Mariusz Gajdos, ul. Węgierska 78, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7886,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7380,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7380,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10782,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.